Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Фабрично нямаме, но наистина алармата ако има такъв изход може да се свърже да ти затваря и ел.стъклата (алармаджията обикновено си премълчава и не ги свързва ако ти не се заинатиш - "не влизало в цената").

Хмм... тази "екстра" може ли да се добави на стоковото централно?П.П. Хондата е 2001 година 3 врати. Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам монтирана аларма в България,заради каското - защото има шок сензор,но е много олекотена в смисъл,че е вързана само едната врата на шофьора и си я заключвам,при отворен заден капак примерно.Така,че си ползвам оригиналната-много по-добра е ,само,че е тиха. А за прозорците ми казаха,че нашите не ставали за автоматично вдигане след заключване. Ако можеше да включа звук на оригиналната щеше да е супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не зная дали съм с оригиналната, но дистанционното ми е с надпис Honda, отзад има избеляла лепенка, а отпред има 2 бутона - малък за отключване на врати и багажник и голям за заключване на същите. Ако от някъде има начин да намеря ел. схемата за алармата + блока и за управление + тази за прозорците мисля, че ще мога да разбера дали можем с 2-3 жици и малко тенол да направим връзка между тях, само да не стане така, че като отключвам и да отварям прозорците :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е оригиналното аз имам две.Ако го отвориш ще видиш каква е разликата между това и правените у нас.Имам книга на руски за нашите машини в pdf. Има и схеми,но не знам как да я пусна (също и оригиналната брошура на хонда 7)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е оригиналното аз имам две.Ако го отвориш ще видиш каква е разликата между това и правените у нас.Имам книга на руски за нашите машини в pdf. Има и схеми,но не знам как да я пусна (също и оригиналната брошура на хонда 7)

Оказа се, че съм се надценил - няма как (или аз не зная) да се препрограмира командния блок на алармата, а иименно интегралните схеми :) Най-лесния начин - изкормва се оригиналната и се слага някаква друга и в повечето случаи - работи добре :)Относно ръководството - обърнах Google и не намерих "Ръководство за УПОТРЕБА"... все сервизните ми излизат и бих бил щастлив ако открия това което търся :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай адрес и ще пратя каквото имам-на руски и английски в pdf. формат. Бих ги качил за всички, колеги,които се интересуват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето Ви линкове за изтегляне на сервизно ръководство за 7-ма генерацияhttp://dox.bg/files/dw?a=764f20875bhttp://dox.bg/files/dw?a=8187f588bc

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали се е сблъсквал с такова нещо... за 7 ма генерация

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича ми на барче-подлакътник и схема с указания за монтажа. Обаче това се закрепва на средната конзола (между седалките) - а аз за съжаление нямам такава :( . Каква е цената за нашия модел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е подлакътник.Нямам представа има ли барче в него,Чакай пише ,че се чисти отвън с парцал, а вътре с прахосмукачка.Значи подлакътник с барче

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда се какво е но въпроса е от каде може да се намери и дали седи като фабрично, досега не съм виждал 7 ген с подлакътник...Ако някой има фабрично би ли могъл да качи някоя снимка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Когато търсих колата видях само една със фабрични подлакътници, представляват малки и тесни набити в седалките и изглеждаха доста паянтови... Предполагам, че за тях ще се изискват различни седалки в които да има механизма или поне дупки :D Колеги нужена ми е малко помощ появи ми се следният проблем. Отзад в дясно нещо ми се разхлопа закарах колата на сервиз 2 пъти я оглеждахме, но нищо не подава и никъде не тропа или поне на място не го прави (и изпускателната клатихме не от нея). Хлопането е тъпо/глухо чува се само по неравности (павета и др. подобни нацепен път пр.), но го няма на големи дупки или пропаднал път :blink: Идей ?

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти звучи малко като стъргане или леко тракане и го има често при малки неравности, да знаеш, че може да е накладки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно подлакътниците, си говорихме доста с колегата markup.

Оригинални има за 5 вратия сивик :

Teilenummer: 08U90-S9A-610A (каталожен номер)

Preis: EUR 248,00

Този, който е на снимката в по-горния пост не е оригинален, но е специално за нашите сивици.

Монтира се на средната конзола в/у мястото за чашката за задните пасажери.

Завива се с видии към пластмасата :)

Като цена това, което открихме и се предлага в БГ...

Има две фирми..

Eдната има стоки само в e-bay...

AutoHil

Nadka Kolarova

Hristo Botev 66 vh.A Apt.4

6100 Kazanlak, Stara Zagora

Bulgaria

Другата има сайт и се намират в Стара Загора:

САЙТ

Мисля, че тези са официални представители на armster.

Аз мнение като качество не мога да дам, понеже още не съм се вредил за подлакътник :)

Ако някои придобие повече информация или ги види на живо, може да сподели мнение.

Ако има поръчка и аз мога да помисля.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Code7 - пробвай дали изчезва шума по павета, когато леко натиснеш спирачния педал (колкото да обереш луфта от накладките). Аз имах същия проблем с предните накладки И ГО РЕШИХ, но да знаеш че не са ламаринките които притискат накладките, а водачите на спирачния апарат. Направи този опит и ако е така - ще споделя решението :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...

 

В Казанлък нямат - говорих с жената и ми обясни, че има други и т.н. , а нашите са доста специфични поради разположението на скоростния лост.

На линка в Стара Загора не окрих нищо. Писал съм на хората, но не тая големи надежди, че ще се намери нещо читаво нормална цена :)

 

П.П. защо за нашите коли всеки чаркул е мега труден за намиране, а за едни чупени пасати, бмв-та и т.н. под път и над път вали от китайски боклуци...

 

П.П.П. Намерих една снимка и мисля, че това е перфектния фариант (май е от CR-V) Публикувано изображение

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Code7 - пробвай дали изчезва шума по павета, когато леко натиснеш спирачния педал (колкото да обереш луфта от накладките). Аз имах същия проблем с предните накладки И ГО РЕШИХ, но да знаеш че не са ламаринките които притискат накладките, а водачите на спирачния апарат. Направи този опит и ако е така - ще споделя решението :) .

Не не стана това със спирачките, НО когато вали спира :D ... биалетки ? Единственото странно, което чувам е когато е изсъхна и леко я натиска нещо поскърцване. Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам питане- откачи ми се стъклото на дясното огледало и не можах да го намеря по пътя.Във форума не намерих нещо по въпроса за нашите коли.Някой знае ли решение? Може и без подгряване,но да стане здраво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно предните спирачни апарати и тропането по неравности (павета).Това е предния спирачен апарат - имаме един спирачен цилиндър от едната страна и "паразитна част" (между които стоят двете накладки)http://media.snimka....3486259.jpg?r=0Тази "паразитна част е закрепена към спирачния цилиндър чрез тези "водачи":http://media.snimka....3486262.jpg?r=0http://media.snimka....3486264.jpg?r=0Става въпрос за "Caliper pin" - позиция 1 и 21 . Само единият е с гумичка (на снимката по-горе), другият е с друга форма. http://media.snimka....4588359.jpg?r=0Точно тази гумичка е износена при мен - никъде не намерих такава. Не намерих и ремонтен комплект с "Caliper pin"да се продава. Свалих гумичката, навих малко тефлонова лента в нейния канал 0,1-0,2мм и отново я сложих върху тефлона. След сглобяването всички дразнещи тропания по неравности изчезнаха (пак да уточня, че става дума за тропания по павета, които изчезват при леко натискане на спирачния педал - колкото да обереш луфта).

Редактирано от Jorko.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,миналата седмица ходих до морето с хондата и от както се върнах скоростите ми заяждат.Не веднага но като покарам 20-30 минути и например не може да влезнат 1,2,4.Някои път влизат по-трудно,а друг направо не искат.Пробвах да натискам съединителя няколко пъти бързо,но не помага.И странното е,че става от време на време.Примерно влизат си 3-4 пъти като хората и после заяждат. Сега като се прибирах спрях пред блока и на презен ход си включвах задна само и се чуваше леко хръзкане поне на 3 от 5 опита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък днес се прибрах от Албена. Разход 4,9л. при доста ръчкане (средна скорост по GPS на отиване 85км/ч, на връщане 81км/ч - имаше по-голям трафик). AbsolutHonda - най-вероятно не ти отделя съединителя. Сигурно на загасен двигател влизат без проблем? Виж имаш ли течност в казанчето на съединителя, след това провери помпите (горна и долна), и накрая най-лошия вариант е сваляне на скоростите за смяна на съединител. Сподели какво е станало :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно така на студена влизат,проверих течностите.. Не знам за кои помпи говориш ако може да обясниш по-подробно.Иначе е от съединителя и ще го сменям.Педала е твърд и си отделя ниско,но както по-горе казах като се покара повече време става много зле.В Бултрако и Юби-ко са еднакви цените,около 1100-1200 със труд само че в юби ко зимат 200 вместо 240 за труд.Но това е за Luk (така май се пише) мисля. Аз ще ходя при един друг майстор,които ми намери за 480 без труд,в събота ще ходя,но има време затова ако може да ми кажеш за помпите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях как се раглобяват на 6 генерация не би трябвало да има разлика . Едната помпа ти е до казанчето захваната е с болтове който са над педала на сьединителя. Другата ти е до колекторите ,ориентираи се по пробката за обезвьздушаване на сьединителя. Точно над капака на колекторите. Гледаш ЗА течове и сменяш буталцето ако има. Защо не ремонтираш феродовия диск само ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си колата,проблема е в притискателния диск...Майстора каза,че има живот във феродовия,но ако се прецака дори след 20-30 000 пак трябва да го разглабя,затова смених цял комплект съединител +труд = 540 лева

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде със здраве да си е караш сега

Оправих си колата,проблема е в притискателния диск...Майстора каза,че има живот във феродовия,но ако се прецака дори след 20-30 000 пак трябва да го разглабя,затова смених цял комплект съединител +труд = 540 лева

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,това според вас интересно ли е? [url="http://www.avto.bim.bg/p26954/Aksesoari/Podlakutnici/Podlakutnik-cheren-izkustvena-koja/"

 

Малко грозно ми се струва, че ще стои, а и не е много функционално - няма отделение в него. Аз редовоно проверявам за подлакътници, казал съм на няколко човека които се занимават с морги, но нищи... , а цената на оригиналния не ме устройва.

Моделите които са като облегалки от влак и излизат от седалките са ми крайно неприемлив вараиант - прекалено социалистическо изглеждат :) Иначе не е необходимо да се сменя седалката, някъде из нета видя как да си го направите (реже се малко тапицерията и отдоло има планки за които може да се закачи, но е трудно и опасно).

 

Колеги имам питане- откачи ми се стъклото на дясното огледало и не можах да го намеря по пътя.Във форума не намерих нещо по въпроса за нашите коли.Някой знае ли решение? Може и без подгряване,но да стане здраво

 

Относно стъкло за страничното огледало - можеш да провериш по магазините за япоснки авточасти - все ще могат да ти изкарат по VIN номера цялото огледало и да измислят нещо за стъклото ;) Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже бутона за редакция нещо се скри ще напиша ново мнение. За подлакътниците които се вграждат в седалките. Намерих 2 схеми и двете са за седан/купе, но предполагам, че седалките са същите.Ето го и въпросния метод (първото е схема, а второто са снимки):http://www.handa-accessories.com/civic/4d01civarm.pdfhttp://www.civicforums.com/forums/117-interior/155277-installing-optional-armrest.html П.П. Цената на тези китове варира между 50-60 долара (без доставката). Ще ги открите при - Google -> Honda civic 2001 armrest

Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията.А огледало си намерих от една морга оригинално,с подгряване и същия цвят, нищо,че ми трябваше само стъклото.Какво да се прави за загубени(откраднати)части няма каско :unsure: Ако си коректен със застрахователя :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така няма каско? Излизаш един ден и виждаш, че ти няма огледалото... 100% трябва да ти възтановят частта. Ако е имала деформации по боята и е била за боядисване преди направата на застраховката - няма да ти я боядисат, а ще ти я дадат/монтират/изплатят до ниво "БОЯ".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искат счупеното.Иначе можело да съм го продал, или да съм го скрил заради парите и т.н. глупости.Вярно,че така действат много, но аз направо обясних каква е работата.Трябваше все едно да сложа едно счупено и да се надлъгваме,но така кога ще си сменим мисленето с европейско.А си мисля много фирми имат някаква функция "лоялен клиент",примерно аз не съм ги търсил почти две години,но са застрахователи все пак.Направо си мисля тези пари,които плащам ще ми стигнат за цялостно обслужване(масла,филтри )и ще остане за друго даже.Но това е общ проблем - във всички автофоруми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типично за БГ застрахователите така на един приятел му мрънкаха и за нещо по интериора, което задигнали барем с касетофона...Колеги имам едно странно питане. От доста бензиностанции сипвах нафтичка, тези дни се поразходих бая, дайте мнение за ромпетрол нафтата понеже момичето вътре се опита да ми обясни, че и от тях може да се уреди 5ст./л отстъпка ? Сипвали ли сте доволни/недоволни , лятно/зимно време как е ?

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един тип който е шофьор в една фирма ми разказа за тест който са правили с колегите му - пробват нафта от различни бензиностанции и най-лошата се е оказала на Ромпетрол :) Другата кола вкъщи е дизел (пежо 1.9 чист мотор). Първите години го зареждахме с V-Power Diesel, но в последствие нещо го прецакаха и от около 3 години е само с Еко (нормалната им нафта). Нямали сме проблеми с нафтови помпи, запушвания и т.н.Относно отстъпките. За Ромпетрол не зная, но на Еко има едни карти за 5 ст. отстъпка на литър (за всякакъв тип горива - бенц, газ, нафталин и т.н.). Попитай в някоя бензиностанция и би трябвало да ти издадат на място.Off: 5 ст. на литър не е особена отстъпка... при 100 литра печелиш 5 лева ;)@tansey, ако не плащаш за каско на година можеш да заделиш някой лев (моето е 700 лева) и ако стане някаква щета - да си я оправиш. Единствено си заслужава за големи и тежки удъри, кражба или тотална щета ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

markup май си прав,ще си помисля.За ромпетрол - много ми ги хвалеха долях един път половин резервоар,после цял-нищо не се промени ,даже може би си внушавам,но като че ли не я хареса много колата.Усеща се подобрение,когато почистих датчика на изхода на въздушния филтър - направо литна.Забравих да пиша,че нафтата я пробвах само на дълго над 200 км. , за да е максимално прецизно колкото мога все пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Проблем: запотява ми се предното стъкло не само като вали, но когато е и сухо времето, но по-малко. Сменил съм филтрите под жабката. Да знаете какво трябва друго да се направи, за да спре това запотяване? Въпроси други:1. За да включа водоподгревните свещи трябва ли да натисна А/С бутона, който включва компресора за охлаждането. Питам, защото аз съм с климатроник а имаше предишна тема за автомобилите с климатик и там е казано, че трябва да се вкл A/C. И не е ли опасно когато е студено да се вкл А/C та нали то служи само за охлаждане (вкл движението на хладилния агент)?2. Кутията за масления филтър има ли клапан, за да не се изтича маслото от маслената магистрала?P.S. Колата е Civic 1.7 CTDI 2003 г.Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е насочена струята от въздуховодите към предното стъкло, не би трябвало да се запотява. Възможни причини за които се сещам: 1.Да не би клапата която затваря притока на въздух отвън да е блокирала на затворено?; 2.Да не би да се е напълнило с листа (мръсотия) под решетката на предното стъкло в дясно от където влиза въздуха в купето?; 3.Антифриз губиш ли? - може да пропуска радиаторчето в купето от някоя цепка като вдигне налягане охладителната система.

 

Относно хладилния агрегат при околни температури под 20оС не можем да го включим (със съединител е). Така че няма как да включим едновременно и климатик и водоподгревни свещи. Става въпрос за тези с климатик, при климатроника не знам дали имате такива свещи.

 

При всички 1,7CTDI лампата за маслото гасне 4-5 секунди след запалване - това отговаря ли на втория ти въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега JorkoКолата я купих март месец и не съм ползвал парното или може би малко, но лятото не съм забелязал да губя антифриз. Трудно ли се сменя радиаторчето на парното?Къде мога да прочета дали имам водоподгревни свещи?Ламичката за маслото гасне след 4-5 секунди и през това време се чуват малко гадни звуци като тропане на повдигачи незнам дали е нормално и догато загрее двигателя е по-шумен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...