PETE_TONG 23 #41 Отговорено 10 Януари, 2010 За мен няма значение номерацията във генерации,щом е Хонда значи е от сектата. Нямат значение тия цифри,както няма значение при VW клуба какво караш,там са фанатици,на което лично им се възхищавам! Аз лично още когато бях на 15/16 год и 6-та генерация беше модел на 5/6 години и адски скъп ,исках някога да си купя такава. И ето сега на 23год. си карам 6-та ген макар и Д14 и се радвам на живота ,че съм успял да си осъществя детската мечта. Всеки избира това което му е на сърце,а също така и по дълбочината на джобчето! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #42 Отговорено 20 Януари, 2010 (Редактирано) 1.Външно накипрени и мъртви под капака2.Външно да те е яд да си хвърлиш сопола върху нея, а под капака злобарка.1. Най-редовния номер : 5та със стоково д13 под капака, което немое си влачи спойлерите, кита и 18-найските :lol:2. На терориста колата 4G рулеззз. Това за мен е Сивика с най - директното усещане при каране и най-голям потенциал за спорт.. Също ме кефи че е спартански и без излишни екстри и глезотии. Туй изказване най-ми хареса от всичките, и аз съм на същото мнение. Няма хидравлика, няма климатик, няма ел джамове и всякакви други "тегнещи" хай-тек джаджи ... то май доста от хората писали в тая тема са на това мнение ...За 4G и климатика може да по спорим моята има и даже все още работи, Да живеят канадците че на кола 70 HP са сложили кожа и климатик а забравили 5-тата скорост само да не бяха по дългите странични стъкла на вратите(плексигласа се е матирал вече) Редактирано 20 Януари, 2010 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #43 Отговорено 21 Януари, 2010 ако си говорим за визия то по-добре изглеждащ и по-изчистен сивик от ег-то няма! фен съм на всички сивици но ег-то е най-балансиран липсвар ръбатите форми от предишната генерация и не е безумно дебел като следващите хаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #44 Отговорено 21 Януари, 2010 Още един глас за EG-то от мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #45 Отговорено 21 Януари, 2010 Малко съм пристрастен но.... 4 генерацийка ми "отвори очите", така че: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ArowanA 0 #46 Отговорено 21 Януари, 2010 Пристрастен глас за 5 генерация за мен единствено Type S има по добро излъчване А относно усещането вътре в колата е несравнима И на "тунинг" подлежи стига да имаш пари, за да е качествен не като повечето където се правят в България и по който съдим дали 1 кола става или не за тунинговане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edimen 7 #47 Отговорено 21 Януари, 2010 Ако говорим за външни красоти определено смятам, че 5 ген е по красивата от 6 и 7ма ген(7 ген хеча направо е много грозен интериор и екстериор), 4та като се пипне външно също ми допада, особено CRX-a Иначе от всички генараци си има своите резачки"с повечко кончета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #48 Отговорено 22 Януари, 2010 (Редактирано) Първата ми кола беше/е Сивик 4G с 2 карбураторчета 5та,6та,7ма са ми прекалено обли,трябва да има все пак някойлко ръбчетаза здравина,мойта съм е карал така,че като спрях дисковете ми пушеха,юдруги коли не съм карал така амааа и не искам твърдо 4G Редактирано 22 Януари, 2010 от Neophyte Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #49 Отговорено 23 Януари, 2010 НАЙ-Красивата е 6г. японски хеч, друга като нея няма, това менове е суперкар. Събодете се малко. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Not_Impossible 0 #50 Отговорено 23 Януари, 2010 + едно бързо спамче, съдържащо моя глас за 5та ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #51 Отговорено 24 Януари, 2010 Така! Винаги съм искал 5 ген. хеч ВТИ, но за мене най-красивият и перфектен за оптичен тунинг Сивик е 5ген. КУПЕ! 4ген. имат най-много чар и японско излъчване! ЦРХ-а е Уникален просто и ми изглежда най-подходящ за силов тунинг! 6ген. хеч като се пипнат, пак са хубави но купетата са си по-добри за тунинг! 7ген. противно на всички ще кажа, че ХЕЧ-а е единственият дет става нещо от него! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_lsd 9 #52 Отговорено 29 Януари, 2010 За мене лично 5-та генерация е най-добрата за обтичен тунинг.А ЦРХ за силов тунинг. Другите нещо не ме кефят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #53 Отговорено 6 Февруари, 2010 Аз смятам всичките генерации за класика в жанра..... 1.. За 4та генерация - истински спортист 2.. за 5та генерация - търпи на тунинг 3.. за 6та генерация - аз сам За тази генерация ... зашото като се пипне е хем удобна хем бърза , да не забраваме че от тази генерация стартира и Type R b16b както така и Civic Jordan и купетата много ме радват ..4,5,6,7....--- Другите генерации също ми харесват само да са японските .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #54 Отговорено 8 Февруари, 2010 !!! !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4i4o 2 #55 Отговорено 9 Февруари, 2010 5та купе.... !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #56 Отговорено 9 Февруари, 2010 4-генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #57 Отговорено 9 Февруари, 2010 И аз да ви се намеся в спора, не ги харесвам тия облите а англичанките още по малко. Всички нови коли са ги направили лигави, сладникави като чалгата. Друго си е метала или рока, нещо по ръбесто като например 4G, като седнеш в нея седиш ниско до земята седалките са малко над нивото на пода все още се усеща достатъчно силно основната идея на сивика: малко спортно купе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #58 Отговорено 9 Февруари, 2010 Мислех че основната идея на Сивика е да е малка икономична градска кола, каквото е и името й де! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #59 Отговорено 9 Февруари, 2010 Тя си е и такава. Да, името в превод е доста интересно, но тук блика здраво пристрастие. Всеки е избрал своя модел с главата на раменете си, и ще изказва позиция съобразно с колесното си имущество Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RIFTO 27 #60 Отговорено 9 Февруари, 2010 аз съм за 5-та хеч въпреки че и рекса си е страхотен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
3AgHuK 3 #61 Отговорено 9 Февруари, 2010 Според мен най-спортен дух излъчват 4-та хеч и CRX-а,но 5-та и 6-та хеч също стават за оптичен тунинг,дори и стокови са си яки.7-ма генерация ми прилича на миниван и не ме кефи и особено с тоя скоростен лост дето е горе.А и за 8-ма не е рано да се говори и на нея и идва реда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki1 2 #62 Отговорено 11 Февруари, 2010 Най-красива е 6-та генерация-само един по-мощен двигател под капака(големият v-tek) и е муцка.За оптичният тунинг аз съм против-малко ми прилича на смолянска бегачка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilkocivic 1 #63 Отговорено 11 Февруари, 2010 всички подлежат на тунинг, зависи само кой ще е майстора и дизайнера аз тунинговах моята 6 ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #64 Отговорено 11 Февруари, 2010 Първа генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #65 Отговорено 16 Февруари, 2010 И една лична снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #66 Отговорено 19 Февруари, 2010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #67 Отговорено 19 Февруари, 2010 Бих казал,че всяка генерация си има своя чар: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gear grinder 0 #68 Отговорено 19 Февруари, 2010 това vt е много хубаво поздравления :lol: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #69 Отговорено 19 Февруари, 2010 (Редактирано) за мен 5-та ген си е точно олицетворение на сивик-1-няма ръбове,2-ниска,3-широка,4-къса типичната спортна кола носи на оптичен тунинг на мощен двигател всичко което ти трябва за да си горд с марката ХОНДА СИВИК Редактирано 19 Февруари, 2010 от ivomugen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zargon 0 #70 Отговорено 28 Февруари, 2010 Няма значение от модела,модификацията,генерацията щом е HONDA на мен ми изтръпват краченцата (bow) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #71 Отговорено 5 Април, 2012 Да повдигнем малко темата Най-много си ми харесва 6та ген, цял живот исках такава За бегачка бих избрал 4та ген. Адски много ми харесва!За оптика 5та ген Малко зверче!6та е повече за оптика от колкото за скорост, не че не става, просто много красива става :)7ма ген..вече губи спортния дух, но пък предлага комфорт. Тайп Р изпълнението много радва на визия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #72 Отговорено 5 Април, 2012 Аз си харесвам 5-та без значение хеч или купе или седан. Просто има нещо в тия коли, което не се обяснява с думи. Но все си мисля, че един заклет фен на Хонда все пак накрая си копува 4-та/CRX 2-ра. Поздрави и безаварийни на всички колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #73 Отговорено 5 Април, 2012 Всички ме кефят! Обаче искам да притежавам, 4-та хеч, по-възможност двувалка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Morridina 123 #74 Отговорено 5 Април, 2012 Едно време имаше правило да не се повдигат прекалено стари теми...какво стана с него, не зная, липсва в сегашните правила. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #75 Отговорено 20 Април, 2012 няма значение коя ген. сивик .всички хонди са хубави !!! това е моето мнение.... аз имам 5 ген. хеч ...за мен най хубавите са 4 и 5та ген . ако се отнася за 2-врата кола ....а ако е за седан бих си взел Акорд примерно.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аз-съм споко 29 #76 Отговорено 20 Април, 2012 Всичко се свежда до това какво харесваш ти. Карах Сивик 5та ген Д15Б2 3 години и бях супер доволен. Е*ахти кучето много държи на бой ( сега пича дето я кара , също я пържи много и още се държи на ниво ) . В момента карам Купе 7ма ген и за краткото време от което е в мен съм супер доволен, надявам се и за напред да е така. Важното е на теб самия да ти харесва и да си я караш с кеф ... другото няма значение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #77 Отговорено 20 Април, 2012 По мои наблюдения 6та генерация от хечбеците е най-аеродинамична.Останалите са като "отрязани" отзад и това образува завихряне на въздуха зад колата.Само не ми е ясно завихрянето ЗАД колата какво я спъва, и я прави НЕаеродинамична? Няма нужда да ми отговаряш, само ще ти кажа че работя в аеро тунел и правя анализи и заключения на база компютърни данни. И на пук на твоето мислене ще кажа, че коефициента на 5та генерация Сивик хечбек е доста по-добър от 6та хечбек МИР ТЕБЯ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #78 Отговорено 20 Април, 2012 На мен най много ми харесва 5та генерация, няма значение дали е хеч, купе или седан всички изглеждат добре , а също и 6та ми допада малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #79 Отговорено 20 Април, 2012 (Редактирано) Само не ми е ясно завихрянето ЗАД колата какво я спъва, и я прави НЕаеродинамична? Няма нужда да ми отговаряш, само ще ти кажа че работя в аеро тунел и правя анализи и заключения на база компютърни данни. И на пук на твоето мислене ще кажа, че коефициента на 5та генерация Сивик хечбек е доста по-добър от 6та хечбек МИР ТЕБЯ!А какво ще кажеш за купе 5-та? Почти не се цапа отзад като вали, а задния джам не вижда и капка дори при проливен дъжд дори и при 60км/ч.. дали е по-аеродинамична Хечовете и комбовете все са с кална стена отзад Редактирано 20 Април, 2012 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #80 Отговорено 21 Април, 2012 Това, за което говориш е благодарение на ламинарното течение, заради по-гладко преминаващата форма на купето. При хеча турболентното течение завихря цялата гадост, която минава под и над колата и я забива отзад, заради ниското налягане, което се образува. Същото това ниско налягане дърпа колата назад освен всичко.Аз не съм запознат от порядъка на значение на това явление и на разликата между "коефициента"(предполагам става въпрос за коеф. на челно съпротивление) на 5-6 ген сивиците. Може би, колега, който работи в аеро тунел и разбира тия всички неща, ще ни обясни и даде точни стойности от базата компютърни данни, на които прави анализи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове