Jump to content
automotive

За и против миенето на двигателя

Recommended Posts

Какво мислете за миенето на двигателя на паростуйка с и ли бяз препарят няма значение ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да се мие ако всичко е наред и не е осран от течове на масло или нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в БГ много бързо се цапа двигателя и няма смисъл да го миеш.другия вариант е просто да го измиеш един път хубаво и след това да го поддържаш чист с парцал,за да не го подлагаш на постоянна вода под налягане.аз моя като го знам какъв беше хубав,за 1 седмица стана отвратен-просто няма смисъл в тази държава да се занимаваш с това....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...другия вариант е просто да го измиеш един път хубаво и след това да го поддържаш чист с парцал,за да не го подлагаш на постоянна вода под налягане....

Това е и моето мнение.Иначе за мен двигателя трябва да си е чист(както и цялата кола де :lol: ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ЗА. За съжаление обаче колегите са прави. Много трудно се поддържа чист двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за кои неща трябва да се внимава да не се мокрят - примерно акумулатор, делко, бушони...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за кои неща трябва да се внимава да не се мокрят - примерно акумулатор, делко, бушони...?

Да и аз тва питам пуснах темата защото вчера един колега си изми ДВГто на Голф 1.6 направо лъсна стана като нов .Изми го не покри нищо остай го 2 часа да съхне на слънце беше доста топло .После го запали и се чу БУМ ... и сегае 80 лв назад заради гръмнал вакум.А преди това му бях казал да покрие някои работи ,Според мен трябва задължително да се покрият Дистрибуторната капачка алармата и някой други електроники и жички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време се каня да ги питам онези сладури от Горубляне къде мият двигателите. Отгоре са направо като нови, докато не ги погледнеш отдолу де. Но съм чувал добри отзиви за Соф-ауто. Мисля, че в пълната им процедура миеха колата, пастиране, двигател, купе с химическо пране на тапицериите.

Редактирано от Fido Dido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Против!Ето и една случка в подкрепа. Баща ми ми връчи старата си кола за продажба преди 2-3 години. Беше Рено Меган на 50 000км, навъртяни да 5 години! Ходеше с нея само до работа - оттам го поемаше шофьор с служебна. Колата беше в перфектно състояние! Обявих и твърда цена 10000лв. Закарах я в Варна и я оставих на един приятел да я закара в авто къща на познат. Стоя там 2-3 седмици с никъкъв резултат. Пуснах обява в Позвънете и веднага на следващия ден ми звъна сериозен купувач. Пътувам аз до Варна да се срещам с човека - бифш капитан някъкв на 60г., фен на РЕНО?!?! WTF? Имал рено 19 бил много доволен и искал новото Меганче. Казвам му аз ,че цената е твърда шото съм сигурен, че колата е перфекта. Викам му да я води където иска , да замерват двигател да гледат ходова част , абе - квото иска да прави с колата но цената не подлежи на коментар! Стискаме си ръцете. Отиваме сутринта в автокъщата и кво да видя - онези решили да измият двигателя за по-добър търговски вид - гледам стой с отворен капак. Собственика ме дърпа на страна и ми казва че има проблем - влязла е вода и я отворили "да съхне". Качваме се, палим - тя тресе и бучи като трактор. Срам ме хвана - оня вика че стара му кола е по-безшуман от тази. Отиваме в сервиза - вадят "лулите" - плуванали в вода- пича вика "-Докарал си я на 2 цилиндъра" . Хахаха. Почисти водата - пали и всичко си дойде на мятото - мъркаше като коте. Продадох я за 10К както се бяхме разбрали, но това пътуване до сервиза нема да го забравя - все едно бяхме в подвижен вибромасажор. :) Така,че ако ще миете двигател да е при човек, който наистина разбира какво прави! :)

Редактирано от BatV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца си мих двигателя. Отидох на една автомивка в Младост 3. Измиха ми го за 10 минутки, платих, качих се, запалих и отпраших. Никакви грижи, никакъв проблем. Нищо не е покривано, нищо не е обезопасявано. Карам дизелче. Не знам вие по какви пътища ходите, но аз на моята хонда и викам off-road :) и то заслужено. Още има следи от измиването на двигателя! Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца си мих двигателя. Отидох на една автомивка в Младост 3. Измиха ми го за 10 минутки, платих, качих се, запалих и отпраших. Никакви грижи, никакъв проблем. Нищо не е покривано, нищо не е обезопасявано. Карам дизелче. Не знам вие по какви пътища ходите, но аз на моята хонда и викам off-road :) и то заслужено. Още има следи от измиването на двигателя! Поздрави!

E при дизела нещата са по друг начин там не е проблем ,...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолюто съм против миенето на двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва да го мия след като не хвърля масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре недей ,че после да нямас провлеми с палене на пример.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15-ката като и мих двигателя (беше се изметнал пръстена на масления филтър) завих само конусният филтър..нищо друго. След като приключиха момчетата влязох, запалих и си тръгнах :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е като се купи колата да се обслужи двигателя да се смени каквото е нужно да се измие хубаво да се изчака да изсъхне и после само да си следиш ако има течове нещо проблемчета и така :lol:http://img7.imageshack.us/my.php?image=61701249dh6.jpghttp://img7.imageshack.us/my.php?image=29033890bb4.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж годишно, когато слагам лет(н)ите джанти и гуми - нещо като жест на уважение към колцата (и за довиждане на зимната мизерия). Без никакви предпазни мерки и неприятни последствия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственно и само за да се хванат и отстрнят течове на масло и др.Слушаите БАТКОВЦИТЕ двигател се потдьржа и стопанисва от вьтре ,а не отвьн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва да го мия след като не хвърля масло?

Естетически причини.И на двете коли като ги взех двигателите бяха ужасно мръсни - на мен не ми харесва.А що се отнася за течовете - повечето се виждат и при мръсен двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва да го мия след като не хвърля масло?

Естетически причини.И на двете коли като ги взех двигателите бяха ужасно мръсни - на мен не ми харесва.А що се отнася за течовете - повечето се виждат и при мръсен двигател.
Това казвам - че след като не ми тече двигателя, защо да го мия само то прахоляка. Работи си прекрасно, мърка. Не повръща. Че прашасал - прашасал е. Но по нашите пътища двигател трябва да миеш заедно с колата :) Ако масли, това е друг въпрос. Тогава бих отстранил теча и една хубава баня лично от мене. Не се доверявам на кюсетата по автомивките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Това казвам - че след като не ми тече двигателя, защо да го мия само то прахоляка.

...

Да,де.

Нали и аз това казвам - чистя го,за да е _чист_ и _красив_ и да ме радва като отворя капака.

Щото на хонда двигателите(освен дугите си достойнства) са ми много красиви :)

Отговарям ти на цитирания от мен твой въпрос: "За да е чист, за да свети, за да е красив, защото ми харесва такъв".

Няма нужда да налагаш мнението си - за теб и още 50 души примерно няма смисъл от тази процедура,за мен и още 50 души има.

Какъв е извода?

 

Въпрос на вкус - казало кучето и се облизало под опашката.

 

П.С. Всъщност аз двигател на пароструйка съм мил само 1 път откакто имам колата.

Като се напраши или поокаля - парцалчето с препаратче,чистене,грижа за гумените съединения,прочее...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм против, аз си го поддържам чист и без да го мия, просто забърсвам, не съм се осмелил все още да го измия, за да не стане нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време се каня да ги питам онези сладури от Горубляне къде мият двигателите. Отгоре са направо като нови, докато не ги погледнеш отдолу де. Но съм чувал добри отзиви за Соф-ауто. Мисля, че в пълната им процедура миеха колата, пастиране, двигател, купе с химическо пране на тапицериите.

Онези от Горубляне използват яко авто козметика и затова всичко свети.Всеки може да го направи след измиване и подсушаване.Софауто са много добри!Много е важно и кой "специалист" мие колата, щото някой и боята свалят :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв проблем няма с миенето. Многократно съм се гаврел с водоструйката по всички възможни места без питите на радиаторите. Ако колата не запали значи проблема не е миенето а друг >> скапани уплътнения, кабели и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Против!Ето и една случка в подкрепа. Баща ми ми връчи старата си кола за продажба преди 2-3 години. Беше Рено Меган на 50 000км, навъртяни да 5 години! Ходеше с нея само до работа - оттам го поемаше шофьор с служебна. Колата беше в перфектно състояние! Обявих и твърда цена 10000лв. Закарах я в Варна и я оставих на един приятел да я закара в авто къща на познат. Стоя там 2-3 седмици с никъкъв резултат. Пуснах обява в Позвънете и веднага на следващия ден ми звъна сериозен купувач. Пътувам аз до Варна да се срещам с човека - бифш капитан някъкв на 60г., фен на РЕНО?!?! WTF? Имал рено 19 бил много доволен и искал новото Меганче. Казвам му аз ,че цената е твърда шото съм сигурен, че колата е перфекта. Викам му да я води където иска , да замерват двигател да гледат ходова част , абе - квото иска да прави с колата но цената не подлежи на коментар! Стискаме си ръцете. Отиваме сутринта в автокъщата и кво да видя - онези решили да измият двигателя за по-добър търговски вид - гледам стой с отворен капак. Собственика ме дърпа на страна и ми казва че има проблем - влязла е вода и я отворили "да съхне". Качваме се, палим - тя тресе и бучи като трактор. Срам ме хвана - оня вика че стара му кола е по-безшуман от тази. Отиваме в сервиза - вадят "лулите" - плуванали в вода- пича вика "-Докарал си я на 2 цилиндъра" . Хахаха. Почисти водата - пали и всичко си дойде на мятото - мъркаше като коте. Продадох я за 10К както се бяхме разбрали, но това пътуване до сервиза нема да го забравя - все едно бяхме в подвижен вибромасажор. :) Така,че ако ще миете двигател да е при човек, който наистина разбира какво прави! :)

Леле , аз не съм мил двигател досега на кола , но след тоя разказ май няма и да го правя ....А иначе това Рено Меган 2000 е супер кола за мене . Имахме също такова до преди 4 години - 1,9 TDI - още ме е яд ,че я продадохме ! Нашия Меган беше на 45 000 км , за модела тогава също с всички екстри и беше пак в доста добро състояние и 11 500 му взехме тва преди 4 години. Много готина кола, като излезе беше N:1 , с тея кристални фарове , а и дизайна беше супер и отвън и отвътре ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия месец след месечната среща на клуба отидох на автомивка да ми измият колата цялостно - платих за външно и вътрешно миене, а и за двигателя. Та оттогава карам без клаксон... явно е влязла вода вътре. Иначе моторът си работи безгрижно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Това казвам - че след като не ми тече двигателя, защо да го мия само то прахоляка.

...

Да,де.

Нали и аз това казвам - чистя го,за да е _чист_ и _красив_ и да ме радва като отворя капака.

Щото на хонда двигателите(освен дугите си достойнства) са ми много красиви :)

Отговарям ти на цитирания от мен твой въпрос: "За да е чист, за да свети, за да е красив, защото ми харесва такъв".

Няма нужда да налагаш мнението си - за теб и още 50 души примерно няма смисъл от тази процедура,за мен и още 50 души има.

Какъв е извода?

 

Въпрос на вкус - казало кучето и се облизало под опашката.

 

П.С. Всъщност аз двигател на пароструйка съм мил само 1 път откакто имам колата.

Като се напраши или поокаля - парцалчето с препаратче,чистене,грижа за гумените съединения,прочее...

 

 

О, не. Далеч не налагам вкус и мнение. Всеки си е луд за себе си и по свой начин. Ако толкова държах да ми лъщи двигателя - щях да му сложа и стъклен капак да се гледа. Та и другите да му се радват :) Леко прахолясал ме устройва напълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За!

След като веднъж е измит не е трудно да се потдържа чист.

Моята скромна зет девятка :)Публикувано изображение :)

На гейката на акумулатора има ръжда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа.....Да ви разкажа и аз.Тръгваме в 12 часа посред нощ за морето.И Гого с рендето през деня мил маторя.Първо го дърпахме от автомивката да запали.И посред нощ по неведоми пътища генератора спира да зарежда.След 4-5 смени по път на акумолатори,пристигаме в Бургас.На другия ден търсим сервиз.Праят генератора и отиваме на плаж.Минава още един ден и къса жило на съединител!И пак обикаляне в издирване на жило.Тръгваме там след кат фанахме тен,и......генератора спира да генерира.А и забраих и стартера са сгомняса още на автомивката!!!А всичко почна от едно невинно измиване на двигател. :);):) :) ;) ;) ;) ;)

Редактирано от bate_em4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРОТИВ!!!!Заспало куче не се бара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За!

След като веднъж е измит не е трудно да се потдържа чист.

Моята скромна зет девятка :DПубликувано изображение :D

На гейката на акумулатора има ръжда :)

Красота!!

Неделя и аз ще вадя парцала пред блока, заедно с другите дежурни чичковци(мйстори на ключ №14) - както му е традицията! Хахахахах :)

Очаквам и дежурните кибици с пакетче"Детелина ЕКСТРА" . Хахахахах :D

Дано да не умра от смях само! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само и единствено като минавах през КАТ миналата година го измих, че да не ме карат да търкам с парцалчета както много хора правеха там. Е нямах проблеми, НО съм против :DДвигателя го виждам веднъж в месеца :) обикновено като си наливам течност за чистачките и поглеждам тук таме масълце тва онва.Ако трябва да му се радвам незнам как да стане трябва секи месец си го търкам ( НИКОГА ) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мия двигателчето и нямам проблеми! Проблема при миенето е една тънка гарнитурка на делкото,която се опича и то се мокри! Ама малко хорица се я сменят,като не пали! А за да е лъскаво,то мажат с един препарат мътно бял(не си спомням името му) всички гумени и пластмасови части!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никога не го мия може би като сложа в18 ката от мерак ще го направа но само веднъж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата ми кола (форд ескорт RS) съм го мил един път,качих се запалих и заминах без да покривам нищооо,сега лятото кадо зех хондата също отидох на същото място (Бургас-порт оил) измиха го пичовете ,но този път ми казаха да запаля и го миха докато е запален :) и се качих и заминах,абсолиутно никви проблеми :P:beer: може и късметлия да съм като чета какви проблеми изкачат попринцип. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз брах големи ядове с миене на двигателя на дизеловия ми акорд....то небеше прекъсване и свете на чек енжина...по едно време изгасна и след това все едно бях махнала маркуча на турбото...вървеше по-зле от чист дизел...та продухвах всички букси и т.н. и на другия ден всичко беше ток....та втори път няма да повторя.ПРОТИВ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакво миене! Ако някой има нерви и свободно време да го търка с парцала - нека !Но си мисля че изпадаме в прекалено голямо вещо поклонничество !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миенето си заслужава поне на 1-2 години, когато е зацапан с кал прахоляк и какво ли не или при продажба на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналият месец си взех хондичката, двигателчето си беше мръсничко. На капаците на казанчетата за течности, чак буквите не се четяха от мизерия, всички ръбчета по пластмаси, филтърни кутии, абе всичко беше мръсно. Загрях си двигателя, покрих всяко място, които сметнах за нужно със кухненско алуминиево фолио за печене ;) (генератор, буксти, по-открити кабели, делко и пр.). Целият двигателен отсек го напръсках с обезмаслителче "Меглио" и газ с водоструйката. Като се пооцеди водата, повторих процедурата и накрая я потретих с веро(не исках да остане от обезмаслителя по двг-то). Сега свети като нов, целият отсек. Свалих фолиото и си запалих, като пич! Нито е работела на по-малко цилиндри, нито е боботела, нито съм имал каквито и да е проблеми. Оттук нататък - само парцалчето, да падне прахта. Преди, карах голфче, тройка, на него му се случи абсолютно същото - за 1 година, след миенето съм го поддържал само с парцалчето - просто перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...