Jump to content
Mushev_90

Погорва Масло

Recommended Posts

Скоро осетих че колата ми гори масло,маслото е 10w40-IGATКолата е сивик 97 година 1.4 IS само на бензин е.Какво масло ще ми препорачате да и сложа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро осетих че колата ми гори масло,маслото е 10w40-IGATКолата е сивик 97 година 1.4 IS само на бензин е.Какво масло ще ми препорачате да и сложа ?

Колега за друго незнам ама за МАСЛО се исписа толко много че някой реферат да направи,потърси с тая чудна ''машина '' търсеща разни неща из форума. :lol: Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате търсих точно за това написах тази тема !

Колега аз моята я карах с 10в40 и го гореше за 10000 км. ми гореше около 1 литър незнам дали е нормално,смених го скоро с 15в40 за1500км не е бутнала все още.Забравих да напиша че е на 185 000км. по километраж но не му вярвам много,ако си за смяна пробваи моя вариант нищо не губиш.Това е мое мнение а избора е твои.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога не само показателите (10W-40), а и марката има огромно значениеЩе ви дам повече от красноречив пример:Първата ми кола - Сивик 1.4 is 90кс '97 година съм я карал само и единствено с Мобил 1 10W-40 и не е изгорила нито грам за около 30 000 км. И да - често "бърках в бурканчето с лютеница" ;)Няколко месеца след като я продадох се засякохме с новия й собственик на един светофар и посрпряхме да си полафим. Момчето беше много доволно от колата (ами тя си беше кукличка :) ) само дето му горяла много масло ?!?!?! ;);):P Карал с някакво EAGLE 10W-40 ?!Така че ако ви предлагат масло на съмнително ниска цена, не правете компромис !Въпросният Мобил 1, с който аз съм карал винаги струва около 65-70 лв за туба 4 литра.Колега, съветвам те да пробваш с такова и тогава да търсиш проблема в колата :PУспех !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mobil 1 10W-40. Аз също, като колегата Stancho съм с такова масло. Навъртял съм само 5000км и не ми е изгоряла нищо - Civic'99 с D14Z4. Не претендирам, че съм разбирач. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от колите ,които съм имал,разбирам, че нямали V-TEC технология колата не е толкова ''капризна'' на масло Ако D15B7- ми не гореше мотула,то сега H22-та направо го пие . Нещата се промениха ,когато минах на Магнатек 10*40 от Метро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм с Мобил1 10W40 и за 5000км не го пипна, но после малко намаля (2-3мм). Сега е вече за смяна (около 8 хил.) и ще пробвам с Мотул 6100 пак същия вискозитет. Ако го пие ще споделя и ще сменя пак на Мобил1. Проблема с последното е, че го има навсякъде и не е ясно кое е истинско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязъл съм че колата ми започва да гори масло когато стане на 6хил.км.От смяна до смяна доливам между 1-1.5 .Мисля че не е притеснително толкова колега .Все пак зависи и крачето което натиска газта на автомобилчео.Хич не съм фен на приказките "както съм го налял маслото ,така го източих ":) Особено радосните възгласи от бистро масло след количество км искренно ме учудват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина на нашите мотори някои марки масло определено не им понасят. Макар, че както казва Джони - "Аз Хонда, която не гори масло не съм виждал". А той е виждал доста.Факт е обаче, че откакто минах на Мотул 6100/10W40 , буквално си го ПИЕ. След като купих колата я карах 1000 км. преди да го сменя и не помръдна и на милиметър. Преди две седмици за 1000 километра (София-Варна-София) изгори около литър. От максимума падна на 2-3 милиметра под минимума. :hondarulez::hondarulez: Огромно значение има и как се кара. В София съм забелязал, че почти не го пипа (старая се да карам културно). Изляза ли на междуградско и започва "маслен пир".Тези дни ми предстои смяна и мисля да пробвам Магнатек 10/40. От доста места чувам, че има огромна разлика.При всички положения обаче Хонда около и над 200 000 км, обикновено си плаче за сегменти. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро осетих че колата ми гори масло,маслото е 10w40-IGATКолата е сивик 97 година 1.4 IS само на бензин е.Какво масло ще ми препорачате да и сложа ?

колега аз бих ти препоръчам репсол 10в40 два пъти слагам от това масло и съм много доволен,първата смяна когато направих на това масло беше почти на 12000 км.(нямах възможност да го сменя) и беше паднало само 2-3 мм по щеката надоло,до колкото може да се вярва на това, а и цената му е много приемлива :o надявам се да съм бил полезен поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега направих три смени с Мотул 6100 (10W 40) и колата не го пипнаа изобщо, но сега си направих НЕСПОЛУЧЛИВ експеримент с Репсол (10W 40), и си го пипа добре. Отново ще минавам на Мотул .(колата е на 200 000км)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз моята я карам с Мобил 10 на 40 и нямам никаква проблеми. Вече изкарах 4 смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди месец карах с Мобил 10W40 и за 8000км доливах около 700-800 грама. Последния път реших да си купя от маслата на ЕКО, за да видя как ще се държи колата с тях. Ами вече пуши доста като я изцедя и го гори доволно. Извода е, че пак ще се връщам на Мобил дори и да е по-скъпо. (двигателя е D16Z6)

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Аз съм с Репсол 5/40 и засега грам не го е пипнало, а километража показва 150000, ама бог знае дали е так. Моя съвет колега е да разчиташ на по доказани марки масла, като Репсол, Мотул, Мобил и Кастрол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение какво масло слагаш аз съм сигурен че на 70-80% от притежателите на по "дърти" Хонди им гори масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма гаранция - и на по-млади и на по-дърти може да го гори. Зависи как е карана колата и как е поддържана.Ако е прегрявана по някаква причина 2-3 пъти и е карана до прекъсвач, а маслото е сменяно на 20-30 хил. км дали няма да го гори, дори и да е 2007г?Въпроса е, че от мненията наистина виждам някои сходни модели на горене на масло при сравнително по-малко износени двигатели - до 5-6 хил. км не го пипа, после почва по малко. Или в града го гори по-малко, предполагам защото се кара доста по-бавно, а на магистралата като влезне стабилно над 4-5 хил. оборота и почва да понагорява. Може би някой ден ще се стигне до смяна на сегменти при всички, но дали има смисъл при разход от 1л на 10000?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигуност марката на маслото има отношение към количеството което изразходва двгателя. Вече ~6000км съм с 10w40 - "Castrol Magnatec" и ако кажа, че хич не ми гори ще излъжа. Но все още не съм доливал, а и понижение 5-6мм по щеката не го считам за горене на масло.п.п. Все още си мисля, ча преди 3-4 месеца бях чел тук и други постове на теми "видове двигателни масла", "горене на масла" и прочие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега можеш да пробваш с MOTUL 15W-50........ako колата е над 200 000 км......

Редактирано от kristi09

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих и кастрол и почнаха да ми тропат повдигачите и ще сложа мобил да вида как ще е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно мислих да пусна същата тема сивик 97 1.4 ИС минах около 2000х.км и от почти горна граница маслото се е смъкнало до почти долната. карам я постоянно на стъпка само градско. маслото е ШЕЛ ХЕЛИКС 10 40 дали да пробвам друго масло или напраоо да хода при майстора.около 201 000 км показва може и повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих и кастрол и почнаха да ми тропат повдигачите и ще сложа мобил да вида как ще е !

Кое ти тропа..... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината и при мен днес непосредствено след смяната на маслото почнаха да "флякат" леко клапаните, но не може да се нарече дори тракане, а и последните са регулирани преди има-няма 5-6 хил. км. Е*ати капризната кола, маслото струва 77лв/4л...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...