Jump to content
Данчо

Отново в сектата

Recommended Posts

Здравейте на всички.Отново се завърнах в сектата след хиляди колебания как какво и защо.Първо да кажа, че търсих дизел защото пътувам страшно много.Вие всички станахте свидетели какви колебания бяха и що мислене беше.Всички около мене говориха сивика сивика та сивика.Накрая казах...ок, апък и толкоз обичам марката, че само се самонавивах за друг дизел.Какво да Ви кажа...Благодаря на първо място на всички до един, които ми помогнаха за моя избор и най-вече на точно определени хора, които ми помагат винаги в моменти важни за моето спокойствие(много питам аз :) ) .Съвет...части...преглед и прочее.Те си знаят кои са:БЛАГОДАРЯ ВИ!Защо се кумех толкоз за сивика:до момента в който не се качих да го карам 7мака НАИСТИНА си мислех, че ще направя ОГРОМЕН компромис със себе си само и само зареди дизела.Не мислих, че ще има толкоз приличен вървеж, не мислих че ще има толкоз приличен разход, че ще е толкоз удобна(ДОРИ И СКОРОСТНИЯ ЛОСТ ;) ) не мислех че ще се държи толкоз прилично на магистрала и завои.Та така.Излезна добра оферта, отидох, видях я.Беше фейслифт 2005-та година.Страшно ми харесва 7мака след фейса, брони прагове фарове и прочее.Проверихме колата, която пишее че е на 95к км и се оказа ПЕРФЕКТНА.Между другото е с климатроник и фабрична музика.Купих я, запалих и право към Пловдив.Какво да видя?!?!?!130 км/ч среден разход 4.8 ;):D .За мене се държи добре на пътя и е достатъчно широк автомобил да пътувам до където пожелая без притеснения.Колата е чисто нова вътре.Прибирам се и намерих сервизна книжка, където пише, че колата е на 126к км ;), което значи че са ме извъртяли с 30, но пък наистина знам на колко е колата.Цялата сервизна история е в хонда.Колата има единствено две драскотини на предна и задна броня.Та така...безумно съм щастлив, защото бях настроен за огромен компромис със себе си, както казах, а то кво се оказа...Сега имам 1-2 въпроса към Вас :) :1.Нормално ли е дизела да загрява МНОГО БАВНО сутрин.Още не е отлепила стрелката духа леко топло, но много бавно загрява2.Нормално ли е работната ми температура да е под средата?Стрелката въобще не се качва до средата, но си духа перфектно топло.Прави жега.Ако нещата по-горе са нормални супер, ако не, май съм за термостат? :) 3.КАК ДА СИ НАГЛАСЯ ЧАСОВНИКА НА РАДИОТО...НЕЩО не успявам ;) п.п.Снимки ще кача утреПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕСТИТО!Да си я караш със здраве и без никакви проблеми. Хиляди безаварийни километри!С това емоционално описание още повече ме караш да се замисля за нещо подобно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито имного безаварийни.С дизела не съм запознат,но за часовника ще ти помогнаНатискаш онова малко копченце от дясно и го задържаш натискайки 1 2 на радито,1 е за час ,а 2 за мин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честито, фен! ;) Добре дошъл отново! Покажи поне убавицата де, да видим кфо и се радваш толкоз... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грийн няма да сбъркаш брат, зависи какво търсиш :)Георги, благодаря братле, още утре сутринта ще го направя.МерсиКалмар, мерси братле.Аз дефакто никога не съм излизал от сектата, защото винаги сърцето ми е било тук, въпреки че карах друга марка(няма да я казвам, че е псувня ;) ).Обещавам утре ще я покажа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде честито. Много да те топли, и буквално и преносно :) Няма да ти пожелавам да не те оставя, защото е ясно, че няма да го направи. Ще ти пожелая само ти да я водиш разумно, защото тя ще следва само и само твоите напътствия, такаче всичко е буквално в ръцете ти! ;)Айде, и аз много искам да я видя, че планувам някой ден да взема една такава. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спамер :) честито,много безаварийни километри ти пожелавам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шефче, ще следвам твоите напътствия брат :) вярвам, че е така.Бих слезнал и сега да я снимам ама е 23:07 ;)))Утре ще кача снимки, само да не са влюбиш от пръв поглед :) :) :D ;)Kytila мерси братле ;)

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спамерска му работа ... :) Ай честито ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо честито ;) пожелавам ти да я заобичаш още повече ;) Всичко останало , щом има обич лесно се оправя :) Да , нормално е за дизелите да загряват бавно :( С Акорда в това студено време едвам започна да ми загрява от Мол Пловдив до ОМВ-то на Новия надлез ;) това , ако не я карам повече от 2000 оборота ;) Ако я изръчкаш ще загрее по-бързно , но за дизели това не е препоръчително :( Съветвам те да не зареждаш от Лукойл нафта - пълна помия :D Само ОМВ или Еко ! и ги редувай Спринт дизела с Алпин/Премиум ;) 130 км/ч и 4.8 разход си е идеално !!! Малко по-малко от Джазз-а ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито...ся всички дизели ша почнат мнооо да връят и малко да горят... :( , мноо да те слуша и да и се радваш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и само безаварийни км!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, много да те радва и да не забравиш да я покажеш :(:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви на всички.Отговорихте ми на всичките ми въпроси.Снимки ще кача привечер :PА сега да Ви попитам какво е EPS ( electric power steering)Какво прави това нещо? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:PА сега да Ви попитам какво е EPS ( electric power steering)Какво прави това нещо? :)

Хидравлично електрическо управление, успя ли с часовника Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!Поради високия КПД на common rail-ите, имаш много по-малко загуба на енергия въобще (топлинна по-специално, защото механичната ти е КПД). По тази причина дизелите от този тип загряват малко по-бавно и зимата това в определени случаи е недостатък, но определено не е болка за умиране.Стрелката - там си стои. При сивиците от тази генерация е така. Нормално е, но е малко заблуждаващо за човек, който за първи път сяда в 7-а серия :P Разход - прекрасен. Дизелова Хонда още не съм притежавал. За сега се ограничавам с трактори от други марки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С часовника се справих :) за епс-а разбрах и за загряването също.Благодаря Ви на всички.А сега и обещаните снимки.Дано да ви хареса :P

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита ти красавица и от мен! След тоя фейслифт наистина тази кола просто изпълва 100% потенциала си. Много да те радва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Колата е добра, а и цвета направо троши :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, доста е добра колицата браво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей много е хубава даже, само един минус намирам и това е... скоростния лост тип маршрутка :) иначе доскоро хич не се кефех на 7-ма генерация, явно този фейслифт оправя нещата :P честито!

Съветвам те да не зареждаш от Лукойл нафта - пълна помия :) Само ОМВ или Еко ! и ги редувай Спринт дизела с Алпин/Премиум ;)

тук не мога да се съглася каква помия дизел съм сипвал в Еко, бедни са думите да опишат, от 2 зареждания през живота ми (на не-моя кола съответно), и двата пъти тотална греда с дизела Еко, просто спира, хълца, направо умирачка докато я изгори гадната нафта, и колеги са ми споделяли същото. по тази причина и бензина от Еко вече го избягвам, без да имам отрицателни впечатления... щом си позволяват да правят такава помия с дизела, не ми се рискува с друго...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега !Много е арна колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Безпроблемно и безаварийно!Явно ниският разход, комфорта и бавното заряване са наследство от 7 ген! :) Мога ли да помоля за техн. х-ки на "любовта от пръв поглед"? :P ПС: Аз карам с ОМВ - Алпин дизел -зима или Премиум - лято.Разходът е с около литър надолу в сравнение с този на Лукойл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви на всички.А какво визираш под х-ка?ще ти дам инфо с у-виеА бихте ли ми обеснили като на малоумен за нафтата.Лятото какви са предлагат на ОМВ и Лукойл, и зимата какво са предлага на ОМВ и Лукойл и лятото и зимата от кое да сипвам, че се омотах.Причината, да задавам този дебилен въпрос е че от както имам книжка карам бензин и никога съм нямал контакт с дизела :)Мерси на отзовалите се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо нали ти писах ;) Зареждай дизел само от ОМВ !!!Спринт дизел-а го има през цялата година , нормален вържеж и разход ;)Алпин дизела го пускат през зимата - идеален вървеж , а Премиум дизела е през лятото идеален вървеж и съвсем по-малък разход , който може и да не съществува , ако постоянно я ръчкаш с удоволствие заради доброто вървене.

Лук ойл зареждай само при много крайни случаи , и сипвай колкото да стигнеш до следващата бензиностанциа на ОМВ ;) Колата става изключително куца , не набира , няма разтегливост при високи скорости - абе боклук направо :dry:

От ЕКО съм доволен , аз , не намирам разлика между Спринт дизела - до сега съм зареждал само на бензиностанцията преди КАТ Пловдив и на тази на магистрала Тракия по път за Пловдив ;)

За Петрол забрави от раз :dry:

Веднъж ползвах услугите на Ром петрол и нямам обективно мнение :(

 

Друг съвет - не се чуди какво й има колата ти през лятото или като караш по-дълго време в задръствания - студения въздух сега й се отразява много добре / както би трябвало на всеки автомобил / и върви максимално добре , докато като е топло вънка или караш в задръствания греенето от двигателя е голямо и засмуква значително по-топъл въздух . За това е "печка" :huh: лятот ми се е случвало след дълго каране и спиране , като се кача вечерно време в колата още да е топъл двигателя :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино, като си почнал поне и аз да пофилософствам малко ... относно Еко - от седмица и нещо работя там и не съм имал нито едно оплакване от нашата нафта освен че замръзва. :huh: Ма то в последните дни няма човек, който да не се е оплакал че му замръзва нафтата - независимо от къде е заредил.

 

Относно Ром Петрол - преди няколко месеца във Враца едно приятелче заредил нафта на Ромпетрола на изхода на Враца посока Мездра и казва, че като сипал - зафирата (автомобил на ~4 години) започнала яко да пуши и го е срам да подаде газ. :/ Та няколко седмици след това един друг познат си има много ядове със точно същата въпросна бензиностанция - блокирал му мотора (астра 1.7 японски дизел) и викнал комисия от софия да направят проверка на горивото, като резултата е отрицателен ... за ромпетрол. Та сега още си дооправят сметките, не разбрах до съд стигнало ли се е но със сигурност ще му изплатят обезщетение в рамките на повече от един такъв двигател. :dry:

За бензините - нямам оплакване, най-близките ми приятели-шофьори състоящи се от астра 1.6 (75к), мазда 1.6 (90к), волво 1.8 (рено мотор 90к) и разни други такива знайни и незнайни модели ... викат че като зареждали еди-си-къде колата вървяла повече, па от еди-си-къде нещеяла да откине. Странно пък как мойта не пробира. Където и да сипа - все върви на пушка. :(

 

Та баш по темата : Иванов ..... ибаааа тя мноу лачена ве, ма тия 6к :dry: нещо малко ми са видат, стига ли ги ? ;) Относно EPS-a, чувал съм го за други коли, за хонда не съм сигурен дали е комбинация, но май не е хидравлично електрическо управление, а електрическо серво управление, т.е. помага ти, но не е хидравлика, а жичкаджийска му работа. ;)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е с нафтата на ОМВ Алпин дизел нямам проблеми последните 2 седмици , а бях и във Варна , Пловдив и София :dry: За ESP-то - Основното ѝ предназначение е да поддържа траекторията на движение на автомобила съобразно зададеното направление от водача чрез кормилната уредба. http://bg.wikipedia.org/wiki/ESPКалмар - в думите ми няма нищо философско - само практика :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

калмар, разабрах отговора за управление мерси все пак брат :dry:)) тея 6к грам не и фата :( тя влиза у втека на 1900 :Д:Д:Д:а това за нафтата и за японския двигател направо ме разклати психически :huh::/:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито спамер,желая ти милиони безавариини километри :dry: И да доидеш малко да ни повозиш :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дилянски, брат и 900к безаварийни ме уреждат :dry:, а за возенето, направо ще се повозиш сам :dry:

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино, като си почнал поне и аз да пофилософствам малко ... относно Еко - от седмица и нещо работя там и не съм имал нито едно оплакване от нашата нафта освен че замръзва. :dry: Ма то в последните дни няма човек, който да не се е оплакал че му замръзва нафтата - независимо от къде е заредил.

 

Относно Ром Петрол - преди няколко месеца във Враца едно приятелче заредил нафта на Ромпетрола на изхода на Враца посока Мездра и казва, че като сипал - зафирата (автомобил на ~4 години) започнала яко да пуши и го е срам да подаде газ. ;) Та няколко седмици след това един друг познат си има много ядове със точно същата въпросна бензиностанция - блокирал му мотора (астра 1.7 японски дизел) и викнал комисия от софия да направят проверка на горивото, като резултата е отрицателен ... за ромпетрол. Та сега още си дооправят сметките, не разбрах до съд стигнало ли се е но със сигурност ще му изплатят обезщетение в рамките на повече от един такъв двигател. :dry:

За бензините - нямам оплакване, най-близките ми приятели-шофьори състоящи се от астра 1.6 (75к), мазда 1.6 (90к), волво 1.8 (рено мотор 90к) и разни други такива знайни и незнайни модели ... викат че като зареждали еди-си-къде колата вървяла повече, па от еди-си-къде нещеяла да откине. Странно пък как мойта не пробира. Където и да сипа - все върви на пушка. :huh:

 

Та баш по темата : Иванов ..... ибаааа тя мноу лачена ве, ма тия 6к :/ нещо малко ми са видат, стига ли ги ? :( Относно EPS-a, чувал съм го за други коли, за хонда не съм сигурен дали е комбинация, но май не е хидравлично електрическо управление, а електрическо серво управление, т.е. помага ти, но не е хидравлика, а жичкаджийска му работа. ;)

Пишете недоказани глупости....може би най-качествения дизел е именно на Ромпетрол..просто се разровете и с форуми в които дизелите са в повечко,имам и лични наблюдения, а и Иванов все не ми се вярва че при 130 разхода е под 5 литра...аре да ги напраим барем 6 при тая скорост..... Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иванов, честита ти машинка колега! Добре изглежда, и дано емоциите в нея са подобаващи...Дизел не дизел - само Хонда почитател би взел! :dry::dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е як колега,особено номера"PB",лятото като си дойда ще ме повозиш,дано успея да дойда на някоя от срещите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да му честитя на Данчо новата придобивка. Тая сряда се повозих на колицата и много ми хареса, стегната, но и приятна возия, двигателя мърка, в купето е тихичко и колата е много запазена :dry: мнооооооого безаварийни и да те слуша и радва дълго време :/ П.П. - и като си помисля, че искаше да си взимаш сеат....направо не ми го побира акъла :dry::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Да, мнението е като задника - всеки го има. Не зная кой колко дизелови автомобила е ИМАЛ, каква нафта е карал, кога го е правил и какво е чул, но нещата не са толкова прости, че да се обяснят с ПРОСТИ ДУМИ. Всичко е много относително в буквалния смисъл на думата. Сигурно повечето младежи не са и чували за думата "франчайз". Е, нека да обясня, че всеки от вас, който иска да бъде в бизнеса с горивата, може да стане франчайзър на коя да е от големите вериги. Просто трябва да има парици за първоначалната инвестиция и после за "годишна рента". Т.е. наем, че използваш името му..Последният дизел, който кара баща ми е от 10 години. Тогава го купи чисто нов и за всичките тези години и километри (кара малко и са някъде около 250.000) на пръсти се броят случаите, когато е зареждал на бензиностанция, различна от ЛукОйл. Човекът си е свикнал. Доволен е и не се оплаква.Аз постоянно променям бензиностанциите, но също имаше дълъг период, когато предпочитах ЛукОйл. Последните няколко зареждания от там причиниха на колата ми много неприятен мириз на изгорелите газове и труден старт в студеното време. Пък макар и от първи опит. Просто въртеше повече, преди да запали. Незабавно се върнах към услугите на една позабравена от мен бензиностанция - Ромпетрол. И колкото и глупости тук да се пишат - за мен това е мястото, където можеш да заредиш най-добрата нафта за автомобил с дизелов двигател. Бензините не мога да коментирам. Тях ги зареждам от ЛукОйл и ги ползвам малко. Петрол - прекрасно гориво, но значително по-скъпо от конкуренцията. Така и не можах да си обясня защо.ОМВ - ;) завалиите зареждат от ЛукОйл. Само най-скъпия бензин им е от Австрия, доколкото чувам от един съсед, който е някакво изпълнително лице там.Еко - също много добра нафта. Много пъти съм карал с нея..Но на Ромпетрол ми допада най-много. Отзад не мирише на нищо. Още по-нисък разход и най-важното - няма търпана. Можеш спокойно да спреш и да си заредиш, без да чакаш по опашки и да гледаш навъсени недоклатени муцунки.Но така започнах поста си - има франчайз!!! Там вече никой нищо не може да ти контролира. Уж трябва да има някакъв контрол, но кой ли го осъществява. Така че е напълно нормално на една бензиностанция качеството да е едно, а на друга - друго. Важно е и техническото състояние на автомобила. Аз фрапантни разлики във вървежа не съм усетил. Нито пък някакво неспецифично изпушване. Има ли дизел, който като му стъпиш до ламарината и е на 200.000 км да не изкиха черен облак? Особено ако е с турбо. ;) Не съм виждал такова нещо. Поне аз.Но темата с горивата е мноого разтеглива. Пробвай да караш с горивата на Ромпетрол. Покарай ги месец-два. Наблюдавай. После смени с друга бензиностанция и виж има ли някаква разлика. Едно трябва да ти бъде закон - никакви бензиностанции други, освен големите имена в бизнеса - ОМВ, ЛукОйл, Петрол, Еко и Ромпетрол. А от Шел просто бягай :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви на всички за пожеланията и съветите.Ото, беше потресаващо изчерпателен.Едмундо, заставам на 100% зад думите си братле.Утре отивам за СФ и пак ще засека.Ако не вярваш мяташ с в колата и идваш да видиш.Разхода ще е макс 5(по-малко).Добре си ми дошъл ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 130 км/ч моя дизел дава около 6 литра. Но имам хидравлична помпа, от която мощността пада, а разходът се вдига.100 коня ли ти е Хондата? Ако да, при тази мощност и тегло и липса на разни странични консуматори като моите.. съвсем нормален разход. 5-5.5.Ускорението ти е като на повечето бензинки във форума.. ;) Какво повече му трябва на човек - пъргавина, съчетана с икономичност ;) Само да вметна и се оттеглям от темата - не се заигравай с добавките. Всъщност, май изобщо не се занимавай с тях. Просто съвет..

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви на всички за пожеланията и съветите.Ото, беше потресаващо изчерпателен.Едмундо, заставам на 100% зад думите си братле.Утре отивам за СФ и пак ще засека.Ако не вярваш мяташ с в колата и идваш да видиш.Разхода ще е макс 5(по-малко).Добре си ми дошъл ;)

Не вярвай 100% на бордовия, направи засичане по-стар изпитан метод...благодаря за предложението ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ото това с добавките и от другаде съм го чувал.за ускорение като бензинка ме съмнява ама щом казваш :Dедмундо, това за бордовия може и да е вярно и от там да идва грешката ;)иначе предложението за сф си острава, дори и за компанията и разходка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...