petyopopov 0 #1 Публикувано 2 Февруари, 2010 Запалих я,запали нормално,преместих я на паркинга,за да си оправя чистачките,и както работеше/около 1-2 мин/,угасна.Като се опитах да я запаля,само прикюфква от време на време,и това е.Падна ми акумулатора,и сега го зареждам.Приятел ме посъветва да сипя син спирт в бензина,че можело да е направила "ледена тапа",според него.А в най-големия студ,-20,си палеше!Колата е Шатъл,с Д16А6 мотор.Някой има ли идея какво и е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #2 Отговорено 2 Февруари, 2010 До колкото знам има едно реленце което прави беля при тази генерация мотори.Имал съм и аз Шатъл и понякога като си реши няма палене.Оставям го да поседи час два и няма проблеми но това ставаше през летния сезон.Така го и продадох и по късно разбрах че е било от релето-така ми каза новият собственник който го е смъкнал и препоили спойките на релето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #3 Отговорено 2 Февруари, 2010 Виж и искра дали има, че и комутаторите правят мизерий. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #4 Отговорено 2 Февруари, 2010 За кое реле става дума? Ако е за главното,скоро го сваляхме и презапойвахме всички спойки.Някое друго ли има? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #5 Отговорено 2 Февруари, 2010 Виж и искра дали има, че и комутаторите правят мизерий.Ама нали минута преди това запали,и работи 1-2 минути?Възможно ли е да е замръзнала вода отдолу в тръбичката,и да е направила ледена тапа.Все едно,че няма бенз,а има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #6 Отговорено 2 Февруари, 2010 Има много теми по въпроса.Ето няколко набързо:Изгасна и не запали повече, Сивик 4г.изгасна и незапали повече Проблем с паленето, ... не паликолата загасна и не иска да пали?!за пръв път, няма искраИзгасна по време на движениеПроблема с НЕпаленето почти винаги се свежда до четири неща:1.Бобина(проблема се решава със замяна)2.Комутатор(проблема се решава със замяна)3.Ако пали винаги когато е студена, а после караш малко(дори да не е загряла напълно),спираш и вече не иска да запали,тогава е главно релеАко е загряла напълно гасиш, връщаш се после опитваш да палиш(върти,но не пали),тогава пак е главно реле.4.Някакъв проблем с подаването на гориво(включително аларми, имобилайзери и т.н.)Хвърли око и на тази тема ЦЪК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #7 Отговорено 4 Февруари, 2010 Колеги,Шатъла категорично отказва да запали.Свещите имат искра,гориво,но не пали,Въртяхме,дърпахме я,припали 1-2 пъти за малко,и това беше.Според един приятел е прехвърлил ангренажен ремък!? Възможно ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #8 Отговорено 5 Февруари, 2010 Два пъти ми се случи тази случка.1ви: прескочили 3 зъба в следствие на разхлабена обтяжна ролка ( пипам ремъка от предната страна седи натегнат, като я качих на повдигача отзад направо висеше) провери го ако можеш от всички страни да го огледаш. + кофти капачка и палец 2ри:Счупена ос на делкото просто лагера вътре беше запекъл и оста се беше скършила, ако не ти представлява проблем свали делкото( на 3 болта е но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си направи белязка как си го свалил да нямаш после ядове ) и виж дали оста се движи свободно.И двата случая са по време на движение без да съм чул никакъв по специфичен звук ... колата просто спря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #9 Отговорено 5 Февруари, 2010 И при мене в сервиза доста коли минаха с прескочил ремък заради студа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #10 Отговорено 5 Февруари, 2010 Петьо, прочете ли тази тема: ЦЪК: Изгасна и не запали повече, Сивик 4г.Ето какъв е бил проблема при него: ЦЪК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #11 Отговорено 6 Февруари, 2010 Петьо, прочете ли тази тема: ЦЪК: Изгасна и не запали повече, Сивик 4г.Ето какъв е бил проблема при него: ЦЪКДа,Войводо,четох я,но при мен,бобината и делкото май са здрави,защото,като свалих една свещ,и завъртях на стартер,си хвърляше искра нормално.Друг е въпроса,дали я хвърля точно когато трябва.По съвет на Ицо Багера,опитен автомонтьор,имащ същия Шатъл,проблема е в свещите! След малко ще ги сваля,почистя,продухам цилиндрите,и ако пак не иска,ще я затегля при него.Калмарчето също се съмнява в свещите.Дано не познае колегата Чиренски,че е прескочил ремъка,че тогава... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #12 Отговорено 6 Февруари, 2010 (Редактирано) Запалих я,запали нормално,преместих я на паркинга,за да си оправя чистачките,и както работеше/около 1-2 мин/,угасна.Като се опитах да я запаля,само прикюфква от време на време,и това е.Падна ми акумулатора,и сега го зареждам.Приятел ме посъветва да сипя син спирт в бензина,че можело да е направила "ледена тапа",според него.А в най-големия студ,-20,си палеше!Колата е Шатъл,с Д16А6 мотор.Някой има ли идея какво и е?buleka vti е прав. Преди време това шибано реленце ме остави по път. Пича, който откри повредата рови в ляво от волана, под таблото- там се намира. При мен въобще не припалваше дори. По скоро намирисва на прескочил ремък твоя случай, но дано не е така. Успех! Редактирано 6 Февруари, 2010 от ZAPPA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #13 Отговорено 6 Февруари, 2010 Всичко сочи към прескочил ремък.Сложих едни стари свещи,като преди това завъртях на стартер да продуха цилиндрите,и запали.Запали,но прекъсва,и като дам газ,пляска,кюфка,и не може да се форсира.Загубила е центровка,явно от ремъка.Купих нови свещи,Денсо,от Косер,но с тях не запали,задави се,замириса на бензин,и се отказах от по нататъшни действия.В понеделник ще я затеглим при Майстор Багер да я лекува.Ще пиша какво й е било след лечението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel Panayotov 4 #14 Отговорено 6 Февруари, 2010 А случаино колата да има газова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliq 0 #15 Отговорено 6 Февруари, 2010 на мен на моята д16а6-ца ми направи проблем сутринта немога да я запаля , с дърпане не става сфалих главното реле презапоих го и се оправи проблема ми го правеше само сутрин.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #16 Отговорено 6 Февруари, 2010 (Редактирано) Провери си бушоните включително и в кутийката под капака, някакви главни има там. Аз имах проблем с аварийния режим на 300-3500 и прекъсвачът се задейства. Така че премери си всички бушонации Редактирано 6 Февруари, 2010 от martjo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #17 Отговорено 6 Февруари, 2010 А случаино колата да има газоваНе,няма и да има,докато е при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #18 Отговорено 6 Февруари, 2010 колега според мен отговора ти е в делкото ..поне аз така мисля...успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #19 Отговорено 6 Февруари, 2010 колега според мен отговора ти е в делкото ..поне аз така мисля...успех!Там трябва да е и ремъка тряя да се види Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #20 Отговорено 6 Февруари, 2010 Някой може ли да ми каже колко струва ангренажния ремък,дали се сменя заедно с ролката,и тя колко струва? Долу-горе! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #21 Отговорено 6 Февруари, 2010 80-100 лв са 2-те Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #22 Отговорено 10 Февруари, 2010 Колеги,някой може ли да ми каже,дали моя двигател,Д16 А6,има "защита"от прехвърлил зъби ангренажен ремък? Тоест,дали съм съсипал още нещо,след като я палих след аварията? Клапани,кобилици,и т.н.,че майстора ме уплаши,че ще има и други поражения,и сън не ме хваща! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #23 Отговорено 10 Февруари, 2010 (Редактирано) Май има защина, естествено ако не е рязана главата, моя беше избягал с 3 зъба и поражения никакви нямаше( след случката отварях мотора за смяна на гарнитура ) Редактирано 10 Февруари, 2010 от chirenski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #24 Отговорено 10 Февруари, 2010 И да има защита ако гори много масло и се е образувал дебел слой нагар в " дупките" на буталото където трябва да влязат клапаните при близка среща на буталата с клапаните пак ще има криви клапани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #25 Отговорено 10 Февруари, 2010 компа погледна ли каквагрешка ти дава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #26 Отговорено 11 Февруари, 2010 (Редактирано) Там е работата,че не дава никаква грешка-светва чека при контакт,цъква/угасва/след 4-5 секунди,всичко си е наред... Редактирано 11 Февруари, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Snatch 0 #27 Отговорено 11 Февруари, 2010 Колега, ако ти е прецакан датчика на коляновия вал скоро няма да запали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #28 Отговорено 11 Февруари, 2010 Още ли не запали тоя Шатъл ? Делкото правихте ли го нещо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #29 Отговорено 12 Февруари, 2010 Не,не сме.Затрупал го е снега,а единствения майстор,на когото имам доверие,има друга работа,гаража му е зает,и май ще чакаме да се постопли времето.Засега си карам служебното Шеви,и чакам Деси Банова да оправи времето.Ще пиша после каква му е била болката,дано да се излекува! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #30 Отговорено 12 Февруари, 2010 Колега, ако ти е прецакан датчика на коляновия вал скоро няма да запали А защо компа не казва нищо? И къде е този датчик,и каква работа върши? Какво му е предназначението? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #31 Отговорено 14 Февруари, 2010 Проблема клони между реле и агренажен ремък. Внимавай с майсторите дори и някой добри не могат да направят ХОНДАНамини към Лука във вторник може да измислим нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #32 Отговорено 14 Февруари, 2010 ОК,Кико. Във вторник застъпвам в 20.00,и ще мина с таксето до Лука,че направо съм се разболял вече от яд по Шатълката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове