Jump to content
RadoslavGG

Хондата пуши

Recommended Posts

Здравейте, колата е ЦРВ 1ва генерация малкия мотор 128кс. 98г. 322 хиляди километра. Купих я наскоро беше на газ но я премахнах понеже не харесвам коли на газ та забелязах че доста попушва сутрин и не само сутрин и през деня на студен двигател след това се нормализира когато двигателя вдигне работна температура спира да пуши, също така и примерно като съм спрял на кръстовище или другаде и при потегяне припушва пак доста, и пак се нормализира, маслото е сменено вчера със свещи кабели антифриз сменен вчера, с чисто нов радиатор е също така, човека от който я купих каза че реглаж е правен Април месец тази година. Имам и друг проблем при каране понякога губи мощност и започва да прекъсва сякаш все едно се дави и гърнето започва да препуква доста дори си гърми така стабилно, не знам дали двата проблема са свързани пушенето и това прекъсване което прави не всеки ден но честичко особено на нагорно когато изкачвам прекъсва и сякаш дави за около 30 секунди и се оправя. Оборотите са стабилни иначе, бях по майстори уж правиха нещо но проблема с прекъсването си остана, казаха че можело да е делко. Какво мислите вие има ли връзка между пушенето и прекъсването, да подчертая че когато препушва не прекъсва, прекъсването става вече на загрял двигател докато си караш и то за около 30на секунди. Прикачвам два клипа за да видите пушенето и да дадете мнение много ли е или си въобразявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следи нивото на антифриза, може да е от него.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 minute ago, kvd74 said:

Следи нивото на антифриза, може да е от него.

Започнах да го засичам от вчера от както го сменихме до днес не е мръднал ще следя всеки ден, опитах да помериша пушека но мирише едно такова леко сладникаво - не на изгоряли газове като от мотора а нещо сладникаво примесено с пушека, не налъхва на антифриз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифризът е сладникав.

Бял пушек на студено, който изчезва след загряване на мотора обикновено е конденз в изпускателната система, но същият е и при пропускане на охладителна течност в горивните камери, какъвто е съветът на колегата.

Пушеше ли преди дегазифицирането и смяната на антифриза? 

А при стария собственик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Just now, ceco_accord said:

Антифризът е сладникав.

Бял пушек на студено, който изчезва след загряване на мотора обикновено е конденз в изпускателната система, но същият е и при пропускане на охладителна течност в горивните камери, какъвто е съветът на колегата.

Пушеше ли преди дегазифицирането и смяната на антифриза? 

А при стария собственик?

 

Пушеше при стария собственик, питах го тогава казваше че било от газта ходих в сервиз тогава преди покупката казаха същото, премахнах газта веднага на следващия ден и вече близо месец се кара само на бензин но проблема остана, вчера смених масло въпреки че не беше за смяна и антифриза с оригинални на хонда, свещи сменяхме и кабели започнах да подменям всичко с оригинални части до колкото мога да намеря. Но си попушва все още стабилно особено когато съм спрял и потегля от място двига така доволен облак бяло но бързо престава да пуши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Следи антифриза, но вероятно е конденз, щом пушекът намалява.

След извънградско вероятно няма да го има този бял дим.

Другите сменени неща нямат отношение към това, но за колата е добре.

Остава да проверите делкото за микро пукнатини и да почистите от нагар контактната площ на палеца и пъпките за кабелите на свещите, и дано не са много износени. Вижте и за теч на масло от семеринга пред него.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Маслото гори ли го.

От конденза е доста прозрачен пушек.

Пушена от газта , голяма лъжа ти и дръпнал този,явно и за доста други  неща.

Ако гори антифриз ,изследавй го за изгорели газове и ще покаже.

Клапани пронерявал ли си да се види състоянието на главата.

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По назад в темите е споделяно , и казано за белия пушек ако не е антифриз е масло,и причините са маслени сегменти и гумички клапани.

 

П.П писал и че предния е проверявал клапани,но с тази лъжа че пушела от газта,ти сам прецени.

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста сходен проблем имах, но при мен антифриза си изчезваше като нямаше видим теч. Тест за изгорели газове правих, но не показа да има проблем. От там последното което направих е бъркане в цилиндрите с ендоскоп, ясно се видяха капки и синя течност "антифриз" в 2 от тях. Сега съм отворил главата и ще слагам нова гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си пуши на бензин докато е студена и въобще не е превключила на газ. И аз мисля, че има голям проблем в двигателя и затова се е отървал предишния собственик, който вече те е излъгал за пушенето от газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивна помпа, инжектори, регулатор налягане, кислороден датчик. . Върни си газовото за проба , ако можеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...