TEHKO 49 #1 Публикувано 3 Февруари, 2009 (Редактирано) здравейте днес както си карах колата на 2ра на 4000 оборота се чу някакво препукване и колата изгасна веднага я запалих но само за 2секунди, като въртя да запаля се чува някак много странно бързо и стържещо... направо ужас...бензин си има няма газово, беше си загряла, почти всичко е сменено преди има няма 2000км. както и да е прибрах я на въже пред нас.. очаквам всякакви мнения и предложение да запаля звяра отново като дам на контакт сичко си светва нормално даже като почна да въртя лампата за масло изгасва чек-а също чува се сшецифичния шум на бенз. помпа но все пак ... Редактирано 3 Февруари, 2009 от TEHKO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pit 1 #2 Отговорено 3 Февруари, 2009 бобина която е в делкото мисля,главно реле и т.н. ....имаше няколко теми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maral 0 #3 Отговорено 3 Февруари, 2009 здравейте днес както си карах колата на 2ра на 4000 оборота се чу някакво препукване и колата изгасна веднага я запалих но само за 2секунди, като въртя да запаля се чува някак много странно бързо и стържещо... направо ужас...бензин си има няма газово, беше си загряла, почти всичко е сменено преди има няма 2000км. както и да е прибрах я на въже пред нас.. очаквам всякакви мнения и предложение да запаля звяра отново като дам на контакт сичко си светва нормално даже като почна да въртя лампата за масло изгасва чек-а също чува се сшецифичния шум на бенз. помпа но все пак ...СВАЛИ КАПАЧКАТА НА ДЕЛКОТО (ПРЕКЪСВАЧ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЯ) И ВКЛЮЧИ ПЕТА И БУТНИ ВИЖ ДАЛИ ПАЛЕЦА СЕ ВЪРТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mam 0 #4 Отговорено 3 Февруари, 2009 А ангренажен ремък с обтяжни ролки смени ли,защото при прескочил ремък ми се е случвало подобно нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #5 Отговорено 3 Февруари, 2009 И аз залагам на скъсан ангренаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
acc_f20b6 0 #6 Отговорено 3 Февруари, 2009 В този ред на мисли искам и аз да Ви попитам нещо колеги. Имам Англичанка 95 г., блъснах я отпред в дясно,изкочиха еърбеци,скъсах носач и така нататък. Обаче проблемът сега е,че не пали... Каква може да е причината? Като дам на контакт свети чека постоянно,бензиновата помпа не се чува да върти изобщо...Помислих,че е от алармата защото и тя не работеше.Свалиха ми я обаче пак не пали хондето... Какво може да е? Благодаря Ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 3 Февруари, 2009 Имаш система която при удар спира тока към бензиновата помпа. Някъде из форума има тема с обяснение къде е бутона при англичанките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #8 Отговорено 3 Февруари, 2009 Утре ще ви пиша какъв е проблема... в интерес на истината само ремъка не бях сменил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #9 Отговорено 3 Февруари, 2009 (Редактирано) Щом върти бързо на стартер и аз залагам на скъсан ангренаж. Иначе бих предположил бобина. Редактирано 3 Февруари, 2009 от blueeye Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #10 Отговорено 3 Февруари, 2009 е добре като се скъса ангренажа нормално ли е когато вкарам скорост и почна да въртя без натиснат съединител колата да тръгва нормално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #11 Отговорено 3 Февруари, 2009 е добре като се скъса ангренажа нормално ли е когато вкарам скорост и почна да въртя без натиснат съединител колата да тръгва нормално?Нормално е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #12 Отговорено 3 Февруари, 2009 В този ред на мисли искам и аз да Ви попитам нещо колеги. Имам Англичанка 95 г., блъснах я отпред в дясно,изкочиха еърбеци,скъсах носач и така нататък. Обаче проблемът сега е,че не пали... Каква може да е причината? Като дам на контакт свети чека постоянно,бензиновата помпа не се чува да върти изобщо...Помислих,че е от алармата защото и тя не работеше.Свалиха ми я обаче пак не пали хондето... Какво може да е? Благодаря Ви предварително!Има "инерция суич". Зад централната конзола на таблото се намира.Само натискаш бутона и си готов.(само на англ. модели е там)Да не вземеш сега да свалиш конзолата......бърка се от страни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #13 Отговорено 3 Февруари, 2009 Нормално е ангренажният ремък движи разпределитнелният вал/валове от коляновият вал. Стартера върти маховика който е на коляновият вал. Който от своя страна чрез съединителя предва движението към скоростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #14 Отговорено 4 Февруари, 2009 така Д15б2 искам някой да ми каже има ли защита от засечка или е на късмет видях доста такива теми и неразбрах точния отговор.. искам началник омбре да ми каже защото на него му имам най- доверие и ако има фатални последствия кажете колко жълтици ще ми трябват за поправка или да я пускам на части? и да повторя колата е мъчена да запали пак и тн... знам че е лошо но имах надежди говежди някакви ПЛС ХЕЛП вин JHMEG435005012974 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #15 Отговорено 4 Февруари, 2009 На моите бутала (които по парт номер излизат еднакви с D15B2) има фрезовани места за клапаните. Така че може да си минал метър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #16 Отговорено 4 Февруари, 2009 ми ако си скъсал ремък,хондите до колкото знам нямат защита и наи жероятно ще имаш ударени клапани,които ще трябва да се сменят,ако има нещо по буталата,макар че е малко вероятно,гарнитура на главата ще смениш,ако решиш или ако има нужда шлаиф на главата,гумички,не знам как стоят нещата и с кобиличките!рамъчето братле струва 40-50 лв,защо не го смени,щеше да си спестиш адски много грижи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #17 Отговорено 4 Февруари, 2009 Чел бях във форума, че д15б2 имал "защита" срещу скъсване на ангр. ремък.. Така че може да си спокоен ... Всъщност пич .. свали защитната пластмаса на ремъка и виж дали е скъсан де ... И не забравяй да пишеш после кво-що ... може да е полезно за останалите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #18 Отговорено 4 Февруари, 2009 Не е ударила.Не удря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #19 Отговорено 4 Февруари, 2009 Не е ударила.Не удря.мерси за отговора и надеждата като идвам някой път към софия ще се отбия през сервиза да видя аджаба истина ли е а за колегата който ми пише да сваля пластмасата аз сам немога имам ключовете сичко точно но много се криви тази пластмаса пък и май трябва да свалям на хидравликата казанчето алтернатори(ако е това което си мисля) общо взето не трябва да пипам.. ще си викна майстора на место ..а да попитам друг тъп въпрос пробвал съм да я запаля... с някакви надежди че са е задавила .. фатално ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #20 Отговорено 4 Февруари, 2009 Не, ако е само ремък проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dulgia 0 #21 Отговорено 4 Февруари, 2009 Замислих се да не е стартер, при положение,че си сменял консумативите скоро и не би трябвало за 2000 км да скъсаш ремък.Ако е бубина мисля,че въобще няма да може да въртиш щото тока от акумулатора ти стига за 4-5 пъти да врътнеш.Най-добре викни някой познат или майстор да ти каже.Така на сляпо може само да гадаем.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido.dimitrov 1 #22 Отговорено 5 Февруари, 2009 Замислих се да не е стартер, при положение,че си сменял консумативите скоро и не би трябвало за 2000 км да скъсаш ремък.Ако е бубина мисля,че въобще няма да може да въртиш щото тока от акумулатора ти стига за 4-5 пъти да врътнеш.Най-добре викни някой познат или майстор да ти каже.Така на сляпо може само да гадаем.Успех Ами той колегата си е казал че не е сменял ремък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #23 Отговорено 24 Февруари, 2009 От Всичките Ситуации и Проблеми с Паленето при мен се получи най-интересното. М/у два светофара светна чека при което на следващия светофар докато чакам изгасям за да нулирам евентуална грешка и дотук - НИКАКВО ПАЛЕНЕ 1-Провери се главното реле -здраво 2-Алармаджия отстрани всички блокировки-Алармата си е здрава. 3-Комутатор и Бодина здрави (Моето делко го сложихме на др.кола и си запали) 4-Така наречения Главен ключ (зад жабката) при мен не съществува Като се даде на контакт всичко светва по таблото но помпата не работи и не гасне чека. Сложихме др. Компютър и всичко заработи ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ЕМО ЧЕ С ВСИЧКИ УСИЛИЯ ОТСТРАНИ ДЕФЕКТА от компа ми и вече сичко си е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове