Jump to content
Magnum

Another 'rex Bites The Dust :(

Recommended Posts

След 2.5 години вярна (и доста приятна) служба, моето CRX-че предаде дух след неравна борба с крайпътна мантинела.За мое щастие, аз и половинката сме напълно невредими даже не можахме и да се уплашим. Снимки после ще пусна, но от тях не става ясно колко сериозен беше удара, с над 120км/ч.Извадих голям късмет, че успях да се плъзна по банкета и да се върна обратно на пътя. Без сериозни обекти (например насрещен камион) по пътя. Единствено 4 колчета, които държат мантинелата, бяха изтръгнати/срязани/смазани.След толкова сериозен удар, учудващо пораженията по колата са минимални - купето почти не е мръднало, вратите се отварят и затварят, единствено предното стъкло се е спукало.Но пък предницата на колата е доста омазана, роговете са огънати, и купето просто вече не става :DКато изключим радиатора, всичко по двигателя е незасегнато. А двигателя все пак е най-ценното нещо в тази кола.За това swapper-и, някой ако иска да upgrade-не D13-ката, сега е подходящия момент. Ще ми се двигателчето да остане в добри ръце и да се ръчка до 7800 оборота отново и отново!Доста е запазено двигателчето, 130 коня на колелата си ги вади, измерено на динамометър.Та така приключват 2 години и половина от най-добрия период от живота ми. Сега ми е празно на душата. Но въпреки това му благодаря на рекса, че ни запази нас живи.Rest in peace!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е вие да сте здрави....Рекса има много като него но като вас други няма...пазете се и пак ще кажа "НЕКАРАЙТЕ ПО-БЪРЗО ОТ КОЛКОТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ АНГЕЛЪТ ВИ"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те за загубата, много е гадно :D Не съм го виждала този рекс, но съм сигурна, че е бил специален. И все пак, колкото и банално да звучи - слава Богу, че сте живи и здрави! Наистина, той е свършил най-важната работа - запазил ви е живи, което още веднъж доказва колко е бил специален. R.I.P.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехе мой,много съжалявам за поражението :DРадвам се,че ви няма нищо,все пак това е най важното :P Язък за Рекса,щото много си го обичаше,което се подразбира ;) Но дет се вика приятелю горе главата и го замени за един Дел Сол- Вти ;) Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много жалко за количката. Важното обаче е, че сте живи и здрави. За едни тенекии няма за какво да съжаляваш. Радвай се че сте добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е причината за блъскането?

сериозен беше удара, с над 120км/ч

радвам се че сте наред, ама като си я харесвал колата биваше ли да я разбиваш... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледката не беше приятна,но важното е,че се измъкнахте живи и здрави.Дълго ще помниш и Рекса и "РАЛИ БЪЛГАРИЯ 2007".Поне си изкарахме добре.Още тогва ти казах......един Рекс се заменя само с едно S2000............аз ти го пожелавам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве неможах да ти изкажа съболезнования за загубата, че бързах ама добре, че вие сте живи и здрави. Кола се купува - живот не. Горе главата и се мятай на следващата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искренните ми съболезнования!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за колата и слава богу че вие сте живи и здрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeee...адаш ... тия дни се питах къде изчезна тоз човек...??! Помислих че си минал на друга марка , пък ти правиш шоу по пътищата ! Еми ..явно така ти е писано ! Нали знаеш всяко зло за добро ! Сигурен съм .че ше избухнеш в най-скоро време ! :) Усмивка и газ напред ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво си правил бе, Ройлев?! Има една 4ген за временно ползване btw ако мога да помогна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) жалко беше велик автомобил ,ама ще си купиш нов велик автомобил ,коли се купуват живот не .Добре ,че сте здрави . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) a миналата седмица 3мата толкова свежи бяхте на кръстовището като си махнахмеужасно за колата .....................егати липсата ще бъдеПРЕКРАСНО Е ЧЕ СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ... съжелявам за загубата на верният другар , който е бил с теб през тези 2 години и половина !Както казаха всички останали преди моето мнение , така и аз ти казвам , че се радвам , че ви няма нищо на теб и на половинката ти . Спомена и духа на Рекс-а , ще ти останат за винаги в Сърцето ! Смело и крачка на пред за нов Honda звер ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе главата Иво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малкия дявол е бил, живот и здраве да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 100NX Golf Destroyer

Оооооооопс, адаш, ...много съжалявам! :);) Rest In Peace на Рекса, а на вас с гаджето - здраве, късмет и само хубави емоции (с някоя нова, още по-наточена бегачка ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o

Това ,което мога да сторя е да ти кажа няколко думи в знак на подкрепа :) ....... няма нищо по-прекрасно от всички тези десетки постове на колеги ,изразяващи съпричастност ;) ,изразяващи задружието м/у нас ;) .....и макар да не те познавам лично ти казвам -Пич със тебе сме ;) PS Жив и здрав ,да нямаш повече такива премеждия и яхвай следващата машина ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за загубата на любимия автомобил.Както казват колегите важното е че сте живи и здрави.Коли се купуват живот не. Поздрави и напред към следващата бегачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрено съжалявам за загубата, колега!Знам какво е да загубиш автомобил, който обичаш и още повече, когато той те е спасил от тежки наранявания, но поне моят опит показва, че винаги следва нещо още по- ...Колеги на правете компромиси със сигурността!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, няма Хонда, която да е ценна повече от човешкия живот. Още повече, че след като ви няма нищо, то количката ти е послужила вярно дори и в сетния си час :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Ще се намери и по-добра. Не се спичай, по-важното си опазил. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Магнуме нали сте живи и здрави......, нова по-яка Хонда ти пожелавам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AERODECK

Абе от написаното до тук се разбира,че едната ти половинка е жива и здрава,другата ще я наваксаш с бачкане.Всичко ти е наред, карай по-внимателно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси на всички за съчувствиетотъгата не е толкова голяма, колкото радостта, че ние сме добрежал ми е за колицата, ама за нея ми е жал от както премина в мои ръце - колкото и да и се стараех, не и бях най-добрия собствениктормоза в лютеницата и пиленето на гуми особено по завоите се подразбира - те хондите от това не се оплакватвъпреки че след 2.5 живот на ръба, 3 комплекта гуми, явно все още имаше с какво да се изненадамеподнесе ми задницата на бърз ляв завой, опитах се да контрирам и издърпам с предницата, но завоя свърши а аз още бях в дрифт - харесах си мантинелата и реших, че при тази скорост най-безопасно ще е да се плъзна по нея. така и стана - късмет, че мантинелата издържа, че нямаше кола в насрещнотото зад мен кола нямаше, скоро не бях изпреварвал ...и така, още един wanna be рейсър бе върнат с шамар на земятачувствам се виновен пред вас, че лиших бг обществото от присъствието на един доста добър автомобилязък за колицата, но като гледам духа и ще живее в чуждо тяло и ще продължава да доставя максимална наслада

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и така, още един wanna be рейсър бе върнат с шамар на земята

Респект, че си го признаваш... иначе най-важното е че сте живи и здрави, катастрофа със 120 км/ч не е шега работа... а коли - бол! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

живи и здрави да сте Magnum-еHonda се купува живот не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Иво най важното е, че сте живи и здрави останалото се нарежда. Ама не внимаваш с тая задница, а знаеш, че рекса там е най-палав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Benji

много,много жалко за хубавата машина,но важното е,че сте се отървали живи и здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

Давай да събираме един хеч и да му правим сърдечно-мозъчна трансплантация :)

айде де, ама бая козметични операции ше иска....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, здравей и от менЩастлив съм да разбера, че сте живи и здрави ти и твоята половинка.Всичко друго е без значениеКъсмет със следващата Хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво добре , че сте се отървали без наранявания !!! Това е важното !!! Кофти за колицата , но знаеш , че ще си намериш по-добра ;) Жалко , че не мога да ти дам телевизорчето за временно ползване - него какво го чака , бедна ти е фантазията !!! Сега вече си имаш " обица " на ухото ;) за напред си знаеш ;) П.П. Хронос между другото продава много добърд Сивик :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След две здрави катастрофи мога да ти кажа че много добре те разбирам.НАЙ-ВАЖНОТО обаче е че ВИЕ сте добре,колкото и да звучи като клише.Знам че ще ни зарадваш с някоя друга пила...късмет и умната. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо друго няма значение, освен че сте невредими. Колата ти е била вярна в най-пиковия момент, такаче няма защо да тъжиж за нея - свършила си е тежката отбранителна работа. Както казва Хронос - кола с история, тя дори и за мен има малка история. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази снимка на Хронос систематизира историята ми с хондитедано не е завършека - въпреки че друга хонда засега не мога да си харесам. то ясно, че няма да върви като рекса, ще е нещо по-комфортно ... замислям се за евро акорд или 6ген седана че съм се бил ухилил до уши е могъщо преувеличеновярно радвах се, че сме се отървали без драскотинаслед шока и адреналина, човек не е напълно адекватен. а и като се замисли човек, че можеше и да не е сред живите вече, и се наслаждава повече на живота, и материалните неща нямат толкова голяма ценност.още повече, че материалната 'ценност' има по-голяма цена на части отколкото цяла. Все пак е кола на 18 години, а не ново ферари или поне S2000също не съм съгласен, че колата вина няма.Моята вина я признах, поех и не съм отричал никога. Не съм се оправдавал ни с пътя ни с колата нито с външни влияния.Но че съм пишман шофьор-идиот, който се кефи да си блъска перфектната кола, не съм съгласенСпокойно мога да твърдя, че този CRX е най-трудната кола за каране, в която съм се качвал. Доста нервна на ръба, трудно предвидима, променя си посоката на движение при всяка промяна на наклона на пътя, вълна или дори при смяна на вида на асфалта. Тази нестабилност я усетих при това пътуване още по-силно изразена, и много ми се иска да погледна задното дясно окачване, да не би да има повреда, нещо откачено или разбито.Трябваше още тогава да се откажа да я натискам колата, и да си я карам пенсионерски и да правя поредното подобрение на рекордно ниските ми разходи. Но ми писна да я карам колата с 80 по магистралата и да ме изпреварват шкоди 1000мб - не съм я взел за това тази кола.Иначе на тази кола нямаше друга кола, която можеше да и избяга по завоите. Веднъж да си зацепи курса, вземаше завоите като по релси - на подбалканския при Калофер съм бягал на доста потентни спортни коли.Но това се държи повече на ниския център на тежестта, широката стъпка (ала размазана жаба, както и викаше жената), добрите гуми, окачването 'двойна ключица' отпред и отзад, и доста агресивния вертикален наклон на гумите (-2 градуса).А не толкова на настройките на окачването.Най-малкото рязани пружини не е най-високотехнологичния тунинг. При серийни амортесьори -- хода на предното окачване е минимален, блъска по bump stops на амортесьорите.Но предното окачване не беше проблема на колата. Въпреки че беше твърде меко, и като за толкова ниска кола се накланяше прекалено много в завоите.Големия проблем идваше от така превъзнасяното задно окачване на хонда.Колкото и идейно да е, и идейно да е реализирано - наистина помага при нормално каране, пасивното завиване на задния мост създава усещане за по-голяма стабилност. Но на границата на сцеплението това завиващо задно окачване създава големи проблеми, голяма нервност и несигурност.Особено за кола с много къса база.Също така и тирантите, в момента който опънат, и замятат колата.А на прословутия завой имаше сериозни вълни.Изобщо за дрифтене по завоите не става това задно окачване. А съм карал други коли, където се дрифтят доста по-леко и спокойно, влизаш в завоя с лек дрифт и на изхода от завоя издърпваш задницата. Но рекса не ставаше така, при него по-бързия начин за вземане на завоите беше slow in fast out, бавен и точен вход в завоя, леко до средно газ до средата (апекса) на завоя и пълна газ след това. Абсолютно минимално недозавиване (understeer) и то само в доста бавните завои, задното окачване зацепва, завива леко да помогне на завоя, и колата издърпва като по релси.Точно така и карах в тоя маршрут, така карах и в прословутия последен завой преди равната част.Сигурен съм, че бях на пълна газ, и въпреки това ми избяга задницата. Да върна газта в завоя не си го и помислям -- тази операция съм я експериментирал абсолютно всеки ден на детелината на слизането от цар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да изразя благодарностите си към Hronos u MIYAMOTO, които си жертваха първия етап на рали България (а миамото пътува 1000км за това), за да ми помогнат в тежкия момент.Мерси пичове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D жалко за рексчето, но важното е че сте добре и живота продължава!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...