Jump to content
Божков

Още един RDX в клуба

Recommended Posts

Да си я караш с кеф и безгрижие. 

Поне не си се нашил на таралежа 3.5, колкото и парадоксално да звучи.

Редактирано от Rakeem
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Бях харесал един MDX 2019 уникален.... но в Карфакс -а му пишеше за две акции точно за биелни лагери, които не е минал. На 90 000 км беше. 

След това го гледах да се продава още няколко месеца. Как ли не му сменяха обявата и снимките... но с този репорт...

Ще видим за моя мотор какво ще излезе :) 

Лека

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и с кеф да се ползва, и да носи само радости!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Колата изглежда много добре.

 

Аз карам акорд с този двигател. Успявам да докарам между 7 и 8 извънградско. Може и по-малко при подходящи условия, може и повече при неподходящи. Не знам разликата спрямо твоя разход дали идва от 4х4-то, разликата в теглото или аеродинамиката, но явно е факт.

 

Ще ми е интересно да се видим, за да видя колко по-луксозна може да е акюрата от хондата. Или колко по-спартанска може да е втората, дори в най-надарената си версия. Има ли някакви екстри повече от очакваното? Примерно масаж на седалките?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Супер изглежда, много як автомобил. Аз в момента се чудя с какъв СУВ да сменя Акорда, засега фаворити са ми RDX и CR V 6. Реално искам точно Platinum Elite, вече гледах една в БГ, но много се чудя за поддръжката после. И на мен ми е интересно дали се усеща осезаема разлика спрямо Хонда.

Прави ли се нещо допълнително, за да мине успешно технотест? Промяна на мигачи, светлини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее накани се. Аз ти я честитих по-рано.

Продълавай да споделяш впечатления от колата и те да са само хубави.

Пропусна да кажеш, че в този модел от Acura връщат SH-AWD.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами наканих се:) нали трябваше да мина 4-5000 км, за да имам някаква представа за колата.

SH-AWD е екстра с която са всички РДХ които гледах в Канада. Там явно модела с предно не се внася изобщо. Функцията е уникална в завой.

Канадската версия освен градуси Целзий и км/ч на таблото има и някои разлики с американската. Казанчето за течности е 5л иначе е май 3л за САЩ.

Има подгрев на задните седалки, американските нямат. Подгрев под чистачките, на волана... големи глезотии. Няма масаж на седалките, но на мен не ми трябва. Дистанционно палене, Андроид ауто и Карплей, 360 градусови камери (не могат да се похвалят с хубава картина). Много добра шумоизолация, която е подобрена за това ниво на оборудване и предни звукоизолирани стъкла. 

Два пъти ми се случва да се разсея и да сляза от колата... пробвам да я заключа и тя почва да "пищи"... оказва се че съм забравил да изгася мотора, а той и отвън не се чува да работи :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, dng написа:

Честито! Супер изглежда, много як автомобил. Аз в момента се чудя с какъв СУВ да сменя Акорда, засега фаворити са ми RDX и CR V 6. Реално искам точно Platinum Elite, вече гледах една в БГ, но много се чудя за поддръжката после. И на мен ми е интересно дали се усеща осезаема разлика спрямо Хонда.

Прави ли се нещо допълнително, за да мине успешно технотест? Промяна на мигачи, светлини?

Виждал съм още две в София, бяла и същия цвят като моята... която в канадския талон се води... внимание... цвят Purple :) 

Това се вижда само на слънце на автомивката:) 

Разликата с Хонда е наистина осезаема. Материалите вътре, шумоизолацията... всяко нещо е изпипано до последния детайл. За мен си струва другите усилия.:)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Honda_Z написа:

Честито и от мен! Колата изглежда много добре.

 

Аз карам акорд с този двигател. Успявам да докарам между 7 и 8 извънградско. Може и по-малко при подходящи условия, може и повече при неподходящи. Не знам разликата спрямо твоя разход дали идва от 4х4-то, разликата в теглото или аеродинамиката, но явно е факт.

 

Ще ми е интересно да се видим, за да видя колко по-луксозна може да е акюрата от хондата. Или колко по-спартанска може да е втората, дори в най-надарената си версия. Има ли някакви екстри повече от очакваното? Примерно масаж на седалките?

На този модел по спецификация разхода е 8.6/100 извънградско, но аз винаги съм с пълна с хора и багаж кола :) и не карам с 80-90. 

Интересно е да отбележа, че колата е заводски ограничена до 180 км/ч. До там върви с лекота, но като стигне тази стойност... край. Натискай колкото искаш педала но не мърда. За информация само :)

Може да се разберем нещо да я видиш по натам  и да прецениш сам какво има или няма спрямо Хонда :)

Поздрави

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, честито - смао положителни емоции да ти носи колата. Аз в момента се оглеждам, но не бързам, как стои въпроса с недай Боже едрогабаритните части - внос от Щатите предполагам, има ли сервиз, в който при нужда може да я закачиш на диагностика, за маслата на кутия и диф разбрах, че няма налични тук, но как стои въпроса с масления филтър - намираем ли е тук или пак от Щатите, за маслото предполагам и тук има избор за тоя мотор.

 

Може ли млако пояснения относно 3,5 мотора - разбирам, че има някакви конструктивни проблеми, и е трябвало да се минат сервизни акции, защото честно казано бих предпочел по-големите кубици, но пък ако не е надежден (нещо като, че ли нетипично за Хонда)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, honda_japan написа:

Може ли млако пояснения относно 3,5 мотора - разбирам, че има някакви конструктивни проблеми, и е трябвало да се минат сервизни акции, защото честно казано бих предпочел по-големите кубици, но пък ако не е надежден (нещо като, че ли нетипично за Хонда)?

RDX 3-та генеразия е с двулитров турбо двигател с директно впръскване.

Тези мотори за които говориш са монтирани в Хонда Пилот и Одисей и Акура МДХ след 2014-та година. Те също са с директно впръскване на горивото. Проблемът го разискваме в друга тема тук и е в биелните лагери.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.01.2025 г. at 11:50, honda_japan написа:

но как стои въпроса с масления филтър - намираем ли е тук или пак от Щатите, за маслото предполагам и тук има избор за тоя мотор.

Здравей,

За едрогабаритните части не знам и се надявам да не се налага да разбирам как се доставят :)

Масло и маслен филтър за двигателя и филтър за купето се намират лесно тук. Друг е въпроса с въпроса с въздушния филтър за мотора. Намира се тук, но цената му е малко солена. Различни доставчици ми го предлагаха на цена около 100 лв. В момента съм поръчал един за проба от китайците, ще споделя какво е дошло.

За тази генерация RDX няма вариант 3.5л както ти каза и Пламен. Различните нива на оборудване се доставят само с този 2.0л турбо мотор. 

Той си е на Хонда също, така че вероятно ако има нужда от диагностика ще могат да направят в Хонда сервизите.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Божков написа:

филтър за купето се намират лесно тук

Аз като търсих за моята, в никой каталог на местните доставчици не излизаше. Разрових се в нета и по парт номер ми излезе че е съвместим с почти всички хонди. Отидох в Тех-ко и поисках филтър за хонда. Пасна си идеално. Явно от Хонда са решили в един момент да униицират този детайл за всичките им модели.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналният филтър трябва да е 17220-5MS-H00. Според каталозите е 262/202/24 мм и се слага само на RDX 3 ген.

 

Намерих съвместим КН филтър, който  е към 160 лева в България - https://www.knfilters.eu/bg/33-3096-replacement-air-filter

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Много полезна информация. Бях търсил, но за 2019г не излиза съвместим. Все пак този филтър е същия от 2019 до момента. ..проверих номерата. На мен ми излиза 175лв в линка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с КН филтър. И за моята няма филтри в България. Доставката от Rockauto излизаше много скъпо - при цена 10-15 долара, доставката е 45$.

Преди като пробвах да поръчам повече бройки, цената за доставка се умножаваше по броя. Сега пробвах с 5 броя и доставката си остана същата. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко км му правиш почистването? Колко време отнема цялата процедура (миене , съхнене..) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правя го в топлите дни от годината. Пролет и есен. Някой може да каже че може и по-рядко. Аз за мен съм си решил така. Със сигурност не вреди на двигателя.

Това клипче съм си го запазил в плейлиста 

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...