Jump to content
jdg

Предимства на Honda Civic след 1998г.?

Recommended Posts

Здравейте!Предстои ми покупка на автомобил и се колебая между Хонда Сивик и Митсубиши Каризма.Какво бихте ме посъветвали?Возил съм се само Хонда, произведена преди 1998г. и ми се стори шумничка. Същото ли е положението и при тези, произведени след 1998г.- с новата маска и емблема отпред?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това е чара на тази кола. Спортното усещане, шума на двигателя в купето, начина по който седалката се забива в гърба ти, ако пипнеш педала на газта, реакцията на всяко трепване на волана... Ох... Размечтах се... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митсубошито е хубава кола ,стига да не ти е наложи да и правиш нещо,ако се счупи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това е чара на тази кола. Спортното усещане, шума на двигателя в купето, начина по който седалката се забива в гърба ти, ако пипнеш педала на газта, реакцията на всяко трепване на волана... Ох... Размечтах се... :lol:

:punk::guns: :guns: В Хондата усещаш спортния дух.... а в Каризмата... :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братовчед ми си купи каризма, вярно е че е японска кола, но няма и помен от спортен дух. Веднага след закупуването смени дебитомер. Ох как ги мразя тези дебитомери! Вземи си хонда, няма да съжаляваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... вярно е че е японска кола...

Защо ми се върти в главата, че е в Холандия сглобявана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ми интересно и ето какво показа уикипедията: "Related Volvo S40". Съответно на Волвото пишеше: "Related Mitsubishi Carisma".Ето и холандската връзка: "It was co-developed with Volvo, sharing its chassis with the first generation of the Volvo S40, and built at the NedCar factory in Born, Netherlands, which the two companies co-owned at the time." "In the summer of 1995 Volvo released the S40 saloon (sedan) and V40 estate (station wagon), manufactured at the NedCar factory in Holland (a pre-Ford joint venture between Volvo and Mitsubishi Motors) and based on a common platform with the Mitsubishi Carisma."С една дума: НЕ!

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Предстои ми покупка на автомобил и се колебая между Хонда Сивик и Митсубиши Каризма.Какво бихте ме посъветвали?Возил съм се само Хонда, произведена преди 1998г. и ми се стори шумничка. Същото ли е положението и при тези, произведени след 1998г.- с новата маска и емблема отпред?

Значи не си се возил в шумна кола до сега!Аз като я докарах моята англичанка колегите ме питаха дали не е на ток тая кола :ranting: Вече при високите обороти се чува!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това че е Холандска не го знаех. Добре че и братовчед ми не го знае. :lol: Твърдо искаше японска каляска. Колега, взимай хондата и не мисли. Сега не виждаш предимствата, но след време ти гарантирам, че ще се убедиш. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Предстои ми покупка на автомобил и се колебая между Хонда Сивик и Митсубиши Каризма.Какво бихте ме посъветвали?Возил съм се само Хонда, произведена преди 1998г. и ми се стори шумничка. Същото ли е положението и при тези, произведени след 1998г.- с новата маска и емблема отпред?

Mи колега какво искаш спортни коли са няма да работят тихо та :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, сток-овите такива работят доста безшумно. Съвсем друга тема е, че шумоизолацията на купето е доста слаба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избазиках се колежке :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумоизолацията наистина не е на ниво, но това се коригира, вярно че трябва да се дават пари за материали но все пак спортния дух на Хонда е доста по-добър от този на Каризмата. Карал съм Каризма и ГДИ двигателя е много добър, върви си доста прилично а гори малко ( все пак това е и идеята на хората от Митсубиши ) Ако все пак трябваше аз да избирам щях да избера Хондата. Но ти си решаваш все пак. Плюсовете са че има много по-лесна подръжка от едно Мисубиши Каризма ГДИ например, усещането като я караш е доста приятно, минус наистина е обезшумяването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се лъжем, шумоизолацията вътре в купето на Civic-ите е ужасна (фабричната). Моята е 1997г. след фейслифта с дизела на Роувър. След 100км/ч в колата ти трябва мегафон за да общуваш с другите. Съветвам те ако е Honda да е бензинка, не че е лош дизела, напротив, няма друг такъв, просто разликата в шума между бензин и дизел тези години на производство е доста сериозна. Взимай си някой по-икономичен двигател на Civic и няма да сгрешиш!ПП. Все пак питаш във форума на Honda, съмнява ме да преобладават мненията в полза на Carisma-та. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам сивик който да не е икономичен, сравнено с някой немски събрат с подобни характеристики. Аз да питам колегата, ориентира ли се вече? Какво казват колегите от мицубиши форума? Всъщност чел съм за този модел в форума им и момчетата казват, че е една доста безпроблемна кола, като изключим че бобините им били доста взискателни към свещите. Имали неприятния навик да горят, ако не се сложили правилните свещи. Това съм чел, не знам дали е 100 % истина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много момчета и момичета! Определено търся семейна кола, не по-стара от 10год. - японска марка, а доколкото знам четиривратите Хонди са предимно английско производство - на една и съща поточна линия с Ровър(както и Каризмата на поточнaта линия наVolvo S40/V40). Но това едва ли е решаващо за качеството на сглобката - все пак в тези години японците правят инвазия на европейския автомобилен пазар избягвайки акцизи и мита с изнесено производство. А с лошо качество едва ли биха пробили на европейския и американския пазар(американските Хонди лоши ли са?). Пък и изборът ми на марка не е много голям - Хонда Сивик, Тойота Корола- много са грозни в онези години, Мицубиши, Мазда323(626) - харчат доста, по-новите купета са грознички, Нисан Примиера- много ръждясъли Нисани видях пък и през 97-98г. са в криза и Рено ги купуват.И, ето, изборът ми не е много голям:lol: Плюс това трябва да е до 101к.с. - в нашия град данъкът е на тавана, да става газова уредба...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е значи Хонда Сивик 1.4 90 к.с. ще е твоята кола :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо, ама....Най-добре задай същия въпрос към колегите от другия форум и да си кажат мнението и после сам си реши..Мисля , че Каризмата като семеен автомобил.., не е никак лош избор.Обббббааачее..,, искам да е до 101к.с , защото..данъка...., хубаво , ама като си взимаш семейна кола, се предполага, че ще правиш някви пътувания със фемилито през почивните и тогава нема да е хубаво да искочиш да изпреварваш някав джуган и да видиш как към теб идва самосвал и а.аа. още малко...незнам.За мен лично семейна кола под 130-140 к.с просто нема смисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно не6тата, които изброихте, като по-шумното купе, добавено от това, че колата е стабилна, винаги я усещаш, имаш пряк усет с пътя, реагира много добре, много лека, доволно бърза дори за малолитражните мотори, доста икономична, много красива, агресивна, много здрава и непретенциозна и готова да ти служи вярно много дълго време.....абе все неща които описват перфектно чара на сивика, една кола, която ти създава много повече кеф от някоя луксозна нова лодка. Днеска примерно пак се возих на шефчето в ленд крузера....абе много хубаво вози и не се усеща дори че минаваш по павета.....аме тотално не ме кефи, лашка те кат пиян и .....абе кола за по-дърти хора, мен ме кефи да чувам рева на мотора, да осещам спортния дух на Хонда а не корабното лашкане на голяма и луксозна кола. Бая се отнесох май. Пич грабвай сивика и сам ще осетиш как се влюбваш в тази кола и някога няма да съжеляваш :afro:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митсубошито е хубава кола ,стига да не ти е наложи да и правиш нещо,ако се счупи!

Днеска си купих списание "Top Gear".Та там има една класация "50-те най лоши коли за всички времена".Там на 33 място беше поставена въпросната Каризма със следното обеснения,цитирам"За Митсубиши това трябваше да е повратен модел,защото беше първият произведен в Европа.Вместо възхита обаче той породи недоумение сред купувачите заради лошия си дизайн и съмнителната динамика.Трудно е да се създаде по безхарактерен и лишен от чар семеен седан".Колко е вярно това,незнам.Нито съм притежавал такава кола,нито съм карал.В тази класация като гледам повече от половината коли си заслужават да са в нея.На 18-то място някой спец е поставил Порше Каен :afro: .Не че ми харесва кой знае колко,ама се учудих леко.Успех при избора. Редактирано от portinari

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... като по-шумното купе...

Точно това май ме дразни най-много и се надявах след 98г. да са пооправили нещата, но както разбрах тук, надеждите ми са били напразни:lol:Мен ме кефят по-обезшумените автомобили, пък и с 90к.с. какъв спортен дух, какъв рев на двигателя?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз писах и в преден пост, че обезшумяването може да си го направиш ти постепенно и тогава ще е в пъти по-добра кола от Каризмата. А за 90-те коня от 1.4 двигател може да се убедиш какъв "дух" има като се качиш на някоя и я покараш :lol:Каризмата (пак да се повторя) не е лоша кола, доста покарах една 1.8 ГДИ и си върви прилично, но усещането в нея и в моята "англичанка" е коренно различно. Според мен пробвай да намериш две такива коли и да ги покараш, тогава сам ще си прицениш и няма да се усланяш на нашите теории. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много запознат с произведенията на Митсубиши, но Каризма май е произведена в Холандия, скоростната кутия е на Рено / които правят не лоши хипоидни предавки /, ако не се лъжа, возията е по-свита от на Хонда - лично мое мнение - везните се накланят силно в полза на Хонда.П.П. Май нищо не написах, но успех с избора... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм! Май започвате да ме убеждавате! Да взема и аз да стана един от вас! :) Само не знам за динамиката нещо да не бъркате: на Каризмата 1,6 90к.с. и дават 0-100км/ч - 12сек., а на Сивика 1,4 90к.с. - 13.3сек. (http://catalog.auto.ru) Може би по-динамичен е този с 1,5 двигател и 114к.с (май VTEC се водеше)? Да взема да прежаля данъка(повече от 200лв. на година :)) - поне ще карам наистина динамичен автомобил. Не знам само става ли газова уредба на тези двигатели - да компенсирам многократно по-високия данък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.6, 90к.с може да се монтира АГУ. На GDI / Каризма / мотор - забрави...За VTEC и газ не знам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А кое е по-добро това: link или 4врата англичанка?

Редактирано от jdg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.6, 90к.с може да се монтира АГУ. На GDI / Каризма / мотор - забрави..

МОЖЕ,МОЖЕ и още как..!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кое може, брат ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само за мен ли Хондата е супер тих автомобил ? абсолютен сток ми е сивика 75 коня и е супер тихичка? а на място като работи нито вибрации нито шум нито играене на обороти , перфеткна ? кво значи шумна ? второ звука и ми харесва адски много и то се чува хубаво след 3к оборота а на 5 6к оборота като зверче ръмжи , но не върви баш като звяр ;) таа това за шума не съм съгласен , а го чета постоянно за сивик? или само аз съм със сток автомобил тука или го сравнявате със по-нови и по-висок клас коли ...

Редактирано от stanchevvv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно в други коло не си се качвал. Сивик 7ма е доста по-добре, но с акорда пак няма сравнение. 5-та и 6-та разликата в шума е малка - след 120 не е много комфортно. Голямо влияние оказват и гумите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега аз не казвам че е най - тихата във света.. но виж че съм писал да не я сравнявате все пак с по - нови и по - висок клас коли ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ГДИ ако успеете да сложите гас ще ви призная ;)Иначе на Хонда може, стига да не е с пластмасови всмукателни колектори ( някои от двигателите са с такива, аз лично знам само за Д16Б2 но има и други ). Лично аз кола под 100 к.с. няма да си взема никога а данъка е 100лв. отгоре на една 90 коня ( е пак зависи от град-а в който си де ) но бих се прижалил да го платя без да се замисля ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам за динамиката нещо да не бъркате: на Каризмата 1,6 90к.с. и дават 0-100км/ч - 12сек., а на Сивика 1,4 90к.с. - 13.3сек. (http://catalog.auto.ru)

....тая Каризма няма шанс срещу Сивик 1.4 до 100 и след 100 км/ч!Хондата ще ги направи за не повече от 10 сек. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....тая Каризма няма шанс срещу Сивик 1.4 до 100 и след 100 км/ч!Хондата ще ги направи за не повече от 10 сек. :rolleyes:

Не знам на цифрите от техническите данни ли да вярвам или на субективните усещания?Плюс това - на Сивика въртящия момен е 120N, срещу 137N на Каризмата(тежи само с 15кг. повече)!Някой, ако може да ме убори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Англичанка и спортен дух :rolleyes: забавно ми става като чета , е различни хора различни идеали.1.4 било то А или Z- мотор за хора без каквито и да е претенции към поведението на автомобила. Сериозен компромис .Кола за дами и мъже там да си джиткат по задръстванията и да ходят по супермаркетите.

Редактирано от alpinab

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте КолегиЕто тук един линк: http://www.hondaworld.ru/honda_civic_94.htmМаксимална скорост- 182 км/час, до 100 км за 11 секунди (не съм си играл да измеря при мен как ще е), 124 Нм при 4600 об/мин.Аз съм много доволен от динамиката на двигателя Д14А4 на Седана, независимо, че е 1,4iS ;) . За шума в купето: че всеки ден ли се налага да шофираш при 6000- 7000 об/мин постоянно, за да ти "пречи" шума от двигателя ? :blink: По- скоро се чуват гумите при по- бързо шофиране по магистрала например (но според мен не е чак толкова силен шума, колкото се изказват някои колеги- но ако си със спортен филтър- определено шума може би ще е по- силен от обикновенно). Като "недостатък" може би на по- новите модели: мисля, че при 7 и 8 генерация вече се използва Макферсон- окачване, докато на предишните модели е многоточково- не е ли по- стабилно и надеждно (и комфорт при возията) от Макферсона ? Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанка и спортен дух :) забавно ми става като чета , е различни хора различни идеали.1.4 било то А или Z- мотор за хора без каквито и да е претенции към поведението на автомобила. Сериозен компромис .Кола за дами и мъже там да си джиткат по задръстванията и да ходят по супермаркетите.

извинявай колгата със SLR-a от името на тея дето карат тези коли.... но все пак до супермаркета е добре да има количка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макферсона е при 8а ген. При 7ицата си е независимо, поне при Тайп Р е независимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешиш колега - 7ма е независмо отзад, а отпред е макферсон. 5-та и 6-та са независимо отзад и двойна ключица отпред, а 8-ма е макферсон отпред и торсионно отзад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...