Jump to content
DuMuTkO

Умира на баир :((

Recommended Posts

Здравейте, искам да попитам дали е нормално Хонди4ката ми - Д14А3 да умира на баир. Като казвам умира имам впредвид примерно посока София на магистралата след Траянови врата дето има едни баири там повече от 100-110 не мога да вдигна. Трябва да пускам 4-та за да кретам нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най вероятно е от качествата на мотора колега :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,не очаквай чудеса от 75к.с. :offtopic:

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този двигател не е особено силен - 110 Nm при около 5000 оборота (аз съм с D14A4), така че преди баирчето трябва да я позасилиш. Ако не успееш, сваляш предавки надолу и засилваш на обороти, иначе не става. Малолитражка е и силата и идва при по-високите оборотни режими (от 3 хил. нагоре). Спокойно, носи на доста тормоз. :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите, колеги. В такъв случай може да направя онази врътка с гарнитурата на дросела дето уж правело каручката малко по-жива и ще натискам смело! :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи го, някои хора казват че има прилив на енергия :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи го, някои хора казват че има прилив на енергия :offtopic:

има има , тествано е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, то моята умира на баир, пък какво остава за твоята? Нормално е, мощността е малка на милилитрите ни :offtopic: Ама нищо, бодваш четвърта и си пак в играта :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BatV

Доскоро карах кола 75кс- Ситроен С3. Та към Варна има едно баирче 5-6км след Девня. Или го качвах на 4-та или преди баира 150км/ч + и си го изкачва без проблем на пета. Както каза колегата, така е с малолитражките. Ама нема да се даваш ей! 4000-4500 оборота и си ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DuMuTkO

Е добре, дето викате тва 1,4 била издържлива .. но до колко оборота е добре да я карам? Едва ли е мн добре ако и бия прекъсвача постоянно :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа - D14A4 е същата работа - по един по-стръмен баир на магистралата на 5та повече от 85км/ч (2500 оборота) не можах да дигна - просто километража стоеше като залепен. Ужасен бях - от тогава само в града си я карам.Иначе до redline-а си е ок - после не е хубаво :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти пък. Исках да ти кажа, че е добре да превключваш на по-високи обороти, примерно 3000-3500. И на баира да не я оставяш да пада под 2500. Никой не говори за прекъсвач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако искате да ускорявате на баир трябва да качите над 3000-3500 оборота - 4та, ако трябва 3-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зчбучи я на 130 и не мърдай оттам. Ама наистина не мърдай. Това значи при започване на наклона веднага да подаваш газ за поддържане на необходимите оборити. Ако и това не помага - значи нещо не е наред. Според мен де.

Редактирано от J&D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво й е на прекъсвач? Той на 5-та няма да и удря прекъсвач.. пък и нали затова се зарибявам толкова жестоко по тия японки.. щото били непобедими.. браво на вас,ай са баш преди да си я зема ми кажете,че тва не е верно... :offtopic: немската каручка си и удрям прекъсвача,когато реша и то на ГАЗ(там няма прекъсвач,на око и слух превключвам предавка) и мотора за 3 години каране не ме е подсещал,че съществува.. целя се в хонда с амбицията,че японките са даже по здрави.. а не по кекави..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти пък. Исках да ти кажа, че е добре да превключваш на по-високи обороти, примерно 3000-3500. И на баира да не я оставяш да пада под 2500. Никой не говори за прекъсвач.

На Хемус при изкачване не трябва да пада под 3500 ако иска да държи скоростта :huh:

 

2 D_I_V_A_K_A Колегата lookcho веднъж разправяше как на магистрала движейки се на газ със 120-130 решил да доускори и свалил от 5-а на ... 2ра ... усетил се след малко че нещо не е наред и качил на 4-та... и още си кара колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегааа, що ми се струва, че твоето ауди не е 1.4... :huh:

Да колега,не е. Но пък е голямо и с повече цилиндри,и принципно.. повече би трябвало да се притеснява от високи обороти... до някъде. Колкото до издръжливост,той е тромав мотор създаден с цел дълго каране лесна и безпроблемна за двигателя подръжка на по висока магистрална скорост.. с по ниски обороти.. не случайно се развърта чак след 3800об/мин. 1.4 си го представям пъргав,бързооборотен,с по ниска магистрална скорост,по нисък въртящ момент,и по добра издръжливост във високи обороти... най-малкото защото 1.4 е наполовина на 2.3 и за да подържа едни 160-180 км/ч примерно,трябва да е измислен да работи добре във високи обороти.. защото на петака 160-180 не са му тежки,докато за 1.4 според мен са му множко... освен това,като карах няколко сивици ми направиха именно такива впечатления,че развъртат супер бързо и доускоряват някак си след 4000об/мин... Колеги,може да бъркам в преценките си,не оспорвам абсолютно нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма да се плашиш това е положението с 1.4 литров мотор, не може хем икономия, хем да набира по баирите яко, но това с 75-90 к.с. си струва да опиташ, ще живне количката, доста колеги писаха по този въпрос, успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 D_I_V_A_K_A Колегата lookcho веднъж разправяше как на магистрала движейки се на газ със 120-130 решил да доускори и свалил от 5-а на ... 2ра ... усетил се след малко че нещо не е наред и качил на 4-та... и още си кара колата :huh:

грешка ;) повече към 150 беше ;) ... и сега с прекъсвач на 8000 или 8100 не стигам 100км/ч

 

П.П. извинявам се за офф-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

сложил си си прекъсвач на газ? или ... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, то моята умира на баир, пък какво остава за твоята?

...чак пък да умира :cool: моята не е първа младост ама си тегли прилично на баирите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Plevelcho

Точно на та зи отсечка карам само на 4-та,и нямам ядове,а и има добра еластичност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз като си карах колата за първи път се разочаровах точно на тази отсечка.. карам си със 110 на пета и почват да падат километрите педала до долу те пак падат.. УЖАС!!следващият път започнах да го изкачвам със 130-140 БЕЗ ПРОБЛЕМИусеща се огромна разлика като си след 3000 оборотаопитай и ще се убедиш :cool: колегите са прави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложил си си прекъсвач на газ? или ... :cool:

не казвам просто, че 8000 са ми малко под 100 което ще рече че тогава трябва да е отишла на към 12000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jorko111

Здравейте, искам да попитам дали е нормално Хонди4ката ми - Д14А3 да умира на баир. Като казвам умира имам впредвид примерно посока София на магистралата след Траянови врата дето има едни баири там повече от 100-110 не мога да вдигна. Трябва да пускам 4-та за да кретам нагоре.

http://www.auto-press.net/index.php?cat=3&sub=5712

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам дали е нормално Хонди4ката ми - Д14А3 да умира на баир. Като казвам умира имам впредвид примерно посока София на магистралата след Траянови врата дето има едни баири там повече от 100-110 не мога да вдигна. Трябва да пускам 4-та за да кретам нагоре.

http://www.auto-press.net/index.php?cat=3&sub=5712

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Ауто Билд - най-престижния ориентир в съвременното автомобилостроене! Май продажбите на новата Инсигния не потръгват...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но моята даже не може да вдигне 190, най-много до 180 по едно надолнище съм я изпъвал, повече не иска. Дали и има нещо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PHOTOCH

Този мотор е доста икономичен.Човек трябва да реши кой е приоритета-резачка или икономичност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eDaniel

Незнам за какво говорите просто. Моя Вектър 1.6 умира ако случайно отпусна газта. Просто повече не мога да ускоря защото не върви нито на ниски, нито на средни, нито на високи. Затова много ме е яд, когато изкачвам баир и някой пред мен ковне спирачки. Направо ми иде да му извадя певеца. Да поясня че става дума за баира след Костинброд по посока прохода Петрохан. За самият проход няма да казвам нищо - той си е изпитание и за яки мотори.

Редактирано от eDaniel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

яките мотори нямат проблеми с баирите :) , само за пример-на връщане от морето на баира преди Троянови врата 180 на 4та и намалих(бях намалил на 110 защото имаше 2-3 камиона ,които караха бавно и минах от 5та на 4та),а с 1.3 мотор падах на 110-115км независимо колко съм се засилил :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо им няма на количките - супер са си... като искате повече мощност - включете 4та и дайте газ, нищо няма да й стане. Аз и 3та съм вкарвал на магистралата с икономика, пълна кола и желание да изпреваря при повечко трафик в лявата лента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само педала до долу мотор-ите са здрави :) Колкото до баирите и аз съм 1.4 90к.к.с. със скорост 130 на Траянови врата излизам с 120А и разрешението на скоростта е 130 внимаваите,има доста магистрални полицаи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ganeca

Истината на баира е големия мотор, каквото и да си говорим той си има тяга и от ниските, малкия - само в оборот.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

Какво разбираш под голям и какво под малък мотор ? Защото ако говориш за 1.6 и 2 - в грешка си :) ако говориш за 1.3 и 3.1 ... дам може и даси прав ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и защо да е в грешка за 1.6 и 2.0- я им сравни вьртящите моменти

Редактирано от sturshel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

А при какви обороти се достигат тези въртящи моменти, от 1.6 и от 2.0?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Сивик 1.6 113 к.с. 140/5100 въртящ момент при оборотиОпел Вектра 2.0 115 к.с. 170/2600 въртящ момент при оборотиВъртящия момент не е чак толкова в големи граници при двете коли (като например Вектра 2.5 V6 (170 Hp) където въртящия момент е 227 при 4200 об/мин ), теглото им е почти едно и също но; едно голямо НО. Вижда се разликата в оборотите и там е отговора на въпроса: за да имаш мощност по баира ти трябва да си на оборотите при които достигаш максимален въртящ момент!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и защо да е в грешка за 1.6 и 2.0- я им сравни вьртящите моменти

...и кво като ги сравним зависи доста и колко коня е колата тя може и да е голяма кубатура ама малко коне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...