Jump to content
k0c3

хондата ми гори много масло

Recommended Posts

Здравейте!Наскоро се сдобих с Хонда црв-оказа се обаче че ми гори много масло-около 1л/700км :worthy: Значи да започна-1-во смених маслото с друго-пак същия разход на масло,преди да го сменя за 3-ти път налях добавка за прочистване в цилиндрите,оставих я цяла нощ и към обях на другия ден смених маслото-резултат няма-пак толкова масло ми гори!Проверих компресията при топъл двигател-12 на всички цилиндри!След това замерих компресията и при студен мотор-пак 12 на всички цилиндри!Значи като запаля колата не пуши-т.е пуши малко само на високи обороти!Аз очаквам че при такъв разход на масло трябва да пуши като замаяна,а не е така!Ходих при различни майстори и чух 100 различни мнения-от смяна на гумичките на клапаните,сигменти-чак до смяна на двигателя ;):punk: Колата си върви перфектно,двигателя мърка,няма тресене,оборотите заковават на 750 при топъл двигател,няма течове от никъде!Моля за мнение!Поздрави!

Редактирано от k0c3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да не би да имаш гарнитура за смяна, а нищо не пречи и да имаш гумички за смяна, но мисля че тогава ще пуши. Да попитам, че не си споменал. Какъв вид масло слагаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че има компресия не значи задължително, че не са ти заминали МАСЛЕНИТЕ сегменти!Ако не са те и не са гумички на клапаните и колата не пуши остава да е теч от някъде който не може да не сте забелязали....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм че може да е от сегменти,а това че непуши е от маслото така е направено че изгаря на пълно без пушак.Побвай колата в движение понанадолнище на свободна и дай леко газ ,ако са свършили сегметите трябва да пропуши леко инека някой да кара зад теб за по-сигурно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, смени и гумичките на клапаните, и ще видиш как е положението.......Те не са кой знае каква цифра, а ако се окаже че е от тях, още на втората смяна на масло, ще си им избил цената, при този разход дето си посочил.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,значи колата пропушва когато я форсирам и задържа над 3500оборота.Иначе по време на движение са карали зад мен и не са забелязвали пушек!Маслото 1-во беше mobil 10w40,след това conoco 15w40 и сега е с минерално пак на conoco!Пробвах различни масла нарочно,но ефекта е нулев!Замислям се за смяна на сегменти и гумички,но искам да проуча различни становища и да реша!Даже в форума на Нисан срещнах подобна тема,където след пълен основен ремонт проблема си е останал и се оказало че е от pcv клапана-по точно човека казва че след като е откачил маркуча на pcv -клапана и го е запушил маслото изведнъж е престанало да изчезва!Ако някой има просветен в проблемите около тази система ,моля да пише!Може ли наистина да се покачи разхода на масло,ако нещо в нея не е наред!Аз си мисля да пробвам и тоя вариант-да сваля маркучето от pcv-клапана и да го запуша,както е направил колегата с нисана!Какви проблеми могата да последват след подобна процедура и рисковано ли е да се предприема подобна мярка!http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=9712 -линка към темата от нисан форума!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега само от гумички няма как да ти гори толкова много масло.сега друго по мое наблюдение-на една и съща кола с масло титан 10в40 разход близо 1 л на 1000км,без да се бута нищо по нея,налива се масло кастрол gtx 3 protect 15w40,доливане от смяна на смяна 300 гр.не знам кво ти е маслото,но може да има вина и то!за клапана виж тук-http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31219дано сам ти бил полезен и успех с возилото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки задава подобни вьпроси с надеждата да открие магически отговор как примерно сьс затягане на някое винтче или смяна с по-"гьсто масло" :):D :D проблемьт ще бьде решен ,а тя горката истина е винаги една и сьща-СЕГМЕНТИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки задава подобни вьпроси с надеждата да открие магически отговор как примерно сьс затягане на някое винтче или смяна с по-"гьсто масло" :dunno: :dunno: :P проблемьт ще бьде решен ,а тя горката истина е винаги една и сьща-СЕГМЕНТИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Моето акордионче беше с Мобил 10w40 Super нещо-си от Хонда Бургас - 1л на 2000/2500км, сега е с кастролец 5W40 и няма ядове. Виждал съм Исузу на който бе правен основен ремонт зареди разход масло и пушене а в крайна сметка ядовете му свършиха когато от сервиза взеха едно ножче, счупиха едно клонче от дървото и запушиха маркуча, на човека му се ревеше!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fiend, и кой точно маркуч запушиха, че ми стана интересно ???....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел имаше подобен на твоя проблем,сменя и той 3-пъти масло накрая гумички на клапаните и пак дърво!Смени накрая и сегментите и нещата се получиха!Но колата беше Сивик седан 1.6 4WD на 280 000км! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мъркуча на картерната вентилация,тук мисля че имаше описано-Visit My Website

Аз тази тема съм я чел.....Там никъде не се говори за запушване на маркуче.........И за това питам колегата, как с една клечка, се решава проблема......Какво става с картерните газове, като запушиш пътя им.....Ей тия неща ме интересуват.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми с това не съм толкова много запознат,ако греша да ме поправи някои.маркуча които е преди дроселовата клапа служи за вентилация на парите,от там влиза въздух,а от маркуча от картера излизат парите.при високи обороти налягането се изравнява и може да почне да ти изкарва от горния маркуч масло,което влиза през дросела с въздуха в мотора и се изгаря.от там идва и разхода на масло.за това го запушват,макар че аз съм на мнение че щом така го е измислилконструктора,така трябва да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fiend, и кой точно маркуч запушиха, че ми стана интересно ???....

Не съм много сигурен защото в същото време ми сменяха скъсана шпилка на гумата и имаше недоразумения с лагера но утре ще звънна и ще питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Непременно питай........И най вече дали са запушили маркуча с клечка, или само са бръкнали с нея за да отпушат пътя на картерните газове......Защото има огромна разлика между двете......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Непременно питай........И най вече дали са запушили маркуча с клечка, или само са бръкнали с нея за да отпушат пътя на картерните газове......Защото има огромна разлика между двете......

Въпросния маркуч бил точно за маслените пари от някакъв клапан за високи обороти и акробатиката със запушването се прави когато не се сменя въпросния клапан, демек задържане на положението и спестяване на някой лев. На мен ми препоръчаха (за мен лично) да не го правя защото въпросния маркуч подпомага смазването на някакво друго клапанче. Колегата "pitbuls" май го е написал доста точно, аз не съм много запознат. Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се бъзикайте с вентилацията на картера, може да стане много злемного от колегите предположиха сегменти за смяна, и то най-вече маслозаборния сдава багажа при хондите. смяна на гумичките много рядко оправя проблемазагрей добре колата, и я пусни по инерция на скорост по някое дълго спускане. например по цариградско към орлов мост или по черни връх към хемус. добре е да е поне минута спускането, да има време да засмуче добре масло в цилиндрите. малко преди да достигне 1200 оборота, натискаш съединителя и изфорсираш двигателя добреако зад теб стане синя мъгла, определено си за смяна на сегменти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги,като се запуши маркуча няма ли да се повиши налягането в двигателя и да избие от някоя семерина масло.Понеже имах случаи на прегьнат маркуч случаино и изби през капачката кьдето се налива масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всичко, че за да се реши проблема следва следното нещоОтвряне на моторапреглеждане за яйца в цилиндрите:tooth:)))))) разбрахте ме100% смяна на сегменти биелни лагери гумичкиот къде знаеш че не прегрявяна поради прецакан термостат и просто сменен термостата и крайТова е съжалениеПри мен от смяна на сегментите и гумичките минимален шлаиф на главата ми даде 400 мл за 10000 км и то След 9000 до 10200 и долях около 300 мл когато вече маслото е било отработено Мисля че е нормално А относно теб колега дано всичко да е ок и са само сегменти ..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица я карам на доктор за смяна на сегменти и гумички и после ще докладвам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на мен ми изгори за 6000км 1литър.Това как да го тълкувам?Колата е на 198 000км маслото е мобиле 1 10w40.Та като избърсах щеката и я вкарах не се оцапа даже :) :) , че отидох до един сервиз .Човека ми сипа 1л и отиде до под 1та дупчица :).Каза че ще се качи още и е било нормално заради километрите и маслото.Няма течове никъде.Приемам всякакви съвети ако трябва да сменя нещо по различно от гореописаното.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало смени марката масло следващия път...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки задава подобни вьпроси с надеждата да открие магически отговор как примерно сьс затягане на някое винтче или смяна с по-"гьсто масло" :):D:) проблемьт ще бьде решен ,а тя горката истина е винаги една и сьща-СЕГМЕНТИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) Маслените сегменти на сивиците предполага и не само на тях са тънки като хартийка и много лесно спичат предполагам че при по бързо оборотните се и изхабяват особено ако се развъртат редовно. Сивиците страдат от маслени сегменти и много рядко от гумички.Номера с спускането по някое нанадолнище на скорост и на по високи обороти е доста показателен като видиш димната завеса зад теб като дадеш газ истината блясва като светкавица в тъмна нощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем при старата Хонда.... оказа се гумички на клапани и сигменти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, понагоряват си хондичките, особено тези на повечко километри, особено през лятото...И моята си гълта по литър масълце на 3-4 хиляди километра. Истината я знаем всички - смяна на сегментите, ама ремонта струва има-няма 700 лв... :)Затова засега ще си следя нивото редовно и ще си доливам, литър масло е 14-15 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A защо точно тогава :) а иначе ремонта е и по малко ама китайските сегменти незнам колко ще издържат ...... по добре с оригиналните стари и тубата масло в багажника... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за проблемни сегменти. Не се занимавай с глупусти, щом си пробвал смяна на масла и т.н.т отивай в някой доверен сервиз и слагай новите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за проблемни сегменти.

И още един глас за тема с отговори ама кой да чете , ма мноо ме кефят теми за масло малии . по тоя въпрос няма ли някой да земе да напише реферат има четиво доволно !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за проблемни сегменти.

И още един глас за тема с отговори ама кой да чете , ма мноо ме кефят теми за масло малии . по тоя въпрос няма ли някой да земе да напише реферат има четиво доволно !
Приятел четем не е да не четем, какво лошо има да споделя ? И мойто питане беше дали е възможно да има нещо друго от гореспоменатото, но бързаш и ти с изкавания :).Не е срамно да се пита нали ?Благодаря колеги сложих и масълце , след 3500км ще сложа 15w40 с от там нататък ще следя и при евентуален проблем ще сменя споменатите сегменти и гумички.Поздрави колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! и моята има(ше) подобен разход на масло. Не е тайна че в България качествени масла НЯМАМЕ. Сметнах че парите който ще дам за ремонта...смяна на сегменти, гумички и гарнитура и тнт. са ми множко... и реших да си карам с доливане...няма да я карам цял живот я. Във форума на Ауди (предната ми кола беше такава) има един човек който вкарва масла Кастрол от Германия. Поръчах си от него Кастрол-магнатек 10W40 - 14 лв/л. И до момента, за 5000 км. ми е изгорила 300гр. масло :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто пък Прелюдче не го бута хич /за сега/. Преди това си ми гореше 1 литър на 1000 км. Та оправи се от смяна на сегменти и гумички /гумичките бяха в наличност и се смениха ей тей- да са новички/. Няма нищо лошо да споделяте, ама вслушвайте се в старите теми, защото хондата почне ли да харчи масло значи сте за сегменти. Във всички теми с маслото това е последният и най-истински отговор. Със здраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...