Jump to content
Guest tison

хонда на газ

Recommended Posts

Guest tison

Искам да попитам кой двигател се държи по-добре с газова- 1.3 с електронния карбуратор или 1.5 моно на 5 генерация сивик. Става въпрос за обикновена газова- с плочка. Доколкото знам пълните инжекции им трябва газов инжекционен и май само тез двигатели стават за обикновина газова. А за този от 6генерация сивик който е 1.4 каква е подходяща. Че да знам към кой матор да се ориентирам :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Земи си 1.5 моно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

бате не си осакатявай ПРЕКРАСНИЯ, ИЗКЛЮЧИТЕЛЕН, НЕПОВТОРИМ и УНИКАЛЕН автомобил, с тия газови изпълнения. Нали знаеш "икономията е майка на мизерията" ... на хора, които с тази мисъл си я купуват НАЙ-ГОЛЯМАТА БЕГАЧКА в историята на бегачките, не трябва да им се позволява да си купуват ХОНДА въобше :cool:

Редактирано от Al_Capone
Цитати!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest borko

Аз с такава мисъл си купих втората и въобще не съжалявам :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest wladko02

по-добре си вземи 1.5 моно , незащото 1.3 не е добре на газ ... просто са му малко конете и няма да ти хареса как въври, а пък 1.5 е по-добър вариянт осеща се,че има нещо под капака :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Д13Б2 и обмислям да сложа газ само ме е страх да не падне мощоността Така че ако някой има опит с този двигател моля да даде съветче :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе хора стига сте си осирали колите с тая газ бе.... не стига че спаваш колата супер мнн ами и двигатела и цакаш нема смисал от тая газ изобщо те достатачну малко си ни горят колиците да не говорим за 1.3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Д13Б2 и обмислям да сложа газ само ме е страх да не падне мощоността Така че ако някой има опит с този двигател моля да даде съветче :D

По-добре недей! Една позната има газово на корса 1.2 и съжалява, а корсата си харчеше стабилно преди това. Няма смисъл да си унищожаваш колата, още повече, че и без това не гори кой знае какво...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Само за протокола 1.2 Шкода Фабия (кола на 30000 километра на година и половина в гаранция) си гори 8/100 градско при кротко каране. Моята кола (1.5 на 15 години и 297000 километра) при кротко каране гори 8/100 газ. Бензина е 2.50 за литър (8х2.5 20 лева), газта е 1.08 (8х1.08 8.64) разликата е повече от два пъти вече. Въпрос на сметка е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

А до около 2000 оборота на газ придърпва ли ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Orlin

Някой колеги май са твърде вманиячени. С риск да бъда хулен, ще кажа някой работи.Първо:Хондата си е кола, не си мислете, че е нещо съвършено. И тя се чупи, и тя иска поддръжка, и тя е от метал...Второ:Не наричайте "БЕГАЧКА" автомобили сериино производсвто с такива двигатели. Защо трябва да се изживявате, сякаш карате СУПЕР БЕГАЧКИТЕ, като карате същата хонда като на "бай Пенчо" който ходи с нея на работа всеки ден. Подяволите тези коли правят от 0 до 100 за 10 секунди и развиват скорости от порядъка на 180-190 км/час и не е никък комфортно да се пътува с такава скорост.И да, на газ е "оферта". Вие си карайте "БЕГАЧКИТЕ" на бензин, позволете ми аз да си карам колата двойно повече за същите пари...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе орлин си е прав,не че имам газ ама сериозно се замислям дали да не натепам ена бутилчица и да карам джоино повече 6тот тия е ясно че няма да намаляват бензина пук като искате СКОРОСТ превключвате на бенз и летите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest N_D

Това колко гори и колко варви на газ и бензин е относително. Въпрос на регулировки. Всичко е до настройка на изпарител и делко. Имал съм варианти когато колата ми е вървяла дори и повече на газ.А по въпроса Д15 или Д13 мисля че 1.5 е по податливо за газ. В смисъл че по-лесно се настроива за разлика от карборатора и то точно този на Д13-та, не че не може, но аз лично си мисля че е по-добре Д15.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така аз съм с 1.5 двигател с газ гори ми извън градско около 7/100 на бензин ми гори около 6/100 (за два месеца минах около 10 000 км)Равносметка Газ 10 000 среден разход 7 = 700 литра сегашна цена на газта 1,14 = 798 леваБензин 10 000 среден разход 6 = 600 литра сегашна цена 2,40 = 1440 леваАз съм с 5 генерация хеч 1.5 двигател купих я преди два месеца 2800 лева и какво излиза че ако нея карам на бензин за 40 000 км спестявам толкова че да си купя още една!!!Ха да ви видя сега какво ще кажета за бензина! Няма спор бензина си е бензин ама няма спор че парите са си пари!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xNETZx

без съмнение е по-евтино но въпроса е дали си готов да подложиш колата си на това и дали си струва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Max77

Хондичката ми VTEC(D16Z7) седан,тежи доста понеже е 4WD.Сложих и обикновенна газова(с плочка) и съм супер доволен.на дълго ма дава разход 8/100 е вярно е че се усеща спъване на кончетата но всичко си има цена....така че слагай газ и...... газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

хонда на газ?писах на колега, лично съобщение... скиптично настроен за газта.и аз бях против, когато взех моята "кошница" въпреки че бутилката беше пълна, си я въртях близо 2 месеца на бензин.но с тези задръствания, и тези км, които минавам разлика има "бате"!1 е да караш с 20лв бензин - 100км в града, друго е да каращ с 20лв газ - 200+км.върлите противници ги разбирам... не искат да си "съсипват" машината, така ще е докато "ТАТИ НОСИ, МАМА МЕСИ"...колата им е да седи пред блока повечето време/да слезнат до център/да отидат на вила или подобни движения по улиците на града.изключения правят "ТУНИНГ МАНЯЦИТЕ"... въпреки че е спорен/а въпроса/темата: "що е тунинг и имали ТО, почва у нас!?"- аз върша работа "бате" и въртя км...слагай и не се замисляй/веднага ще усетиш раликата в джоба!- до върлите противници: съсипва се двигател/не само от газ/, но е доста сложна и относителна материя: кога/как/защо и подобните и там.- дали се спъва колата... знам ли! който пожелае нека го повозя, моята "кочина" с 1.5 на 90коня се държи безпроблемно!- още нещо: услугата "газифициране" на автомобил, беше ли по евтина... доста голям % биха ползвали газ за автомобилите си./лично мнение ...не ангажирам, абсолютно никой/

Редактирано от l9th

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 1.5 моно на газ от лятото на 2003г. с най-обикновенна газова без никакви екстри. Преди година сложих само емулатор на инжекторите.До сега никакви проблеми влседствие на карането на газ. Сметка на парите не съм правил, но ще е много показателна, особено при сегашните цени на газта и бензина.Ако уредбата е монтирана грамотно и настроена правилно, няма никакви опасности за мотора. Не на последно място да се кара на газ е много по-екологично. Може някой да се смеят, но това за мен също е много важен въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишната ми кола беше 1.3 веднага щом я взех и сложих газ, гратско в софия ми даваше около десет ама я настъпвах колкото можеше, докато с бензин я нямаш тази опция освен ако нямаш собствена бензиностанция. Държеше се доста прилично само към въздушният филтър е по капризна ,изисква да се сменя на 5000км иначе почват яко да играят оборотите и качва разхода. И проблема на карбуратора е по трудното минаване от бензин на газ и обратно ,който при моно и пълната инжекция го няма :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета ще ви споделя нещо не си мислете че говоря така само защото нямам газ на колата аз няма да си сложа макар че това е въпрос на лично мнение та нека ви кажа нещо "Дизела е за Камиони Бензина е за коли(като нашите) а газта е да си опържиш къртофки :rant: ) нищо лично :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest charlie

Не знам за какво точно иде реч в темата, но напоследък минават през сервиза ми колеги и от други форуми и марки коли и едно от условията да поставя газова инжекция е да няма никакви "видими" следи че колата се кара на газ. Почвам даже да ми става супер смешно, че хора противници на газта след като им поставя газова инжекция излизат с лафа, ама то няма никаква разлика, че даже май върви повече... Просто по някога не мога да разбера, защо се е забило понятието, че газовата уредба е нещо еретично и това е ерес за двигателите. Явно по една или друга причина хората хулещи подобен вид двойно гориво са роднини на хората от близкия изток, какво ли?! Както и да е: една от последните коли с много коне (над 280 коня, уж) - Волво на 5 цилиндъра с 20 клапана и турбина на 0.7 бара кара вече със същата система която поставам и на всички автомобили и разхода е около 2 литро повече отколкото на бензин, но не ви препоръчвам да се качвате при този шофьор, защото за краткото време по време на настройите, смених цвета на кожата поне 5 пъти. А аз не се плаша толкова от скорости, но този е направо луд за връзване....Ами такива ми ти работи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest N_D

Безспорно газовият инжекцион е за предпочитане, нама разлика във вървенето, а гори колкото и на бензин,ако не и по-малко. Пример: От Ст.Загора към Варна, аз Д13б2 хеч и братми с Голф 1,4 , ама неговата е с газов инжекцион, бутилките са еднакви 25л. сабира максимум 20-21 литра. Карането беше около 100, на магистралата проби колко ще вдигне и т.н. моята бутилка свърши малко след Девня, а неговата след два дни джиткане из Варна не беше свършила. Равносметката е с около 1-1.5 литра в полза на газовия инжекцион. Друг е въпроса дали ти се дават 1200лв. за билгарски или 1600 за италиански.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така аз съм с 1.5 двигател с газ гори ми извън градско около 7/100 на бензин ми гори около 6/100 (за два месеца минах около 10 000 км)Равносметка Газ 10 000 среден разход 7 = 700 литра сегашна цена на газта 1,14 = 798 леваБензин 10 000 среден разход 6 = 600 литра сегашна цена 2,40 = 1440 леваАз съм с 5 генерация хеч 1.5 двигател купих я преди два месеца 2800 лева и какво излиза че ако нея карам на бензин за 40 000 км спестявам толкова че да си купя още една:angry:Ха да ви видя сега какво ще кажета за бензина! Няма спор бензина си е бензин ама няма спор че парите са си пари!

Много правилно казано :blabla:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само искам да добавя 4е на ГАЗ има опастност след 100 000 км да сменяте клапани, поне на мен ми се слу4и така ;) .Купих си д15 з6 от белгиа с газова, обикновена, сложена там и което не беше наред на колата, е 4е двигателя тресеше, което за хонда НЕ е нормално.Като я докарах в БГ ми смениха 8 изпускателни клапана и комплект гарнитури и семеринги и колата се успа.500лв ми струва ;) .

Направи си една равносметка за тези 100 к колко парички ти е разликата в разхода и ще видиш, че 500 лв за клапани си ги избил много отдавна. Лично мое мнение е, че има само едно нещо от разход на бензин 5,2 на 100... и тва е разход на газ 5,2 на 100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 000 км е страшно много! /на някои хора ще им побелеят косите, докато ги навъртят/вие ме изумявате, сякаш спите с тези коли.нормално е да и се радваш, но чак толкова... кола - вози те от точка А до точка Б това е...искаш да ти е евтино, слагаш газ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хонда на газ?писах на колега, лично съобщение... скиптично настроен за газта.и аз бях против, когато взех моята "кошница" въпреки че бутилката беше пълна, си я въртях близо 2 месеца на бензин.но с тези задръствания, и тези км, които минавам разлика има "бате"!1 е да караш с 20лв бензин - 100км в града, друго е да каращ с 20лв газ - 200+км.върлите противници ги разбирам... не искат да си "съсипват" машината, така ще е докато "ТАТИ НОСИ, МАМА МЕСИ"...колата им е да седи пред блока повечето време/да слезнат до център/да отидат на вила или подобни движения по улиците на града.изключения правят "ТУНИНГ МАНЯЦИТЕ"... въпреки че е спорен/а въпроса/темата: "що е тунинг и имали ТО, почва у нас!?"- аз върша работа "бате" и въртя км...слагай и не се замисляй/веднага ще усетиш раликата в джоба!- до върлите противници: съсипва се двигател/не само от газ/, но е доста сложна и относителна материя: кога/как/защо и подобните и там.- дали се спъва колата... знам ли! който пожелае нека го повозя, моята "кочина" с 1.5 на 90коня се държи безпроблемно!- още нещо: услугата "газифициране" на автомобил, беше ли по евтина... доста голям % биха ползвали газ за автомобилите си./лично мнение ...не ангажирам, абсолютно никой/

:dry:;):dry:;):dry:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чета,препрочитам колеги и все нещо не ми е ясно :) Болшинството от нас тук карат коли на възраст от 7до 17 години .На моя акордьон му сложих обикновенна газ три дни след като го взех мога да кажа ча двигателя почти неизтива :) ,ама газта цакала двигателя ,клапаните,гърнетата и така нататък а бензина цака джебчето другари.Колата си върви перфектно и смя на да твърдя че скороста и динамиката която има на газ абсолютно ме задоволява.Ако бачках за пет бинки на месец и въртях по 1000 километра за това време супер е бензина ама като бачкам за пет пъти по малко кинти и въртя три пъти повече километри газта е манна небесна :)

Редактирано от WILDMAN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JoroHondata

КолегиАз нямам нищо против ГАЗТА, но за сега не бих си сложил на Хондата газ- и ще обясня защоИмам известен опит с газова инсталация (ладата на наще беше една от първите на газ).За мен е ПОДИГРАВКА да караш кола инжекцион (каквато и да е кола)- и да и сложиш обикновенна газова инсталация :)!От тук следват и всички "експерименти" с нашите коли, които не са с "подходящи" газови инсталации, от където следват и всички проблеми с колите на газ. Да- вярно е, че има по- голямо износване на клапаните и на буталата като цяло (поради по- високата температура на изгаряне на газта), но този процес така или иначе е бавен.Аз лично нямам нищо против да си карам Хондата някога и на газ, но нямам излишни 1600- 1800 лева за газов инжекцион. Според мен е глупаво да караш инжекцион, да си сложиш обикновенна газова, и после да се хвалиш колко ти е по- евтин разхода за гориво.Надявам се да бъда разбран абсолютно правилно :) Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее газовия инжекцион е префектния вариянт .Разбирам какво имаш превид ,но аз просто казвам че колата колкото и да е хубава е само вещ която трябва да ни служи .Аз карам различни таралясници на газ вече близо 12 години .Акордьончето е на 14 ако изкара още две три супер сле дова поема пътя към скрапа и следващата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WILDMAN, :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте хонда-фенове,от сега се извинявам за офф-топика, но ви моля за инфо. къде в София да ми сложат обикновена газова уредба на колата?Мерси предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Искам и аз ако може да изразя мнение. Моята Хонда гори 7,5/100 с клима, обаче.... Много е мудна. Не мога да разчитам на нея да ме спаси в рискови ситуации.Да знам икономично е ,но за сметка на много други неща. И преди няколко дена забелязах с ужас още нещо. Реших да я обърна на бензин щот се вбесих как върви бавно бавно по един баир и останових, че... ми тя и на бензин вече е същата. Какво е станало не знам, този двигател маи го окотих с газта. Народа е казал, няма безплатен обяд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове сичко опира до паричкиии...ако имахме ного пари тоя форум щеше да има само един топик който нямаше да е свързан с купува продава технически въпроси и други :(За тия 100 000 на газ дето споменахте със смяна на клапани, при мен са точно 100 000 и двигателя си е както преди, но както споменах газта убива конете задушават се не им харесва сламата, не ядат и не вървят...но това е равносметката.Поне съм спестил над 3000 лв от това че карам на газ, демек купувам си още една хонда и си свиркам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли ги тея 3000 лева?Или само се успокояваш,че "уж си спестил" за още една Хонда.И закво?100 хил. км си карал и си усещал,че не е като да караш на бензин,ама поне викаш евтоно ти е излизало...Бахти,веднъж се живее.Аз лично си карам на бензин,не му мисля много-много. Не се заяждам,само ме доядя коолко много пари се пестили с газта... P.S.Когато вляза в червения сектор,колко литра ми остават приблизително?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Harpi приятел, колко километра минаваш на ден (средно)? Градско или извън градско? Колко ти харчи колата? Колко са ти консумативите за подръжка на газовата (реглажи, изпарители или мембрани, по честа смяха на масло, по често смяна на въдушен филтър)? Колко време си губил да ходиш по сервизите? Колко ти харчи на бензин? Дай да удариме чертата и аз ти гарантирам че си спестил много малко или е едно към едно или даже си на загуба. Айде лека и без нерви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте всички!Наскоро споделих на един приятел, че ще си слагам газова. Той като се разбуча" Казаха по телевизията, че щели да спират от движение коли, на които газовите уредби не били фабрично поставени". Аз все уж гледам новините или в най-лошия случай когато имам време, но такова нещо не съм чувал. Някой от вас да е чувал нещо по въпроса?За газ съм все още навит. Въпрос на време е да си сложа. Разпитвах тоя и оня и комай повечето са за газ-та. Нито пъргавината намалявала, нито качествата на двигателя. Пропуснах да кажа аз съм с двигател Д15Б2.Като я сложа ще се уверя сам:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да вметна, че най - удачния вариант за обикновената газова уредба е Д15Б2. Това не е само мое мнение. До сега съм питал на няколко места хора които слагат газ на японски автомобили и всички са на едно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NPN

D15Z3 VTEC-E;Газов инжекцион SIMGAS; Изминати 200км без да е направена прецизна настройка (поради нежелание или липса на знания на майсторите);Среден разход в смесен режим 5,5/100, но двигателят се оказва леко 'спънат';Търся майстор, който си обича занаята, за по-прецизна настройка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е добре и е точно така, както е написал колегата Capone, обаче отново започнаха тия 'напеви' на платената журналистика, че EU иска забрана за газовите уредби. Може да не стане в 2009, че се задават избори, но в 2010??? :huh: - мисълта направо ме натъжава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Само за уточнение Европейската комисия иска да спре монтажа на допълнителни газови уредби - искат само фабрични такива, НО това още не е влезнало там за обсъждане. Имайки предвид тежката и тромава административна система на ЕС и ЕК реално гласуване на този проект може да има най-рано 2010/2011 ако не е отхвърлен до тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...