Jump to content
HONDA

Ускорение...

Recommended Posts

Хейтъри -мейтъри ,темата не е ли за слагане на клипове ? или е за мерене на...и да не съм оффhttp://www.vbox7.com/play:35b46e8dД15-мини ме,4.4 файнъл с 3-та рексова,генерация и автърмаркет всмукател.

Колега страхотно качество и монитора трябва да завъртя :D
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз си мислех, че само У Тюнинг форума има такива дето серат на хората в-ху труда.... тц тцМного завистници се навъдиха във време на криза нещо...?Само да споделя, че в момента на Живко колата е далече от към подготовка като на Васко колата за драг, а вървенето и е.....(да не казвам какво, то се видя за да няма пак коментари).Живот и здраве колата ще бъде направена както му е реда и ще стане ясно колко секундна е.Ако има някой претенции към времето може да иде да се оплаква на организаторите на КондЮфрея.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Еми от телефон толкова,пък не е много лесно да караш и сменяш скорости(макар че в права посока е лесно) ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между 4-та генерация с Д серия и 4-та генерация с Х22 е от земята до небето.Може би само главата на Х22 тежи колкото Д серията :D ...от там идва и голямата тежест на Живко

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално към моя приятел Ruleto:)!!!/>Абе Rule ти освем да сереш по темите друго можешп ли ве? като си бърз я изкарвай Живко да ти види 19 секундния явтомобил на пистата ве! Мишок стига си срал по темите ами вземи пиши нещо смислено и мисля че имат право да коментират такива хора който са постигнали нещо на яве! Каде видя Васето да пише нещо по темата той наистина имаше много бърза кола и е неуспорим факт и доказан, но човека нее тръгнал да сере на хората в темите като теб! А и той за разлика от теб има доста багаж в главата щом усля да сглоби такава кола!

:D искаш да кажеш, че има акъл в главата за разлика от ТЕБ, щото ти не успя да сглобиш нито една кола УСПЕШНО. Мойта кола никога не е била преправяна или каквото и да било, за да тръгна да я изкарвам по пистите и да имам претенции, че е бърза. Радва ме това, че не се чупи - като твойте "проекти" и затова не я пипам. Факт е че ниска 13-ка неможе да даде без попътен вятър и голяма доза късмет, а квалификациите си по мой адрес по-добре си ги спестявай ;) или най-добре се погледни в огледалото и започни да даваш такива за себе си.
  • Нагоре 1
  • Надолу 10

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rulence Аз в огледалото съм се гледал и за разлика от теб мога да правя каквото си искам защото мога да си го позволя :) ти като не можеш седи и си мишкувай и не сери на хората в темите! Да счупил съм цели 2 мотора:) ха ха аз не знам някой който е правил да не е чупил без изключение:)карай си бързата Д16-ка, до година ще те чакам на чертата с моята 14 секундна турбина но теб за жалост няма да те има щото не ти стиска и на пистата нее като на клавеатурата:) Ай със здраве:)

  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де като казва Живко ,че това са килата на колата ,значи я е мерил и е така.Не е някои клавиатурен реисър за да говори празни приказки.Живко,на пролет направи клип как колата е на кантара ,да видим тогава коментарите,вероятно ще кажат,че манипулираш кантара :D И защо спорите,че е наи-бързата атмосферка -има ли записано време в рекордите-има ,има ли по добро време на атмосферна -няма.Е след като няма за мен е наи-бързата ,какво толкова злобеете и обсъждате .Тои и Васко записа 13.4 маи беше без терминална и 60 фута,ма се била скапала техниката-няма значение времето е записано и това е . Между другото и саката в събота на кондофрея правеше 12.4 ,а в неделя под 12.8 не падна.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА мен друго ми е по интересно тези коли ;) дето са 13-ки на кондуфрея колко ще дадът на сливен . Дано тази година ги видим там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:thumbs1: дам,на сливен-пистата за рекорди
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе драги момчета!!! За това ли живеете да давате времена който за мнозина от нас не са от значение..Или по точно искате да се надувате че имате най силните хонди.. Имайте си ги и не си мислете че сте НЕДОСЕГАЕМИ !! Със здраве.. Дано следващия пост е някакъв интересен клип ! Благодаря за вниманието ви !

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май и тази стана поредната "кафява тема".............

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоково Б16А2 в 5 ген хеч,на баир нагоре :Dhttp://vbox7.com/play:bcc96d1cf3

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марта,качи клипа пак,но в ютуб,много зле качеството на тоя вбокс.Иначе добре се дзвери,добре,добре,като за б16а2.... :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мога само да се поклоня пред Васко Куков за труда и парите които вложи в неговия седан

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и в Youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=1s5GmJWs90E&feature=share

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така е много по добре....Иначе има забавяне на звука и разминаване с картината.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
таблото малко е като кандило,ама да не ми дразни очите :Д Редактирано от batko777

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мощна d14z6 :) понаварвява братле! Дори и малкия кошмар няма вече шанс срещу нея :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уууууууооооууу! Дооста добре! Няколко въпросчета:1.Д14з2 е от фейслифтовия сивик японка?2. Този двигател предполагам е с всмукателен колектор от Д16з6 и главата от същия мотор? 3.Скоростната кутия пипана ли е? Изглежда ми същата като предавателни числа.4.Как си успял да я накараш да се развърта над 7200 и приложимо ли е това за Д14А4? 5.Само главата ли е сменяна? Аригато!

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аригато Миямото-сан!Извинявам се за оффтопика.Безопасно ли е стокова Д14А4-ка само с филтър и колектор от з6 да се развърта до 8 000?Добра работа за Д14, фактически горивната камера остава с 1396 кубични сантиметра работен обем обаче има променлива фаза. Според мен и разхода не е лош или бъркам? Естествено като се кара нормално.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
мокро е за това не моеже да захапе :)/>
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...