Jump to content

XapBu

Фен
  • Мнения

    120
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно XapBu

  • Ранг

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. така и така това е реклама за марката - защо не се обърнете за помощ към местния представител на хонда?
  2. пълна глупостскандинавците с техния целогодишен сумрак са ги измислили - да си ги карат таказащо трябва да се налага това за цяла европа?бензина дето ще гори за тия лампи кой ще го плаща? хем искат по-малко замърсяване, хем по-икономични коли, хем таксите им върху цената на бензина го оскъпяват тройноама сега дайте да държим включени лампи щото видите ли хората недовиждали...
  3. решението е елементарно но в корумпирана държава законът е "врата у поле"елиминиране на транзитния трафик, товаро разтоварни само през ноща, СКЪПИ паркинги в центъра комбинирани с евтин редовен обществен транспорт, БЕЗМИЛОСТНИ глоби за неправилно паркиране, престой и товаро-разтоварнив япония си купуваш кола срещу нотариален акт за паркоместо - само това да въведат е достатъчно
  4. за тая работа ти трябва лека джипкавзимай едно малко сузуки
  5. крачната държи ама кракът дали държи като хората е друг въпрос иначе всичко може - може да сложиш на Р и да я оставиш без ръчнаколата няма да тръгне, но цялата й тежест ще се държи единствено на скоростната кутияможе да слагаш на Ν в движение, можеш от Ν да форсираш на място и да вкараш D и да пилиш гумивсичко можепросто си пази пари за нова скоростна кутия
  6. колкото по-малко ръчкате лоста на автоматика - толкова по-дълъг живот ще има скоростната кутияособено ако ръчкате в движениепри паркиране първо заковавате колата със спирачка, после с ръчна, накрая Р и отпускате спирачката (крачната!)при отпаркиране спирачка до край, слагате D и тогава сваляте ръчната, накрая отпускате спирачкатавсички други комбинации от тези манипулации са неправилни!при престой, нанадолнища и други в които ви сърби на слагате на N - няма смисъл!първо - товарите излишно скоростната кутия и второ - има достатъчно електроника коятонамалява автоматично натоварването на двигателяи от там намалява и консумациятаΝ е най-вече за диагностика при неподвижен автомобил и при авария - за теглене, както спомена колегатаусетите ли тракане, треперене, пукане, вибрации и изобщо каквото и да е при движение на лоста - правите беля, а може и нещо вече да сте скапалиавтоматикът е направен за да е автоматичен - за ръчкане си има ръчни
  7. калмара - тва НЕЩО е Big Dog Robot - зверски стабилно...
  8. преписвам старото си доста критично мнение и тук:страничните огледалца май са камерки - тогава това в купето защо е?а скоростния лост къде е? и само 2 педала? автоматик ли ще е тоя рекс?ами дръжките на вратите къде са? едва ли ще се впише в цената с електронни вратина задната седалка само джуджета возим, и как се влиза там само те знаята на тая муцуна как и е сейфтито? тя направо крака реже ...и номера няма къде да се сложито и отзад няма...ами от ауспуха като потече ще се маже едно хубаво по задната броня...и не дай си боже някой я тресне отзаде - както стърчи целия стъклен покрив ще се пръснеа някой забеляза ли къде са фаровете за мъгла? точно там - на бръснача на бронята...
  9. Restless - с удоволствие - проблемът е че не съм в България :offtopic:GIvanov - това е roof rails - естествено че могат да се добавятопасявам се обаче че трябва да са само на хонда, за конкретния модел, тъй като следват формата на покривада ти кажа мисля че от констуктивна гледна точка е все тая дали ще сложиш roof rack или roof railsвярно с roof rails колата изглежда по-добре отколкото с roof rack
  10. прав е човека - вие като фенове не искате ли някой да ви продаде някоя екстра на тънка цена?правилото е сектантско и назадничаво - ограничава развитието на този иначе интересен форуми преди съм споделял това мнение - знам че администрацията си пести нервите и трафика по този начинно това не е най-доброто решение на проблема - това е личното ми мнение, не смятам да влизам в дебати
  11. добре си се ориентирал cr-v е моного популярен, последната генерация обира всички награди и надхвърли очакваните продажби под "лайсните за монтиране на външен багажник" предполагам имаш предвид roof rack: можеш да сложиш всякаква марка стига да става за монтаж на cr-v Thule се водят за най-добри - моделът е "Thule Roof Rack System For Gutterless Roofs" за разликите между оригиналната първа генерация и фейслифта освен в двигателя е бутон за локване на скоростите при автоматичната трансмисия, седалките, както и множество козметични промени след това има още две генерации за проблемите е писано вече - примерно тук за екстрите зависи къде е произведена колата европейското cr-v се предлага с повече екстри от американското японското е естествено с най-много екстри виж тук за англия - на английски
  12. няма проблем - cr-v няма класическо 4х4 - въртят се само предните колела, ако приплъзнат мощността се предава на задните докато предните спрат да приплъзват
  13. интересно а си мислех че са просто имена на основателите им...
  14. ако има толкова голям фекален наплив може да се наложи виктор, мисля, че примерът ти не е подходящв случая имаш форум=клуб/бар/кафе и стокова борсакакто и да го погледнеш не се смесват в едно 'помещение'ясно ми е че е разправия но поне ще разделиш феновете от търговците и няма да си пречат и дразнят взаимнов момента просто си изритал търговците от храма
×
×
  • Създай нов...