Jump to content
steff

Нормално ли е да пали трудно сутрин..?

Recommended Posts

Колеги чел съм теми че не пали от първия път , но проблема при мен е друг. Сутрин само се наблюдава и пали мн трудно но винаги от първия път. Доста върти докато запали и в началото почва мудно и върти върти доста.... запали накрая но се чудя дали е нормално, имам чувството че доста се мъчи акумолатора и стартера. след това цял ден си пали добре , дори да стои 3-4 часа и да истине напълно пак пали добре само сутринта е това и само зимата при голям студ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и при мен върти 2-3-4 сек. преди да запали.Акум. уж е нов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефф и при мен е така, паля доста трудно сутрин. Първо върти мудно и така всички твои симптоми. С какъв двигател си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е едно от нещата от което съм разочарован. Определено пали трудно, явно акумулатора е слаб. От както се застуди 3-4 пъти вече не пали от първия път. Предната ми кола беше Нисан Примера - така и не му чух стартера. А тази винаги трябва да върти 3-4 сек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да почнеш да въртиш стартера, натискаш ли веднъж педала на газта? При мен с 1но натискане при -15 си пали от веднъж с d13b2, нов акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори колега, карбуратора е друга история :P Данчев не е от акумулатора, аз съм с чисто нов и пак вътри мудно на студено. Имам чуството, че това я някаква защита, да няма детонации докато качи малко масло от картера, ама може би ми се иска да е така и все пак търся причината за трудното палене :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правете разлика м/у "трудно" и "по-късно" запалване :P -ако пали "трудно", докато въртите ще препалва и пак ще гасне и след като запали ще дъвчи киселци например. -при "по-късно" запалване просто въртите малко повечко ама пали от РАЗ ! Замислете се че винаги при едни температури въртите по едно и също време(съответно за температурата). Замислете се да ли не е направено нарочно така! Може би японците са се усетели че при по ниска температура е хубаво да се подкачи повечко масло за да се избегне "сухия старт". И моята при по ниска температура им трябва повечко време и го смятам за пълно нормално и даже предпочитам да е така от колкото да пали с първото завъртане. п.п. Някой ако иска да пробва следното: сутринта докато не е палена. Примерно е нужно за да запали от първия път да се върти 5 секунди. Правите следното: въртите 1-вия път 2 секунди. Изчаквате 1-2 секунди и въртите пак. И ако ви е наред колата ще запали веднага :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен е съвсем нормално, моята пали по същия начин когато е студено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора от други форуми като гледат тая тема си казват- гледайте тея с хондите какви проблеми имат -трябва да въртят по 3,4сек. докато запалят, а за нашите чакаме някой да ни бута,дърпа или да дойде пролетта :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен положението е следното: като е топло или колата е загряла, /палена е вече/ отброявам три оборота и пали, при -5 ,-8, 5 оборота, при -15 , 7 оборота, мисля е нормално при тези температури, но винаги от първия път!p.s. Сменях есента свещи - NGK Irridium

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако карате с минерално масло от порядъка на 15W или 20W, при ниски температури е с доста голяма гъстота. Ако загледате в аутодата какви масла препоръчват, ще забележите че за студен климат дават (примерно) 10W , за умерен 15W и за горещ 20W.Оттам ималко по-бавното въртене надвг при ниски температури. За справка http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=23374И все пак да не забравяме, че и бензинът се изпарява по-лошо, смесообразуването се влошава и капацитетът на батерията е намален. Това са все фактори, който, комбинирани дават един много "приличен" резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подтвърждавам писаното от teror1sta

Последните 2-3 дена беше -13 до -15, колата навън.

В 7 влизам, изключвам от скорост, пускам габаритите, броя до 5, контакт, завъртам ключа, броя 1-2-3-4 и връщам.

След това пак контакт и като изгасне жълтата лампа пали моментално.

Пробвал съм просто да държа по-дълго за да запали от първи път, но мисля че голния начин е по-щадящ за двигателя и акумулатора, пък и дефакто паля по-бързо и гарантирано!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

ти пък от къде изпъкна с тези мъдрости за минералните масла 10w, 15w, че чак пък ис 20w.въпрос, ако с масло пали за 5сек, с грес за 15 ли ще пали :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то чистак новите коли палят от няколко завъртания че вие са безпокоите че върти 5-6пъти :hondarulez: ще ви дам пример с напълно издухан двигател при това дизелов- форд орион 89' 1.6 чист дизел... със ступени сегменти пали от 3тия път нали това с адски зор :tooth: но не се притеснявайте незабравяйте че има кондензи по тръби по блокове и сякви ей такива работи и е напълно нормално колата като стои навън да пали трудно :cool: и обръщайте внимание да имате винаги по 5-6литра бензин минимум за да не тормозите запалването допълнително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен е така колеги пали по-трудно първия път,но все пак важното е че винаги пали!Нормално е при тия температури!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

ти пък от къде изпъкна с тези мъдрости за минералните масла 10w, 15w, че чак пък ис 20w.въпрос, ако с масло пали за 5сек, с грес за 15 ли ще пали ;)
Ако, сложиш 50 мл. 0W и 50 мл. 15W, във фризера, кое ще е по-гъсто, като ги извадиш? А, с кое ще и е по-лесно, на колата, да запали, с гъстото или с рядкото? Ще се радвам, да разбера, къде греша 1net :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Да беше погледнал във Важните ехнически теми там има една тема от колежка за маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оттам ясно личи, че ако ползваш прост фризер за сравнение (-18 градуса), може и нищо да не направиш. Всъщност за 15W-xxxx безименно някакво като нищо може да успееш да го сгъстиш хубаво. Тези индекси показват стабилност от-до...

 

 

Не Цитирай човека преди теб в темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше погледнал във Важните ехнически теми там има една тема от колежка за маслото.

Темата, която цитирах в първия си пост ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Същата. Там има ако си спомням добре и линкове към тестове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Първо искам да попитам имали ниакой с дизелов двигател или говорите само за бензинови? Моята е дизел и парвото палене за деня е ужасно трудно - подгриавам по 3-4 пъти и вартиа по 5 секунди 4-5 пъти докато запали. Веднъж палена ли е за деня само и показжам клиуча и пали. Някой да има съ6тия проблем?

Редактирано от Honda 2.0 TD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко. И мойта пали "трудно" от първият път а съм с 0w40 8100 Motul ester

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене пали трудно сутрин но като е -5.-7градуса доло горе тогава ми прави впечатление иначе ако са плюсови температурите няма проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше погледнал във Важните ехнически теми там има една тема от колежка за маслото.

Виждам че при -15 масло 15W40 e на границата на приложимостта си. Когато е ново. Не мисля че след 5000км си подобрява качествата. Така че колегата не виждам къде бърка, 0W би трябвало да е по-щадящо за двигателя при -20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то след 5К километра може да не е с по добри качества ама поне ще е по рядко от 0W :no::cry: :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де, каква е връзката м/у маслото и колко оборота ще направи двигателя преди да запали :D при мен също трябва да направи 5-6 оборота за да запали сутрин в студа, ама не се затормозява като върти. едва ли маслото чак така се е сгъстило че да му пречи. пък и като вдигна щеката, маслото вътре си е с нормална гъстота (и хубае черен цвят понеже е за смяна :D ). не знам с какво масло трябва да си че да става гъсто при -15. M10D :D трудното палене сутрин (за бензинов двигател) според мен се дължи на това че при тези температури образуването на горивната смес не е много хубаво в началото при старт след като колата е мръзнала много време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото пали от четвърт.Като часовник е. Просто пълен кеф.Old schoоl Honda са като мотори ;-)

Зимата върти оборот дори два, вместо четвърт-което при минус 10 си е нормално.

При големи студове правя така:

Контакт,помпата качва, завъртам четвърт, и спирам(мотора не е запалил даже,само леко завърта стартера-все едно си изпуснал ключа и се е върнал в позиция контакт).

Веднага след това: Втори път на контакт ,помпата си издава пак специфичня звук и пали от четвърт! Всеки път когато е студено го правя и колата е 6 !

 

Поздрави

:D

Редактирано от vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тест от тази сутрин. Въртя, на изключен имобилайзер, няколко секунди. Пускам имобилайзера и с чукването на стартер, пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето ЦРВ сутрин пали с повечко въртене на стартера.Наскоро го докарах от Германия,та не знам как ще е лятото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък нищо нормално не виждам в това да ти пали трудно колата.Ако изкараме една нова хонда от магазина и запали гадно - те тогава ще се съглася че е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес най-накрая сметних свещите с Денсо Лазер Иридий и като ,че или има разлика,пробвах преди 2мин как е,м/у 0.5 и 1 сек след врътването на ключа-запали.А следобяд за под 0.5 сек,ама беше +3*

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги чел съм теми че не пали от първия път , но проблема при мен е друг. Сутрин само се наблюдава и пали мн трудно но винаги от първия път. Доста върти докато запали и в началото почва мудно и върти върти доста.... запали накрая но се чудя дали е нормално, имам чувството че доста се мъчи акумолатора и стартера. след това цял ден си пали добре , дори да стои 3-4 часа и да истине напълно пак пали добре само сутринта е това и само зимата при голям студ.

Ма ти недей да въртиш докато запали на тоя студ, ами вземи я врътни за 2 секунди и ако не запали, върни ключа на стартер и врътни пак - и мотора стартира веднага. За какво товариш всичко да върти електромотора и да топиш акумулатора :) После я изчакай да позагрее без да пипаш нищо и си я карай. А вие...какво въртите по 10 секунди и чакате да запали от първия път, че ако не запали от първия път няма ви върви деня ли кфо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...