Jump to content
ZAPPA

Ново от Германия.

Recommended Posts

Ново от Германия:

 

Публикувано изображение

 

... а Хонда от 20г. хвърля публиката в екстаз с 4WS и променяща се посока на завиване на задните колела при ниска и висока скорост, да не говорим, че и Мазда има подобна система...

 

Пък аз се бях зачудил, какво ще караме като ни одъртеят съвсем Прелюдите. :D

А как ли ще се отрази на нашите селски дрифтаджии този "врътлив" заден мост? ;)

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетила се Мара да яде попара :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D:D:P:D:D:P:D:D:P;););):lol: очакват се и други революционни нововъведения:2015 г. -променливи фази на газоразпределението.(vtec,vvti)2020 г.-икономични бензинови ДВГ с променливи фази на газоразпределението (e-vtec)2030 г.-разработка на автомобили с хибридно задвижване.2040 г. разработка на автомобили с алтернативно задвижванеп.п.2044 г.-жестоката конкуренция в лицето на ТАТА води до закриване на всички дейности с изключение на производството на велосипеди с хибридно задвижване и умалени модели на автомоболи (тип Matchbox) за любителите колекционери. :P:D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахаххаххахахаааа,така не съм се хилил отдавна...благодаря на колегата от горния пост.Сещам се как преди 4-5 години един психопат,фен на Мерцедес обясняваше с огромно възхищение как същата марка пуснала в СЕРИЙНО!!!!!!!(представяте ли си) производство някакъв модел с четири завиващи колела....смях в залата.....революционно откритие братя!Амин.Колега,само ми се струва че малко си занижил годините в които се очакват нововъведенията при БМВ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) :) ;) ;) :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: Разгеле, сетиха се и те, ама дали си вярват че са го измислили?2783981728 година, инженерите на БМВ изумиха света с новооткритата SH-AWD, прекрасна система съчетаваща предимствата на 4х4 задвижването, същевременно елиминираща недостатъците му :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...сега остава и робот БМВ да измислят и да са пак първите те май като македонците...ех луно земьо македонска :tooth: :tooth: :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай източника!Интересна ми е датата, за да постна и датата на това нововъведение на ХОНДА!Иначе кво да кажа на БМВ, жалко за историята им.Поне да се бяха сетили 20г. по рано, да купят лиценз.Ама май изчакаха да се забрави 4WS-а на Хонда и "измислиха"!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай източника!Интересна ми е датата, за да постна и датата на това нововъведение на ХОНДА!Иначе кво да кажа на БМВ, жалко за историята им.Поне да се бяха сетили 20г. по рано, да купят лиценз.Ама май изчакаха да се забрави 4WS-а на Хонда и "измислиха"!

Auto Bild брой 5 от 2010г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:tooth: Ситроен/Пежо имат същото това нещо от много, много години.Остана сега да изобретят и "завиващите" фарове и всичко си идва на място - или живеят в информационно заблуждение, или обичат да заблуждават и без това баламите си клиенти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе БМВ дали имат еърбег:tooth:, че ако нямат скоро да очакваме изобретението :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
От реклами на нови прототипи до многогодишно използване на новаторски системи, разликата е като между колата на Джеймс Бонд и тези, които караме в реалния живот. Тая с водорода сигурно я готвят за новите серии с Бонд, тъкмо ще се взривява по - ефектно при каскадите. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със завиването до 60км/ч обратно на предните ми се струва доста висока скорост!На Прелюда при колко км/ч завиват еднакво с предните?Или само на место завиваха обратно на предните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе БМВ дали имат еърбег:tooth:, че ако нямат скоро да очакваме изобретението :tooth:

Що бре, да не би и еърбега да е изобретен от Хонда ?.. :tooth: Маитапа на страна, ама както я подкарахте тази тема, към края ще се окаже, че Японците са изобретили и двигателя с вътрешно горене... :tooth: Те и Субару миналата година откриха първият дизелов боксер в света, който Германците още 1956 г монтират в камиони и лодки... :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със завиването до 60км/ч обратно на предните ми се струва доста висока скорост!На Прелюда при колко км/ч завиват еднакво с предните?Или само на место завиваха обратно на предните?

След 30 км/ч завиват по посока на предните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:huh::):P:);):P;);):P:tooth::tooth::tooth::tooth: очакват се и други революционни нововъведения:2015 г. -променливи фази на газоразпределението.(vtec,vvti)2020 г.-икономични бензинови ДВГ с променливи фази на газоразпределението (e-vtec)2030 г.-разработка на автомобили с хибридно задвижване.2040 г. разработка на автомобили с алтернативно задвижванеп.п.2044 г.-жестоката конкуренция в лицето на ТАТА води до закриване на всички дейности с изключение на производството на велосипеди с хибридно задвижване и умалени модели на автомоболи (тип Matchbox) за любителите колекционери. :P;):tooth:

БМВ отдавна имат техния ВТЕК само, че се казва VALVETRONIC. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе БМВ дали имат еърбег:tooth:, че ако нямат скоро да очакваме изобретението :tooth:

Що бре, да не би и еърбега да е изобретен от Хонда ?.. :tooth:

Маитапа на страна, ама както я подкарахте тази тема, към края ще се окаже, че Японците са изобретили и двигателя с вътрешно горене... :tooth:

Те и Субару миналата година откриха първият дизелов боксер в света, който Германците още 1956 г монтират в камиони и лодки... :tooth:

 

Да, принципно си прав, никой не може да отрича германската инжинерна мисъл. Тука пичовете се гъбаркат с това, че немците са винаги "най - велики" в автомобилостроенето, а отдавна вече не е така.

 

Публикувано изображение

 

...чак не мога да повярвам, че това е установено от немски специалист.

...аз имам едно обяснение, ама хайде друг път. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"над 60 км/ч задните завиват в посоката на предните колела..." т.е. колата тръгва по диагонал ли? :tooth:Виж за Прелюдите не знаех че им се движат и задните колела. Благодаря за инфото, винаги човек може да научи нещо ново и интересно!

Редактирано от martjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:huh::):P;):):P:tooth::P:P:tooth::tooth::tooth::tooth: очакват се и други революционни нововъведения:2015 г. -променливи фази на газоразпределението.(vtec,vvti)2020 г.-икономични бензинови ДВГ с променливи фази на газоразпределението (e-vtec)2030 г.-разработка на автомобили с хибридно задвижване.2040 г. разработка на автомобили с алтернативно задвижванеп.п.2044 г.-жестоката конкуренция в лицето на ТАТА води до закриване на всички дейности с изключение на производството на велосипеди с хибридно задвижване и умалени модели на автомоболи (тип Matchbox) за любителите колекционери. ;);):tooth:

БМВ отдавна имат техния ВТЕК само, че се казва VALVETRONIC. ;)
Не споря и незнам откога е техния "ВТЕК", но след създаването на знаменитата хондова система и редица други нововъведения, като първата алуминиева каросерия (за която съм чел, че първи били я въвели от Ауди) и т.н. дядо Хонда има пилон в Детройт за огромните му заслуги в усилията за създаване на съвършения автомобил. ;) Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Тука пичовете се гъбаркат с това, че немците са винаги "най - велики" в автомобилостроенето, а отдавна вече не е така....

Аз не видях никъде да пише, че БМВ откриват топлата вода със завиващите задни колела... Ще ни е интересно да ни обясниш, защо новите Хонда нямат 4WS... Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , в статията никъде не пише , че въпросната опция е ИЗОБРЕТЕНИЕ на BMW . Това м/у другото е производител на много добри автомобили , който аз лично уважавам , карал съм автомобил от марката и не изключвам възможноста пак да карам такъв някой ден . Същата тази марка има много нововъведения и патенти в автомобилостроенето .

Както и всеки друг производител на автомобили ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) "BMW hydrogen 7", както е търговското име на новата кола има мощност от 195 киловата(260 конски сили),и 12 цилиндорв двигател. Ускорението от 0-100 става за 9,5 секунди, максималната скорост пък е 230 км/ч."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ отдавна имат техния ВТЕК само, че се казва VALVETRONIC. :)

А кажи ми, кво е VANOS и кво VALVETRONIC, че тия Вмв-та не ги чувам нещо?Кое е VTEC-а и кое електронното управление?И за ефекта сподели, рита ли те като VTEC-а или само за парлама стои в ДВГ-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VANOS-a е VTEC-a на BMW

Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VANOS - това е променливото газоразпределение при BMW , имат и нещо дето му викат двоен VANOS ама сега не ми се пише за това ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам коментарите да се разглеждат в два аспекта: ;) 1 - сериозен коментар и ;) 2 - шеговит коментар (един древен философ е казал, че от всяка шега половината е истина).

 

По точка 1. бих казал, че авторите на статията можеха да напишат почтено : "...вече и 5 - та серия завива със задните колела. Тази екстра вече е използвана от други водещи фирми..."

 

... и тогава нямаше да има точка 2. с многото весели коментари ;) ;) :)

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така се пише за BMW... не знам защо ;) Имах веднъж възможност да изпитам тягата на 6-цилиндровия (330 конски сили) с променливо газоразпределение, още повече, че бе поставен в Е30 купе!Лудница е, въртящия момент е много линеен в диапазона обороти, и не дава усещането като системата на Хонда. Ако се движиш зад някой "звяр" на пътя, то той със сигурност няма представа какво може да му се случи, докато го изпреварваш ;) Просто издръжливостта при каране в максимума не мисля, че е конкурентна на японската :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...