Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем с колата.2002г. Задно ляво колело задържа....замириса на изгоряло феродо ... не можеше да си пипне джантата а да не говорим за барабана!

На другият ден все едно нищо не е било, няма загряване и на пръв поглед е ок. Закарах я при един приятел да я погледне, според него няма никакъв проблем....всичко си се движи нормално, няма течове и омазняване! Решихме да я карам така и да наблюдавам(като не дърпам ръчната за да не е от нея) Две седмици никакъв проблем, след това отново се получи , като загряването беше значително по слабо(но си го има) на другия ден .....нищо! Изобщо за месец и половина 3 пъти се случи! Приемам мнения и насоки . Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Почистваш и  сменяш грес водачи апарат,хубаво е на всички.

Ако течноста спирачна в казанчето не е светла като олио сменяш нацяло ,дот 4 е там.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA, барабани пише човека, не дискове :) Тук е малко по-различно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ок явно буталото задира в цилиндъра,а това е от несмяна на срирачна течноста ня събира много вода става корозия вътре в самия цилиндър,това ще се реши с смяната му.

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже колата е само на 22 години, почти нова, много е вероятно барабаните никога да не са отваряни. Течността е хубаво да се сменя ама само с нея и цилиндър вероятно няма да мине. Трябва да види барабаните в какво състояние са, че вероятно самият ръб е станал огромен ( ако не са сменяни по някое време от живота на колата ). Отделно, едни нови накладки не е лошо да си купи, че така и така ще маха барабаните, поне да е с нови накладки после. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както спомена колегата, колата е на 22 години, почти нова,;) при мен е от 7-8 години.. а , барабаните са отваряни, в отлично състояния, нямат ръбове, миналата есен сменях накладки и на четирите колелета + почистване и гресиране !Спирачната течност също е сменена есента и в момента е светла и чиста! Цилиндърчето и апарата на това колело са в идеално състояние, изобщо няма за какво да се хване човек!!!!!Тук се касае за нещо по нестандартно....а какво мислите за ABC?Възможно ли е той да седи в основата на проблема? Но от друга страна тогава не би ли трябвало да има загуба на течност? Ако не може да се открие нещо като начало ще сменя целия апарат( колкото и грозно да звучи принципа проба-грешка)

Редактирано от tany66

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола:

 

Ако съм разбрал правилно, колата е 2-ра генерация CR-V?!

Задните спирачки на тая кола са и дискови, и барабанни.

Крачна спирачка - дискова.

Ръчна спирачка - барабанна, вътре в ... да го наречем главината на диска.

Ръчната спирачка на практика не създава проблеми.

Остава проблемът да е в спирачния цилиндър на крачната, както предположи @CARPERA;)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с @Krasi-mir, @Mkilla и @CARPERA не мисля, че има CRV II 2002-2006 само с барабани отзад. Комбинирани са - дискове за педала и барабани за ръчната спирачка.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mandalorian, възможно е и да е така, не съм разглобявал и не съм имал такава но при всички положения, освен цилиндъра си трябва ревизия и проверка на всичко, така или иначе. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачен маркуч може да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
56 minutes ago, Mkilla said:

освен цилиндъра си трябва ревизия и проверка на всичко, така или иначе.

 

Да, разглобяване, оглед, почистване на мръсотията, смазване. Това, че е сменена спирачната течност не означава, че буталото (цилиндъра) на този апарат не е корозирало още от преди това. Може и маншон на водач да се е скъсал и да се е напълнило с мръсотия. Вида на греста при водачите също е от значение.

Ето полезно видео по тази тема.

Редактирано от Mandalorian

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, Vancho написа:

Спирачен маркуч може да е.

 

Естествено че може, историята помни такива случаи, но би трябвало да го прави постоянно , или по-често.

Има голяма вероятност, да е нещо в самия барабан при ръчната - я скъсана или откачена пружина, я разлепени накладки или  нещо отчупено - ама си трябва разглобяване .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при загряването и мирисът на феродо, дискът е сменил цвят към лилаво, значи не е от механизма на ръчната, а си е проблем в крачната и апарата и.

Имах преди години такъв случай - еднократно (на Акорд 7 / фейс / комби, където ръчната също е в барабана на диска), но не открих нищо нередно.

За всеки случай изпилихме малко "ушичките" по края на металните плочки- основи за феродовите крачни накладки, за да е сигурно че се движат нормално в апарата.

Повече не се повтори драмата, но и я хванах навреме. Колата бе автомат, а там всяко съпротивление при движение се усеща.

 

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С джазката съм имал подобен проблем (там обаче и крачната и ръчната са на диска при фейса) и докато се усетя след 500м дискът светеше леко в тъмното. После имаше лилавото за което говори @ceco_accord.

Редактирано от Mandalorian

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...