n.g. 0 #1 Публикувано 30 Септември Здравейте, от скоро си обикалям из улиците с ЦРВ 4та генерация 2.0 155кс - R20A9 двигателя с 5 степенен автомат, няма газ. Слизайки от 6 цилиндрово Ауди нямах никакви очаквания към вървежа на Хондата - други са ми приоритетите за возилото. След известно време и натрупани няколко хиялди километра, обаче нещата почват да стават леко дразнещи 1. Колата няма НИАКВА динамика в ниските обороти преди да се достигне VTEC режима. 2. При кик-даун сваля една предавка (обородите скачат с 1000-1500) и мотора започва да бучи и да се мъчи яко. Трябва от перата на волана да сваля още една, да отиде на 4к+ оборота (2ра или 1ва предавла - зависи от скоростта), че да тръгне и да мога да изпеваря или да се включа в движението адекватно. 3. В режим S на лоста работата е същата, като просто държи малко по-високи обороти - около 3к. При това положение карането става опасно и е невъзможно да се изнеса по-бързо или да изпреваря нещо по-дълго от Смарт Та.... по принцип това ли са възможностите на колата и така ли се държи и при вас? Има ли вариянт да се обучи/ремапне/чипоса автомата и/или двигателя за да се подобри работата? Гледам, че има някакви опции за "Чип тунинг" на този двигател из нета , но според мен проблема е в логиката на автомата... Идеята е колата по-лесно да достиха в оптимални обороти и въртящ момент и газта да е малко по-отзивчива . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6893 #2 Отговорено 30 Септември Автомата е адаптивен. Натискаш газта рязко, а не силно до долу. Поне моите така работеха на Акордите и сега на Ледженда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n.g. 0 #3 Отговорено 30 Септември Да, рязко до долу. Има и нещо като превключвател в педала се усеща най-долу до ламарината. И пак се държи по същия начин. Скорост 45-50 км/ч, обороти 1500 предполагам на 4 предавка. Натискам кик-даун рязко - връща 3та предавка с 2500-3000 оборота и започва едно чааакане докато влезе в 4000-4500, че да почне да върви. През това време двигателя бучи и се мъчи зверски защото няма мощност в този диапазон. Пробвах да "рестартирам адаптациите" с педала до доку за 30 сек на контакт. Същата работа Просто си трябва да връщам още една предавка ръчно, че да може да се премести по-бързо колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6893 #4 Отговорено 30 Септември Слабичко е моторчето за тез кила - не очаквай чудеса. Пак че има ръчен режим и може да пипнеш още -1. Ще му свикнеш. Задкормилното устройство е по-адаптивно от техниката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 111 #5 Отговорено 2 Октомври (Редактирано) Първо, витека на R серията двигатели не работи на обичайния принцип. Витека тук е с цел икономия и поне на ръчката работи между 1900 и 3500 оборота при много лек товар. При малко повече натискане го спира и излиза от него и преминаването през режимите не може да се усети по никакъв начин. Като се пипне колата си става идея по-динамична особенно на преходните режими и най-вече се изчиства и дупката в ниските обороти. Също и егр ако се изключи динамиката в средния и лекия товар се подобрява. Ръчката е с много хубава кутия, като предавателни числа и колата върви добре, като за тези килограми и двигател. Но изпреварване от 3000 оборота ако трябва да е по-бързо, трудно е, трябват обороти. Във вашия случай ако се оптимизират точките на превключване, ще се подобрят нещата. Редактирано 2 Октомври от Mr.SOHC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове