Jump to content

Recommended Posts

Здравеите колеги.... Моят Civic D16Z6 ми харчи малко масло и аз и сложих малко по дебело.... та бъпросът ми беше има ли голямо значение маслото за Vtec-a? А и друго... колата ми харчи масло само след 5500rpm и искарва тъмно сив пушак.. карам ли си я по кротко не го пипа и пушак няма :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз съм слагал Мотул 10/40 и Мотул 15/50 и няма разлика в количеството изгорено масло и не влияе по никакъв начин на Втека :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пушек не трябва да има дори и на 7-8хил.оборота.От личен опит,и аз бях така,пробвах различни масла и накрая смених сегменти.Колко масло гори за 1000км.?Ако често поддържаш високи обороти 10w60 е добре аз сега съм с такова(мобил)на Б18-ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка кола в витек гори масло :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавка към мнението на Догги......"Дори и след смяна на сегменти и гумички!!!"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно мойта не гори и грам масло :) Може би имате предвид сивиците с витек, защото акордионите не вървят при толкова високи обороти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи аз съм изключение, защото, въпреки че доста често в-тека се включва, колата ми не гори масло.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витека се включва често??? ОККолко време си във витека и то най-вече на ръба на червеният сектор?Както и да е, не искам да влизам в спор!!!Успех на всички Хонди, които не пипат нито капка масло на всеки 10 000км :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато бях с 10W40 полу-синтетика го гореше доста. Сега съм с EUROL 10W60 100% синтетично и не го пипа, а не пропускам каране без да чуя ВТЕК и да я изцедя до лютеницата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че го гори във v-tec това е яасно но чак пък да пуши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо го гори задължително във Vtec режима и при vtec двигателите? Нали Vtec-а определя колко и как се отварят клапаните, какво общо с горенето на масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо го гори задължително във Vtec режима и при vtec двигателите? Нали Vtec-а определя колко и как се отварят клапаните, какво общо с горенето на масло?

хмммммм....... и аз бих искал да знам това......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми и аз това се чудя, защо пък да е задылжително, моята не гори масло - факт, влиза в червеното редовно - факт, имаше въпрос колко дълго.... еми не съм вадил хронометър да меря, че няма време обикновено ;), предполагам след определени километри е нормално да понагорява, особено в обороти било то втек двигател или не....но и аз не знам да има някаква такава закономерност - щом си във втек да гори масло, пък и втека почва доста преди червеното, така че ако е от него, не трябва ли и при 6000 оборота пак да гори масло(това го казвам като отговор на поста на misho) и misho, тук няма място за спор, понеже си следя маслото редовно ;)

Редактирано от sleeper

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само искам информотивно за витека някои да ми каже подлежи ли на ремонт самия двигател и може ли да се шлаифа главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само искам информотивно за витека някои да ми каже подлежи ли на ремонт самия двигател и може ли да се шлаифа главата

На ремонт да, зависи какъв , само да не е двигател от ракета носител ;) .може да се шлаифа но не без карай.Най бързо казано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ясно е че колата не е наред ( пуши ), но все си мислех че ако е от сегменти ште харчи маслото при всякакъв вид каране..... но тя харчи само на високи убороти. По принцип колата я карам до ламарина, но ми се е налагало да направя 1,2 патуваниа на близо 800км и при каране до 3-3500 rpm маслото не мърда... Възможно ли е да само от гумичките на клапаните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята б16-ка я карам само на драг и е постоянно в червения сектор и не ми пипа грам масло.Маслото е 10w60 на castrol.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това масло ми е супер странно. Досега бях чувал за 10w50, но за 10w60... Пълна синтетика ли е, какво е? Защо е по-добро и защо не го гори? Такъв вискозитет няма даже в таблицата в оная прочута тема за маслата.

моята б16-ка я карам само на драг и е постоянно в червения сектор и не ми пипа грам масло.Маслото е 10w60 на castrol.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10w60 , 20w60 перфектният вискозитет за Турбо Хонди :thumbs1:Slade, Мотул Льо Ман е с такъв вискозитет примерно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже става дума за ,масла не мога да не се намеся и аз :thumbs1: така...10w60 или иначе казано при castrol примерно race! маслото наистина е пълна синтетика на база на естерни(новоразработени масла) предимствата са: запазва вискозитет дори при тежки експлоатации,дълги интервали за смяна,лесен старт,по добро охлаждане и тъй като е 10w60 го превръща в идеалното масло за по стари хондички които имат желание да карат със синтетика! иначе казано насочете се към естерните масла:) пионер в тази област е наистина MOTUL това е и фирмата създател на първото изцяло синтетично масло в света! разработки има вече и от CASTROL,тъй като то е в групата на BP(british petrol),а те вече имат собствена технология за разработка на естерите....мога още много но няма време ;) общо взето това е бъдещето на маслата! пълната синтетика отива в историята скоро нормално трябва да има развитие!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста интересна информацияВидях и Льо Ман-а 20W60На пръв поглед изглежда като най-перфектното възможно масло - огромен температурен диапазон, голям капацитет за смесване с бензин или (да чукна на дърво) антифриз, биоразградимо... абе просто перфектноЛошото е, че цената е малко над 2 пъти на полусинтетиката, която купувам аз (6100 synergie+ 10w40), но се надявам в бъдеще да има все повече такива разработки и в условия на конкуренция да паднат малко цените. Предполагам, че както каза и powerhonda такова масло ще гори доста по-малко при здрава ръчка и ще щади двигателя несравнимо повече от някое минерално 15W40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гумичките на клапаните са се повдървили затова ти изпушва.А разхода на масло винаги ще си го има малко или много,на който не му "пипа" значи не си кара колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10w60 , 20w60 перфектният вискозитет за Турбо Хонди :rolleyes:Slade, Мотул Льо Ман е с такъв вискозитет примерно

А за турбо на сток карантии с какво масло е добре да се кара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на чисто нова кола и дават харч на масло м/у0.5 и литър според зависи на моята и дават до 0.8 на14000км.Така че по-често си вдигаите щеката......Тва не е болка за умиране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже става дума за ,масла не мога да не се намеся и аз :) така...10w60 или иначе казано при castrol примерно race! маслото наистина е пълна синтетика на база на естерни(новоразработени масла) предимствата са: запазва вискозитет дори при тежки експлоатации,дълги интервали за смяна,лесен старт,по добро охлаждане и тъй като е 10w60 го превръща в идеалното масло за по стари хондички които имат желание да карат със синтетика! иначе казано насочете се към естерните масла!!! пионер в тази област е наистина MOTUL това е и фирмата създател на първото изцяло синтетично масло в света! разработки има вече и от CASTROL,тъй като то е в групата на BP(british petrol),а те вече имат собствена технология за разработка на естерите....мога още много но няма време :) общо взето това е бъдещето на маслата! пълната синтетика отива в историята скоро нормално трябва да има развитие!

Първото напълно синтетично масло е разработено от AMSOIL през 1966 г., а през 1972 е и първото синтетично масло удовлетворяващо изискванията и стандартизирано по API (за времето си сертифицирано от тях) Мотул не е съществувал, когато е синтезирано първото масло вложено в агрегат с вътр. горене.. А 10W60 дори да се води пълна синтетика - не е!!! Всъщност след 2003 г., от както петролните компании чрез съдебно решение успяха да наложат чисто терминологично масла с минерално съдържание до 13% да се наричат "пълна синтетика". А масла като мотул, кастрол, мобил и тотал окачествявани като продукти за високооборотни двигатели е и най-успешния маркетингов подход - благодарение на тях вече има Yacco и тЯм подобни супер масла. МОят акорд е на 11 год. и движи с 5W40 и не го пипа. Под не го пипа се има предвид, че винаги има загуби следствие от изразходване на присадките и добавките в него, както и чисто термични загуби за съответния експлоатационен период. Ако иска някой напълно синтетично моторно масло ще му е необходим друг вид контакт и начин на доставка. От магазин и/или търговски обект няма да стане. А мотул е масло на полиолефинова основа с присадки на Лубризол, но си е друго да кажеш Мотул. Например тотал правят маслото за оРел и мерцедес и единствената прилика между двете е, че са масла, пък макар и от един производител. Който иска напълно синтетично масло да си купи АмсОйл, но цената му е доста по-солена от тази на Мотул и Кастрол независимо с какви спецификации са по SAE xxWyy и по API SX/CY. Желателно е да се използва масло спред състоянието на двигателя и джоба. Едва ли търговците се интересуват от физико-химията на маслата, стига да е достатъчно ниска цената или такава, че да осигурява продажби. 90% от маслата на българския пазар не са анализирани в лаборатория, та всякакви дърляния за кое масло е по- по- най- са си чиста проба "чесане" на езици! Редактирано от waterwet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вискозитета на маслото при загрял двигател се съди по 2-рата цифра първата е за ниска температура. Сравнявал съм по документация 5W40 и 10W40 при 100 С 5W40 е съвсем малко по гъсто ;). Според мен трябва да се слага поне полусинтетика на хондите заради по голямата им склонност да спичат сегментите защото са по тънки от на другите коли(маслените), поне на маята, минералното отлага повече нагар по принцип. По гъстото масло при загрял двигател пази повече двигателя защото прави по дебел маслен клин, не става въпрос за нови коли.

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта Хонда не пипа грам масло! Сменям го един път на 60 000км и колкото налея, толкова изливам после през пробката без загуби. Меря го с микрометър и лазерен поплавък в бутилката, където го източвам така, че е точно...да не ме упрекнете, че не мога да меря! На 7000 оборота не препушва изобщо (закрепил съм камера на ауспоха и снимам клипове, за да съм сигурен). По книжка дори Хонда казват, че колата трябва да генерира допълнително количество масло - да източвате поне 500 милилитра повече от това, което сте наляли!Та сега вече по темата - стига сте се излагали...грам не ви бутала масло при яки карания в червения сектор...VTEC-ци нон-стоп и тем пободни. По-горе колегите ви казаха - няма такъв филм! По-правилно е да кажете, че ви горят масло в рамките на нормално, което е посочено от производителя. Колегата, ако има разход от 1л/1500км може да се плаши сериозно. Тук е дискутирано милион пъти, че това нещо в повечето случаи е от износени маслени сегменти понеже и те не са вечни както много други неща. В други случаи се получават пушаци и големи разходи от некачествени масла :)П.П. Мнението ми е насочено към хората, на които колите им никога не им горят масло и винаги са първи в изказванията си в подобни теми. Хората с премислените и нормални коментари да ме извинят. Не обичам да се обаждам за подобни неща, ама то вече не се издържа.

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Мнението ми е насочено към хората, на които колите им никога не им горят масло и винаги са първи в изказванията си в подобни теми. Хората с премислените и нормални коментари да ме извинят.

...значи моята бившата Д13-ка не гореше масло след като направих километрите източих го и налях новото.Сегашната ми гори около 1.5л. на смяна според юркането или така нареченото каране в зоната на Втека тука съм от хората с премислените и нормални коментари и си извинен :censored: .И да насоча пак мнението ти към мен Маздата ми също не гори масло,но нея рядко я юркам,ако щеш вярвай или пък ми завиждай :hondarulez: :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей с тея теми за мАсло направо няма спиране бре тая тема я събудиха от кратък сън утре ще се почне : А какво масло да сложа :hondarulez: в някоя друга .Това ако мога ще им нащракам катанците на всичките па да видим тогава :censored: .Лошо е че немога :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в предната се въздържах но в тази ще изкажа мнение. Си натискам колата в норми не мога да кажа че е вкарвам до червено (все пак 1.8 Accord). Гори масло предимно извън градско като си карам по магистралата 150км/ч някой път натискам моментно до 170-180. Маслото е Mobil S2000 10W-40.След смяна на маслото, го изгаря доста бързо. Един, два курса Бургас - София и сме на мин. Съответно доливам от разфасовка 1л и това е повратната точка всеки път започва да ми гори по-малко и по-малко на курс. Това вече го забелязвам за 2ри път. Извод: Големите туби на Мobil S2000 явно са боклуци именно заради това смятам да пробвам Motul или в крайна сметка за да потвърдя на 100% теорията си да наля само от малки разфасовки при следващата смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Мнението ми е насочено към хората, на които колите им никога не им горят масло и винаги са първи в изказванията си в подобни теми. Хората с премислените и нормални коментари да ме извинят.

...значи моята бившата Д13-ка не гореше масло след като направих километрите източих го и налях новото.Сегашната ми гори около 1.5л. на смяна според юркането или така нареченото каране в зоната на Втека тука съм от хората с премислените и нормални коментари и си извинен :honda: .И да насоча пак мнението ти към мен Маздата ми също не гори масло,но нея рядко я юркам,ако щеш вярвай или пък ми завиждай :censored::tease:
Напълно си извинен, Еди :hondarulez: ставаше въпрос за юркането във високи обороти и това, че си има отреден разход на масло от производителя. Да не говорим за 15 годишните ни коли... Яд ме е само, че много хора преувеличават. И 100 грама масло да ти изгори се казва - Да, колата ми гори около 100 грама масло (което е в нормите). А не - мойта кола е най-жестоката и не бута маслото хич въпреки, че удрям ограничители постоянно. А да не говорим за разходи на гориво от по 3.8 литра/100км (като на хибрид), 220км/ч с Д13-ки ... :hondarulez: ала бала... който чете по-редовно знае за какво става въпрос. Те и за това повечето хора, които могат да помогнат и наистина разбират от двигатели и тем подобни избягват да четат и да се изказват, защотото просто няма смисъл. Пийс :honda: Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...