Jump to content
Sign in to follow this  
Божков

Още един RDX в клуба

Recommended Posts

Да си я караш с кеф и безгрижие. 

Поне не си се нашил на таралежа 3.5, колкото и парадоксално да звучи.

Edited by Rakeem
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря!

Бях харесал един MDX 2019 уникален.... но в Карфакс -а му пишеше за две акции точно за биелни лагери, които не е минал. На 90 000 км беше. 

След това го гледах да се продава още няколко месеца. Как ли не му сменяха обявата и снимките... но с този репорт...

Ще видим за моя мотор какво ще излезе :) 

Лека

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито и с кеф да се ползва, и да носи само радости!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито и от мен! Колата изглежда много добре.

 

Аз карам акорд с този двигател. Успявам да докарам между 7 и 8 извънградско. Може и по-малко при подходящи условия, може и повече при неподходящи. Не знам разликата спрямо твоя разход дали идва от 4х4-то, разликата в теглото или аеродинамиката, но явно е факт.

 

Ще ми е интересно да се видим, за да видя колко по-луксозна може да е акюрата от хондата. Или колко по-спартанска може да е втората, дори в най-надарената си версия. Има ли някакви екстри повече от очакваното? Примерно масаж на седалките?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито! Супер изглежда, много як автомобил. Аз в момента се чудя с какъв СУВ да сменя Акорда, засега фаворити са ми RDX и CR V 6. Реално искам точно Platinum Elite, вече гледах една в БГ, но много се чудя за поддръжката после. И на мен ми е интересно дали се усеща осезаема разлика спрямо Хонда.

Прави ли се нещо допълнително, за да мине успешно технотест? Промяна на мигачи, светлини?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ееее накани се. Аз ти я честитих по-рано.

Продълавай да споделяш впечатления от колата и те да са само хубави.

Пропусна да кажеш, че в този модел от Acura връщат SH-AWD.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами наканих се:) нали трябваше да мина 4-5000 км, за да имам някаква представа за колата.

SH-AWD е екстра с която са всички РДХ които гледах в Канада. Там явно модела с предно не се внася изобщо. Функцията е уникална в завой.

Канадската версия освен градуси Целзий и км/ч на таблото има и някои разлики с американската. Казанчето за течности е 5л иначе е май 3л за САЩ.

Има подгрев на задните седалки, американските нямат. Подгрев под чистачките, на волана... големи глезотии. Няма масаж на седалките, но на мен не ми трябва. Дистанционно палене, Андроид ауто и Карплей, 360 градусови камери (не могат да се похвалят с хубава картина). Много добра шумоизолация, която е подобрена за това ниво на оборудване и предни звукоизолирани стъкла. 

Два пъти ми се случва да се разсея и да сляза от колата... пробвам да я заключа и тя почва да "пищи"... оказва се че съм забравил да изгася мотора, а той и отвън не се чува да работи :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 14 часа, dng написа:

Честито! Супер изглежда, много як автомобил. Аз в момента се чудя с какъв СУВ да сменя Акорда, засега фаворити са ми RDX и CR V 6. Реално искам точно Platinum Elite, вече гледах една в БГ, но много се чудя за поддръжката после. И на мен ми е интересно дали се усеща осезаема разлика спрямо Хонда.

Прави ли се нещо допълнително, за да мине успешно технотест? Промяна на мигачи, светлини?

Виждал съм още две в София, бяла и същия цвят като моята... която в канадския талон се води... внимание... цвят Purple :) 

Това се вижда само на слънце на автомивката:) 

Разликата с Хонда е наистина осезаема. Материалите вътре, шумоизолацията... всяко нещо е изпипано до последния детайл. За мен си струва другите усилия.:)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 15 часа, Honda_Z написа:

Честито и от мен! Колата изглежда много добре.

 

Аз карам акорд с този двигател. Успявам да докарам между 7 и 8 извънградско. Може и по-малко при подходящи условия, може и повече при неподходящи. Не знам разликата спрямо твоя разход дали идва от 4х4-то, разликата в теглото или аеродинамиката, но явно е факт.

 

Ще ми е интересно да се видим, за да видя колко по-луксозна може да е акюрата от хондата. Или колко по-спартанска може да е втората, дори в най-надарената си версия. Има ли някакви екстри повече от очакваното? Примерно масаж на седалките?

На този модел по спецификация разхода е 8.6/100 извънградско, но аз винаги съм с пълна с хора и багаж кола :) и не карам с 80-90. 

Интересно е да отбележа, че колата е заводски ограничена до 180 км/ч. До там върви с лекота, но като стигне тази стойност... край. Натискай колкото искаш педала но не мърда. За информация само :)

Може да се разберем нещо да я видиш по натам  и да прецениш сам какво има или няма спрямо Хонда :)

Поздрави

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, честито - смао положителни емоции да ти носи колата. Аз в момента се оглеждам, но не бързам, как стои въпроса с недай Боже едрогабаритните части - внос от Щатите предполагам, има ли сервиз, в който при нужда може да я закачиш на диагностика, за маслата на кутия и диф разбрах, че няма налични тук, но как стои въпроса с масления филтър - намираем ли е тук или пак от Щатите, за маслото предполагам и тук има избор за тоя мотор.

 

Може ли млако пояснения относно 3,5 мотора - разбирам, че има някакви конструктивни проблеми, и е трябвало да се минат сервизни акции, защото честно казано бих предпочел по-големите кубици, но пък ако не е надежден (нещо като, че ли нетипично за Хонда)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, honda_japan написа:

Може ли млако пояснения относно 3,5 мотора - разбирам, че има някакви конструктивни проблеми, и е трябвало да се минат сервизни акции, защото честно казано бих предпочел по-големите кубици, но пък ако не е надежден (нещо като, че ли нетипично за Хонда)?

RDX 3-та генеразия е с двулитров турбо двигател с директно впръскване.

Тези мотори за които говориш са монтирани в Хонда Пилот и Одисей и Акура МДХ след 2014-та година. Те също са с директно впръскване на горивото. Проблемът го разискваме в друга тема тук и е в биелните лагери.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.01.2025 г. at 11:50, honda_japan написа:

но как стои въпроса с масления филтър - намираем ли е тук или пак от Щатите, за маслото предполагам и тук има избор за тоя мотор.

Здравей,

За едрогабаритните части не знам и се надявам да не се налага да разбирам как се доставят :)

Масло и маслен филтър за двигателя и филтър за купето се намират лесно тук. Друг е въпроса с въпроса с въздушния филтър за мотора. Намира се тук, но цената му е малко солена. Различни доставчици ми го предлагаха на цена около 100 лв. В момента съм поръчал един за проба от китайците, ще споделя какво е дошло.

За тази генерация RDX няма вариант 3.5л както ти каза и Пламен. Различните нива на оборудване се доставят само с този 2.0л турбо мотор. 

Той си е на Хонда също, така че вероятно ако има нужда от диагностика ще могат да направят в Хонда сервизите.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Божков написа:

филтър за купето се намират лесно тук

Аз като търсих за моята, в никой каталог на местните доставчици не излизаше. Разрових се в нета и по парт номер ми излезе че е съвместим с почти всички хонди. Отидох в Тех-ко и поисках филтър за хонда. Пасна си идеално. Явно от Хонда са решили в един момент да униицират този детайл за всичките им модели.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оригиналният филтър трябва да е 17220-5MS-H00. Според каталозите е 262/202/24 мм и се слага само на RDX 3 ген.

 

Намерих съвместим КН филтър, който  е към 160 лева в България - https://www.knfilters.eu/bg/33-3096-replacement-air-filter

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря. Много полезна информация. Бях търсил, но за 2019г не излиза съвместим. Все пак този филтър е същия от 2019 до момента. ..проверих номерата. На мен ми излиза 175лв в линка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз също съм с КН филтър. И за моята няма филтри в България. Доставката от Rockauto излизаше много скъпо - при цена 10-15 долара, доставката е 45$.

Преди като пробвах да поръчам повече бройки, цената за доставка се умножаваше по броя. Сега пробвах с 5 броя и доставката си остана същата. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

На колко км му правиш почистването? Колко време отнема цялата процедура (миене , съхнене..) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Правя го в топлите дни от годината. Пролет и есен. Някой може да каже че може и по-рядко. Аз за мен съм си решил така. Със сигурност не вреди на двигателя.

Това клипче съм си го запазил в плейлиста 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Филтъра за купето е същия като на Акорд 7, мисля че и за още доста Хонди става.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Измери размера на филтъра на купето, ширина, дължина и височина имам чувството, че на акорда е същият. Измери и този на мотора ще се опитам да помогна.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря Митко,

 

Ето размерите:

- филтър купе: 235мм х 225мм х 30мм

- филтър за мотора : 260мм х 205мм х 40мм

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Премери си кутията и виж какви са допуските +- няколко милиметра и тук можеш да търсиш(само разменяй А и Б размерите, ако не излизат) https://filtron.eu/bg/nameri-filtar.html 

За въздушния излизат няколко варианта с разлика до няколко милиметра.

За купето излиза K 1187(A), който е съвместим с доста Хонди(Акорд 8, ЦРВ 3,4, Сивик, Пилот, Легенд и пр.).

 

Edited by Rakeem
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Потвърждавам, че филтъра на купето е 235мм х 225мм х 30мм Акорд 8 тоест напълно съвместим с този на RDX.

За мотора още не съм проверил всичко.

Edited by Митко Йотов
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук съм писал за филтрите на купето заедно с линк към каталог.

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, 

Май дойде време за смяна и на зимните гуми с летни. 

Успях да се сдобия с втори чифт джанти благодарение на Иво от Бургаската група :)

Ако някой има съмнение - джанти от МДХ  стават и за РДХ. 

Датчиците бяха разпознати от автомобила без допълнително програмиране ( за каквото всъщност настояваше да вземе пари гумаджията) 

Поздрави на всички и много щастливи километри :)

 

77.jpg

88.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...