Jump to content
-PaKo-

Civic 6ген. съвет при покупка

Recommended Posts

Здравейте, загледах се по Сивик модел 97-99г та имам няколко въпроса към вас. Принципно съм по Рената ( това по-добре да не го коментираме :ph34r: ) и посъбрах пари за Megane Coach но взех да се навивам и на една такава хондичка. В момента съм в процес на продажба на моето рено, та използвам времето да посъбера позитивни и негативни мнения за двете коли. Не очаквам от тук някой да похвали мегана, затова директно питам за хондата. Изискванията ми са да е под 100кс и да не е 75кс (каквито масово са 1.4i ), според написаното в "Уикипедия" трябва да търся сивик с мотор "iS" или по-точно D14A4 или D14A8 . Интересува ме и двата ли са с многоточков инжекцион ( моето рено е MPI и не искам кола с толкова електроника вече, че газовото не я харесва ) или са моно? Веднага след покупката замислям монтирането на газово затова питам, а моното е с голямо предимство там. Също ме вълнува като качество на изработката и издражливост кой мотор е по-добър? Като цяло модела произведен тея години ( 3 врати хечбег 97-99г ) как е с окачването, стабилността, маневрен ли е и по Хондаджийски ли вози :lol: Надявам се на обективни отговори, току-виж отбора се увеличи с един ездач :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл колегаЕдин от начините да усетиш разликата във возията между Хонда и твоето Рено е да направиш 2-3 кръгчета с някоя Хонделка (и ще забравиш за Реното). Аз съм със двигател Д14А4, но колата е Седан. За мен возията е добра, а пъргавината на мотора е отлична.Успех и късмет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел със сивик 5-та генерация, вози доста по-твърдо от моята 19-ска, но пък е и по-стабилна. Принципно съм фен на високите скорости а моята ренделка на 180 я отписвам, много са и къси скоростите, пък и над 160 се чуди в коя канавка :lol: Някой може ли да ми каже дали на 6-та генерация има мотор 90кс с моно инжекцион? Това ми е много важно и честно казано ако видя такава хонделка бих я взел пред мегана, че меган моно няма :ph34r: а бензина скъп, газовия инжекцион също :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Animal
Отговорено (Редактирано)

За D14A4 макс. скорост е 177 км./ч.

До този извод как точно стигна само да попитам? Колата ти не вдига повече от 177км/ч? Ако ДА, иди да я прегледат моля те.По темата, автомобила е страхотен, D14a4 IS 90 hp е много пъргав за малотрижка от този клас /то коя ли Хонда не е/ а и около 5 000 лв. можеш да си намериш с ел пакет и климатик. Какво повече му трябва на човек. И да 5 г. вози много по-твърдо от 6 г. /за сток окачване говоря, за спортно няма да коментирам, че аз съм с такова/ :ph34r: Взимай и въобще не се замислял за Мангал Коч /Megane Couch/. 6 г. vs. Меган Коуч - Хондата е много по широка, и просторна, удобна задна седалка, доволно голям багажник, страхотна визия и качество /за интериора няма да говоря, потресен съм от Мегана/, за ремонти няма да му мислиш, само ще се чудиш какво да и ъпгрейднеш. :lol: Редактирано от Animal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 коня са двигателите д14а4 и д14а8,първия е японски,а втория е английска сглобка.Аз съм с англичанка и сам доволен засега(за 2 години не сам пипнал нищо по нея).Ще чуеш различни коментари и за двете машини,но която и да вземеш няма да сгрешиш,само да ти кажа,че англичанката е по голяма и комфортна.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За D14A4 макс. скорост е 177 км./ч.

До този извод как точно стигна само да попитам? Колата ти не вдига повече от 177км/ч? Ако ДА, иди да я прегледат моля те.
Ами от ТУК. Не съм я пробвал колко ще вдигне, няма и да я пробвам над 160 км./ч., защото това е кола на 10 г. Ако човек търси кола за скорости, има си други модели/марки... главно по-нови (а най-добре е болид от формула 1 или нещо с реактивен двигател отзад). Освен това в България почти няма пътища за скорости... Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравление за избора, 6г е красавица. Колкото до газовата при D14A4 няма проблеми да работи с обикновенна газова уредба.Аз съм и навъртял над 60000 км . Естествено при монтажа не трябва да спестявате симулатор на ламбда сондата и емулатора за дюзите, хубаво е и да са изключва и бензиновата помпа.Друг въпрос е ,че от 90 остават около 70 кончета. D14A8 e с пластмасови колектори , така че там нещата са по-сложни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С газовата няма да има проблеми стига да е с метални колектори... Колкото до това,че повечето са 75кс - във форума надълго и нашироко е обсъждана конверсията до 90кс за без пари :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6-та генерация моно инжекцион няма. И въпреки че не е проблем да се монтира обикновена газова / много от колегите са така/ те съветвам да се замислиш над газовия инжекцион. Инвестицията си заслужава.Сивика е направен за града - пъргав , икономичен. На магистрала ще си поддържа скорост, но ще усетиш слабата шумоизолация на купето и по твърдата возия.мотора няма да коментирам :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С газовата няма да има проблеми стига да е с метални колектори... Колкото до това,че повечето са 75кс - във форума надълго и нашироко е обсъждана конверсията до 90кс за без пари :(

Не лъжете човека бе, как без пари?!Цената на гарнитурката, която прави конверсията до 90кс е 10лв :(:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С газовата няма да има проблеми стига да е с метални колектори... Колкото до това,че повечето са 75кс - във форума надълго и нашироко е обсъждана конверсията до 90кс за без пари :(

Не лъжете човека бе, как без пари?!Цената на гарнитурката, която прави конверсията до 90кс е 10лв :(:(
Да ,но като сложи плочката за газта, за да работи добре на ниски обороти трябва да е с диаметър 23-24 мм, което го връща на 75 к.с. Това съм го замервал и с G-tech. Ако иска да не губи мощност само газов инжекцион го оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно от 19-ка скочих в една 6г хонделка англичанка,определено е по-твърда возията но пък вървежа си е страшен за мотор 1.4,карам си я на бензин/поне за сега/.Че на кратко мога да кава че и аз се чудих за меган,но се радвам на избора си,защото вътре определено е мислено за комфорта на човек,такива са си японците.Успех в избора, надяваме се да се похвалиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,но като сложи плочката за газта, за да работи добре на ниски обороти трябва да е с диаметър 23-24 мм, което го връща на 75 к.с. Това съм го замервал и с G-tech. Ако иска да не губи мощност само газов инжекцион го оправя.

Моята плочка е на 26мм и нямам яд с празния ход и вървежа..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тука почти секи ще ти каже че са здрави и че ако се поддържа както трябва се отплаща с дълголетие без проблеми. Но според мен на този въпрос можеш да си отговориш и сам до някъде като разгледаш този раздел (технически въроси), както и този за сервизите. Както и сам ще видиш повечето теми не са сварзани с ремонти а с подобрения или допълнения, е разбира се има и проблеми, но все пак говорим за машини и то не първа младост.Успех с избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало форума ми направи изключително добро впечетление, изглежда спретнат и подреден. Зачетох се и виждам мнения и съвети писани от хора мераклий ( или както аз им викам - маняци, какъвто принципно съм и аз ) което също е огромен + . И не на последно място наистина има повече теми за подобрения от колкото за ремонти. Везната взе да се накланя към Сивика, просто в момента се запознавам с марката Хонда и ми е трудно да съпоставя дадени неща с рено примерно. Поздрави и благодаря за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ,си от плвдив.., или си наблизо, пиши ми на личния и ще ти пратя мобилен за вразка, а после ще ти дам едно кракче с 1.5 6г 114 кс. и сам ще си прецениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivoto
Отговорено (Редактирано)

... но усещането за набиране идва от 1000об/мин а реното тръгва на 1500 примерно ...

Ти да видиш пък какво става от 4000 об./мин. нагоре... ;) Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NIKSD
Отговорено (Редактирано)

Карам това от аватара. От нова до сега и 180 000 километра никакви проблеми. Маи вози малко по твърдо от реното. За здрава- ами аз по здрава кола не съм срещал. За всичкото това време само ремъци / 2 пъти/ накладки / 2 пъти / ангренажен /1 път/ и гуми / 3 пъти / :rolleyes: ОППС и добре заварили !

Редактирано от NIKSD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здражейте:rolleyes: Аз имам Хонда Сивик 1,4i хечбек 5 врати, англичанка. Не сум имал честта да карам точно този модел на Ла.но, но знам, че по София ги пражя смешни. Не са само те, а много голяма част от колите тук. Не знам защо поднасяте човека, че колата вдига до 177 и умира. Аз лично, когато си ходя на село я пробвам. Стрелката стига до 205-210 и ....... повече ме е страх.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам защо поднасяте човека, че колата вдига до 177 и умира. Аз лично, когато си ходя на село я пробвам. Стрелката стига до 205-210 и ....... повече ме е страх.

А защо над 210 км./ч. те е страх?! Пробвай, може да чукнеш и 250-300 км./ч. После само едни елерони, още форсаж и трябва само да се оглеждаш за ракети с топлинно насочване и руски МИГ 31 или не дай си боже СУ 37 да не ти кацнат зад опашката, че тогава лошо... (нали вече сме от вражеския им лагер). Остава ти оная червената дръжка под седалката (катапулта)... Освен ако не е сън...По принцин хората си изпитват колите на писти, а не на пътя. И после кола на 10 години и повече си е направо авантюризъм да я караш близо до пределните й възможности. Аз цитирах една информация за ТТ данните на D14A4, а всеки ентусиаст може да ходи да си се надбягва, за да види "колко вдига". Някои дори толкова се надбягват, че са задминали себе си... Сега се изчакват.Хайде със здраве на всички пилоти и шофьори! Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да покарам такъв сивик аз. Снощи бях толкова навит да си взема ( след почти 3 часа четене на форума ) че мислих в понеделник да тегля кредит и да яхвам маршрутката за София, да обаче нещеш ли се видях с приятел който има Меган Коч и ми даде да покарам. Отново върна Реното в играта определено. Това което ми направи впечетление е, че вози като каруца :unsure: и е доста по-стабилно от мойта 19-ска. В крайна сметка като продам моята баба отивам в софия, карам и двете и решавам на място. Мегана ме грабва просто откъм уют и дизайн, моторите също са здрави ама електрониката.....на рено ;( Определено ще има доста мислене още...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 iS не ти гарантира 90 коня под капака това от мене... iS било ниво на оборудване казаха от сервиза на Хонда..Моята я имам отскоро и след смяна на консумативи в сервиза на хонда ми казаха че имам два тампона отзад за смяна.цена с ремонта 207лв.междо другото сервиза на хонда е един от евтините лицензирани сервизи :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1.4 iS не ти гарантира 90 коня под капака това от мене... iS било ниво на оборудване ...

Малко не съм съгласен, но нека по-запознатите да кажат.Аз мисля, че 1.4 i е 75 к.с., 1.4 iS е 90 к.с., а 1,5 iLS е 114 к.с. поне за 6 г. японско производство.Нивото на оборудване май не се обозначава върху купето. На моята отдясно при страничния мигач пише "COMFORT" и има 5 звезди. И какво от това?! От Германия е. Има ABS, Airbag и климатик, но няма ел. огледала, ел. стъкла, централно заключване и подлакътници. В Германия май не държат толкова на екстрите, както италианците, но всичко е въпрос на лична гледна точка. Аз лично предпочитам автомобилът да е поддържан в Германия, а не в Италия. Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви попитам - имам оферта за бартер, моето рено и 1500лв за сивик 5-та генерация. Външно има забележки ( както и моята) съединителя отделя почти най-горе но не буксува, има за смяна тампончета, накладки и тн и най-интересното - много съмнителен ми се видя контактния ключ. Заключих волана без да искам и край, немога и немога да го отключа. Моя приятел натисна ключа навътре и някакви други шмекерийки и се отключи, паленето пак така с натискане на ключа става :rolleyes: При всички 5-ци ли е така или има нещо на ключа? Иначе върви прилично за 90кс 1.5мотор не vtec моно, но другото ми впчетление е ауспуха - доста черен ( както и моя на реното, но не бута масло?! ) но сух. Дали си струва далаверата, ако трябва ще постна някоя друга снимка и на двете коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съединителя отделя почти най-горе но не буксува, има за смяна тампончета, накладки и тн и най-интересното - много съмнителен ми се видя контактния ключ. Заключих волана без да искам и край, немога и немога да го отключа. Моя приятел натисна ключа навътре и някакви други шмекерийки и се отключи, паленето пак така с натискане на ключа става :rolleyes: При всички 5-ци ли е така или има нещо на ключа? но другото ми впчетление е ауспуха - доста черен ( както и моя на реното, но не бута масло?! ) но сух.

....съединителя щом отделя горе значи скоро ще е за смяна старата ми така отделяше ама си изкара 10 000 без проблем...ключът като го вадиш от колата се натиска навътре за отключването май нямаше нужда да го натискаш само местиш волана и въртиш трудничко е преди малко пробвах :rolleyes: ауспуха щом е сух според мен е добре като я запалиш наблюдавай какъв дим ще излезе то имаме тема важна във Форума за покупка прочети я!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох темата, наистина има полезни неща. Още един въпрос се сетих, колко горе-долу струва реално Сивик 93г, ел. люк, хидравлика, ел фарове и аларма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lvo

1.4 iS не ти гарантира 90 коня под капака това от мене... iS било ниво на оборудване ...

Малко не съм съгласен, но нека по-запознатите да кажат.Аз мисля, че 1.4 i е 75 к.с., 1.4 iS е 90 к.с., а 1,5 iLS е 114 к.с. поне за 6 г. японско производство.Нивото на оборудване май не се обозначава върху купето. На моята отдясно при страничния мигач пише "COMFORT" и има 5 звезди. И какво от това?! От Германия е. Има ABS, Airbag и климатик, но няма ел. огледала, ел. стъкла, централно заключване и подлакътници. В Германия май не държат толкова на екстрите, както италианците, но всичко е въпрос на лична гледна точка. Аз лично предпочитам автомобилът да е поддържан в Германия, а не в Италия.
Аз карам 1.4iS 75 коня ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 1.4iS 75 коня :rolleyes:

А колата каква е - хечбег (3 врати), седан (4 врати) или фастбег (5 врати)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lvo

Аз карам 1.4iS 75 коня :rolleyes:

А колата каква е - хечбег (3 врати), седан (4 врати) или фастбег (5 врати)?
5 врати е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съединителя отделя почти най-горе но не буксува, има за смяна тампончета, накладки и тн и най-интересното - много съмнителен ми се видя контактния ключ. Заключих волана без да искам и край, немога и немога да го отключа. Моя приятел натисна ключа навътре и някакви други шмекерийки и се отключи, паленето пак така с натискане на ключа става !!! При всички 5-ци ли е така или има нещо на ключа? но другото ми впчетление е ауспуха - доста черен ( както и моя на реното, но не бута масло?! ) но сух.

....съединителя щом отделя горе значи скоро ще е за смяна старата ми така отделяше ама си изкара 10 000 без проблем...ключът като го вадиш от колата се натиска навътре за отключването май нямаше нужда да го натискаш само местиш волана и въртиш трудничко е преди малко пробвах :unsure: ауспуха щом е сух според мен е добре като я запалиш наблюдавай какъв дим ще излезе то имаме тема важна във Форума за покупка прочети я!!!
Ммм.. не съм съгласен с това, аз лично съм карал 3-4 5г. (на мой приятели) и на всичките си отделя горе, единия е сменял всичко и пак си му отделя там, май си е нормално за 5г. да птделя горе. нз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...