Божков 43 #1 Публикувано 7 Декември, 2024 Здравейте всички, Време е да споделя и аз една сбъдната за мен мечта - Acura RDX Platinum Elite - 2019г. След една година гледане и чудене "дали ..или.." се разделих с прекрасното си CRV 4 gen. Plamen CRV отдавна ме кара да напиша тема по въпроса, но исках да мине малко време и да натрупам впечатления. Колата е супер със страхотно вървене и много екстри. Купена от дилър в Канада, без да е удряна или наводнявана, на 75000 км. Докарана е от фирма от Сливен, която няма нужда от представяне Прекрасно свършена работа с много внимание към колата и клиента. В този модел както може би знаете заменят 3.5 л двигател с 2.0 с турбо и директно впръскване на горивото. Дали е за добро или лошо не мога да кажа. Разход - приличен извънградско - 10-12/100. Градското не коментирам, понеже се кара все в кратки отсечки по 6-7км. Интересни режими има на 10 степенния автомат - Сняг, Комфорт, Спорт и Спорт+. Е аз я карам на последните два Супер озвучаване ELS Studio 3D, подгрев на волан седалки предни и задни и обдухване на предните за лятото. Да отбележа за заинтересованите за консумативи... масло за скоростната кутия и диф от САЩ. Тук няма. Обслужих я със всички масла в МотоБокс - Овча Купел. Не знам на момчетата дали им хареса колата като "пациент", но определено се хареса при направения тест драйв (имам камера в колата, която ги издаде ) Ако някой има въпроси, мога да отговарям. Приятна вечер на всички 16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 808 #2 Отговорено 7 Декември, 2024 (Редактирано) Да си я караш с кеф и безгрижие. Поне не си се нашил на таралежа 3.5, колкото и парадоксално да звучи. Редактирано 7 Декември, 2024 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 43 #3 Отговорено 7 Декември, 2024 Благодаря! Бях харесал един MDX 2019 уникален.... но в Карфакс -а му пишеше за две акции точно за биелни лагери, които не е минал. На 90 000 км беше. След това го гледах да се продава още няколко месеца. Как ли не му сменяха обявата и снимките... но с този репорт... Ще видим за моя мотор какво ще излезе Лека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6249 #4 Отговорено 7 Декември, 2024 Честито и с кеф да се ползва, и да носи само радости! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1528 #5 Отговорено 7 Декември, 2024 Честито и от мен! Колата изглежда много добре. Аз карам акорд с този двигател. Успявам да докарам между 7 и 8 извънградско. Може и по-малко при подходящи условия, може и повече при неподходящи. Не знам разликата спрямо твоя разход дали идва от 4х4-то, разликата в теглото или аеродинамиката, но явно е факт. Ще ми е интересно да се видим, за да видя колко по-луксозна може да е акюрата от хондата. Или колко по-спартанска може да е втората, дори в най-надарената си версия. Има ли някакви екстри повече от очакваното? Примерно масаж на седалките? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dng 17 #6 Отговорено 7 Декември, 2024 Честито! Супер изглежда, много як автомобил. Аз в момента се чудя с какъв СУВ да сменя Акорда, засега фаворити са ми RDX и CR V 6. Реално искам точно Platinum Elite, вече гледах една в БГ, но много се чудя за поддръжката после. И на мен ми е интересно дали се усеща осезаема разлика спрямо Хонда. Прави ли се нещо допълнително, за да мине успешно технотест? Промяна на мигачи, светлини? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 649 #7 Отговорено 8 Декември, 2024 Ееее накани се. Аз ти я честитих по-рано. Продълавай да споделяш впечатления от колата и те да са само хубави. Пропусна да кажеш, че в този модел от Acura връщат SH-AWD. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 43 #8 Отговорено 8 Декември, 2024 Ами наканих се:) нали трябваше да мина 4-5000 км, за да имам някаква представа за колата. SH-AWD е екстра с която са всички РДХ които гледах в Канада. Там явно модела с предно не се внася изобщо. Функцията е уникална в завой. Канадската версия освен градуси Целзий и км/ч на таблото има и някои разлики с американската. Казанчето за течности е 5л иначе е май 3л за САЩ. Има подгрев на задните седалки, американските нямат. Подгрев под чистачките, на волана... големи глезотии. Няма масаж на седалките, но на мен не ми трябва. Дистанционно палене, Андроид ауто и Карплей, 360 градусови камери (не могат да се похвалят с хубава картина). Много добра шумоизолация, която е подобрена за това ниво на оборудване и предни звукоизолирани стъкла. Два пъти ми се случва да се разсея и да сляза от колата... пробвам да я заключа и тя почва да "пищи"... оказва се че съм забравил да изгася мотора, а той и отвън не се чува да работи 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 43 #9 Отговорено 8 Декември, 2024 Преди 14 часа, dng написа: Честито! Супер изглежда, много як автомобил. Аз в момента се чудя с какъв СУВ да сменя Акорда, засега фаворити са ми RDX и CR V 6. Реално искам точно Platinum Elite, вече гледах една в БГ, но много се чудя за поддръжката после. И на мен ми е интересно дали се усеща осезаема разлика спрямо Хонда. Прави ли се нещо допълнително, за да мине успешно технотест? Промяна на мигачи, светлини? Виждал съм още две в София, бяла и същия цвят като моята... която в канадския талон се води... внимание... цвят Purple Това се вижда само на слънце на автомивката:) Разликата с Хонда е наистина осезаема. Материалите вътре, шумоизолацията... всяко нещо е изпипано до последния детайл. За мен си струва другите усилия.:) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 43 #10 Отговорено 8 Декември, 2024 Преди 15 часа, Honda_Z написа: Честито и от мен! Колата изглежда много добре. Аз карам акорд с този двигател. Успявам да докарам между 7 и 8 извънградско. Може и по-малко при подходящи условия, може и повече при неподходящи. Не знам разликата спрямо твоя разход дали идва от 4х4-то, разликата в теглото или аеродинамиката, но явно е факт. Ще ми е интересно да се видим, за да видя колко по-луксозна може да е акюрата от хондата. Или колко по-спартанска може да е втората, дори в най-надарената си версия. Има ли някакви екстри повече от очакваното? Примерно масаж на седалките? На този модел по спецификация разхода е 8.6/100 извънградско, но аз винаги съм с пълна с хора и багаж кола и не карам с 80-90. Интересно е да отбележа, че колата е заводски ограничена до 180 км/ч. До там върви с лекота, но като стигне тази стойност... край. Натискай колкото искаш педала но не мърда. За информация само Може да се разберем нещо да я видиш по натам и да прецениш сам какво има или няма спрямо Хонда Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 43 #11 Отговорено 9 Януари Нещо ми липсваше в багажника...стоеше незавършена цялостната визия. Чудя се защо в САЩ и Канада повечето собственици нямат щора и гумената подложка за багажник. Е аз поръчах оригинални такива от САЩ и съм много доволен 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 79 #12 Отговорено 10 Януари Колега, честито - смао положителни емоции да ти носи колата. Аз в момента се оглеждам, но не бързам, как стои въпроса с недай Боже едрогабаритните части - внос от Щатите предполагам, има ли сервиз, в който при нужда може да я закачиш на диагностика, за маслата на кутия и диф разбрах, че няма налични тук, но как стои въпроса с масления филтър - намираем ли е тук или пак от Щатите, за маслото предполагам и тук има избор за тоя мотор. Може ли млако пояснения относно 3,5 мотора - разбирам, че има някакви конструктивни проблеми, и е трябвало да се минат сервизни акции, защото честно казано бих предпочел по-големите кубици, но пък ако не е надежден (нещо като, че ли нетипично за Хонда)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 649 #13 Отговорено 10 Януари Преди 4 часа, honda_japan написа: Може ли млако пояснения относно 3,5 мотора - разбирам, че има някакви конструктивни проблеми, и е трябвало да се минат сервизни акции, защото честно казано бих предпочел по-големите кубици, но пък ако не е надежден (нещо като, че ли нетипично за Хонда)? RDX 3-та генеразия е с двулитров турбо двигател с директно впръскване. Тези мотори за които говориш са монтирани в Хонда Пилот и Одисей и Акура МДХ след 2014-та година. Те също са с директно впръскване на горивото. Проблемът го разискваме в друга тема тук и е в биелните лагери. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 43 #14 Отговорено 11 Януари На 10.01.2025 г. at 11:50, honda_japan написа: но как стои въпроса с масления филтър - намираем ли е тук или пак от Щатите, за маслото предполагам и тук има избор за тоя мотор. Здравей, За едрогабаритните части не знам и се надявам да не се налага да разбирам как се доставят Масло и маслен филтър за двигателя и филтър за купето се намират лесно тук. Друг е въпроса с въпроса с въздушния филтър за мотора. Намира се тук, но цената му е малко солена. Различни доставчици ми го предлагаха на цена около 100 лв. В момента съм поръчал един за проба от китайците, ще споделя какво е дошло. За тази генерация RDX няма вариант 3.5л както ти каза и Пламен. Различните нива на оборудване се доставят само с този 2.0л турбо мотор. Той си е на Хонда също, така че вероятно ако има нужда от диагностика ще могат да направят в Хонда сервизите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 649 #15 Отговорено 11 Януари Преди 1 час, Божков написа: филтър за купето се намират лесно тук Аз като търсих за моята, в никой каталог на местните доставчици не излизаше. Разрових се в нета и по парт номер ми излезе че е съвместим с почти всички хонди. Отидох в Тех-ко и поисках филтър за хонда. Пасна си идеално. Явно от Хонда са решили в един момент да униицират този детайл за всичките им модели. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dng 17 #16 Отговорено 12 Януари Оригиналният филтър трябва да е 17220-5MS-H00. Според каталозите е 262/202/24 мм и се слага само на RDX 3 ген. Намерих съвместим КН филтър, който е към 160 лева в България - https://www.knfilters.eu/bg/33-3096-replacement-air-filter 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 43 #17 Отговорено 12 Януари Благодаря. Много полезна информация. Бях търсил, но за 2019г не излиза съвместим. Все пак този филтър е същия от 2019 до момента. ..проверих номерата. На мен ми излиза 175лв в линка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 649 #18 Отговорено 13 Януари Аз също съм с КН филтър. И за моята няма филтри в България. Доставката от Rockauto излизаше много скъпо - при цена 10-15 долара, доставката е 45$. Преди като пробвах да поръчам повече бройки, цената за доставка се умножаваше по броя. Сега пробвах с 5 броя и доставката си остана същата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 43 #19 Отговорено 13 Януари На колко км му правиш почистването? Колко време отнема цялата процедура (миене , съхнене..) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 649 #20 Отговорено 13 Януари Правя го в топлите дни от годината. Пролет и есен. Някой може да каже че може и по-рядко. Аз за мен съм си решил така. Със сигурност не вреди на двигателя. Това клипче съм си го запазил в плейлиста 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 43 #21 Отговорено събота в 14:23 Бях обещал да споделя информация след като дойдат филтрите от Алибаба и разбойниците. Ами дойдоха вчера и като гледам филтъра за мотора е същия без лепенката на опаковката. Филтъра купе ме изненада... дойде в картонена опаковка брандирана и на всичкото отгоре пишеше че е произведен в Япония Пак да отбележа , че цената с доставката им беше 40 лв... при положение че иначе ми искат 140 за двата в България. Прилагам снимки 2 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dng 17 #22 Отговорено събота в 19:46 Филтъра за купето е същия като на Акорд 7, мисля че и за още доста Хонди става. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1286 #23 Отговорено събота в 19:50 Измери размера на филтъра на купето, ширина, дължина и височина имам чувството, че на акорда е същият. Измери и този на мотора ще се опитам да помогна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 43 #24 Отговорено вчера в 09:00 Благодаря Митко, Ето размерите: - филтър купе: 235мм х 225мм х 30мм - филтър за мотора : 260мм х 205мм х 40мм 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1286 #25 Отговорено вчера в 18:05 Ще видя тези дни какво мога да помогна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 808 #26 Отговорено вчера в 18:30 (Редактирано) Премери си кутията и виж какви са допуските +- няколко милиметра и тук можеш да търсиш(само разменяй А и Б размерите, ако не излизат) https://filtron.eu/bg/nameri-filtar.html За въздушния излизат няколко варианта с разлика до няколко милиметра. За купето излиза K 1187(A), който е съвместим с доста Хонди(Акорд 8, ЦРВ 3,4, Сивик, Пилот, Легенд и пр.). Редактирано вчера в 18:31 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове