Jump to content
vesivanova

Горещ контактен ключ?!

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги, мисля, че въпроса ми е за тук?Карам градско, 20-тина км. От няколко дни след като паркирам и изгася колата, конт. ключ е много горещ - пари.Според мен не е нормално. Съвети и препоръки, моля.Карам Сивик 8 ген., хеч, дизел.Благодаря!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-вероятно хлабава връзка в конзолката(буксата) на ключа. ако е това е кофти, щото може да се стигне до палене. трябва да погледнеш буксата, има вероятност и да се е извадила и да не прави хубава връзка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Без майтап, :hondarulez: -притеснявам се да не се подпали колата в тая жега...МОЛЯ за съвет...

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иди в бултрако да кажат нормално ли е. не са толкова много хората с 8ма генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за съвета! :zen: Утре имам насрочен преглед при електричар!Ще си позволя малко .. :hondarulez: .. в тази тема.Имам усещане, че трябва да се чувствам "виновна", че съм си позволила лукса да си изработя и купя малко по-нова ген. от тези, които се обсъждат тук.Но, колеги, караме, фенове сме на една марка...Мисля, че задавам принципен въпрос, чиито отг. не е изцяло свързан с ген., която караме. :angry:

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колежке, така е.Не ти се 'караме' че караш по-нова кола от нас, а благородно ти завиждаме.Това, което колегата-маниак имаше на предвид, е че нямаме много опит с този модел. И в интернет няма достатъчно 'направи-си-сам' материали. Дори не сме наясно кое е вързано към ключа на тия нови коли, за да предположим къде ще е проблема. При това автомобила ти би трябвало да е все още в гаранция, и да ти отстранят проблема безплатно.Ако на моята кола почне да пари ключа, ще откача всички кабели зад ключа, ще им почистя и затегна клемите, и ще ги наредя отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колежке, найстина имах предвид каквото каза магнума. Тук повечето караме по стари модели с по малко електроника. Доколкото знам 8ната генерация е с старт бутон а не въртиш стартера. При по стара кола ключа няма как да се загрее. просто няма толкова електроника както в твоята кола. Затова те посъветвах да идеш на в оторизиран сервиз защото това си е скъпа кола и една непрофесионална намеса може да има крайно неприятни последици....Може и да е нормално да загрява - предполагам че колата си взима информация от него. Обикновенно при всяка кола когато даден елемент се нагрява обикновенно е заради хлабава връзка. Съмнявам се на почти нова кола да ти се е разхлопала ключалката....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке, аз имам същия проблем със акорда (97-ми набор), отварял съм го, за да проверя за хлабава връзка, но всичко там е запоено!!! Предполагам, че ще трябва да си сменя клемореда на ключа, но не знам кога ще е!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължение на въпроса от тази сутрин:Днес ползвах резервния си ключ - при него няма проблем :hondarulez: Явно ключа играе роля на имобилайзер, активатор на аларма и .... др.Може ли заради изхабена или разместена батерия да се появявя проблема?Ще направя разбира се консултация и с Бултрако!Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми звучи логично да е батерия.. по скоро нещо не прави добър контакт. Кофтито е както казаха колегите по горе,че това е доста нов модел и знанията са ограничени.. в тия новите патрони на стартера може да има наблъскано всичко. Най-добре знаещите да си видят,за да няма по сериозни ядове. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш да пробваш с друга батерия, но по скоро вината и в захабен ключ май. пробвай да раздвижиш двата ключа в патрона и виж дали единия и по хлабав от другия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид колко ток минава през контактния ключ си е нормално да загрява. Почти не съм срещал кола, която поне малко да не загрява, а и около ключа не мисля, че има какво да се подпали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа. Малко да ви дръпна от цялата еуфория, лоши контакти и т.н. Та по въпроса, колата ми цял ден я пече слънцето, ама много - грам сянка няма, където спирам. И вчера, потеглям вечерта, минавам 4-5 км и спирам, отбелиазвам - колата е взела да поизтива от цялото печене. Вадя ключа, а той пари ... да не кавам как, все едно с поялник съм го загрявал. Та колата през деня така се е нагряла, че изтиването и трае едно 3-4 часа, след като вече не е на слънце. Имах и едни гайки в жабката - немога да ги изкарам ... просто - от сезона е. На 95% нищо ти няма - сама казваш, че след сутришното каране - нищо не е било топло. Дали караш с единия или другия ключ - неможе да има разлика. Та направи си теста - пипни ключа след каране сутринта и след каране следобед, да видиш, че за това става дума - и не се притеснявай повече! Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) интересно проблемче , но Ледения вероятно е прав ... имам следните наблюрения за колата на слънце :оставих бутилка 0.5л с 1 глътка кола вътре .. гръмна и направи всичко в кола оставих гаечен ключ на таблото и се жигосах като го хванах да го махна оставих силиконова играчка тип таралеж - стопи се оставих бутилка вода - мисля че вреше ама не съм 100% сигурен температурата в купето става над 80 градуса според мен защото яйцата се свариха ... а напечените елементи отиват на доста повече .. ключалката ако има лек изглед към слънце и само пъхнеш вътре ключа, ще го нагрее доста ...ааа да и капака на всичко - CD зае формата на таблото ... просто се разтече, а върху него падаше сянка ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Offtopic:lookcho и моята я грее слънце доста, ама твоята сякаш я караш по екватора :) Изфъсквало ми е шише вода като го отварям (прясна вода, не газирана), но чак да кипи .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми тук говорим, че ключа загрява след каране, не , че стои на слънце. най-вероятно е захабен и изтъркан и контакната му повърхност вече не е толкова добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая работа с изхабения ключ не ми се вярва много... Моя е на 14 години, оригиналния и въпреки това не изглежда особено износен. Тук все пак става дума за нова кола. Да е на няколко месеца, макс на година... Едва ли ще се износи толкова! По-скоро лош контакт или просто както каза lookcho може да е от жегата... Преди 2 седмици си изгорих ръката на волана (буквално). Чак кожата ми се обели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке ,като я прегледат ,пиши , че ми стана интересно.Не съм забелязвал такова нещо.Промяната при по-топло време , която забелязвам е , че изчезнаха всички скръцвания от таблото , но това е нормално материалите се разширяват.А при 8-ма генерация то е съставено от хиляди дребни чаркове. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D:):D Понеже стана въпрос за температура, а около фирмата в която работя няма сянка и колите ни се пекат на слънце по цял ден измерих температурата на тавана на колите на обед с лазерен термометър. Тя много зависи от цвета:черен и тъмно син 65-68 градусасин, червен 58-61бял, сребрист 42-45Вътре не съм я мерил но сигурно е с 20 и нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми тук говорим, че ключа загрява след каране, не , че стои на слънце. най-вероятно е захабен и изтъркан и контакната му повърхност вече не е толкова добра.

да, и аз за това говоря - ключа може да загрява от ключалка , която е загряла до 60-80 градуса ... лесно се проверява .. пипаш ключалката и ако се отбележи на пръста, значи е тя :offtopic:П.П. и на мен ми се случва .. за това го написах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах подобен проблем на един ситроен.Слагах му еларма и човека,който е сложил устройството се оказа че е бил пълен некадърник!И при мен същите работи:1.Ключа загрява след палене (и моята е дизел)2.Ключа закъснява---въртя за палене,а тя ми пали след 2-3 секундиТрябва да отбележа че колата е гаражна и няма как да се напече.След като отидох на доктор,човека ми каза че връзките са били хлабави.Иначе подкрепям теорията за нагряването.Все пак цялата кола е от метал или почти цялата.Частите са свързани и си отдават от топлината и е възможно по този начин да загрява и ключа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колежката трябва просто няколко пъти като се качи да удари един палец на ключалката преди да набута ключа и после да види дали и той е топъл, или само той е топъл ...това ще сведе проблема до две положения :1. клюалката се нагрява от слънцето и съответно след малко каране стопля и ключа ( което не е проблем )2. има зор с тоците на ключалката и трябва да се ходи в бултрако дано да е първото според мен ... стискам палци да си изгори палеца :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

lookcho батенце, не ми се сърди за тва дето ще ти кажа ама ти май влезна в някакъв филмедит:ааааааааааа едитна си мнението и ся аз станах за смях.

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

lookcho батенце, не ми се сърди за тва дето ще ти кажа ама ти май влезна в някакъв филмедит:ааааааааааа едитна си мнението и ся аз станах за смях.

Ти винаги си бил за смях ;) Спамер гаден такъв :hondarulez: Нека се видят тия кабеляци , кво се случва с тях :) Редактирано от I_V_O

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колежката трябва просто няколко пъти като се качи да удари един палец на ключалката преди да набута ключа и после да види дали и той е топъл, или само той е топъл ...това ще сведе проблема до две положения :1. клюалката се нагрява от слънцето и съответно след малко каране стопля и ключа ( което не е проблем )2. има зор с тоците на ключалката и трябва да се ходи в бултрако дано да е първото според мен ... стискам палци да си изгори палеца :D

Е...изгорих се....Квит ли сме? :P Явно е от жегата.Никой от многото компетентни не намери причината.Ще чакам да разхлади!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХаЙде, стига вече по тая тема че се излагате. Разбира се че проблемът идва от това че колата стои на слънце от което се загрява много и после се предава топлината на загетият патрон (който е от цинкова сплав) към ключа. Няма вариант да ти загрее ключа от хлабава връзка на клеморедът.Ако ще загрява,ще се стопят кабелите или ще ти се разтопи клеморедът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета! :D Утре имам насрочен преглед при електричар!Ще си позволя малко .. :P .. в тази тема.Имам усещане, че трябва да се чувствам "виновна", че съм си позволила лукса да си изработя и купя малко по-нова ген. от тези, които се обсъждат тук.Но, колеги, караме, фенове сме на една марка...Мисля, че задавам принципен въпрос, чиито отг. не е изцяло свързан с ген., която караме. :P

Не си права колежке.Бях с тия хора на националната , запознах се с много от тях и няма такова нещо.Купона беше супер и отношението между феновете и към нови лица , като мен беше прекрасно.:P нещо те лъже 6-тото (7-мо, 8-мо) чуство. :P:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам само къде си оставяте колите. аз моята днеска нарочно я оставих цял ден на пряка слънчева светлина :D и нито ми беше загряла толкова ключалката, а ключа изобщо и след 5 и след 15 мин каране. от хлабава връзка на акумулатор съм се изгарял, ама от ключалка или ключ още не съм имал "удоволствието". дано да е от това колежке, както казвате.п.с.-крийте си колите на сянка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е...изгорих се....Квит ли сме? :P Явно е от жегата.Никой от многото компетентни не намери причината.Ще чакам да разхлади!

Е, вече се засегнах. Аз, като главен откривател на причината за притеснение, разбулител на тайната и основен успокоител :P Та очаквах поне едно "мерси" дето се вика и едно "вече съм спокойна, че няма причини за притеснение", а вместо това ме изкараха некомпетентем ... :D брех ... Лукчо може да се присъедини към онеправданите също :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

quote]Е, вече се засегнах. Аз, като главен откривател на причината за притеснение, разбулител на тайната и основен успокоител :P Та очаквах поне едно "мерси" дето се вика и едно "вече съм спокойна, че няма причини за притеснение", а вместо това ме изкараха некомпетентем ... :D брех ... Лукчо може да се присъедини към онеправданите също :PИзвинявай, нямах пердвид далите мнение и съвет тук!Благодаря! на Всички !!!Имах предвид специалистите по електричеси връзки, които потърсих за помощ!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно,Майтапех се. И се радвам, че се е оказало това и няма други проблеми. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво .. радвам се, че с доктор Айсмен разрешихме загадката на горещия ключ :offtopic: или както се казва .. елементарно драги ми Айсмен ... :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...