Jump to content

powerhonda

Фен
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно powerhonda

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.07.1982

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  1. Колега малко хора обръщат внимание на антифриза,а той е много важна част от течностите в автомобила!Не само не трябва да замръзва защото това е една част от нещата които требва да върши! Най-важното трябва да играе ролята на смазка! да не съдържа много свободни гликогени(неща които под високата темп.полепват по системата и е възможно да се запуши)и още много но за да не се объркаш ще ти кажа само купувай от 6 лева нагоре концентрат!!! хондицата требва да поеме към 3-4 литра демек заслужава си успех аз ползвам coolant plus na basf(omv) много е як! и е до животен за автомобила ако нямаш течове,повечето съвременни и хубави антифризи са за пробег от минимум 150 000км.
  2. Колега според мен проблемът може да е и в някоя запушена дюза! напоследък доста приятели с I-CTDI, се оплакват от запушени дюзи! това се дължи на хубавите ни горива! проблемът е същия както го описа забива муцуна и край! пробвай безболезнено с некоя добавка за прочистване най добре с LIQUI MOLY
  3. не колега от пловдив съм,теро ми помагаше и по тел. и тук! нямам проблем да намеря маслото каквото и да е чудих се какво да сложа просто защото на различните фирми(каталог) излизат различни неща ама то така е като се зачетеш повече и нищо не става...
  4. така и реших! слагам мтф и то на motul за скромните 45 лева! все пак е редно да ползвам отстъпка не вярвам да и навреди напротив!...важното е да се чувства добре! като всяка любовница ми испи паричките ама така е
  5. Здравейте колеги! вече завърших основният ремонт на любовницата ми(както казва жена ми) и сега е пушка! тук е момента да благодаря на всички които ми помогнаха в форума особено на терориста сега всичко е ок! имам само един въпрос какво масло да сложа в скоростната кутия???тъпо е да питам има много теми знам но....там пише че след 95 хонда променя някои работи и МТФ става задължителен! да ама...аз продавам масла,и по всички мои каталози я дават с моторно 10W40??? е какво е в крайна сметка? сивик 96 англичанка D15Z3 отново благодаря на всички тук
  6. Колега споменах вече...само кит за камини диапазона му е до 1250 градуса този локтайт просто няма шанс тези 120 градуса....после слагаш вата тя издържа 2000 градуса(керамичната) и е бетон! температурата която развива колектора е диапазон 650 до 800 градуса! как да се справи този локтайт? и още повече там има налягане от газовете и те ще го спукат и отлепят ако няма някакъв вид арматура тази роля играе ватата! успех!
  7. Понеже става дума за ,масла не мога да не се намеся и аз така...10w60 или иначе казано при castrol примерно race! маслото наистина е пълна синтетика на база на естерни(новоразработени масла) предимствата са: запазва вискозитет дори при тежки експлоатации,дълги интервали за смяна,лесен старт,по добро охлаждане и тъй като е 10w60 го превръща в идеалното масло за по стари хондички които имат желание да карат със синтетика! иначе казано насочете се към естерните масла пионер в тази област е наистина MOTUL това е и фирмата създател на първото изцяло синтетично масло в света! разработки има вече и от CASTROL,тъй като то е в групата на BP(british petrol),а те вече имат собствена технология за разработка на естерите....мога още много но няма време общо взето това е бъдещето на маслата! пълната синтетика отива в историята скоро нормално трябва да има развитие!
  8. Колега ще ти кажа как приспах моя!...не е мръднал вече 20 000км. взимаш кит за камини на фирмата бизон,после купуваш керамична вата и стоманен тел всичко струва 18 лева...слагаш кита отгоре вата после пак кит...правиш арматура! отгоре обвиваш с тела и чакаш 24 часа после нямаш никви грижи кита издържа на 1250 градуса! вата се слага да не се пука от газовете и да обезшумиш действа безотказно
  9. Благодаря за изчерпателният отговор и предложение....аз като маслар се интересувам кое те кара да слагаш 15W40? в началото интересно ми е....
  10. Ще се радвам да си прав колега! аз виждам други неща......всеки има право на избор за това има и хиляди марки нали?
  11. Колега и аз не искам да споря,опитвам се да помогна(поне с това което мога) може би така всеки ще прави избора си по лесно,за сега съм много доволен от LIQUI MOLY все още е истинско дано скоро не си изнесът и те производството някъде в турция или незнам къде..........
  12. Прав си колега! ама не вярвай на твоя познат! texaco,valvoline вече официално се правят в БЪЛГАРИЯ В ПРИСТА казвам ти го от опит защото съм запознат с маслата това ми е работата! не че има лошо...то и мерцедес правят в китай....и тойота в турция и кво ли не ама не съм чул нищо положитено за нещо правено в българия и защото уважавам всички тук и приемам лично нещата ви моля колеги не се оставяйте да ви манипулират! за тексако и приста японците не подозират че ги има една покрита спесификация на дадено масло одобрена от производителя струва милиони евро! на дали те са решили да инвестират точно в това нали? ще ви дам пример....аз отивам в магазина и си купувам бира бекс например...правена в българия,обаче по немска технология!? ок! ама съм пил бекс и в австрия,англия...еми все си мисля че тук пия каменица но по-"добрата" цена а? нямам против но си мисля че какъвто и контрол да има в българия,трудно се спазват изискванията на производителя това е! иначе пак казвам няма лоши масла а немърливост!
  13. благодаря колеги! лошото е че аз не разбирам и няма как сам ама....късмет
  14. Колеги и аз реших твърдо! искам основен ремонт за мойта втора жена! моля ако някой знае горе доло какво ще ми струва това да пише става въпрос за D15Z3....в момента разполагам сгоре доло 2000лева това е
  15. и при мен изчезва като е натоваря защо ли тогава верно???
×
×
  • Създай нов...