Jump to content
H22_turbo_Vtec

Несполучливи коли

Recommended Posts

На повечето от нас се е случвало да сме имали, карали или поне возили в автомобил, който ви е направил впечатление, че не е сполучлив. Имам предвид кола, която гори внушително много за конете и кубиците си. Да изключим външния вид защото всеки си има вкус. Нека коментираме коне, кубатура, вървене, пътно поведение и издръжливост на окачването. Моля да бъдем обективни и да не се заяждаме с определени марки и модели. Съгласете се , всяка марка си има несполучливи модели.Моят пример е.Фиат браво 1.4 12в - никък не вървеше колицата, беше много нестабилна и нереално чуство във волана.Бмв 316 1.6 101коня - супер мудна, разхода е опасен.Лагуна 2 - много слабо окачване и проблеми с елекрониките.Ситроен зх 1.6 88 коня. Слабо вървене, слаба предница и гори, ама гори.Голф 4 1.6 16в не върви за конете си. Гори доста. за сега е това ако се сетя някоя друга, ще пиша.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е много относително и зависи от състоянието и човека, които я поддържа и кара, но все пак в този списък не мога да не запиша:Пежо 306 - 1,6 88кс - не мога да изредя всичко, което беше сменено в една "перфектна" кола за 1година. Също имам лоши впечатления за Рено Лагуна 1 и 2 и Меган 1. Това е достатъчно, за да не погледна никога към френските коли... и за някои от "по-новите" представители на VW групата имам особено мнение, но ще си го запазя за мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд тоя последния след 1996- мисля че е много грозна кола Английските Сивици са ужасни също може би Акорда английския е добър но пък прилича на Опел Омега B след фейслифта на Омегата дори днес ги обърках :lol: А бе от 1995-2003 малко Хонди са добри /не казвам че са лоши говоря за дизайн /но изостават като возия екстри и така на татак само ДВГ не прави колата/Опел всичко що е Екотек и Форд всичко що е Z tec по смешни двигатели няма Фиат мултипла без коментар Народната кола Голф и нейните дружки Шкода Сеат и Ауди Ще кажа кое ми харесва може би 115 коня дизела AFN мотор И 1.6 101 коня безнин другите без коментар :lol: А бе общо взето след 2002-2003 година почнаха японците да правят много добри дазйни на колите за разлика от Немските . И накрая от Пежо Рено Ситроен и свирки не правим /За 406-407 HDI може да има изключения :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Прелюд тоя последния след 1996- мисля че е много грозна кола .... А бе от 1995-2003 малко Хонди са добри....

Всеки има право да няма вкус! Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе PORSHE 911 CARERA TURBO не ми харесва много , много гори и са му скъпи частите , а и мотиките за лозето трудно ги събирам вътре , и като ходя за риба опира . Общо взето Москвича ми е по на сърце...Какво да кажа оттук нататък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май-бях споменал да не коментираме дизайна.Мен пък прелюд 5 ме кефи супер много.Гледам, че вече имам засичане от към пежо/ситроен 1.6 88коня пълна излагация си е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nissan Micra 1.0 16V , пълен мъртвец слабо окачване абе low cost колица , типично за Nissan 1000 магистрали и отвори за масло , филтри , клапани простотии , накрая нищо , гори масло за страх, но пък гори малко и бензин и те вози:)Opel Corsa 1.0 12V Ecotec - пълен мъртвец , двигател под секва критика , успех с настройката на главата , за справка Autodata , ъгли на валовете , гледаш , мериш , разноглед ставаш накрая нищо , белези на валовете няма :) по средата хванати с един болт 10-ка , верига прескача , Кошмар :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-хубава кола от служебната няма :) ма все пак и сред тях има мърша... Та сред мършата:Фиат Пунто ... някъв дизел - ужасно чувствителен и лек волан, но има опция City (бутон на таблото), с която става още по-ужасен! Спирачките са ON и OFF. Средно положение няма.Пижо Партнер - карам го все празен. Много тропа вътре и не стои на пътя... Двигателят е чист дизел и е пълен мъртвец. Над 110 не се чувствам сигурен в тази кола. Да добавя, че го взех на 20 000 км, в момента е на 35 000!Шкода Фобия 1,4i КОМБИ!Препоръчвам:Шкода Остави Я - 1,9 TDI 4x4 комби - добро е.Пижо Партнер - много багаж носи и само ако е служебеннннн... :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рено Клио Симбол (ново, но турско): хайде на тоягите, евтино ги даваме. По-отвратителна кола и като визия и като изработка само румънците могат да създадат (Дачия).Пежо 205 1.0 бензин: няма такава гробница, няма такъв мъртвец, още докато беше нов преди 15г.Рено Клио (старо и френско): ходова част - доста трошлива, двигателя тропа, трака, но не се предава (дори и масло малко гори).Волво 460 (94г) 1,7 бензин (и газ): безобразна кочина! Няма по-грозно и разтракано купе, пластмасите се изгърчват по най-невероятен начин и всичко тропа и трака. Газовата е фабрична - няма по-бъгаво нещо, през ден на сервиз, през ден не пали, съединителя свършва всяка година. Сумите, които се изсипват по тая кола в сервизи са колосални. Цените на частите са като за Мерцедес. За сметка на това създава усещането, че караш шлеп по Дунав - яко, а?Опел Астра F 1,6 бензин: 3 тонен дизелов камион от 88г има повече динамика, стъклата се запотяват необратимо - чака се лятото, за да се оправят, през другото време се кара със свалени джамове. Разхода на масло в повечето случаи се конкурира с разхода на бензин. Много съм щастлив, че не подкарах подобна каруца.Митсубиши спейсстар: служебни автомобили, само ще кажа, че на 3г ги смениха всичките с орели, защото се изпотрошиха зловещо и нямаше кой да плати за поддръжката им. Обявиха ги на търг и ги разкараха.Митсубиши аутлендър (аутсайдер) 1ва генерация: няма такава пародия на автомобил (не бих казал джип). Неизключваемо awd с безбожен разход на бензин по магистралата и слаба динамика. Скоростите отказаха да влизат още на първия по-сериозен преход. Вътре колата изглежда ЕВТИНО и грозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рено Клио 1 - тотално неадекватна за българските пътища ходова част. За 3 години 3 пъти смянях лагери на главините, освен това - амортисьори, спирачни дискове, радиатор. Доволен съм единствено от двигателя - 1.4, 8 клапана, за моноинжекция вървеше доста прилично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко що е френско :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Фобия 1,4i КОМБИ!

Ей точно от тая ФОБИЯ останах страшно разочарован. Вчера и разглобявах вратите и повечето пластмасови кори в купето заради монтаж на музика. Е нямаше един крепежен детайл който не се пукна, счупи... :) 3-годишна кола!А сега като се сетя лятото ми бяха оставили и Шкода "Суперб", уж някакъв по-луксозен седан на марката, да ама УЖ. Валеше, а каналите за отичане на вода бяха задръстени и преливаха вода в купето през жилото за предния капак, понеже отвора през който минава жилото се изравнява с нивото на водата...и си тече и в купето :) Вътре - мокър мокет, мокър компютър... даже собственика направи скандал, като твърдеше, че аз съм причината за наводнения му супер автомобил Шкода:) Това "B" след SUPER май е съкращение от... да не казвам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедес 124 2.0 чист дизел.Мисля, че е 55 или 60 коня.Е НЯМА ТОЛКОВА КУЦА КОЛА!Просто незнам как хората от мерцедес са сложили тоя твигател на това купе.Просто комбинацията е невъзможна.Никога не съм мислил, че може да има толкова бавна кола.Изпреварване?!?! - абсурд...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fiat Brava - някой и преди мен спомена за управлението, волана все едно няма връзка с гумите. То добре да е лек волана ама чувстовото е че има ластик вместо кормилни щанги.

Мерцедес 124 2.0 чист дизелИзпреварване?!?! - абсурд...

Ама и разваляне - абсурд... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Английските Сивици са ужасни

Колега, колко англичанки си имал, че твърдиш че са ужасни? И кое им е ужасното ? Тези след фейслифта особенно са много красиви.. ПТ: Карам служебна астра 92г. за 1 година не останаха нито прагове нито вежди нито нищо.., Адски слаб и тромав мотор, много се разваля..Голф 3 1.6 .. че да си купя трабатче ще ми е по-добре :) И една кола от която съм адски доволен и съм и адски признателен че никога не ме е оставяла на пътя: Ауди 80 89г. 1.6ТДИ... Що удари има от некъдърни шофьорки (без да се убиждат дамите ни от форума) не е истина, и още и още няма изгнило, двигателя си е пушка, наистина за времето са си били супер колици! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедес 124 2.0 чист дизел.Мисля, че е 55 или 60 коня.Е НЯМА ТОЛКОВА КУЦА КОЛА!Просто незнам как хората от мерцедес са сложили тоя твигател на това купе.Просто комбинацията е невъзможна.Никога не съм мислил, че може да има толкова бавна кола.Изпреварване?!?! - абсурд...

И по-зле става като е 4 скорости като на бащата... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия мечоци 2,0Д с по 70 дизелови коня не са лоши - вярно не вървят, но пък са доста здрави и икономични. Все не мога да повярвам, че е 20+ годишен дизел - вибрациите изобщо не се усещат в купето. Някой Волво ли спомена? Даааа 850ката на колегата може да се сравни с Пежото от първия ми пост, ама понеже не съм му сърбал лично попарата и забравих за него. Ужасно скъпи части (основния му ремонт с набиване на ризи и без смяна на бутала излезе 2500лв, а комплект бутала е 1200-1500лв), гори колкото ГАЗка, 143кс а пък не върви (в моя 90кс икономик англичанка се чувствам после, като в състезателна кола).... не бих казал,че е особено здрава също така... щом колегата си купи после още една за части.... (някой ако иска нещо да свирка). Ще го правим и тоя колега хонджия май.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам карал ли енякой от вас Алфа 155, но това е кола, представител на 2-те крайности:blink:страхотна за ръчкане, уникална като стабилност и същевременно с кошмарна електроника, разход и поддръжкае да, беше спортна модификация, 160 кобили, ненам си какви пружини, ама ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Suzuki Wagon

Публикувано изображение

2.Dodge Caliber

Публикувано изображение

3.Ford Puma

Публикувано изображение

4.Oka

Публикувано изображение

Редактирано от mercury

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Renault Megane Scenic 1.6 90 кс.....как звучи само за такъв дрисник а?!Първо смеси водата с маслото.Второ вътре всички лампи по табло и кадето се сетите горят като невиждали.Трето тоя имобилаизер кои го измисли незнам,а и начина по които се синхронизира инфрачервения ключ....мъка мъка......Четвърто клапата за въздуха да се върти в купето незнам дали има Рено на което да работи :dry: Пето вградена музика,касетофон филипс със код.....форума им е пълен със теми от сорта.......Някои да ми помогне да си разкодирам радиото! Вътре всичко е от наи долнопробните матеряли които могат да съществуват на тоя свят.А за педалите да не говорим,особенно съединителя тц тц тц тц трябва ти силата на супер герои ,за да го натиснеш :D а каде отделя и от Рено незнаят сигурно!Това е наи гадната кола която съм вкарвал и още ми създава главоболия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедес 124 2.0 чист дизел.Мисля, че е 55 или 60 коня.Е НЯМА ТОЛКОВА КУЦА КОЛА!Просто незнам как хората от мерцедес са сложили тоя твигател на това купе.Просто комбинацията е невъзможна.Никога не съм мислил, че може да има толкова бавна кола.Изпреварване?!?! - абсурд...

Ох колега като го прочетох чак се просълзих.Карал съм го този уникат.Лентата за ускорение на магистралата не ми стигаше да набера до 80 предположение, че влизам в завоя с 60.Няма такава кочина.130 и беше мах ама след 1 час мъки, надолнища и попътен вятър (а аз си мислех, че е била нещо развалена)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавям Волво 480 май беше абе купе е с 4 места.130км/ч гори 13.Общо взето колкото пише на километража толкова гори без нулата.Много грозно същото време много удобно.Възхитен съм от Митцубиши галант 99г 2.5 24в 163коня. Невероянта динамика.Ставаш едно с колата и пътя. За тези 163 коня вървеше повече от бмв 330ци 230коня. Просто ти прави кеф да си я караш.В целия диапазон на оборотите върви.... препоръчвам я.И гореше супер малко.За ходова част не съм осведомен и от към частите също , но ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата:Как стигна до тези заключения за разхода и вървенето?Понеже не обичам да чета глупости за това колко харчи една кола и колко върви, затова и питам. Защото ми е любопитно как стигна до такива изводи.На база собствен опит, базиран на покупка на тези автомобили като нови и съответно направени засечки на разход?Или на база махленски клюки?Защото вървенето и разхода са две величини, които зависят от много неща. Вървенето зависи от състянието на двигателя. А той от поддръжката. А тя от финансовото състояние на собственика.И ако вървенето е зле по някаква причина, няма начин разходът да бъде добър.Нормално е автобил, тежащ почти 2 тона с 2 литра двигател да е спънат и да гори много.Нормално е същите тези два литра сложени на автомобил 1 тон да вървят 2 пъти повече и да дават много по-добър разход...По-скоро бих пуснал тема от типа на "технологични недоумици". Като например BMW 518 !!! Или Шкода Октавия 1.4 :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nissan Micra 1.0 16V , пълен мъртвец слабо окачване абе low cost колица , типично за Nissan 1000 магистрали и отвори за масло , филтри , клапани простотии , накрая нищо , гори масло за страх, но пък гори малко и бензин и те вози:P

 

Колега за Микрата 998см немога да се съглася.Преди Хонда на женами бяхи купил две поредни такива да се учи!Мога да кажа че е супер корав мъник!Даже лятото ходихме по стечение на обстоятелствата на море с нея и имам трима свидетели как на Варненската магистрала дишам във врата със 190км/ч след моя колега който е с Голф 1.6 101к.с. и това го тествах два пъти като вторият даже го документирах с телефона защото не ми се вярваше и на мен самия :P че тази въшка може да се пили толкова.Съжалявам че си продадох телефона с всичките снимки и клипове за да ги покажа!

Като мъртавци мога да спомена: Фият Ритмо 70- ужас нямам думи:) Шкода 1000 МВ -без коментар имах намремето и 4бр. Опели - там вече превъртях тотално-НИКОГА ПОВЕЧЕ:fun: смених и 9бр. от фамилията Фолксваген-малко по добре но малко.И сетне като се започна само с Японци разбрах че до сега не съм имал кола :) Просто Японците са на светлинни години от другите производители :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога да кажа суперлативи само за лада 2105 или казано по Български Лада петица, производство след 1986 год. Колкото съм карал 2 такива толкова съм и висял пред блока да я правя и при нея има следните аксиоми:Ако я правиш и нещо не се закучи значи нещо си объркал и/или нещо не е наред.Ако не се скъса някой болт значи нещо си объркал и/или нещо не е наред.Ако някоя част пасне както трябва от 1-вия опит значи нещо си объркал и/или нещо не е наред.Ако всичко по колата работи бъди внимателен всеки момент ще се прецака нещо и ще имаш какво да ремонтираш през свободното си време.Ако колата спира с горе долу еднакви спирачни усилия , споко временно и за кратко е .Ако колата не гори масло , споко временно и за кратко е .Ако колата все още не е изгнила на паяжина , имайте търпение да мине и тази зима.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата:

 

Как стигна до тези заключения за разхода и вървенето?

Понеже не обичам да чета глупости за това колко харчи една кола и колко върви, затова и питам. Защото ми е любопитно как стигна до такива изводи.

На база собствен опит, базиран на покупка на тези автомобили като нови и съответно направени засечки на разход?

Или на база махленски клюки?

 

Колега общо взето е на база махленско замерване, Но (3г работих за автокъщи в Берлин и всеки ден съм карал различен автомобил, все пак това ми беше работата.На всеки съм навъртял поне 200 километра от които съм си правил различни тестове.) По принцип съм превържаник на хубавите сполучливи автомобили.Не съм сектант на хонда.Просто за в момента не съм карал по добро за тези пари.Старал съм се да бъда обективен и до колкото е възможно да превъзмогна неприязъма си към някои марки и да им признавам и малкото хубави неща.Може би само за волвото не съм много сигурен защото същия мотор се монтира и на рено 19, което не е чак такава ламя.Това волво си беше в доста кофти състояние , но пък си вървеше прилично обаче 600км 70л. направо ни съсипа.Взимахме една вектра а 1.8 навръщане даде 7.5 разход за сметка на волвото с 130.Затова ми напрви впечатлиние и го споменах.Иначе съм каръл над 200 разлизни коли и повечето се повтаряха и съм им засичъл разликите.просто тези изпъкват.

мога да добавя

форд ка 1.3 не върви и гори каръл съм 4 такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ланча Дедра 2.0 115 к.с. мотора е прекрасен ,но всички други части не стават за друго освен за музеен експонат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, досега май почти никой не спомена нищо за марката Хонда, затова да кажа аз. Карам Хонда Сивик 1.4 90к.с. 6 ген. англичанка. Имам я от около 10 месеца и може да се каже, че ,ми е първа кола. Досега съм дал около 2000лв. (че и повече) за ремонти и предстой да дам сигурно още 1000лв. Не съм тунинговал нищо, всичко си е стоково. Затова не ми говорете, че Хонда е THE BEST, защото не е така. За мен най- добрата кола е поддържаната кола и никоя друга. Каквато и кола да е, като попадне при намърлив собственик- става кенеф, та дори тя да е Хонда. И въпреки резила с моята Хонда, аз не съм тръгнал да говоря лошо за марката и модела. Моят случай си има просто обяснение, не изкарах късмет. И си мисля и че при доста от колегите се е получило така, а не че колите им са били толкова лоши, колкото ги изкарват. Какво Хонда, Хонда , Хонда, това че е Хонда, не означава, че трябва да е добра колата, а просто гарантира по- доброто качество къмто цена, ако е поддържана колата. Затова пак казвам, че най- добрата кола е поддържаната кола. :D P.S. И моля без тъпи коментари от рода на: Ти, глупав ли си, не разбра ли, че колата ти не е добра преди да я купиш?!

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Зизката, за 1000 лв се сменя двигател и се слага 1.6 126 к.с. за още толкова се оправят всички забележки по боя и ламарини. Би ли казал къде точно повече от 2000 лв и ти предстоят 1000? Според мен тази информация ще е много интересна за тези, които се чудят дали да си купуват такава кола. Мерси.П.П. Според мен ако човек купи кола на стойност не повече от 5000 лв и не успее да разбере идващи ремонти, надвишаващи 3000 лв, то за мен той би бил абсолютен технически инвалид. Никой да не ми се обижда, може би не знам всички факти и изказвам предположение. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stefan Milev, Зизката е много прав - колата може да е курник и да не я усетиш .. един замазан от предния собственик основен ремонт е 700-1000 лв, съединителя има навика да се чупи с години или за замине за дни, днес си мислиш, че колата е с малко по-твърдо окачване , а утре се оказва, че амортесьорите са блокаж ... и така почни да се замисляш за всичко което може да се счупи и прикрие по една кола и пак ще си говорим после за парите :Dнякой каза нещо за Волво 850 .. било му тромаво ли кво ли ... нося волвото - автомат и се пускаме ... на 400м, на 1км , на 100км, 0-100 ... искам да видя каква кола от 96-та, при това фабрична , ще съпоставиш на волвото .. и гарантирам , че не е разтракано ! :Dима коли, които са зле заради поддръжка ... има такива , които въпреки поддръжката са безнадеждни ... има такива , които не вървят ... има такива, които са неприятне за гледана ... има такива които боготворим и са всичко изброено ;) карайте си колите и не се занимавайте с курниците на другите П.П. един приятел се опита да направи от фиат Мултипла курник, но го разтури защото кокошките пряха да снасят ! шегичка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, че стигнахме до правилния отговор - махленски клюки и лични замервания на полуживи автомобили ;) Винаги съм се "възхищавал" на хората, които са сменили по 10 автомобила, всеки от които при покупката е бил на 130.000 километражни, и поне двойно реални километри. Купуваш ковчег, качваш се и започваш да сееш умни приказки, че една или друга кола е еди каква си, че не върви, че харчи толкова, колкото не можеш да си позволиш.Не съм имал много нови автомобили (чисто нови), но не е имало случай да купя нещо и да кажа, че не върви. Купуваш 1.7 - върви като за 1.7. Не е кой знае какво, но върши прекрасна работа и няма да те остави. Купуваш 1000 кубика. Е, някой там дишал със 190 във врата на някой друг - не знам как става, но доколкото си имам понятие от грешки на аналогови километражи, съвсем спокойно мога да предположа, че истинската скорост е не повече от 155 км/ч. Но пък нахвалихме Нисан Микра ;) Така че нека да споделят хората, които поне веднъж са си купували в тоя живот нова кола и те да кажат. Че така някак се получава една много неприятна лала - аз имам Сивик, и ти имаш Сивик, на едни години, на едни километри, ама твоята е мъртвец, пък моята бяга като луда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал кола от излезнала към 30-тина хил. и мога да споделя че на 13000 хил километра на магистрала тракия натисайки спирачки защото камион ми отнема предимството със 120 ми блокираха спирачките(само предните).Колата е меган 2002-ра 5 врати, а това се случи 2003-та.Това е моя горчив опит.Разхода за 1.6 мотор на това купе просто е превъзходен(бензин):8.5 ПловдивВозията е превъзходна.Удобството отвътре е на средно ниво.Стабилност нулева.Вървеж приличен...доста даже за тва купе, нооооооооо да ти блокират спирачките...

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oto Kluge,lookcho Много сте прави за всичко ;) Аз съм човека с новите каляски ;) /но не купени от мен разбира се /шефа ми кара Land Rover Range Rover Sport TDV6 SEстрахотна каляска няма забележка просто.Но и той си го подържа 07 производство.Имам около 5000 км с джипа и преди 1 месец някаде се качих на същия само,че на друг собственик да закача 1 ремарке и да го закарам на 5 км от мястото и да се върна ... та за 10 км си мислех че карам каруца а не джип....амортисиорите испуснали 07 г ;) вътре зацапано седалките раздрани просто занемарен от сякаде и ако незнаех как изглежда подържан и аз бих казал,че е пълен курник и за нищо нестава срам за марката ландроувър.Вярно няма място за сравнение на нови с не чак толкова нови,но всичкото е до подръжката .... и много зависи какъв клас колица си карал преди няма как да кажеш нищо хубаво за кола като опел вектра 87 /не е лоша кочинката/ и като я смениш с някоя по хубава като форд фокус / примерно / 98 ..... карал си кочина преди да караш по хубава кочина и като видиш че има голяма разлика си казваш "ба* маа му аз кола ли карах или каруца"инак голф 3-ка мн зле работата ;) чиста подводница ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Зизката, за 1000 лв се сменя двигател и се слага 1.6 126 к.с. за още толкова се оправят всички забележки по боя и ламарини. Би ли казал къде точно повече от 2000 лв и ти предстоят 1000? Според мен тази информация ще е много интересна за тези, които се чудят дали да си купуват такава кола. Мерси.П.П. Според мен ако човек купи кола на стойност не повече от 5000 лв и не успее да разбере идващи ремонти, надвишаващи 3000 лв, то за мен той би бил абсолютен технически инвалид. Никой да не ми се обижда, може би не знам всички факти и изказвам предположение. :tooth:

Искаш да знаеш?! Ей сега ще ти кажа. Колата бе купена от Пловдив за 5200лв. като мина през 2 "сервиза". Там казаха 1 накрайник и 1 тампон. След и седмица Влязох да сменям ремъци, ролки и тем подобни. Оказа се че колата надува в казанчето и се почна мъката. Отваряне на главата, проверки за херметичност, шлайфания и гарнитура, смяна термостат и датчици. Бяха сменени и някой други гарнутури и семеринги по двигателя, задни тампони. Има и още масло, свещи , всички филтри, свещи и сигурно има и други, който сега не се сещам- и това само с първото влизане в сервиз- работа и части близо 1200лв, как ти се струва :rolleyes: ? После съм сменял накладки, смених лагер на климатика и го заредих, а той протече( оказа се, че тече и напразно съм си дал парите). Ляво каре, дръжки, задна ключалка и много други малки нещица. До сега как ти се струва, а? Сега ми предстой да сменям накрайник, да залепя климатика и да го заредя- пак, клаксона нещо свири когато си иска, мисля, че и рейката ще си отива, нещо друса и сигурно ще сменям поне амортисьорите отзад. А споменах ли, че ще гледам и спирачките, щото не работят като преди, а откъм карето пак чука. СЕГА ДА КАЖЕШ НЕЩО?!Относно моята компетентност, спокойно може да каже, че бях автомобилен инвалид като си купих колата и разчитах на компетентността на майсторите. И виж, какво стана......трагедия. И все пак аз не съм единствения, ето сега един колега пише в технически въпроси за Сивик купе, само прочети и ще разбереш, че онова момче не е по- добре от мен. Сега какво ще кажеш, че и той е некомпетентен, както бях аз ли. То май- ще излезе, че всички са тъпи, а? Да, ама не. Един човек ми беше казал, че "кола и жена са само на късмет" и мисля, че в това има голяма доза истина.А относно тоя двигател 1.6 за 1000лв, да ме прощаваш, но нещо си се объркал. Наскоро, ако на се лъжа, гледах един 1.4 Д14А3 ( май беше 75к.с.) и колегата му търсеше 700- 800лв. Виж да беше казал 1500лв., по бих се съгласил. Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да пусна един глас за рено лагуна. Това че окачването беше разбито можем да кажем "айде не е поддържано". Ама да ида от габрово до Казанлък и като слязох от тоя шлеп все едно беше минало стадо бизони през мен. Това не го приемам. Облегалката за лакеда на лявата врата беше толкова далеч че ръката ми вися през цялото време. На 2 пъти се опитах да изпреваря 1 тир и на 2-та пъти ми направи ластик нагоре по Шипка :rolleyes: Абе направо ужас беше. И това ми било удобна кола за дълъг път .....на 30-тия километър щях да слезя да вървя пеш .

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Със рено Лагуна левитирам с вирната муцуна.Поза "лотус" аз заемам,и си карам без да се превземам" ;) Пробвах за малко една такава (всичко и беше наред още), но ми остана чувството, че французите са използвали антигравитационни сили вместо четири гуми ;):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой каза нещо за Волво 850 .. било му тромаво ли кво ли ... нося волвото - автомат и се пускаме ... на 400м, на 1км , на 100км, 0-100 ... искам да видя каква кола от 96-та, при това фабрична , ще съпоставиш на волвото .. и гарантирам , че не е разтракано ! ;)

Аз бях този някой - говоря за 850 с B5204S двигател - 2.0 20клапана 143 коня. Наблюденията ми са от 2коли с този двигател - едната в супер кондиция, другата е тази след основния ремонт. За 850 с двигател B5202 - 2.0 10кл 122кс също имам подобни впечатления - това е малко по-безпроблемно, защото има по-малко електронни глупости, но пък разхода и вървежа му са още по-отчайващи. Имат и 2.5 двигатели 143 и 170 коне и турбинирани и т.н. - тези модели не ги знам може и да по-адекватни да са...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Зизката, Виждам през какво си преминал, но ми е интересно дали всичко което сте сменили е било за смяна? Смяна на термостат добре, но защо сте сменяли датчици? Не се заяждам, питам за да разбера дали си мисля правилно, че не си случил на сервиз повече от колкото на кола. Имам и друг въпрос. Като сте сменяли толкова много неща, какви части слагахте? Не ми се вижда и много нормално карето ти пак да е за смяна. Рейката си е слабо място и не е много трудно според мен човек да си намери втора ръка. За двигателя за 1000 лв. няма да те прощавам понеже аз съм с такъв и след един суап живот и здраве ще го дам за толкова, ако не и по малко. Няма смисъл да задълбаваме повече. Ще си оправиш колата и ще сложиш край на трагедията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Зизката, Виждам през какво си преминал, но ми е интересно дали всичко което сте сменили е било за смяна? Смяна на термостат добре, но защо сте сменяли датчици? Не се заяждам, питам за да разбера дали си мисля правилно, че не си случил на сервиз повече от колкото на кола. Имам и друг въпрос. Като сте сменяли толкова много неща, какви части слагахте? Не ми се вижда и много нормално карето ти пак да е за смяна. Рейката си е слабо място и не е много трудно според мен човек да си намери втора ръка. За двигателя за 1000 лв. няма да те прощавам понеже аз съм с такъв и след един суап живот и здраве ще го дам за толкова, ако не и по малко. Няма смисъл да задълбаваме повече. Ще си оправиш колата и ще сложиш край на трагедията.

Колега, Milev, знам че не се заяждаш, а гледаш да помогнеш за разнищване на ситуацията и го оценявам. Моята главна идея като написах мнението си не бе да се оплаквам, а да споделя, че твърдението, че всички Хонди са страхотни е само мит и голяма глупост. Нека да си го кажем честно, доста от колите не се поддържат от собствениците им, без значение коя марка или модел са. Освен това , аз си харесвам Хондето и като завърша с работата по него ще стане страхотно. Все пак тази кола е попаднала в добри ръце- в мойте.Относно сервиза си прав, не попаднах на подходящи хора, и до ден днешен си мисля, че колата може тогава да не е била за смяна на гарнитура, а да е била просто повредата в капачката на радиатора. Относно качеството на частите си мисля, че е добро, не мога да спомена марки и пройзводители на частите, но те не са от най- евтините. От една страна пък, хубаво е, че се смениха някой неща по двигателя и за сега не го мисля. Освен това сигурно ти прави впечатление, че ремонта е главно по ходовата част и някой консумативи. Така, че за консумативите няма да коментирам (всеки сменя такива), а за ходовата част- просто бившият собственик е бил много немърлив, това е. Относно карето. Аз смянях външно, така, че вероятностите са няколко. Да прищраква вътрешното. Да не е от лявото каре. Или карето, което ми е монтирано да не съвпада със старото. Относно монтирането на нов двигател, не желая да споря и затова няма да пиша нищо по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искате да кажете , че хондите ви на по 15 години не им тропат корите , возят комфортно на дълъг път и са добре обезшумени ли ? Всички марки си имат недостатъци .А за най-евтините модели .... еми то оставаше да са перфектни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...