Jump to content

Dulgia

Фен
  • Мнения

    54
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Dulgia

  • Ранг
    HONDA SEKTANT
  • Рожден ден 10.09.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Ами,аз им казах да ходим да си ги мерим ,ама като им казах за некоя 100-тарка омекнаха.Голф 1.8 75 коня ми твърдят,че е 1580 кг.Викам да,тогава тва е 50 коня на тон бе.Тва е повече от смешно.Къде на такова купе ше слагат такъв двигател.Данните,които ас намерих за голф 3-ка АБФ или излвестен като ГТи 150 коня са 1160 кг. П.С. Ако ходиме тия дни да ги мерим,ще ви кажа . Със здраве
  2. Елате да пробвате моето ВТИ тогава.203 коня съм го докарал.Атмосферно,бием VR 6-icite do 220. :tooth:
  3. Ама на мен ми е ясно,че биеме АБФ-а и КР-а,който не знае тва са следователно голф 3 150 коня ГТИ,и голф 2 139 ГЕ ТЕ И.Мисълта ми е,яко някой знае дали наистина тия голфове тежат по тон и половина щото тва не ми се верва.Иначе разрешавам всякаква храна и оff topic.То се е видяло,че от спама спасение няма,но поне да се посмеем.
  4. Абе спорете за колите бе Не кой колко знае ;). Off topic-а никога не е приятен за автора... ;)
  5. Преместили сте ми темата в общи,защото до известна степен е любителски спора,но какъв е въпроса за това колко тежи дадена кола ако не технически ? И моля ви,да не спорим за това кой каква трошка кара.В крайна сметка всеки според възможностите,но мисълта ми беше,че голф 3 е абсурдно да тежи толкожа много.Пак повтарям казаха ми 1580 кг...
  6. Е аз съм на мнение,че ако наистина тежи толкова те ще изкарат повече пари ако върнат частите за желязо.Са майтапа на страна,но тия 1600 кг за голф 3 и то не варианта,който е комби,ами хечбека си,които им е са абсурдни.Дори нз кво се води тоя гоуф.Седан ли е купе ли е кво е
  7. Точно това им казах и аз За БМВ 7-ца.Нз просто ми се вижда нереално.Той единия ми твърди,че неговия голф 3 1.8 75 коня тежи 1560 кг,което идва към 50 коня на тон.Това не е смешно,а направо трагично,щото тва значи,че рейсовете ше го бият по светофарите ;)
  8. Здравейте, колеги.Така,с едни ГОУФ маняци споря от много време и вече ми кипва от тях,защото както знаете,ГОУФАДЖИЙТЕ знаят всичко.Та въпроса ми е следният.Непрекъснато ми говорят,че уж прочутите им Гоуф 2 ГТИ и 3 ГТИ падат от 5-та и 6-та ген хечбек,щото хондата била едва ли не в пъти по-лека.Аз обаче не съм убеден,че е така тъй като доколкото знам вти-ката ми е 1080кг,а тия прочути голфове са 1160кг.Специално 3-ката.2-ката може и по-малко да е.Някой всъщност знае ли колко тежи тоя голф,тъй като ми изръсиха нещо от сорта на 1580 кг,което на мен не ми се вярва въобще.Знам,че за тея дараци е препоръчително да се пита във VW форума,ама там всичко им е направено смотано,а и не ми се губи време за рег. Пък и тук като чели всички са някак си по информирани,а там са само всезнайковци.Ако някой може да изрази някакво мнение по темата ще съм мн благодарен.Мс предварително и се извниявам ако има колеги с голфчета,за пренебрежителния ми език....
  9. Пак се обърках много брутално... Някъде нагоре ми казаха,че ако двете МПС-та са примерно 10-тона (демек много по-тежки),тая с по-големия въртящ момент ше върви повече.Ако едното МПС е 100коня 200НМ,а другото -100Нм 200коня.Дали е така всъщност,защото аз не съм убеден много?
  10. Сега не искам да водим безмислен спор,но наистина се води 5-та генерация.До 95г са 5-та ген и след това е 6-та.При тях двигателите са същите,но на 6-та имат 1.8 ВТИ,която е 169 коня ако не се лъжа.Има малко разлика във фаровете.Отзад аз лично немога да ги различа.Мерси за инфото
  11. Здравейте, отново колеги.Имам питане относно запалването на една Хондичка.Когато си е изгасена, нали и тръгна да паля,когато подам на контакт си светват нали повечето ''лайана'' на таблото.Акумулатор,АБС,масло и тем подобни датчици.Има един обаче,който не знам за какво е.Светва в жълто след подаването на контакт и е изобразен двигателя на него.Чува се нещо като леко брумчене като от бензинова помпа или нещо все едно се подготвя за запалване.''Може всъщност и това да е''след около 2 секунди изкасва и чак тогава паля.По принцип колата пали и преди да е угаснал въпросния датчик,но сякаш ''не й е приятно'' да го правя преди да изгасне.Чувствам леко затруднение преди запалване,ако не изчакам.Имам и едно Фиачте Пунто.При него има датчик,който по моя гледна точка изразява впръскване,но той свети в червено,отново изкчаквам 1-2 секунди.Изгасва и го паля тогава.Иначе пак нещо се сърди така да се каже .Аз си го обяснявам като подготвяне на двигателя за запалване,или по скоро на инжекциона.Де да знам,но ако е възможно да ми обясните с 1-2 думи ще съм ви благодарен
  12. 2 коли.1-ната е 100 коня 200Нм,а другата е 200 коня 100Нм.Ще победи тази с повечето кен.Въртящият момент е определящ за преодоляването на гравитацията и въздушното съпротивление,и за тази дейност,отива почти всичката енергия,и за ускорението на автомобила почти не отива.Конете са по важния елемент.Разбира се приемаме еднакви килограми.
  13. Не съм съгласен с това,че въртящият момент е определящ за ускорението от 0-150 примерно.Ето пример.Тракторите са с много голям въртящ момент и са около 30-ина коня.Въртящият момент на тия говеда е минимум 200.Поне на повечето е така.Е добре според вас тоя трактор ще ускори ли по-бързо от една лада примерно,която е 75 коня и има въртящ момент около 80нм,което е почти 3 пъти по-малко от тва на трактора.Не нали?Също така вече знаем,че повечето дизели са с по-голям въртящ момент от бензинките със същия обем,но много добре знаем кой е по-бързо ускоряващия и как дизелите са по-тромави докато ускоряват.Вече за гъвкавостта 80-160 примерно дизеловия или двигателят с повече нютон метри ще победи.Нютоните са определящи за това какво поведение има колата,когато я настъпиш на 100 примерно.Дали ще дръпне или ще се появи така наречената дупка или лаг докато си влезне в оборотите,за да изкара повече мощност и да тръгне.За максимална скорост нещата са равностойни.Там конете отново са по-важни от нютоните,но без въртящ момент отново не можем да вдигнем висока скорост,но също така ни трябва и мощност,която да поддържа това въртене.Надявам се да съм помогнал,и да не доведе моя коментар до нови спорове.
  14. От 200-тината статий,които прочетох смятам,че ще победи 1-ия.Иначе или съм малоумен,или не обяснявате както трябва :angry:
  15. Ами колега,аз не виждам проблем със маслото.Разликата между 10/40 и 15/40 е минимална както сам виждаш,и няма да има проблем.Щом я караш и бавно пък съвсем,а и дали е по-малко или повече синтетично в такива малки граници няма значение според мен. Успех
×
×
  • Създай нов...