vendesign 4 #1 Публикувано 29 Декември, 2009 Колеги, мисля да скоча от сивика на едно по високо возило. Моля ако има някой да сподели впечатленията си от СРВ, първия модел. Ориентирал съм се към 147 кс версията. Вие кво ще кажете. Ако има специфични неща за гледане, споделете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #2 Отговорено 29 Декември, 2009 (Редактирано) Задния диференциал е малко слабо място има много изписано по темата.На пълен ляв/десн волан и подаване на газ се появяват странни шумчета понякога. Пробвай като купуваш.Наскоро видях ЦРВ да се продава без кардан за задния мост.Погледни и това. Редактирано 29 Декември, 2009 от vipbeels Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vendesign 4 #3 Отговорено 29 Декември, 2009 Без кардан.. това звучи като виц направо.. ама не се съмнявам че има и такива изруди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #4 Отговорено 29 Декември, 2009 нормално ако е имало проблеми да са го отсранили на принципа има кардан има проблем,няма кардан няма проблем Аз лично съм имал няколко 1ва генерация джипчета и съм адски доволен от тях.Той е нещо като млако спретнато по спортно ориентирано джипче.Сега имам няколко 2ра генерация и да си кажа честно нищо общо с 1ва.Вози доста по меко леко се клатушка понякога,докъто при 1ва никога несъм усетил клатушкане! Абе взимай голяма манийка си е по снега с него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #5 Отговорено 29 Декември, 2009 Аз лично съм разочарован от този по-проходим "Сивик".Неудобни седалки,кофти положение на волана,клати се като лодка по Дунав-а,нищо общо с джип.За задния диф и стърженето при ляв и десен няма да споменавам.Единственото предимство е ,че го катерих по бордюри.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 29 Декември, 2009 Аз съм съгласен с Драго единственото предимство на първата генерация CRV е че става за нашите "пътища". Да не говорим че и разхода му е доста висок в града. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vendesign 4 #7 Отговорено 29 Декември, 2009 Много вероятно е да го газифицирам заради проблема с разхода. А какво ще кажете за магистралата, как се държи там? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #8 Отговорено 30 Декември, 2009 Момчета това стържене си е нормално ,по данни дават маслото на 80 100к да се сменя ,а това че някой преди вас не го е правил.............. А за клатенето незнам моя беше адски стабилен даже си носих и един мотор ямаха не е мотопед ,но не е и пистов нещо средно и си карах като пичага даже съм се движил със 180 190км.Седалките верно са мн.кофти изморяват адски ,ама като се замисля бях намразил сивик заради точно това,но може би и бях свикнал на хубавото прелюд 4г Аз лично съм очаровн от модела защото е много широк особени автоматика направо вътрешното пространство е супер яко ПП: Хонда и повечето производители никога не са залагали на истинската проходимост,просто си правят шосейни по проходими сувчета Истинските джипое са рядкост : Г класа,паджеро,нива,хамър,дискавъри и тук таме нещо друго ,всичко друго е мижи да се лъжим,но няма и да те оставят да си дремеш с калта или снега като колите ПП: незнам дали си се насочил към десен волан ,ако да имай наизпредвид че УК версията почти няма общо с вървежа и карането с Японската версия.Дифренциалите са други ,ук версията е по бърза ,върви на по високи рпм ,вдига по голяма макс скорост,а японката точно обратно по малка макс скорост,на мн.по -ниски рпм ,има някой и друга екстра повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniemi 0 #9 Отговорено 30 Декември, 2009 Колеги, мисля да скоча от сивика на едно по високо возило. Моля ако има някой да сподели впечатленията си от СРВ, първия модел. Ориентирал съм се към 147 кс версията. Вие кво ще кажете. Ако има специфични неща за гледане, споделете.Няма да се минеш,и аз съм с такава.Перфектна семейна кола с повишена проходимост.Преди няколко дни ,когато бе "голямият" сняг, го карах по едни черни пътища и поляни с големи наклони,доста си е проходим.Една обикновенна кола по равното в снега не върви.Прискръцването на задният диференциал е едва доловимо.По голямите наклони ,заради по-голямата си маса от старият ми Шатъл,не може да се качи там където се качвам с Шатъла.По-рано забоксува и се свлича.Но това са екстремни изпитания,купувай и се кефи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #10 Отговорено 31 Декември, 2009 Земаи и не се колебаи!Съвсем приличен СУВ.Карам го от 2 години.Има доста написано във форума за проблема със скърцането в задния мост,сменяш маслото и всичко трябва да се оправи.Моята гори 11-12градско,9-10 на магистрала,ама до 110-120,след това е като ламя. Един ден реших да я пробвам-190 със зор.Но съм я карал 160-170 и ги поддържа без проблем.Слагаи и газов инжекцион,вярно,че е по-скъп но колата се държи също като на бензин.А за проходимост,ако не си от маниаците дето като видят голяма,кална яма,се мятат с колата вътре,ще ти върши идеална работа.Там където другите спират и почват да псуват,ти си продължаваш напред! Широка,с голяма вместимост за багаж.Да не говоря за готината маса за пикник,която всъщност е пода на багажника.Не съм карал с по-малкото коне,моята е 147,но един приятел каза,че има разлика и то осезаема.Весела нова година! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #11 Отговорено 31 Декември, 2009 От скоро карам 2000г. 147к.с. От днес ми е сравнението на база НИВА-Шевролет 90к.с. бенз./без да се вкл. бавни скорости/. Става въпрос за ЧЕРЕН ПЪТ-камъни , а не за off-road, но с многократно преминаване през река /до средата на джантата/. Та с две думи: напълно аналогично поведение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #12 Отговорено 31 Декември, 2009 Поздравявам Змейо за добрия избор. Купувай, никак няма да съваляваш. Автомобилчето е супер. Имам предвид този със 128к.с., но предполагам, че и този, който искаш е супер.Имах огромното желание да притежавам 4х4. След като минах през няколко ровъра и Civic LSi '93г. се оформи окончателното ми решение - CR-V. От 6 месеца съм горд собственик на CR-V, RD1, B20B Automatic. Моето е истинска японка т.е. произведена е окт.1995 за японския вътрешен пазар, а не за износ, и по незнаен път(след 145 000км. по километраж) се е появила в UK. Изминал съм вече 10 000км и единствените недостатъци за мен са неудобните за дълъг път седалки и леко високия разход на гориво. Когато я купих имаше разбити накрайници на антиролбаровете и леко подскачане при вкл. на скорост. Направих и пълно сервизно обслужване + Honda ATF Z1, и от тогава никакви проблеми. Като стана студено започна да пали трудно сутрин, но след почистване на делкото и свещите вече е супер.За съжаление нямам впечатления как се държи на сняг и офроуд, но се надявам да я пробвам някой път. Ако не тази то следващата ми Honda CR-V. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #13 Отговорено 31 Декември, 2009 нормално ако е имало проблеми да са го отсранили на принципа има кардан има проблем,няма кардан няма проблем Не е задължително. За Япония, САЩ и т.н. пазари е предлагана и версия само с предно (т.е. не 4WD, без кардан). Аз лично имам приятел който има именно такова CR-V 1-а генерация - само с предно, автоматик, внос от САЩ, помеждодругото даже го продаваше. Погледнато отзад, отдолу ходовата част изглежда толкова празно, все едно му липсва нещо (а то всъщност си и липсва де). За сметка на липсващото 4WD, има пък темпомат, нещо с което евро модел CR-V 1-а ген. аз лично не съм срещал.Така, че - има всякакви разновидности и версии, друг е въпроса, че малко се знаят от хората. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 1 Януари, 2010 (Редактирано) И аз да го похваля. Моята "бабичка" е 98 набор 128 коня ама за джип и тея коне направо ми скрива шапката колко върви тва чудо. Не гледаи на него като на джип по скоро гледаи като на голяма кола с висока проходимост. Вози удивително меко, и върви с лекота. Управлението е отлично, много добре усещаш волана и пътя, (само дедрата ми се управляваше така добре) купето е уникално просторно, за седалките верно малко не удобни ама за тва японеца е сложил походна масичка в багажника кат каталясаш слизаш, разпъваш, ядеш, пиеш и отмаряш За разхода, лично очаквах много по висок разход от тая кола, газ в града ми гори 11.5-12.5 извън дава 10-10.5. На магистрала на газ вдигна 190 без никви дертове ама се уплаших за повече че не бях с хубави гуми. Тва с клатушкането е спорно за мен е прекалено стабилна з атакава висока кола, ся някои ако иска да я сравнява с прелюд и да очаква да е като залепена за пътя няма да стане, тва си е СУВ а не бегачка. Не е за високи скорости, предавките са къси и става шумно в купето над 120. Ама пък с него улегнах някък си и си джиткам доста по спокоино. Ускорява отлично нищо че е 128 коня не пропускам да дам урок на някои надъхан голфаджия дет ми се пъни мнооо е гадно да те дръпне "камион" Обслужването на колата е просто приказка, може аз да съм си напаатил от теснотията при италянските коли ама тука всичко се прави с затворени очи ,място бол, ама наи хубавото е че наистина е пословично здрава. Вече 5 месеца и само един термостата които заяждаше чат пат и един вътрешен накраиник съм сменил. Ако попаднеш на читава такава ще си много доволен, не е нужно да робуваш и на 147 коньовия мотор, ако се загледаш в данните на моторите и ако покараш и двата вида ще разбереш маркетинговия трик на японеца за това наи добре знаят братята руснаци Така че ако търсиш удобна, голяма, красива и здрава семеина кола рипаи смело, ще те закара до ръба на язовира, ще те качи на планината, и ще се радваш на джип с нрав на лека кола п.п. Я кажете това с задния диферинциал как се проверява, аз правя пълен ляв и пълен десен кръг и нищо не се чува но ги правя с малко газ. Да значи ли това че всичко е на ред при мен? или теста е друг. Редактирано 1 Януари, 2010 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vendesign 4 #15 Отговорено 1 Януари, 2010 Бяхте безкрайно добри за оставените впечатления.Честно казано малко ме притеснява това с неудобството на дълъг път, но до няколко дни ще направя своя избор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prt 3 #16 Отговорено 1 Януари, 2010 OFFТова за неудобните седалки само за първа генерация CR-V ли важи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #17 Отговорено 1 Януари, 2010 да сега във 2ра като си я карам си ми е перфектна,много км навартях и няма болки в кръста Просто седалките са коренно различни . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 2 Януари, 2010 .....еи , ако ви видят от некои друг автофорум за кои кусур на колата се фащате ша ви се смеят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #19 Отговорено 2 Януари, 2010 За много години и от мен!Аз имам CR-V първа генерация от около 2 години и не съм усетил неудобството на седалките, дори мога да кажа, че ми са супер удобни (по-удобни от на англичанката). Според мен всичко зависи от човека. Колега, смело взимай и не се чуди, ще останеш много очарован! Успех и да се похвалиш след покупката! Поздрави на всички, успешна нова година! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #20 Отговорено 2 Януари, 2010 И аз казах, че е неудобна за дълъг път, но зависи от това колко ти е дълъг пътя. Аз говоря за 700 км на екс, само няколко спирки за кафе. Иначе си е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kenary 0 #21 Отговорено 3 Януари, 2010 Здравейте и от мен и Честита Нова Година.Две са основните неща, заради които японците правят промени в ЦРВ 1 генереция. След направено проучване сред потребителите, които почти единодушно се възхищават на здравината на колата, производителите разбират, че основните оплаквания са относително слабия двигател за това купе и неудобните седалки. Затова излиза втора версия на първа генерация - много лек фейслифт (предимно в предната броня, където са добавени дупки за халогени), малко по-мощен двигател и НОВИ ПРЕДНИ СЕДАЛКИ с облегалки за ръцете, които се регулират много по-добре (и във вертикално положение, а и облегалката има възможност да се регулира по гръбнака на шофьора). Тези седалки са еднотипни с тези на ЦРВ 2 генерация. Различават се само по начина на тапициране.Карал съм и двата автомобила от първа генерация, и докато аз лично не намерих проблеми с мощността, действително седалките бяха малко неудобни. Сега съм с по-големия двигател и до-добрите седалки и нямам никакви оплаквания относно конфорта, независимо колко км. изминавам. В подкрепа на ЦРВ-то ще добавя, че откакто го имам (вече 20 месеца), ЦРХ-а (Б16А1) съм го оставил изцяло в ръцете на жена ми и почти не се качвам в него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shkarcheto 0 #22 Отговорено 3 Януари, 2010 (Редактирано) Здравейте, аз карам 3г CRV 2.2 CTDI. Та на 1и януари ми се наложи да затъвам в кал и лед покрай река Дунав на дълбочина повече от 50см. Очкванията ми бяха, че ще се вика трактор, но колата си се справи много добре. Досега мога да кажа, 4е съм е тествал на сухо на много здрав офф и се справи много добре. Така че колеги не мисля, че колата е за офф въобще, но пък съм сигурен, че други нови джипове щяха да се окопаят здраво. Карайте си колите по предназначение. Аз докато мога няма да седна повече в лагерни колички. За возенето не коментирам, който я е карал знае за какво става въпрос Редактирано 3 Януари, 2010 от shkarcheto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #23 Отговорено 3 Януари, 2010 (Редактирано) Колеги, мисля да скоча от сивика на едно по високо возило. Моля ако има някой да сподели впечатленията си от СРВ, първия модел. Ориентирал съм се към 147 кс версията. Вие кво ще кажете. Ако има специфични неща за гледане, споделете.Много добре си се ориентирал. CRV е в категорията на т.н. "паркетни джипове". Всякакви проби "офроуд" са любителски изпълнения. Мой познат кара 5-6 години CRV буквално на предела на възможностите му по родните ни пътища. Възхитен съм от издръжливостта на този автомобил. Чувал съм за оплаквания от шум в задния диференциал и разбити тампони на задното окачване, което се случва и при стария, добър Shuttle. Има лепенка на задният диференциал, на която е написано точно какво масло да се налее (задължително да се използват масла от Хонда). Това е най - важно във връзка с шума, който понякога се появява при пълен завой и повече газ.Също бих предпочел версията със 147кс. - освен по-динамична е и с по-нисък разход от тази със 128кс. Редактирано 3 Януари, 2010 от ZAPPA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #24 Отговорено 4 Януари, 2010 ЧНГ и от мен!От няколко месеца имам ЦРВ 2000г. 147кс. и за сега съм много доволен,а тия дни успях да го изпробвам и на сняг(карал съм Субару и МЛ) и се представи отлично макар и не с нови гуми.Честно казано отначало се оглеждах,за читава Витара с 4вр.(като по-истинси джип),но мисля,че ЦРВ-то е много по-практичен избор,за семейна кола карана предимно по пътища.От изброените забележки до тук единстено бих потвърдил тази ,за положението на волана(мисля да го тапицирам с кожа),но това е много субективно и май опира и до свикване....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове