Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

Аз съм сменял, не се счупи нищо... явно съм имал късмет. 6-7лв струваше крушката по груб спомен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото. @ Zlatozator А всъщност от къде си я купувал крушката и под какво име/модел да я търся? Или просто си ходил до Бултрако и от там си я взел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал някъде назад из темата. Стандартни са, не са някаква хондовска разработка. И на акорда външните пак са такива.

Иначе мисля, че си купих Осрам, навремето. Трябва да ги има във всеки нормален магазин за авточасти.

 

Edit:

Изглеждат така:

Публикувано изображение

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер и от мен колеги...Сериозно съм се заел със задачата да си намеря и да си купя Сивика..Имам няколко въпроса и вие като много по опитни от мен(ще е 1 кола) се надявам да ми помогнете..Да започна с това че разполагам с 20000 лв за посочения автомобил( бих ли намерил добър автомобил за тези пари) Относно годините предполагам за тези пари 2006 може би...За двигател мисля че е ясно ,коята е в наи добро състояние....Ако някои има наблюдения как са цените в Германия ,защото мисля и този вариант за кола .При огледа има ли нещо по спциално при гледане ,тънкости и тнт..Благодаря ви много и се надявам скоро да съм пълноправен член на този форум...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер и от мен колеги...Сериозно съм се заел със задачата да си намеря и да си купя Сивика...

Здрасти колега,виж този тук е доста примамлив,а и е на малко км.Добре си се насочил,какъв двигател търсиш,бензин или дизел,успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази хондичка ми харесва и мисля да се обадя тези дни да отида да я видя.Иначе за бензин или дизел не е голяма значение(поне за мен),но нз при този модел кое е по добре.Може би повече бих желал дизел, но зависи от моментното състояние на колата.Ако имате съвети...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега постарай се да прочетеш цялата тема назад ;) Лично аз бих избрал бензина :) въпреки , че имам Акорд дизел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейти, колеги. Дайте съвет от къде да взема нови чистачки или само гумичките на чистачките за Civic седан 2009? Знам, че бултрако е опция, но там през лятото ми поискаха 70 лева за гумичките и 150 за цели чистачки и това ми се видя много. Ако някой е купувал нещо подобно и е доволен, ще съм благодарен за мнение/съвет. Поздрави!

Редактирано от Grigor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-назад в темата бяхме поръчвали групово от Англия 3-4 човека и май това е единствената алтернатива на Бултрако. Друго не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейти, колеги. Дайте съвет от къде да взема нови чистачки или само гумичките на чистачките за Civic седан 2009? Знам, че бултрако е опция, но там през лятото ми поискаха 70 лева за гумичките и 150 за цели чистачки и това ми се видя много. Ако някой е купувал нещо подобно и е доволен, ще съм благодарен за мнение/съвет. Поздрави!

Аз есента моите чистачки ги смених с Bosch за 98лв, че старите започнаха да скърцат и засега съм много доволен.  Редактирано от Niki_V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за съветите! Да, бях чел за поръчката от чужбина, но ми се иска да ги сменя сега преди пътуването по празниците (навреме съм се сетил :lol: ), което изключва този вариянт. Ще проверя Bosch!Thanks big time!

Редактирано от Grigor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.Следя темата с интерес, но не помня споменавало ли се е нещо за оригиналната навигация която се слага на executive моделите (за хечбеците 3/5 врати говоря) дали е използваема за България или е същата работа като при Акорд 6/7-а генерация (не става за България) ? Някой да знае каква е ситуацията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.

 

Следя темата с интерес, но не помня споменавало ли се е нещо за оригиналната навигация която се слага на executive моделите (за хечбеците 3/5 врати говоря) дали е използваема за България или е същата работа като при Акорд 6/7-а генерация (не става за България) ? Някой да знае каква е ситуацията ?

 

Няма карта за BG , т.е не е използваема.

Предлагат сега една алтернатива могат да сложат навигация като на CRV , тя има възможност за упдейт за БГ.

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОППСССССъжелявам , докато разглеждах страницата по-надолу се оказа , че най-новите упдейти за DVD навигацията , т.е. тази в ЕХ изпълнението вече има и България.Значи верния отговор е че ДА има смисъл от вградената DVD навигация за СивикВесели празници на всички :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам никой не пише в тая тема ....За много години на всички колеги , много здраве щастие , любов и успехи през новата година.П.с. По темата днес смених оригиналните дискове на спирачките с EBC Ultimax и нов к-т EBC green stuff.Спирането е драстично подобрено , направо светлинни години разлика :D

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Много години и на теб и да ти се връща двойно :).И аз ще пиша, но не знам точно кога. Не е ясно кога ще дойдат чарколята, че нещо се закучи доставката. Планирал съм да сложа на седана Cat Back Exhaust system, Down Pipe, Header, Front Lower Tie Bar и Chassis H-Brace V2 :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години на всички колеги и от мен. Много да си ви радват колиците и през 2012 ;)

 

Аз пък през уикенда ще се занимавам с висшия пилотаж наречен смяна на преден десен мигач :lol: Очевидно не е толкова лесно и ТУК е описано как става. В крайна сметка трябва да постигна следния резултат без да потроша нещо:

Публикувано изображение

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години колеги и приятели!Марто, от новата организация на форума е ...:D Най-сетне ги сложи тея "bro`s" накладки... и чета - дискове...:o ПС: Наистина смяна на консумативи е ужасна - за крушка на късите - в сервиз.Наскоро почти ми се наложи да се обзалагам със спрелия ме полицай заради това..:(

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 часа! 6 часа смяна на един ши***н мигач. Направо ми се разката фамилията. За 4 часа успях да го сменя ама после още 2 часа и двама приятели в повече ми трябваха, за да сглобя колата. Тъпата гума се маха за да се смени крушката! Мойта колица явно не е като на упътването в civinfo и има едни допълнителни маркучи за въздух, които минават точно зад мигача. Няма такава простотия :D В момента целия съм в синини и изподран. Някой с по-дебели ръце изобщо няма да се оправи.

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво пише в мануала , но на Акорда му се маха фара :D съответно броня и т.н., за да смени крушка на фара - е има и начин и без да го сваляш , ако имаш по-фина и малка ръчичка и голям усет на върха на пръстите :D От Джазз-а насам само така ги правят - трябва да работят все пак нещо сервизите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Специални поздрави и моите уважения към всички колеги с които се познавам и всички други съфорумници Хондаджии :hondarulez:

 

Признавам си мнооогооо отдавна не бях посещавал форума, но бях приятно изненадан като видях темата за 8-генерация.......Четох доста и какви ли не теми, под теми и отклонения по тях. Няма лошо.

Да се върнем към ТЕМАТА:

 

Карам Civic Coupe R18A1,2007,от около три години. Колата беше една от първите внесени в България от този модел и беше на около 20 000км. В момемна е на 101 000км.

Пластмаси:-Дребни скърцания по пластмасите с навъртането на километрите, но на нашите разбити пътища кои коли нямат. Имам приатели с висок клас коли-същите проблемчета. Абсолютно нормални неща, няма смисъл да ги споменаваме като проблеми.

Окачване-Редовно ходя на стенд, към момента не е пипанато абсолютно нищо, дори и само корекции не са правени.Просто чудесно.

Возене-много меко и приятно усещане вътре. Много съм доволен. Осезаемо по-меко возене от хечбек 8ген(мой приятели ма такава). Но пък хечбека има много други положителни черти.Бих взел и такъв ако имам нужда.

Мотор-само смяна на масло и един път свещи :punk: .....Без коментар. :hondarulez:

Винаги съм голямо "ЗА" бензинов мотор ХОНДА! Невероиятно здрав и лесен/евтин/ за поддръжка.

Имал съм няколко бензинови Хонди-същите положителни отзиви! :honda:

Цена-качество,перфектно съотношение.

 

Под-тема:Чистачки: Поръчвам си повечето консумативи от Америка. Взимам само гумените пера и ги сменям редовно, без самите рамена и ми излиза супер евтино. На civic 8-gen sedan са същите, за hatchback не съм сигурен понеже е англичанка. Ако някой се интересува ето сайта: http://www.hondapartsnow.com

Дано свъпши работа на някой, който има познати живеещи в Америка и могат да му ги носят. С доставка е по сложно и се плащат мито и ддс.

Под-тема: Отклонения на километража.Всяка една кола има отклонения.С навигацията можете да си сравните.

Под-тема: Каране с cruise control(темпомат, автопилот) Супер екстра. Ако искате нисък разход използвайте го на всяка магистрала или възможност. Относно наклоните-нормално е да се сменя на по ниска предавка, за да не пада скоростта при големи наклони, но това е друга тема ;)

Под-тема: "ГАЗ".Моите искренни уважения към колегите желаежи това, но който иска да сложи газ на този мотор и да пести просто не е за тази кола! .....Да пестиш по еди колко си пари на 100 от гориво си е за друг двигател(по малко кубатура или дизел). Не си убивайте колите по този начин.Гответе с газта-по евтино е.Надявам се да не обидя някой-казвам го искренно.

Под-тема: смяна крушки на преден фар. На всеки сивик има описан, начина по който става (чичко google или user manual). Обикновенно се махат внимателно за да не се счупят, част от щипките наподкалника ,бърка се от там и се сменя крушката. На повечето нови коли е така.

 

Четох доста, но май позагубих бройката кой по ред съм с 8ма генерация. Помагайте :whistle:

 

 

Поздрави и безпроблемно каране. И нека бъдем по човечни един към друг :plane:

Редактирано от VTEC
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако броя правилно 39 .Добре дошъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.Радвам се че има все повече Хонди. Каквато и да е като модел, ако е поддържана правилно.....бензинова Хондичка, просто е без коментар :) Поздрави и безпроблемни километри!

Редактирано от VTEC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,Вчера пътувах за Банско и по магистралата въпреки, че беше почистена и снега беше съвсем малко по нея колата се държеше много зле. Над 80-90 км/ч задницата започваше да се носи наляво-надясно. Все едно тръгваше да дрифти. Бяхме 4 човека и с багаж. Колата си е технически изправна. Възможно ли е да от гумите проблема, Toyo Snowprox са, но са с дот 2009г, имат грайфер много. Гумите ми останаха от предшния собственик, който каза, че са на един сезон. Може ли каествата на гумите въпреки, че са с добър грайфер, да са се изпекли нещо и как мога да разбера това?Благодаря ви за съдействието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники,Като кажеш "Тойо Сноупрокс", все едно казваш "Бриджстон Близак" или "Мишлен Алпин". "Сноупрокс" е наименованието на цялата зимна гама на Тойо, като след това трябва да има още някакви символи, обозначаващи точния модел.Иначе аз Тойо никак не ги харесвам, защото имам чувството, че слагат твърде много синтетичен каучук. Имал съм летни гуми от тази марка преди време, и на мокър асфалт ставаше страшно.Само по себе си в дот "09", че и малко надолу няма нищо притеснително, стига самата гума да си е читава и да е пазена от неподходящи атмосферни влияния.Все пак има ли вероятност задницата да ти е играла от коловозите по пътя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснал съм, значи марката е S952. А на магистралата нямаше никакви коловози, просто беше тънък равномерен слой сняг, който не е можал да почисти снегорина и покрай мен си профучаваха всякакви коли и нови,и стари. Просто над 80-90 км/ч започваше да носи задницата. Направи ми впечатление, че дори и на асфалт там където е по-гладък пак се чувстваше тази нестабилност, а когато е по-грапав например преди Шумен занете как е асфалта и гумите стават много шумни, там нямаше ядове. Че ще ги сменям гумите е ясно, притеснението ми беше дали може да е някакъв техниски проблем, но скоро бях на диагностика и нямаше никакви проблеми. Май ще се доверя пак на Fulda за зимните гуми. Със старата кола и Fulda никога не съм имал ядове.Сега ще има доста дълго и бавно прибиране ако е пак така пътя:(

Редактирано от Niki_V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям днешния си проблем:Привечер затънах яко на служебния паркинг. Преди това колата работи 15-20 мин. на място с включени светлини, духалки и размразители. Запали без проблем.Като тръгнах, забоксува и угасна. След това отказа да запали и светнаха индикатори на табло : за акумулатор, за масло, за check system, за въздушни възглавници и EPS.Опитвайки да запаля (старт бутон) се чуват неколкократни прищраквания, но не става. Чистачките са бавни, аварийките се отразяват на осветлението в купе и фарове. Алармата работи.Мислите ли, че е акумулатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това запали ли или е още на паркинга ? При подобни прищраквания е акумулатора , т.е. слаб акумулатор :( Изчистете клеймите ако имат нагар - след това запали ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемите са чисти и стегнати, но мисля, че акумулатора е оригинален -т.е 5-6год. Вече извозих колата до сервиз. При н-тия опит не пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеkokodaf написа на 07 февруари 2012 - 00:38 :

 

Веси , сваляй акумулатора и на топло тази нощ Публикувано изображение. Ако можеш да го заредиш /не знам дали ти се намира зарядно - ако нямаш - в сервиз за акумулатори, гумаджии или познат/ - добре , след това - замерване с товарна вилка и спрямо резултата - може би нов .

Идва топло време , според синоптиците , ако не е твърде зле ще изкара до есента ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веси определено е акумулатор.Преди месец бях оставил колата седмица в гаража и след това на аварийки 2 часа.Резултата беше същия.Като я бутнахме 2 ма човека запали.От тогава я внимавам , особенно в тези студове дето колата спи на улицата.Спазвам просто правило като паркирам вечер гася фарове, климатик, стерео и държа за 1-2 минути на 2500-3000 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за мен е акомулатора. Моя също беше оригиналния на 4 години и го смених есента, защото вече трудно палеше. Тогава го замериха в Ю Би Ко и казаха, че не става за нищо вече :) С новия няма никакви проблеми и пали от първия път на -15.

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен - акумулатор -нов. Старият след преглед - 2 "мъртви" клетки - каквото и да значи.Благодаря Ви колеги... !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още един с 8цаот къде да се сдобия със стикер на клуба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл! Закръгли бройката на 40 :).Относно стикерите, на някоя седмична или месечна среща може да се сдобиеш. Само трябва да се поинтересуваш, кой от градските ти може да осигури. Сложи и някоя снимка да я видим, ако не е проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от 2 дена и аз съм горд собственик на 8ца Публикувано изображение. Супер е мн съм доволенПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и моята красавица!http://imageshack.us/f/215/20120210180741.jpg/А искам да използвам момента и да ви питам кога се сменя горивния филтър и къде се намира?Благодаря предварително

Редактирано от lllssslll

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честото,добре изглежда.Каква версия е?

Редактирано от Tino
Не цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма пръскалки т.е. и ксенон, следователно "екзекютив" отпада. Със 17" джанти е, значи и "комфорт" отпада. Аз залагам на "спорт" :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...