Jump to content
doctor

Най-бързата кола, която сте карали

Recommended Posts

С аудито като го взех 220 по GPS и ме хвана шубето като че ли имаше място за още малко... После като намалих се замислих - тази дърта барака как не се разпадна докато я карах с такава скорост. Возил съм се в БМВ М5 вдигна 250, стоково RS4 то пък беше ограничено пак на 250, най-много в едно Порше 911 турбо '93 (993) - 270 :dry: Последните 3 возила не съм ги карал само съм се возил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята максимална скорост която сам дигал е 210 км/ч с хонда сивик д15б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедес амг 6.3 - 315км (тука само се возих)Црха редовно го цепя на магситралата 240++ (просто километража спира на 240 а оборотите се качват)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тука един колега ни е отворил една темичка, да го копирам!Какво се случва при скорост над 200км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-бързата която съм карал е моята - 120км/ч пътя Добрич - Силистра. Колеги, май забравихте за мотото на Националната? ПС: Към пича с 220 из града - Явно живота ти е писнал и си решил да се претрепиш, ок, ама гледай да не взимаш жертви с тебе. Замислил ли си се ако някой бездомник, пиян или какъвто и да е ти искочи на пътя от тъмното? Кво ще кажеш тогава? "Ама той искочи от тъмното пред колата, аз не съм виновен", така ли ще се оправдаеш? Недай си боже да стане..! Замисли се малко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-бързата която съм карал е моята - 120км/ч пътя Добрич - Силистра. Колеги, май забравихте за мотото на Националната? ПС: Към пича с 220 из града - Явно живота ти е писнал и си решил да се претрепиш, ок, ама гледай да не взимаш жертви с тебе. Замислил ли си се ако някой бездомник, пиян или какъвто и да е ти искочи на пътя от тъмното? Кво ще кажеш тогава? "Ама той искочи от тъмното пред колата, аз не съм виновен", така ли ще се оправдаеш? Недай си боже да стане..! Замисли се малко!

тоя пич с 220 в града според мен още няма основно образование :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-бързата която съм карал е моята - 120км/ч пътя Добрич - Силистра. Колеги, май забравихте за мотото на Националната? ПС: Към пича с 220 из града - Явно живота ти е писнал и си решил да се претрепиш, ок, ама гледай да не взимаш жертви с тебе. Замислил ли си се ако някой бездомник, пиян или какъвто и да е ти искочи на пътя от тъмното? Кво ще кажеш тогава? "Ама той искочи от тъмното пред колата, аз не съм виновен", така ли ще се оправдаеш? Недай си боже да стане..! Замисли се малко!

тоя пич с 220 в града според мен още няма основно образование :|
Два испита ме делят от висшето,само да несе отрепя до тогава че язък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два испита ме делят от висшето,само да несе отрепя до тогава че язък.

Единият е по Български език :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200 км с моята 5-ца,но ина4е най-мощната,която съм карал е Volvo C 30 2.4i. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не опревдавам колегата ocean , но реално погледната това са булеварди 5-пъти по-къси от Цариградско и с има няма 3-4 места където можеш да направиш обратен завой , както и тези срещу теб , намират се до жилищни блокове или градина , в единия случай завършва булеварда с кръгово без предимство , където може и на дрифт , или светофар , който ако светне зелено можеш да продължиш към Митницата и ако се вземе успешно завоя на новия надлез до митницата , ако го позволява колата ще е с има няма 400 км/ч :rolleyes: Шегата настрана , но колега , и аз съм майничка и единственото място където си позволявам да вдигна 200 км/ч / не че ги вдигам , защото колата не може / със сивика ми е магистралата или отсечката преди да се качиш на магистралата :) Всички останали места или някой ще те засече , ще те спрат куки или още един куп други неща ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110 с акорда ,но с вратите напред не беше по мое желание но све пак се получи ефектно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

210 с моята кукла :D а най бързото животно 750 ninja подготвена за писта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С мойта 230км/ч повече ме достраша,защото валеше,а иначе съм се возил с 320км/ч на немски аутобан с Поршенце мисля беше 997(сток. 480к.с.,но това беше със сменени турбини и аспусна система и на диното даде 581к.с.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм удрял 260 макс (с ограничението) с Ауди РС6 4.2 ФСИ БИ Турбо,все едно караш с 200... просто тръпката е неуписуема..но не е играчка..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 6г Ф18Б2 - 240 Сузуки Суифт ГТИ - 195 (нататък става мн. страшно)Опел Зафира 2008 1.9 дизел+чип - 250

Колега тоя акорд от 10етаж ли го засилва.Зафирата също не ми се варвя 250 вероятно километража лъжа с 30 да се кефят опелджийте.Аз със Омега 3.0 218 коня мяй беше че 240 бахти зора.След 220 голямо тъпчене беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...eй с тая дизел Зафира вдигнала 250км/ч направо изби рибата трябва да е станала над 200 коня и нагоре за да ги направи ...ако кажеш,че можела и още Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200 с моята хубавица,беше ме страх повече да натискам.Най мoщната дет съм карал е ауди А8

Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най бързата която съм карал ПОРШЕ ,ама бавно /горе долу/ ,а при каква скорост,след 190 почвам да мисля по друг начин........ как ще спирам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турлак голям съм тествам сичко квото ми падне в ръчичките,върви не върви колко му душа дава ;) С моята д15кА наи редовно като си тръгна за тетевен по магистралата под 140 50 не падам(където има възможност без тунели) дигал съм 220 с бмв 7ца!с моита 195 с мъки ;) ма си държи добре 170!тетевен софия 120км разстояние за около 50мин съм го зимал кат спрях беше лятото и гърнето лилава станало отзад ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е наи бързата която съм карал но за сивик мисля е добре ,колата отиде до 7800прм незнам защо адаша затри снимките и клиповете ;)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

299 км/ч поне толкова показа километража хаахс цбр 1000 рр ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска разцъках на летището един Лексус LS600H.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги като си правите екперименти с скоростта, гледайте да няма други коли наоколо:)!! Ако се отрепете, отрепвайте се сами, без да убивате други:)!!Лично аз съм имал възможността да вдигна:236 км/ч (gps, пвава отсечка)- VW Touareg 3.0, на магистралата София-Банско (все едно си караш Сивика със 140) :) 221 км/ч (gps, права отсечка)- Renault Laguna 2.2, пак на магистралата София-Банско197 км/ч (gps, наклон)- Моята Хондичка 1.4, по нанадолнището на Цариградското шосе на влизане в София (където е отсечката от Елин Пелин), иначе на права отсечка забива на 174 и не мърда, достатачно за 1.4 все пак....Пак казвам, внимавайте когато си правите такива експерименти! над 150-160 км/ч по нашите пътища (защото истински магистрали нямаме) не си е игра! Иначе ако имахме истински пътища, 180-190 км/ч със ХУБАВА, НОВА И ПОДДЪРЖАНА кола не е никакъв проблем и е относително безопасно да се поддържат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

240 с люда по километраж с оригинални джанти и размер гуми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

27 км/ч - без превозно средство, прав път57 км/ч - с бегач Rivera Mustang, по леко надолнище170 км/ч - с моята англичанка, по маг. Тракия, прав път, повече неще200 км/ч - с разни нови рент-а-кар, все натоварени с багаж до горе по небългарски пътищаП.П. Имам един въпрос, който не е за тази тема, ама ако някой му скимне може да ми драсне едно лично. Катализатора ми е премахнат, и гърнето ми е спукано на няколко места. Вярно ли е, че като го сменя (само гърнето) с ново, колата ще загуби малко мощност, и ще намали малко разхода ми на гориво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Мойта нагличанка 180 на бенц и 200 на газ,ама на 4та и оборотомера подмина скалата :(:D:blink: а мотора ревеше като хималайска мечка.това на пътя Перник-Радомир след ремонта.баси пистата е и няма полиция :blink::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На чичо ми Мерцедеса CLK 3.5 - 305к.с някакъво юбилейно издание. Звука от изпусквателната система беше зверски, ускорението зверско от кеф. Единствения недостатък е че ми беше леко тесничко вътре :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

190 км/ч Хонда Д14А3 :(

и аз сам с такава ама повече от 140 не ми се иска с тез амортисьорииначе 195км-NISSAN ALMERA 98' :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа, че на мен не ми е тръпка да се возя или да карам с 1000км/ч тръпката ми е от ускорението. И манията ми за вратите напред или така наречения дрифт за който не е нужна голяма скорост. Иначе:255 - Сузуки GSX 1000 К4 195 кончетаРовер 214i 75hp - 150 по равен път (ама се пак е на мама и ме е страх да не земе нещо да гръмне - мразя я тая кола)Хонда прелюд ;) 180(по нанадолнище) по новия участък за към центъра (педела беше малко след половината може би и имах чувството че колата стана на 2 см от земята)VW TAURAN (на бащата чисто нов го зе) най много съм го карал със 150 и доиде завоя и ме фана страх много нестабилна кола.... иначе бащата си го ръчка до 200 и не може повече (се пак е на метан 2.0 115 коня някъде)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да си ъпдейтна поста! С 1-та ми кола - Вектра А 2.0 115 коня, няколко пъти правих 200км/ч.Сега с нетърпение чакам да проверя възможностите на дългоочаквания ЦРХ 2ген. Д16З5! ;) Иначе съм фен на ускорението, а не на максималната скорост! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

291 с мотора, толко си може :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа, че на мен не ми е тръпка да се возя или да карам с 1000км/ч тръпката ми е от ускорението. И манията ми за вратите напред или така наречения дрифт за който не е нужна голяма скорост. Иначе:

255 - Сузуки GSX 1000 К4 195 кончета

Ровер 214i 75hp - 150 по равен път (ама се пак е на мама и ме е страх да не земе нещо да гръмне - мразя я тая кола)

Хонда прелюд :D 180(по нанадолнище) по новия участък за към центъра (педела беше малко след половината може би и имах чувството че колата стана на 2 см от земята)

VW TAURAN (на бащата чисто нов го зе) най много съм го карал със 150 и доиде завоя и ме фана страх много нестабилна кола.... иначе бащата си го ръчка до 200 и не може повече (се пак е на метан 2.0 115 коня някъде)

180 коня е, не си го пържил явно щото 299 ги прави за норматив :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа, че на мен не ми е тръпка да се возя или да карам с 1000км/ч тръпката ми е от ускорението. И манията ми за вратите напред или така наречения дрифт за който не е нужна голяма скорост. Иначе:

255 - Сузуки GSX 1000 К4 195 кончета

Ровер 214i 75hp - 150 по равен път (ама се пак е на мама и ме е страх да не земе нещо да гръмне - мразя я тая кола)

Хонда прелюд :) 180(по нанадолнище) по новия участък за към центъра (педела беше малко след половината може би и имах чувството че колата стана на 2 см от земята)

VW TAURAN (на бащата чисто нов го зе) най много съм го карал със 150 и доиде завоя и ме фана страх много нестабилна кола.... иначе бащата си го ръчка до 200 и не може повече (се пак е на метан 2.0 115 коня някъде)

180 коня е, не си го пържил явно щото 299 ги прави за норматив :)

 

Е то ги прави ама нямаше къде смисал трябваше да се завива пък и беше през деня и имаше и коли....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с мерседес цлк 230 компресор с 260 няколко пъти съм карал.. (:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

210 с д15б2 седан и то на гас и кьм 240 с хонда ЦБР ама с мотора напрао не знаех де се намирам после.Онея ненормалници как дигат 270 280 не знам.

и аз тва се чудя...един приятел има мотор Хонда, и ми каза, че го е карал с толкова и не го било страх...Най-бързата кола, която съм карал е на target VTi-ката, ама я карах из града и не е било с повече от 60. А иначе моята Д13ка на магистралата съм я карал със 180 - газ до ламарината и повече не може (това след като сложих спортна генерация, колектори и т.н) сега след последните подобрения не съм я пробвал, но си имам едно наум. Има много малоумници по пътищата, особено по магистралата...случвало ми се е да ме изпреварят 2 джипа (Х5 и някъф Мерцедес) които се гонеха, единия ми мина отляво а другия отдясно...имам лоши спомени от катастрофа с родителите ми, и гледам да се въздържам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 180 км с моята бабка и върнах газта, че не се знае какво може да стане :cold: особено по нашите "хубави магистрали (имам предвид към Варна от Шумен преди да позакърпят тук - таме дупките). Иначе съм се возил на скорост 220, 260 и пътят се събира в една точка :cold: За повече не ми се мисли ( напр. формула 1 или Сузуки Хаябуса на макс )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...