Jump to content
mpetrov@onemoreframe.net

Обслужване на нов(стар) автомобил CR-V K24Z4 2010

Recommended Posts

Доста далече съм  от София бих ти помогнал и научил да сменяш повечето консумативи.

На Коледа 24 и 25 ще съм в Арбанаси но пак ти е далеко.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mpetrov@onemoreframe.net Който и да я погледне, само с гледане няма какво да направи. Ами си смени маслата, филтрите и антифриза. После я покарай тая кола, докато я вземат за реглаж на клапани и ще придобиеш впечатления какво, що и т.н.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, jijane написа:

...  Тука такива апокалиптични картини се описват ...

Има лаф на тая тема:

"Откакто спрях да чета форуми вече нямам проблеми с колата!"

  • Харесвам 3
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи на кой пост ще попаднеш и какво ще разбереш от него.

При нас се чете последният, а предната страница мнОого рядко. ;)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за т'ва има цял виц, който завършва така:

" - Чукча писател, не читател!"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Превърнахте темата в виц,а колегата го интересува как да си обслужи колата  по най-добрия начин.

На тези които смятат Хондите си за навес и не гледят клапани и валове,защо ви е този форум.

На повечето писали и само направили си гаргара с темата,четете щом не можете да помогнете с нещо не спамете.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, jijane написа:

Те и тука са повече теоретиците от разбиращите, но пък видяха гърбицата колко е зле през дупката за маслото. 

Не бре, майстори сме до девето коляно, то тук хора с проблеми нема, щото Хонда с проблеми нема, сеш се, как да станем практици, задоволяваме се с теории на вероятностите.

Иначе, ако видим нещо съмнително, дай да си траем, то и с половин гърбица ще върви навеса, а филтъра на Ман ще обира стружките.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си обслужи най-добре колата?

Със съвети от човек дето му диагностицира вала по мътна снимка от интернет, или пък от такъв дето не прави разлика между моторите от К-серията?

Заради такива специалисти знаещите и можещите, или поне по-голямата част от тях, вече забравиха за съществуването на форума. 

И за това за по-засуканите проблеми отговори нема, щото само теоретици останаха. " слагаш само това, иначе утре ти гръмва мотора, чупи се блока и т.н."

 

ПП: е го е, поредния интернет диагностик, да не остане по-назад.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, jijane написа:

 

Заради такива специалисти знаещите и можещите, или поне по-голямата част от тях, вече забравиха за съществуването на форума. 

Ти нали си тука, ще пребъде форума, споко.

А това, че не ми излгежда нормално да има тъмно сиви петна по гърбицата на вала(понеже не един съм виждал) и съм му казал да обърне внимание при реглажа, такъв трън ли се оказа, че сякаш те държат на сухо от както си взел кош на сляпо.

  • Харесвам 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от спортове, ще си покаже. Кажете къде да отида в София и при кой за хубав газов инжекцион, защото това е следващата стъпка която трябва да направя след обслужването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най активния колега тука ще ти обясни пак и за газовия инжекцион.Коя е единствената марка, която става.Как няма майстори да ти я монтират или този който ще ти я направи е на Дунава. Още се чудя как не си е отворил един сервиз за хонди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Rakeem написа:

Ти нали си тука, ще пребъде форума, споко.

А това, че не ми излгежда нормално да има тъмно сиви петна по гърбицата на вала(понеже не един съм виждал) и съм му казал да обърне внимание при реглажа, такъв трън ли се оказа, че сякаш те държат на сухо от както си взел кош на сляпо.

Аз не мога да стъпя на малкия пръст на хората, за които говоря. За сметка на това се замениха от интернет диагностици/ теоретици.

 

Относно газта:

Муцев газ е кадърен момък, макар и ВАГ-аджия

БРЦ в Дружба също може да се пробва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 5 часа, jijane написа:

За сметка на това се замениха от интернет диагностици/ теоретици.

Не знам кой визираш, но като се има предвид, че от 12 годишен съм зад волана, като почнах с трабанче, което сам си ремонтирах(тогава не бях чувал за интернет), за да мога да карам по 'ливадите', и не съм спирал до ден днешен да се оправям сам, почва да ми става смешно, но давай дерзай :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези които търсят филтъра автомат и за майсторите които казват че няма  такъв, CRV3 2.4  K24 мотора  се намира отпред  трябва да се свали кората   на бронята малката отдолу.

Screenshot_20241203_152219_Viber.thumb.jpg.9656b4c36ed203961d88936688e269e4.jpg

Screenshot_20241213_083052_Gallery.thumb.jpg.2966845f8aeedb9198314b3d8bdcdf1f.jpg

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.11.2024 г. at 16:47, jijane написа:

поредния интернет диагностик

@jijane, на интернет въпрос, освен интернет диагностика, не виждам как може да се отговори. На колегата, където дежурно отговаряше на всичко с "Иди до Русе", също не му се кефехте.

 

То е ясно, че всички въпроси за на място при майстор, но хората тук питат къде за второ мнение, къде ако може да спестят някой лев. Никой не дава гаранция за крайния резултат, но където се вика "за толкова пари - толкоз".

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Honda_Z и после в сервиза се започва с даването на акъл. Интернет въпроса е продиктуван от на интернет диагностиците даването на акъл.

Насажда се някакво мнение, че хондите са някакви уникални, като конструкция и начин на работа автомобили. 

Всяване на някаква паника, че сипеш ли нещо различно от това, дето го кажем, миришем и пием, и край мотора блокира и се разпада в движение.

Единия си бил ремонтирал трабанта пред блока, другия до вчера беше виждал мотор и газова само на картинка, но даваме акъл за всичко, компетентни сме дет се вика.

 

 

 

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава давай ти компетентни мнения @jijane  виждам че и това не правиш.

 Никой никъде не е писал че нещо ще блокира ако сипеш нещо различно това ти си го измисляш  повтаряш го няколко пъти.

Пак ще ти го напиша как да се довериш на сервиз който ти насипва 5л масло в автомата при положение че  събира 3.5л при опресняване,на такъв майстор не акъл  ами незнам какво да му дадеш.

За мен Хондата е уникална като конструкция и работа когато се подържа,и точно за това е тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 
Off Topic
Преди 20 часа, jijane написа:

и после в сервиза се започва с даването на акъл

Това си е индивидуално и всеки си носи последствията за това как се държи сред хората, както и дали ще приеме съвет, който някой е отделил от времето си да му даде. То може и заради този си подход да е останал без майстор.

 

Лично аз, няма "гуру" майстор, от когото да нямам печален опит и да не е говорил неща, които са ми минали през ръцете и знам, че не са баш така. И тези от София, и тези известните извън София. Ама къде от уважение, къде от това, че не виждам какво ще спечеля, не влизам в спор по въпроса. Правя си изводите и продължавам.

 

Със съветите от форума е същото :)

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това си намираш ентусиаст. " Гурута" в повечето случай са с някакво самочувствие без покритие.

Както и да е, скривай, че стана много офф топик.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В таблицата за маслата за Honda CR-V трета генерация двигател K24Z2 / K24Z4 / K24Z6 е писано 5W20 - 5W30*. Тука препоръчвате 0W20, 0W30.

Кое е вярното?

Някой може ли да каже с кой точно двигател съм по рама?

5J6RE4H35BL806281

И е кой сайт може да се проверява за части?

Редактирано от ivan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сайта за да намериш частите оригинални

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

На табелката сVIN номера ти пише кода на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ivan4o Кодът на двигателят ти го пише на самия двигател, а също и в талона на колата.

Вискозитетният клас - според текущото състояние на двигателя (от 0W20, 5W20 - до 0W30 / 5W30). Спецификация: ILSAC GF-6A или ACEA A5. Смяна от 5000км. до 7000 км. максимум!

Качество на маслото - според джоба!

След като става въпрос за стар двигател и незнайно колко качествена поддръжка е имал до момента, ако някой, без да знае текущото техническо състояние на двигателя, ти каже "е те това маслото наливай", значи заблуждава и теб, и себе си!

 

Между другото, по VIN излиза "американка".

Когато питаш за нещо, моля, уточнявай колкото се може повече детайли, ако искаш да получиш правилен отговор на въпроса си.

 

 

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, CARPERA написа:

Сайта за да намериш частите оригинални

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

На табелката сVIN номера ти пише кода на двигателя.

В този сайт не я намира по VIN:(

Значи не е драма, че съм сипал 5W30 Ravenol FDS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...