Божков 29 #1 Публикувано 7 Декември Здравейте всички, Време е да споделя и аз една сбъдната за мен мечта - Acura RDX Platinum Elite - 2019г. След една година гледане и чудене "дали ..или.." се разделих с прекрасното си CRV 4 gen. Plamen CRV отдавна ме кара да напиша тема по въпроса, но исках да мине малко време и да натрупам впечатления. Колата е супер със страхотно вървене и много екстри. Купена от дилър в Канада, без да е удряна или наводнявана, на 75000 км. Докарана е от фирма от Сливен, която няма нужда от представяне Прекрасно свършена работа с много внимание към колата и клиента. В този модел както може би знаете заменят 3.5 л двигател с 2.0 с турбо и директно впръскване на горивото. Дали е за добро или лошо не мога да кажа. Разход - приличен извънградско - 10-12/100. Градското не коментирам, понеже се кара все в кратки отсечки по 6-7км. Интересни режими има на 10 степенния автомат - Сняг, Комфорт, Спорт и Спорт+. Е аз я карам на последните два Супер озвучаване ELS Studio 3D, подгрев на волан седалки предни и задни и обдухване на предните за лятото. Да отбележа за заинтересованите за консумативи... масло за скоростната кутия и диф от САЩ. Тук няма. Обслужих я със всички масла в МотоБокс - Овча Купел. Не знам на момчетата дали им хареса колата като "пациент", но определено се хареса при направения тест драйв (имам камера в колата, която ги издаде ) Ако някой има въпроси, мога да отговарям. Приятна вечер на всички 14 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #2 Отговорено 7 Декември (Редактирано) Да си я караш с кеф и безгрижие. Поне не си се нашил на таралежа 3.5, колкото и парадоксално да звучи. Редактирано 7 Декември от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 29 #3 Отговорено 7 Декември Благодаря! Бях харесал един MDX 2019 уникален.... но в Карфакс -а му пишеше за две акции точно за биелни лагери, които не е минал. На 90 000 км беше. След това го гледах да се продава още няколко месеца. Как ли не му сменяха обявата и снимките... но с този репорт... Ще видим за моя мотор какво ще излезе Лека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6137 #4 Отговорено 7 Декември Честито и с кеф да се ползва, и да носи само радости! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #5 Отговорено 7 Декември Честито и от мен! Колата изглежда много добре. Аз карам акорд с този двигател. Успявам да докарам между 7 и 8 извънградско. Може и по-малко при подходящи условия, може и повече при неподходящи. Не знам разликата спрямо твоя разход дали идва от 4х4-то, разликата в теглото или аеродинамиката, но явно е факт. Ще ми е интересно да се видим, за да видя колко по-луксозна може да е акюрата от хондата. Или колко по-спартанска може да е втората, дори в най-надарената си версия. Има ли някакви екстри повече от очакваното? Примерно масаж на седалките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dng 15 #6 Отговорено 7 Декември Честито! Супер изглежда, много як автомобил. Аз в момента се чудя с какъв СУВ да сменя Акорда, засега фаворити са ми RDX и CR V 6. Реално искам точно Platinum Elite, вече гледах една в БГ, но много се чудя за поддръжката после. И на мен ми е интересно дали се усеща осезаема разлика спрямо Хонда. Прави ли се нещо допълнително, за да мине успешно технотест? Промяна на мигачи, светлини? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 626 #7 Отговорено 8 Декември Ееее накани се. Аз ти я честитих по-рано. Продълавай да споделяш впечатления от колата и те да са само хубави. Пропусна да кажеш, че в този модел от Acura връщат SH-AWD. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 29 #8 Отговорено 8 Декември Ами наканих се:) нали трябваше да мина 4-5000 км, за да имам някаква представа за колата. SH-AWD е екстра с която са всички РДХ които гледах в Канада. Там явно модела с предно не се внася изобщо. Функцията е уникална в завой. Канадската версия освен градуси Целзий и км/ч на таблото има и някои разлики с американската. Казанчето за течности е 5л иначе е май 3л за САЩ. Има подгрев на задните седалки, американските нямат. Подгрев под чистачките, на волана... големи глезотии. Няма масаж на седалките, но на мен не ми трябва. Дистанционно палене, Андроид ауто и Карплей, 360 градусови камери (не могат да се похвалят с хубава картина). Много добра шумоизолация, която е подобрена за това ниво на оборудване и предни звукоизолирани стъкла. Два пъти ми се случва да се разсея и да сляза от колата... пробвам да я заключа и тя почва да "пищи"... оказва се че съм забравил да изгася мотора, а той и отвън не се чува да работи 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 29 #9 Отговорено 8 Декември Преди 14 часа, dng написа: Честито! Супер изглежда, много як автомобил. Аз в момента се чудя с какъв СУВ да сменя Акорда, засега фаворити са ми RDX и CR V 6. Реално искам точно Platinum Elite, вече гледах една в БГ, но много се чудя за поддръжката после. И на мен ми е интересно дали се усеща осезаема разлика спрямо Хонда. Прави ли се нещо допълнително, за да мине успешно технотест? Промяна на мигачи, светлини? Виждал съм още две в София, бяла и същия цвят като моята... която в канадския талон се води... внимание... цвят Purple Това се вижда само на слънце на автомивката:) Разликата с Хонда е наистина осезаема. Материалите вътре, шумоизолацията... всяко нещо е изпипано до последния детайл. За мен си струва другите усилия.:) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 29 #10 Отговорено 8 Декември Преди 15 часа, Honda_Z написа: Честито и от мен! Колата изглежда много добре. Аз карам акорд с този двигател. Успявам да докарам между 7 и 8 извънградско. Може и по-малко при подходящи условия, може и повече при неподходящи. Не знам разликата спрямо твоя разход дали идва от 4х4-то, разликата в теглото или аеродинамиката, но явно е факт. Ще ми е интересно да се видим, за да видя колко по-луксозна може да е акюрата от хондата. Или колко по-спартанска може да е втората, дори в най-надарената си версия. Има ли някакви екстри повече от очакваното? Примерно масаж на седалките? На този модел по спецификация разхода е 8.6/100 извънградско, но аз винаги съм с пълна с хора и багаж кола и не карам с 80-90. Интересно е да отбележа, че колата е заводски ограничена до 180 км/ч. До там върви с лекота, но като стигне тази стойност... край. Натискай колкото искаш педала но не мърда. За информация само Може да се разберем нещо да я видиш по натам и да прецениш сам какво има или няма спрямо Хонда Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове