doorshs 1 #41 Отговорено 30 Юли, 2010 аз мислех с прахосмукачка да го почистя,нали няма да има проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #42 Отговорено 30 Юли, 2010 Няма да има проблеми... но няма и да има кой знае какъв ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doorshs 1 #43 Отговорено 17 Август, 2010 (Редактирано) свалих жабката обаче как се сваля тоя филтър ве.на англичанките.някои да ми обясни по просто или да даде линк с снимки ако има Редактирано 17 Август, 2010 от doorshs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #44 Отговорено 17 Август, 2010 (Редактирано) Цък за ПО-ГОЛЕМО Uploaded with ImageShack.us Ето под това капаче се крие филтъра. Чакай, че сега прочетох старите ти мнения. Не го чисти с прахосмукачка. Мисля че беше 10лв. нов, но аз така и не съм си копувал. Накисваш го в лиген с топла вода и прах за пране (независимо за бяло или за цветно пране), после изплакваш хубаво и го оставяш добре да изсъхне. Подчертавам добре, защото аз първия път не изчаках много и като го сложих и не духаше, а той просто не бил изсъхнал и не пропускал въздух. Другото което правих е да напръскам филтъра с парфюм или някакъв ароматизатор, така една две седмици като си пуснеш климата и мирише на убаво. Редактирано 17 Август, 2010 от men4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doorshs 1 #45 Отговорено 18 Август, 2010 мерси колега.само че това не ми върши работа.мойта кола е без клима и филтъра не е там където е показано на снимките.може някъде под жабката да се сваля.има ли въобще такъв?като сваля жабката виждам в дясно един филтър предполагам че е това.ама как се сваля? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #46 Отговорено 18 Август, 2010 Това което виждаш не е този филтър, който ти трябва. Този е като дадеш да не ти влиза въздух от вън, а да ти върти този в купето. Като дадеш на контакт и затваряш клапата ще видиш как се движи този филтър.А щом нямаш там дето съм показал...... незнма къде да го търсиш.Ако можеш снимай това което се вижда като си свалил жабката и постни снимката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
italianeca 0 #47 Отговорено 28 Август, 2010 Колеги проблема със слабия поток на въздуха при Хондите май е често срещано явление. От седмица се сдобих и аз с D15Z6 и при мен също е така с климатика, като го пусна духа леко хладно и доста слабо като поток. Като махнах жабката видях че има нещо като филтър отдясно хванат с 2-3 болта (ще постна и снимка утре) .Дали това е филтър-купето ?!? Предстои ми смяна на филтър-купето, зареждане с Фреон и после пак ако е същото кажете ми моля ви в Пловдив къде има читав сервиз където да ми погледнат климатика на Hondata ?!? Ще съм ви много благодарен. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILD 0 #48 Отговорено 29 Август, 2010 (Редактирано) Аз, като doorshs, нямам на това място филтър. Понеже съм млад шофьор, преди месец бях завел колата да сменят филтъра и ми казаха, че някой хонди се произвеждали за страни с много чист въздох и за това съм нямал филтър. (незнам колко е вярно) Аз съм с Civic 1.5 японка имам клима. Редактирано 29 Август, 2010 от WILD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #49 Отговорено 29 Август, 2010 Това дето са ти го казали за чистия въздух е върха на тъпотията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
italianeca 0 #50 Отговорено 29 Август, 2010 (Редактирано) Аз също карам японка с клима. Днес погледнах на това прословуто място зад жабката и наистина там няма филтър на купето. Има друг филтър който се движи при натискане копчето на климатика да върти въздуха само в купето. И оттам идва другия ми въпрос, къде тогава се намира филтъра на купето ?!? Колеги ако някой знае нека сподели. Предполагам е някъде под капака до предното стъкло но не съм много сигурен? Редактирано 29 Август, 2010 от italianeca Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #51 Отговорено 29 Август, 2010 Колега филтъра за купето (ако има такъв) е точно зад жабката. Има вертикално капаче махаш го и филтъра се вади към теб. Моята е също D15z6 97г. с клима, но няма филтър на купето. Имаше тема със хубави снимки потърси. Не се учудвай ако нямаш. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
italianeca 0 #52 Отговорено 30 Август, 2010 Колеги искам да кажа на всички, които имат проблем с слабия поток на въздуха и не толкова студеното духане на климатика. При мен беше така и се бях видял в чудо. Вчера си смених филтъра на купето (15 лв.) и направих пълно зареждане с Фреон 134а (50 лв.) и мога да ви кажа че разликата е от тук до небето. Климатика не можах да го позная. Вътре стана ледник и вече от отворите на таблото духаше много ама много по силно от преди. Просто сменете филтъра и ако има нужда проверете фреона. Това е моят съвет. Ще видите че разликата е ненормална Поздрави и безаварийно на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кумчо Вълчо 1 #53 Отговорено 31 Август, 2010 (Редактирано) И аз на моята англичанка имах проблем с парното, но не беше нито един от всичките посочени примери.Филтара смених, промих системата (за моя изненада всичко беше бистро и като ново никаква ръжда) с химия,проверих термостати и т.н. но топло нямаше.След като направих белята и колата стана на части, последва голямото разглобяване.При което забелязах от къде бил проблема. Клапата пред питата, която регулира топло-студено беше счупена в затворено положение и от там лисвата на топло...Моята е 5 ген D16Y3 но парното е на един и същ принцип Поздрави! Редактирано 31 Август, 2010 от Niki_88 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #54 Отговорено 1 Септември, 2010 И аз да си кажа,имам слабо парно,не слаб поток ,а температура.Врътката от студено към топло стигаше до по средата.Като разгл.конзолата видях че е счупена стойката която държи оплетката на жилото за студено/топло. Оправих го и вече врътката се движи от крайно студено до крайно топло, но темп.си остана същата. Вх. и изх. маркуч на радиаторчето са много и еднакво горещи. Филтъра на купето е сменен.Термостата работи-при загрял двигател долния маркуч от радиатора към мотора е студен. Остава да е задръстено радиаторчето. Прочетох рецептата за оцета и сярната вода, мисля да пробвам, но се опасявам да не протече нещо, оцета съм виждал да надига намазана блажна боя. Някой да каже какво мисли че едвам иззимих миналия сезон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кумчо Вълчо 1 #55 Отговорено 1 Септември, 2010 (Редактирано) при мен врътката за топло-студено си работеше въртешесе както си трябва... ама проблема от там...това за оцета може и да стане нямал съм наблюдения.Аз ползвах добавка: Holts-Speed flush около 10лв беше някъде На опаковката има начин за употреба източваш малко системата, добавяш добавката минаваш 40-50км или форсираш 10 мин.След това изчакваш да се охлади и промиваш с вода. И пълниш новия антифриз, и си готов Редактирано 1 Септември, 2010 от Niki_88 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #56 Отговорено 1 Септември, 2010 Ама кажи какво си постигнал, имаше ли осезаем ефект? Аз също имам подобно подозрение, че температурата на въздуха (когато трябва да духа много горещо) е низка. Според мен си е до клапа и радиаторче, но не съм залягал да решавам проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кумчо Вълчо 1 #57 Отговорено 1 Септември, 2010 Ама кажи какво си постигнал, имаше ли осезаем ефект? Аз също имам подобно подозрение, че температурата на въздуха (когато трябва да духа много горещо) е низка. Според мен си е до клапа и радиаторче, но не съм залягал да решавам проблема.Ами колега малко по горе написах как съм разбрал от къде бил проблема След като направих белята и колата стана на части, последва голямото разглобяване.При което забелязах от къде бил проблема. Клапата пред питата, която регулира топло-студено беше счупена в затворено положение и от там лисвата на топло...Не съм мислил за решение на проблема с клапата...но моето счупено парче беше там, малко лепилце и напасване и би трябвало да стане поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CecoVR 2 #58 Отговорено 9 Септември, 2011 А аз да питам нещо друго нормално ли е термостата да отваря на 72драдуса не е ли малко защото и аз нямам парно зимата и отидох в магазина и ми дадоха такъв термостат по каталог който отваря на 72градуса ,но какво се оказа 1е и старият ми е на толкова и разлика в парното няма карам Сивик англииски Д14А7<br><br> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #59 Отговорено 8 Февруари, 2020 (Редактирано) Къде се намира клапата за топко студено ? Гледам, че когато въртя топло/студено жилото управлява един клапан в двигателния отсек, който явно пуска топлата вода към вътрешното радиаторче. Явно освен тоя клапан (кран) управлява и клапата за потока на въздуха. Но къде се намира тя ? Редактирано 8 Февруари, 2020 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #60 Отговорено 8 Февруари, 2020 Врътката топло/студено управлява кранчето в коша и клапата в таблото. Клапата се намира в средата на таблото, горе, някъде под средната духалка отгоре. Можеш да я видиш, като си завреш главата при педалите и погледнеш през въздуховода, който обдухва там. Не помня дали не трябва и да си светнеш с нещо. И едновременно с това завърти и врътката да видиш дали движи клапата. За добро парно, освен споменатите в темата нещо се прави и регулиране на жилата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #61 Отговорено 8 Февруари, 2020 Имам подозрение, че при мен е от жилата, понеже от миналата зима врътката не може да отиде в крайно студено положение. В моя случай може не само от жилото а също от термостата, който смених преди 4 месеца. Понеже днес карах 15 км градско и спрях, вдигам капака и пипам капака на клапаните без никакви проблеми приятно топла но не и гореща. Въпреки, че стрелката винаги си е на едно и също положение както и преди беше. Може да се окаже и жилото и термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #62 Отговорено 8 Февруари, 2020 Ако, разглобиш центр.конзола, за да стигнеш и погледнеш врътката отзад, ще видиш, че скобата, която държи една от оплетките на едно от жилата е счупена, затова и не можеш да завъртиш докрай към студено. Жилото бута оплетката, а не се движи в нея. Така ми беше колата, като я купих. После го оправих, но от доста време пак се е прецакало. Понеже все не ми се разглобява пак, му намерих "цаката". Долу при педала на газта е рамо/механизъма от който едното жило отива на врътката, а другото към кранчето в коша. Та, ако раздвижиш врътката може и да го намериш. Ако не- ще ти го снимам утре. И, от това рамо, като го дръпнеш на ръка и врътката се връща в положение "синьо". После може от врътката да се пусне към "червено", когато се наложи. Поне при мен е така. Този проблем е хроничен при англичанките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #63 Отговорено 9 Февруари, 2020 (Редактирано) Огледах ги нещата, не мисля че е от жилото. А клапата за студено топло не се вижда. Тази клапа не е някъде зад жабката ?! Може би трябва да се разглоби централната конзола или цялото табло. Редактирано 9 Февруари, 2020 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #64 Отговорено 9 Февруари, 2020 Няма клапа топло/студено, има кран, който спира топлото откъм двигателния отсек. И се управлява с жило, което както каза колегата по-горе се е прецакало на панела за парното най-вероятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #65 Отговорено 9 Февруари, 2020 И аз така си помислих, че е само карначето. Огледах жилото. Всичко ми се вижда наред. Не ми се вижда нормално да мина 130 км и като вдигна капака да пипам с ръка капака на клапаните без проблем (не е горещ). Въпреки че смених термостата преди 4 месеца, явно е бил някакъв фалшив. Мисля пак да го сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #66 Отговорено 9 Февруари, 2020 (Редактирано) Провери ли дали е пълна системата с антифриз. Редактирано 9 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #67 Отговорено 9 Февруари, 2020 До горе. Това съм го играл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #68 Отговорено 9 Февруари, 2020 Преди 2 часа, jijane написа: Няма клапа топло/студено, има кран, който спира топлото откъм двигателния отсек. И се управлява с жило, което както каза колегата по-горе се е прецакало на панела за парното най-вероятно. Преди 1 час, Executor написа: И аз така си помислих, че е само карначето. Огледах жилото. Всичко ми се вижда наред. Не ми се вижда нормално да мина 130 км и като вдигна капака да пипам с ръка капака на клапаните без проблем (не е горещ). Въпреки че смених термостата преди 4 месеца, явно е бил някакъв фалшив. Мисля пак да го сменя. Има клапа колеги, написал съм, че се вижда и значи съм, и може да се види. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #69 Отговорено 10 Февруари, 2020 Това е клапата на средните духалки и няма нищо общо със клапа за топло студено. Както знаем на англичанките от средните духалки може да си избираме какъв въздух да преминава -такъв минал през топлообменника, или байпасирал топлообменника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
сивичко 0 #70 Отговорено 10 Февруари, 2020 Преди 12 часа, kvd74 написа: Има клапа колеги, написал съм, че се вижда и значи съм, и може да се види. има ли някъде видео как се сваля тази кутия, цялата. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #71 Отговорено 10 Февруари, 2020 Преди 2 часа, jijane написа: Това е клапата на средните духалки и няма нищо общо със клапа за топло студено. Както знаем на англичанките от средните духалки може да си избираме какъв въздух да преминава -такъв минал през топлообменника, или байпасирал топлообменника. Ще си проверя твърдението, но помня, че при въртене на врътката топло/студено и поглед с фенерче от шофьорската духалка при педала за газта се вижда клапа, която се движи. Може да е друга от тази която очертах, на мен най-близо ми изглеждаше. Имах и свалени снимки на корубата в която се намира питата, и там си се виждаше клапата. "сивичко", разглобява се таблото и се стига до нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #72 Отговорено 10 Февруари, 2020 Аз такава клапа не видях. Ако някой колега е разглобявал цялата система може да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #73 Отговорено 10 Февруари, 2020 Направих едно клипче, колкото можах. Клапата се вижда там откъдето казах, но дъздуховода при педала трябва да е отворен, позиция на врътката за посоката на струята- "само в краката", средното положение. Вижда се, че на едно положение скрива/затваря питата на климатика, в другото предполагам питата на парното. https://www.youtube.com/watch?v=F_YRzqwruNw Намерих и малко симки от лаптопа: това с дунапрена е клапата, кафявото питата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #74 Отговорено 10 Февруари, 2020 Колега имал съм същия проблем, просто откачи жилото от кранчето в коша и остави палеца на кранчето перпендикулярно на маркучите, няма логика но така беше отворено. После врътката в купето се движи спокойно, на студено не вкарва въздух и много леко затопля, на дясно отваря клапата на цяло. Според мен проблема е продължението на жилото след клапата което води към кранчето в коша. Имам цялото парно разглобено и в края на седмицата мога да го снимам. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове