Jump to content
manniakk

Коя генерация сивик...?

Recommended Posts

За мен няма значение номерацията във генерации,щом е Хонда значи е от сектата. Нямат значение тия цифри,както няма значение при VW клуба какво караш,там са фанатици,на което лично им се възхищавам! Аз лично още когато бях на 15/16 год и 6-та генерация беше модел на 5/6 години и адски скъп ,исках някога да си купя такава. И ето сега на 23год. си карам 6-та ген макар и Д14 и се радвам на живота ,че съм успял да си осъществя детската мечта. Всеки избира това което му е на сърце,а също така и по дълбочината на джобчето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Външно накипрени и мъртви под капака2.Външно да те е яд да си хвърлиш сопола върху нея, а под капака злобарка.

1. Най-редовния номер : 5та със стоково д13 под капака, което немое си влачи спойлерите, кита и 18-найските :lol:2. На терориста колата :tooth:

4G рулеззз. :P Това за мен е Сивика с най - директното усещане при каране и най-голям потенциал за спорт.. Също ме кефи че е спартански и без излишни екстри и глезотии.

:PТуй изказване най-ми хареса от всичките, и аз съм на същото мнение. Няма хидравлика, няма климатик, няма ел джамове и всякакви други "тегнещи" хай-тек джаджи ... то май доста от хората писали в тая тема са на това мнение ...
За 4G и климатика може да по спорим моята има и даже все още работи, Да живеят канадците че на кола 70 HP са сложили кожа и климатик а забравили 5-тата скорост :P само да не бяха по дългите странични стъкла на вратите(плексигласа се е матирал вече) Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си говорим за визия то по-добре изглеждащ и по-изчистен сивик от ег-то няма!

Публикувано изображение

фен съм на всички сивици но ег-то е най-балансиран

липсвар ръбатите форми от предишната генерация и не е безумно дебел като следващите хаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за EG-то от мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко съм пристрастен но.... 4 генерацийка ми "отвори очите", така че:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пристрастен глас за 5 генерация за мен единствено Type S има по добро излъчване :D А относно усещането вътре в колата е несравнима :D И на "тунинг" подлежи стига да имаш пари, за да е качествен не като повечето където се правят в България и по който съдим дали 1 кола става или не за тунинговане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за външни красоти определено смятам, че 5 ген е по красивата от 6 и 7ма ген(7 ген хеча направо е много грозен интериор и екстериор), 4та като се пипне външно също ми допада, особено CRX-a ;) Иначе от всички генараци си има своите резачки"с повечко кончета ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми кола беше/е Сивик 4G с 2 карбураторчета :) 5та,6та,7ма са ми прекалено обли,трябва да има все пак някойлко ръбчета:Dза здравина,мойта съм е карал така,че като спрях дисковете ми пушеха,юдруги коли не съм карал така амааа и не искам :P твърдо 4G

Редактирано от Neophyte

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НАЙ-Красивата е 6г. японски хеч, друга като нея няма, това менове е суперкар. Събодете се малко.

Публикувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така! Винаги съм искал 5 ген. хеч ВТИ, но за мене най-красивият и перфектен за оптичен тунинг Сивик е 5ген. КУПЕ! :cold: 4ген. имат най-много чар и японско излъчване! :cold: ЦРХ-а е Уникален просто и ми изглежда най-подходящ за силов тунинг! :cold: 6ген. хеч като се пипнат, пак са хубави но купетата са си по-добри за тунинг! :lol: 7ген. противно на всички ще кажа, че ХЕЧ-а е единственият дет става нещо от него! :cold:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене лично 5-та генерация е най-добрата за обтичен тунинг.А ЦРХ за силов тунинг. Другите нещо не ме кефят. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам всичките генерации за класика в жанра..... 1.. За 4та генерация - истински спортист 2.. за 5та генерация - търпи на тунинг 3.. за 6та генерация - аз сам За тази генерация ... зашото като се пипне е хем удобна хем бърза , да не забраваме че от тази генерация стартира и Type R b16b както така и Civic Jordan и купетата много ме радват ..4,5,6,7....--- Другите генерации също ми харесват само да са японските ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да ви се намеся в спора, не ги харесвам тия облите а англичанките още по малко. Всички нови коли са ги направили лигави, сладникави като чалгата. Друго си е метала или рока, нещо по ръбесто като например 4G, като седнеш в нея седиш ниско до земята седалките са малко над нивото на пода все още се усеща достатъчно силно основната идея на сивика: малко спортно купе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех че основната идея на Сивика е да е малка икономична градска кола, каквото е и името й де!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си е и такава. Да, името в превод е доста интересно, но тук блика здраво пристрастие. Всеки е избрал своя модел с главата на раменете си, и ще изказва позиция съобразно с колесното си имущество :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм за 5-та хеч въпреки че и рекса си е страхотен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-спортен дух излъчват 4-та хеч и CRX-а,но 5-та и 6-та хеч също стават за оптичен тунинг,дори и стокови са си яки.7-ма генерация ми прилича на миниван и не ме кефи и особено с тоя скоростен лост дето е горе.А и за 8-ма не е рано да се говори и на нея и идва реда. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-красива е 6-та генерация-само един по-мощен двигател под капака(големият v-tek) и е муцка.За оптичният тунинг аз съм против-малко ми прилича на смолянска бегачка :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) всички подлежат на тунинг, зависи само кой ще е майстора и дизайнера ;) аз тунинговах моята 6 ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал,че всяка генерация си има своя чар:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен 5-та ген си е точно олицетворение на сивик-1-няма ръбове,2-ниска,3-широка,4-къса типичната спортна кола носи на оптичен тунинг на мощен двигател всичко което ти трябва за да си горд с марката ХОНДА СИВИК !!!

:)

Публикувано изображение

Редактирано от ivomugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение от модела,модификацията,генерацията щом е HONDA на мен ми изтръпват краченцата (bow)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигнем малко темата :D:dry: Най-много си ми харесва 6та ген, цял живот исках такава ;)За бегачка бих избрал 4та ген. Адски много ми харесва!За оптика 5та ген :) Малко зверче!6та е повече за оптика от колкото за скорост, не че не става, просто много красива става :)7ма ген..вече губи спортния дух, но пък предлага комфорт. Тайп Р изпълнението много радва на визия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си харесвам 5-та без значение хеч или купе или седан. Просто има нещо в тия коли, което не се обяснява с думи. Но все си мисля, че един заклет фен на Хонда все пак накрая си копува 4-та/CRX 2-ра. Поздрави и безаварийни на всички колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички ме кефят! Обаче искам да притежавам, 4-та хеч, по-възможност двувалка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време имаше правило да не се повдигат прекалено стари теми...какво стана с него, не зная, липсва в сегашните правила.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма значение коя ген. сивик .всички хонди са хубави !!! това е моето мнение.... аз имам 5 ген. хеч ...за мен най хубавите са 4 и 5та ген . ако се отнася за 2-врата кола ....а ако е за седан бих си взел Акорд примерно....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се свежда до това какво харесваш ти. Карах Сивик 5та ген Д15Б2 3 години и бях супер доволен. Е*ахти кучето много държи на бой ( сега пича дето я кара , също я пържи много и още се държи на ниво :ph34r: ) . В момента карам Купе 7ма ген и за краткото време от което е в мен съм супер доволен, надявам се и за напред да е така. Важното е на теб самия да ти харесва и да си я караш с кеф ... другото няма значение ! :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения 6та генерация от хечбеците е най-аеродинамична.Останалите са като "отрязани" отзад и това образува завихряне на въздуха зад колата.

Само не ми е ясно завихрянето ЗАД колата какво я спъва, и я прави НЕаеродинамична? Няма нужда да ми отговаряш, само ще ти кажа че работя в аеро тунел и правя анализи и заключения на база компютърни данни. И на пук на твоето мислене ще кажа, че коефициента на 5та генерация Сивик хечбек е доста по-добър от 6та хечбек ;) МИР ТЕБЯ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен най много ми харесва 5та генерация, няма значение дали е хеч, купе или седан всички изглеждат добре , а също и 6та ми допада малко :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не ми е ясно завихрянето ЗАД колата какво я спъва, и я прави НЕаеродинамична? Няма нужда да ми отговаряш, само ще ти кажа че работя в аеро тунел и правя анализи и заключения на база компютърни данни. И на пук на твоето мислене ще кажа, че коефициента на 5та генерация Сивик хечбек е доста по-добър от 6та хечбек ;) МИР ТЕБЯ!

А какво ще кажеш за купе 5-та? Почти не се цапа отзад като вали, а задния джам не вижда и капка дори при проливен дъжд дори и при 60км/ч.. дали е по-аеродинамична :) Хечовете и комбовете все са с кална стена отзад :) Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, за което говориш е благодарение на ламинарното течение, заради по-гладко преминаващата форма на купето. При хеча турболентното течение завихря цялата гадост, която минава под и над колата и я забива отзад, заради ниското налягане, което се образува. Същото това ниско налягане дърпа колата назад освен всичко.Аз не съм запознат от порядъка на значение на това явление и на разликата между "коефициента"(предполагам става въпрос за коеф. на челно съпротивление) на 5-6 ген сивиците. Може би, колега, който работи в аеро тунел и разбира тия всички неща, ще ни обясни и даде точни стойности от базата компютърни данни, на които прави анализи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...