tany66 7 #1 Публикувано 3 Декември Здравейте, имам проблем с колата.2002г. Задно ляво колело задържа....замириса на изгоряло феродо ... не можеше да си пипне джантата а да не говорим за барабана! На другият ден все едно нищо не е било, няма загряване и на пръв поглед е ок. Закарах я при един приятел да я погледне, според него няма никакъв проблем....всичко си се движи нормално, няма течове и омазняване! Решихме да я карам така и да наблюдавам(като не дърпам ръчната за да не е от нея) Две седмици никакъв проблем, след това отново се получи , като загряването беше значително по слабо(но си го има) на другия ден .....нищо! Изобщо за месец и половина 3 пъти се случи! Приемам мнения и насоки . Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #2 Отговорено 3 Декември (Редактирано) Почистваш и сменяш грес водачи апарат,хубаво е на всички. Ако течноста спирачна в казанчето не е светла като олио сменяш нацяло ,дот 4 е там. Редактирано 3 Декември от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #3 Отговорено 3 Декември @CARPERA, барабани пише човека, не дискове Тук е малко по-различно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #4 Отговорено 3 Декември (Редактирано) Ок явно буталото задира в цилиндъра,а това е от несмяна на срирачна течноста ня събира много вода става корозия вътре в самия цилиндър,това ще се реши с смяната му. Редактирано 3 Декември от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #5 Отговорено 3 Декември Понеже колата е само на 22 години, почти нова, много е вероятно барабаните никога да не са отваряни. Течността е хубаво да се сменя ама само с нея и цилиндър вероятно няма да мине. Трябва да види барабаните в какво състояние са, че вероятно самият ръб е станал огромен ( ако не са сменяни по някое време от живота на колата ). Отделно, едни нови накладки не е лошо да си купи, че така и така ще маха барабаните, поне да е с нови накладки после. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #6 Отговорено 3 Декември (Редактирано) Както спомена колегата, колата е на 22 години, почти нова, при мен е от 7-8 години.. а , барабаните са отваряни, в отлично състояния, нямат ръбове, миналата есен сменях накладки и на четирите колелета + почистване и гресиране !Спирачната течност също е сменена есента и в момента е светла и чиста! Цилиндърчето и апарата на това колело са в идеално състояние, изобщо няма за какво да се хване човек!!!!!Тук се касае за нещо по нестандартно....а какво мислите за ABC?Възможно ли е той да седи в основата на проблема? Но от друга страна тогава не би ли трябвало да има загуба на течност? Ако не може да се открие нещо като начало ще сменя целия апарат( колкото и грозно да звучи принципа проба-грешка) Редактирано 3 Декември от tany66 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #7 Отговорено 3 Декември Само за протокола: Ако съм разбрал правилно, колата е 2-ра генерация CR-V?! Задните спирачки на тая кола са и дискови, и барабанни. Крачна спирачка - дискова. Ръчна спирачка - барабанна, вътре в ... да го наречем главината на диска. Ръчната спирачка на практика не създава проблеми. Остава проблемът да е в спирачния цилиндър на крачната, както предположи @CARPERA 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandalorian 34 #8 Отговорено 3 Декември Съгласен съм с @Krasi-mir, @Mkilla и @CARPERA не мисля, че има CRV II 2002-2006 само с барабани отзад. Комбинирани са - дискове за педала и барабани за ръчната спирачка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #9 Отговорено 3 Декември @Mandalorian, възможно е и да е така, не съм разглобявал и не съм имал такава но при всички положения, освен цилиндъра си трябва ревизия и проверка на всичко, така или иначе. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #10 Отговорено 3 Декември Спирачен маркуч може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandalorian 34 #11 Отговорено 3 Декември (Редактирано) 56 minutes ago, Mkilla said: освен цилиндъра си трябва ревизия и проверка на всичко, така или иначе. Да, разглобяване, оглед, почистване на мръсотията, смазване. Това, че е сменена спирачната течност не означава, че буталото (цилиндъра) на този апарат не е корозирало още от преди това. Може и маншон на водач да се е скъсал и да се е напълнило с мръсотия. Вида на греста при водачите също е от значение. Ето полезно видео по тази тема. Редактирано 3 Декември от Mandalorian Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1853 #12 Отговорено 3 Декември преди 50 минути, Vancho написа: Спирачен маркуч може да е. Естествено че може, историята помни такива случаи, но би трябвало да го прави постоянно , или по-често. Има голяма вероятност, да е нещо в самия барабан при ръчната - я скъсана или откачена пружина, я разлепени накладки или нещо отчупено - ама си трябва разглобяване . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6098 #13 Отговорено 4 Декември (Редактирано) Ако при загряването и мирисът на феродо, дискът е сменил цвят към лилаво, значи не е от механизма на ръчната, а си е проблем в крачната и апарата и. Имах преди години такъв случай - еднократно (на Акорд 7 / фейс / комби, където ръчната също е в барабана на диска), но не открих нищо нередно. За всеки случай изпилихме малко "ушичките" по края на металните плочки- основи за феродовите крачни накладки, за да е сигурно че се движат нормално в апарата. Повече не се повтори драмата, но и я хванах навреме. Колата бе автомат, а там всяко съпротивление при движение се усеща. Редактирано 4 Декември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandalorian 34 #14 Отговорено 4 Декември (Редактирано) С джазката съм имал подобен проблем (там обаче и крачната и ръчната са на диска при фейса) и докато се усетя след 500м дискът светеше леко в тъмното. После имаше лилавото за което говори @ceco_accord. Редактирано 4 Декември от Mandalorian Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове