Jump to content

casper

Фен
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно casper

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Чувал съм,че имат популярен проблем с турбината,но не знам точно какво е.Сменя ли се като консуматив или нещо по дребно се оправя не съм сигурен.Иначе двигателя е резлив,но без чип едва ли ще върви като твоя двигател
  2. На Д16А8 ламбдата е с един кабел-няма подгрявка. И при мен е сащия проблем-явно е наистина специфичен-прави го само за около 1 мин. точно в момента преди да загрее. Докато зарява всичко е ОК, след това също. Според мен наистина е обвързано с определен температурен режим но нека знаещите да предложат вариант за проверка на някоя система.
  3. мисля ,че за този двигател оборотите са 550. При мен е същата работа. Не разбирам влиянието на този винт относно обедняването на сместа и побеляването на свещите. Ако оборотите не са точно 550 не би ли трябвало само да има проблем с тихите обороти.. Все си мисля , че с тази манипулация развалихме някаква настройка,ама каква ли е тя???
  4. Здравейте,преди време почиствах EACV и сед това имах пробеми с празните обороти. Поиграх си с винта с който се регулират оборотите при изключено EACV и нещата се стабилизираха. Сега колата си върви без проблем и поддържа оборотите стабилно с изключение на случаите в които подам съвсем леко газ на свободна( вдигна оборотите не повече от 1200) и след това за секунди пропадат,но колата не изгасва и се стабилизират-не знам защо се получава така,ако подам яко газ си заковават точно след отнемането й. Вчера свалих една свещ профилактично и видях,че електродите са снежно бели,което говори за бедна смес.Преди тази манипуация с винта ,свещите ми бяха с чисти с лек керемиден цвят. Възможно ли е да съм объркал работата на двигателя с пипането на този винт? Нагласих оборотите на слух-при свалено EACV да са горе долу наполовина на показанията на оборотомера при работещо EACV. Разбрах от форума, че за разичните двигатели тези обороти при изключено EACV са различни...Колко трябва да са за моя -Д16А8? Благодаря предварително!
  5. Здравейте,Как се сменят четките на стартера на двигател Д16А8-стартера е Валео.Запояват ли се новите или се заваряват на специална машина,сменя ли се и четкодържателя или просто се слагат новите без други интервенции? Интересувам се дали ще мога сам да се оправя преди да сваля стартера. Някой правил ли го е?Благодаря предварително!
  6. Вентилатора на парното ми е с 4 степени. Първата не работи вече. Моля за съвет къде да потърся проблема и как да го отстраня. Благодаря предварително!
  7. Съжалявам ,за предния пост-имах проблем с кирилицата. Искам да споделя,че единственото нещо което съм правил по колата за тези 8 000 км е почистване на EACV и после си играх с болта за регулиране на оборотите на празен ход след изключване на EACV,които ми казаха ,че трябва да са 450 (но не бяха сигурни) Толкова ли са за този двигател Д16А8? Направих ги на око по оборотомера на колата. Възможно ли е да не сам ги улучил точно и затова да имам бедна смес?-много си играх с този болт,докато спрат да ми падат.
  8. Себулба, според твоя линк имам бедна смес,макар че цвета е само бял, няма бял нагар. В този случай какво да проверя по колата? Свещите ли са проблема или някаква друга регулировка за бедна смес да извърша? какво да предприема?
  9. Нe колата е на бензин. Ако гори това масло, няма да са бели свещите ,нали? Казаха ми ,че нямало проблем с мотора, защото били здрави компресионните сегменти, а спечени маслените. Даже веднъж ми изгори повече от 500 мл. за 1000 км. Ако го губя от гарнитурата на картера, не трябва ли всичко да е омазано отдоу, то сега е само омаслено ? Според майсторите ако има такъв голям теч от там, от движението на колата трябвало да е омазано всичко под нея,а то не е? Чудя се вече кво става,да го отварям ли за смяна на сегменти, кво да правя- този бял цвят на електродите ме озадачи?
  10. Здравейте,Преди 8 000 км, смених свещите на двигателя профилактично.Старите бяха без нагар и с керемиден цвят.За моя двигател (Д16А8) дават НЖК BCPR6E-11. Сложих свещи BCPR6EY-11 (има една допълнителна буква Y). Майстора ми каза, че тя не играела роля и свещите били същите. Сега като извадих да ги проверя профилактично и цвета на електродите беше бял,отново без видим нагар. На предните все пак се виждаше малко черничко по основата на електродите, а сега всичко свети бяло( без нагар и грам черно). С двигателя нямам никакви проблеми-12 компресия на 4те,само дето мисля ,че гори масло 300 мл на 1000км., но с този цвят може би ще се окаже, че тече от гарнитурата на картера,понеже тя е омаслена. Нормален ли е бял цвят на електродите без нагар и ако не ,на какво според вас се дължи.Ако е от горенето на масло не трябва ли да е друг цвят и да има нагар? Благодаря предварително.
  11. ето линк със снимка на мъркуча който извадих, поради многобройните запитвания на личната ми поща. Долния край на оградения с червено мъркуч отива директно в PCV клапана. Аз сам го извадил от колектора и сам запушил отвора му.http://img20.imageshack.us/img20/1511/mpfimanifold1.jpg
  12. Клапана не е откачен,откачен е мъркуча,който излиза от клапана от към всмукателния колектор. Т.е би трябвало налягането да не е по малко в картера, а може би обратното, тъй като в този случай газовете от картера свободно излизат през клапана, като се губи вакуума,който прави колектора. Наистина ми е чудно защо спря да бута маслото, за мен при износени сегменти трябва да го гори независимо дали е изваден този мъркуч.Но не сам сигурен, знам,че има някакво точно обяснение.
  13. Маслото не е сменяно преди експеримента. До колкото знам тази компресия за този мотор е перфектна. Ако свържа пак мъркуча, не виждам причина да не започне пак да го гори,тъй като нищо друго не сам пипал,освен ако няма някакво значение смяната на резонаторното гърне, което се беше посмачкало.
  14. Съгласен сам с логиката ти.Но все пак ако са заминали и компресионните и маслените сегменти,би трябвало и при това положение да гори пак масло,а то не го бута. А и компресията е точно 12 на 4те цилиндъра. При износване на сегментите трябва да има поне малка разлика в компресията на цилиндрите,още повече ако говорим точно за компресионни.А и в шишето за което писах няма и следа от маслоАко вкарва масло през този мъркуч в колектора, не трябва ли да е омаслено и шишето? Щом се налага ще сменя сегмените,но да не се окаже ,че проблема е на друго място..
×
×
  • Създай нов...