Jump to content

Влади

Фен
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Влади

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Аз съм с карбонов и го прах веднъж ве4е
  2. Хайде де! Никой ли не чете тази тема?
  3. 2 отверки 1 от коити мн добра, 3 компактдиска с долнопробна музика, клучодържател на нисан, фактури и бележки, винтчета и прочие, тръбата на въздушния филтър в багажника, найлонови чантички, блажна боя на едната седалка която излеапълно с меглйо и много ама много боклуци.
  4. Качи снимка на пружината , ако все още не си си решил проблема.
  5. Аз съм така обаче с дясното - предниа собственик го е лепил.
  6. И аз съм с 97 англичанка - МВ7 по точно. Тук може да се види пожече за модела http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BE%...%B2%D0%B8%D0%BAНа мен часовника ми е над жъздуховодоте на парното ни ако и при теб е така виж коментара ми ж тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=29155Ако ти е изгоряла крушка цифрите бстават бели, а нощем просто не се виждат.
  7. Да не би да ти е пренатегната ръчната. Пробвай да я поохлабиш малко. Аз съм с МВ7 6ген. и на самия лост имам за регулиране. Подчти ле ловеше като я купих и я понатегнах, но бх прекалил и имах същия проблем. Поохлабих малко и сега жсичко си е наред.
  8. Ада забражих - прав е колегата. Откачи плюсовата клема на акумулатора.
  9. Ако не върти а само цъка може да ти е заседнака котвата в бубината. Скоро имах същия проблем. Виж тук http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=28614
  10. Миналата седмица имах проблем с стартера на фиат скудо - беше залепила котвата. Демонтажа беше кофти работа- излезе отгоре със 100 зора , че отдолу под него минават тръби с антифриз. Зависи как е разположен твоя. Би трябвало да се държи на 3 или 4 болта. Ако разглабяш бобимата да зачистваш котвата драсни от двете страни как е била монтирана преди да я отвориш. Няма да е лошо да я зачистиш и смажеш, за да не засяда в бъдеще. Зачистването става с много ситна шкурка - всички клеми, котвата ( кръглото нещо в бубината) много леко въртиш самата нея в шкурката, вътрешната част на бобината където се движи котвата и гледай да не обърнеш пружината при монтажа. Смазването става с графитна грес - савсем на тънко по околовръст на котвата и по зъбите на бендикса, на тях може и по дебел слой (това което зацепва в маховика на мотора). За четките не вярвам да са запоени. Притискат се от пружини към колектора - хвани някой да ти помогне докато дърпаш пружинките да вади и пъха четките. Внимавай да не обърнеш плочката - бележи с маркер как е била. Сетих се че четките въвят с плочакатата.
  11. Колега не съм с твоя модел, но с вадене на копчетата няма да стане. Трябва да измъкнеш напред целия контролен панел за парното и крушките са от задната му страна. Търси сервизно ръководство или някой с твоя модел който е имал същия проблем да сподели как се демонтира. Дано да съм бил полезен поне малко .Поздрави на всички!
  12. Лъжеш се, че пътищата са като стъкло - не всички са такива. Напоследък така са се разбили при мен, че са си като в България.
  13. Колега благодаря, но тия пдф менуъли за сега не ми вършат работа Компа се е сбъгясал и нищо неще да отваря. Иначе и във форума има един менюъл дет исках да разгледам и не става.. П.С. Успях да открия темата за съпротивленията на парното. Много е подробна,евала Ви! Здравeйте колеги, преди около месец сменях крушки на панела за парното, часовника (та той светел дори през деня), и на резервата на горивото. Мога да дам малко обяанения и дано да ти свършат работа. Дърпаш ръчната, отвиваш 2 болта под тапа намираща се под дръжката на ръчната спирачка, местиш предните седалки напред и от всяка страна на подлакатника има по една видия - отвивай и махни подлакатника. Вкл 4 скорост, извади пепелника и развии двете видии (като се нажедеш в дупката на пепелника отгоре). До десния крак на шофйора има една видия - развии я, огледално има още една до левия крак на помощник шофйора. Извади копчетата на аварийните светлини и за подгряванв на задното стъкло. Във всяка дупка има по една видия. Мисля че се налагаше да се вади касетофона/СиДито (пробвай ако не позволява да се издърпа целия панел - вади), ако си го издърпал ще видиш видиите с които е захванат панела за управление на парното (2 или 4 на брой бяха). Панела позволява да се издарпа напред колкото да надникнеш зад него и да си вкараш показалеца и средния пръст. Крушките са 2 - по 1 между всяка от 3-те врътки в долния край (черна осмоъгълна пластмаса). Като купуваш иди с изгорелите в магазина, че ако сменяш и други по километража да речем само за твоята кола са 2 различни модела. Дано да съм бил полезен. Ако не се справиш викай на помощ.Поздрави на всички!
  14. колега когато е пусната тази тема теб те е нямало в тоя форум за да ме коментираш дали съм се заяждал или не. Пишеш в тема от преди 3 месеца и очевидно тогава нямаше снимка на колата му (и снимката която е споделил не е на неговата кола). замисли се преди да пишеш глупости по мой адрес.Най верния отговор е че колата е USDM Civic Coupe SI от 1999 до 2000г. те са с малките маски за разлика от фейслифта JDM и EDM.Не съм знаел за снимката. Извинявам се ако е така, но из доста теми срещам заядливи коментари и за това ти посочих снимката
  15. Няма прикачен фаил а се вижда на снимката от профила, а ти май си се регистрирал за да се заяждаш.
×
×
  • Създай нов...