Jump to content

Recommended Posts

Преди 1 час, gecata1059 написа:

 Чак пък ламя. На сина Акорда харчи повече. Зависи и от стила на шофиране.  Карам на бензин и за над 4500 кил. смесено каране борда отчита 8.1. 

 

На бензин за последните 100 хил. км.:

Градско в София 16/100 в час пик, извън пиковите часове ми е падало до 13/100. Но никога по-малко!

Магистрално със 130 км. ч. средна скорост - 10-12 на сто средно в двете посоки.

С 80-100 км. ч. средно до 8/100. Т.е. това е минималния разход за тази кола, при много спокойно каране извън града.

При предния собственик от нова колата е харчела по същия начин.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 minutes ago, CARPERA said:

CRV3 е с ограмен багажник като се преместят седалките и паднат напред може да местиш апартамент .

Моето сем е 4 души с две деца,отзяд когато са има място и за бабата,за тъщата не става.

Проходимост минава отвсякъде.

За динамика незнам какво очаквате от квадрат без никаква аеродинамика,въпреки това срокойно с натоварена кола на фул,си поддържа 150-160на магистралата,не че несъм изпълвал километлажа.Да с газ съм и бутилката е на място на резервната под кората в багажника,тоест имаш място .

Просто има една особеност ако караш автомата като пенсионер така и ще върви,защото е адаптивен,при мен и в града е на 5000хил оборота,и върви доста мога да кажа  .

Няма и как да върви защото 90%тук са с разтегната верига и върнати км.

Написах горе качи се поне на 3 CRV та,огледай под капачката и аспуха ,слушай като караш и на място,ако не ти дават в автокъщата  или при  оглед да караш Ти колата ,бягай надалече.

Напиши какъв ти е бюджета,читаво CRV 3 под 18хил едва ли,има групи в фейса където излизят добри екземплри,регистрирани дори и с газ.

18000 ми е тавана, даже на ръба, тъй като после за обслужване трябва да имам поне 2-3 к зависи какво ще се сменя, ако е само масло и верига супер в 2 ще влезна. Можеш ли да споделиш тези групи, колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, note написа:

 

На бензин за последните 100 хил. км.:

Градско в София 16/100 в час пик, извън пиковите часове ми е падало до 13/100. Но никога по-малко!

Магистрално със 130 км. ч. средна скорост - 10-12 на сто средно в двете посоки.

С 80-100 км. ч. средно до 8/100. 

Затова писах ,че зависи от стила на каране. При мен градското е по-малко от софийска квартална улица. 2.5 кил. във посока без нито един светофар. На магистрала 120 максимум, без резки изпреварвания.

Автора знае неговия стил на шофиране и ще прецени колко ще му бъде разхода. А и автомата дига поне  литър.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
5 hours ago, mpetrov@onemoreframe.net said:

18000 ми е тавана, даже на ръба, тъй като после за обслужване трябва да имам поне 2-3 к зависи какво ще се сменя, ако е само масло и верига супер в 2 ще влезна. Можеш ли да споделиш тези групи, колега

Това 2-3 хил лв  е много ако не сменяш верига все пак говарим масла е филтри,имам тема пълния камплект за верига който е 13 части е 1000лв и смяната ву е 600лв.

Все пак пърсиш читав екземпляр с неразтегната верига.

Ако е автомат е към 500_600лв всички масла филтри и антифриз,като зависи и цената на труда .

Групите  в фейса Honda CRV изписваш и излизат .

 

Screenshot_20241110_221557_Facebook.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mpetrov@onemoreframe.net

Понякого излизат добри предложения в групите но бързо се купуват,като при 2.4 трябва да се внимава за валове.

Screenshot_20241111_091111_Facebook.thumb.jpg.ed35d8bfdc65a464206d8b44c61b35dd.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 16 часа, mpetrov@onemoreframe.net написа:

18000 ми е тавана, даже на ръба, тъй като после за обслужване трябва да имам поне 2-3 к зависи какво ще се сменя, ако е само масло и верига супер в 2 ще влезна.

Разгледай в Мобилето CRV-тата 3-та ген. от Монтана.

Търси обяви с телефон 0878889065.

Познавам търговеца - знам че внася читави - предимно холандки напоследък (от Хонда дилърства), а там колите са обгрижвани - по закон.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 minutes ago, CARPERA said:

@mpetrov@onemoreframe.net

Понякого излизат добри предложения в групите но бързо се купуват,като при 2.4 трябва да се внимава за валове.

Screenshot_20241111_091111_Facebook.thumb.jpg.ed35d8bfdc65a464206d8b44c61b35dd.jpg

Това с валовете само при 2.4 ли е само или и при 2.0. Ще гледам тази седмица една 2.0 от Италия с италианска газова. Имам и една дизелова в сряда, но нека се включат и колегите с дизели ако може да ми кажат за какво да внимавам по време на оглед

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От Италия и с газ забрави ,двигатели спукани от каране и на газ,двойно повече карани,и масло само доливано.

Отиди на оглед но задължително отвори капачка масло и огледай добре,и после аспуха.

От там никаква сервизна история.

От Италия  запазени външно но двигателя дроб,на това разчитат търговеца външно да е топ.

Проблемните валове са при К24 двигателите,ако е сменяно маслота навреме нямат проблем,при 2.0 няма проблем R20 двигателя.

Виж писането на колегата сесо.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
21 minutes ago, ceco_accord said:

Разгледай в Мобилето CRV-тата 3-та ген. от Монтана.

Търси обяви с телефон 0878889065.

Познавам търговеца - знам къде стоят и мога да ида и да ги огледам.

Знам че внася читави - предимно холандки напоследък, а там колите са обгрижвани - по закон.

Ще разгледам колега, Благодаря! Той няма ли страница  мобиле да разгледам направо какво има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 minutes ago, CARPERA said:

От Италия и с газ забрави ,двигатели спукани от каране и на газ,двойно повече карани,и масло само доливано.

Отиди на оглед но задължително отвори капачка масло и огледай добре,и после аспуха.

От там викаква сервизна история.

От Италия  запазени външно но двигателя дроб,на това разчитат търговеца външно да е топ.

Проблемните валове са при К24 двигателите,ако е сменяно маслота навреме нямат проблем.

Виж писането на колегата сесо.

 

Ясно, аз ще я видя тази в Петък и ще пратя тези които извършват огледи на място, който ми дадохте тук в групата, че извършват такива услуги. Иначе колата е регистрирана и карана тук.

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, mpetrov@onemoreframe.net написа:

Ще разгледам колега, Благодаря! Той няма ли страница  мобиле да разгледам направо какво има?

Не виждам, но те са 5-6 коли.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой от колегите с дизел ще сподеи ли нещо? Какво да гледам при оглед. Чувам, че доста хора си премахват ЕГР и ДПФ, колко ще ми оскъпи това? Дюза ако е тръгнала как да я хвана или само като се закачи на живи данни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://cars-help.com/bg/polezna-informaciya/evronorma-ekologichna-kategoriya/comment-page-3/?amp=1

Отговора е тук.

Колата може и да е производство 2009. Но се пише дата на първа регистрация.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В групите за Хонда се нагледах на автомобили по на 14 години, обаче по на 110 к  116к 140к километра, аз не знам за малоумни ли ни взимат вече. Коката излъскана, но си личи седалка, волан че е карана, и всичките със книжки сервизни! Не знам направо, май ще трябва някоя с TUF от Германия или Холандия да се взима, а там пък за корозия трябва да се гледа. Няма ли някой от групата, който да си продава колата? Хахах

П.С - един даже го разпитвам за ЕГР, дюзи как са(регистрирана кола в Пловдив). Тоя ми казва като ми се ядосва да съм му бил задавал сериозни въпроси, защото на такива нямало да отговаря! И така!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без огледи и пътуване няма да стане. Дадоха насоки да Монтана и Пловдив. Ходил съм и при двамата търговци. Миналата година минах над 1000 кил. за огледи преди да взема Акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, mpetrov@onemoreframe.net said:

 

П.С - един даже го разпитвам за ЕГР, дюзи как са(регистрирана кола в Пловдив). Тоя ми казва като ми се ядосва да съм му бил задавал сериозни въпроси, защото на такива нямало да отговаря! И така!

Това за ЕГР и дюзите като ти каже че са ок ти как ще провериш,и за мен е безмислен  въпрос.

Това какво ти казва сабственика ,той продава,ще те излъже,ако е автокъща на 100% лъже.

Разчитай на това което видиш,по телефона нищо не е такя като отидеш на място.

Всичките са на 175хил карани и тогава  е решил собственика да продава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, mpetrov@onemoreframe.net said:

... Няма ли някой от групата, който да си продава колата? Хахах..

 

Като ми пристигне Пилота (чакам го тази седмица) и го стегна най-верочтно ще пускам моята за продажба. 2008 г. е, италианка, 2.0 бензи с газова сложена от мен. На 270к км. е, като около 80к съм ги минал лично, а предполагам и че от автокъщата са ми направили отстъпка от едни около 100к км при покупката ;-) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, ceco_accord said:

 

Разбирам че не си наясно с този бизнес. То никой не е бил, преди да смени няколко коли в живота си.

Най-читава е сделката да купиш кола от комшията, когото си наблюдавал как си я е поддържал и от какво се е оплаквал няколко години.

Ако не - минаваш на търговците. Там е "пари - стока - пари прим". Те харесват нещо на вид, гледат за повърхностна корозия отдолу, проверяват документално, слушат как работи на място и в движение, а познавайки пазара, преценяват дали да си затворят известната сума пари за неизвестен период, та да изкарат 10-на % за себе си. Те не купуват кола за теб - дори не подозират че съществуваш на планетата, преди да влезеш в контакт.

Те не разглобяват колите и не проверяват подробно всеки възел. Мият/почистват и оправят някоя дреболия, па пускат колата в нета. Тези дето внасят "скрап" си имат доверени майстори, които правят нужното за да е прилична на вид, но там също общата инвестиция е почти като на добра кола без нужда от ремонти.

Реалното техническо състояние няма как да се знае в детайли. Ако са я докарали на ход, могат да споделят впечатления, както и ако са я взели от представителство на марката, а там колата обикновено е проверена обстойно и обслужена, защото също е на пазара - местният.

На ход, от дилърство и обслужена е рядка комбинация - това е "бяла лястовица", но си струва.

И пак - Кола на старо е котка в чувал.

Като нямаме пари за нова, "бъркаме в чувала" и се молим да не сме сбъркали.

 Секънд хенд-а е с остатъчен ресурс, а новите пък са с умишлено ограничен, та клиента винаги може да се окаже прееб@н. Всичко зависи от това човек как гледа на нещата от живота. Ако се чувства обиден от него - и тази сделка ще е такава. Ако е позитивен реалист - ще е доволен.

Нищо не е вечно - ние също.

Уж се чувстваме добре и хоп - некое вирусче или нещо по-сериозно. Не обвиняваме живота или родителите си. Носим си кръста и се лекуваме.

Е, с колата е същото - вземаме, караме, каквото излезе - правим. Важното е какви ползи и радости ни носи, а не какви средства отнема!

Успех с намирането и късмет с притежанието!

Благодаря колега! Прав си! Ще ми трябва късмет. Сменил съм няколко коли просто до сега най-новата ми е била 2004. И все пасати. Там пак е на късмет, но колите са здрави и не правят проблеми, сега заради всички тъпотии с кво норми и т.н искам да сменя 22 годишната кола, която ми служи вярно! Това е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
51 minutes ago, Flameff said:

Като ми пристигне Пилота (чакам го тази седмица) и го стегна най-верочтно ще пускам моята за продажба. 2008 г. е, италианка, 2.0 бензи с газова сложена от мен. На 270к км. е, като около 80к съм ги минал лично, а предполагам и че от автокъщата са ми направили отстъпка от едни около 100к км при покупката ;-) 

Благодаря колега, но аз гледам да е поне е 2010/2011. Евро 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, CARPERA said:

Това за ЕГР и дюзите като ти каже че са ок ти как ще провериш,и за мен е безмислен  въпрос.

Това какво ти казва сабственика ,той продава,ще те излъже,ако е автокъща на 100% лъже.

Разчитай на това което видиш,по телефона нищо не е такя като отидеш на място.

Всичките са на 175хил карани и тогава  е решил собственика да продава

Питах го документално дали я няма информацията за ЕГР, дюзи и т.н, защото ми каза че цялата документация я има. Както и да е! Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@mpetrov@onemoreframe.net

Това изтлежда доста запазено поне по интериора.

Screenshot_20241113_203047_Facebook.thumb.jpg.78a3d3c127348d40ca5e3e93fc888be3.jpg

Screenshot_20241113_203116_Facebook.thumb.jpg.5ced2b11c3f2fa4ee359cbb99aba3c2b.jpg

 Има доста обави от този потребетел внася доста Хонди.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, CARPERA said:

@mpetrov@onemoreframe.net

Това изтлежда доста запазено поне по интериора.

Screenshot_20241113_203047_Facebook.thumb.jpg.78a3d3c127348d40ca5e3e93fc888be3.jpg

Screenshot_20241113_203116_Facebook.thumb.jpg.5ced2b11c3f2fa4ee359cbb99aba3c2b.jpg

Гледах я, излиза ми от бюджета а и ме съмняват километрите ч, макар и вида и. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2011 и да е Евро 5 трудно за 18хил лв нещо като бялата  лястовица.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда. Те вървят на 20+ бона. За да е 18, требе нещо друго да е зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вървят щото има балами да ги дават. Иначе динамика няма, проходимост силно съмнителна, здравина също много относително, защото и скъпа да вземеш няма гаранция, че няма да ти умре в ръцете след 3 месеца. Пълно е с намазани и изблъскани навеси с превъртяни километри и лъжливи години, като на цитираното по-горе синьо ЦРВ за по 20 000 лева. И после какво става, нашио се нашите с прехваленото ЦРВ за 20 000 лева, прехвърляне, регистрация, застраховка, гуми, обслужване, една газова "висок клас"  разбираш ли, щото нали е висок клас кола, и то стане 25 000 лева още от старта.   

Толкова пари за 14-15 годишна и безлична за мен кола, не бих дал.

  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това твое мнение ще отговоря- въпрос на вкус- казало кучето и си облизало г**а.

Всеки си решава. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още се шири мнението, че колкото по-нова кола - толкова по-хубава.

От там извира и платежоспособността, за нещо утилитарно.

Екзотиките си имат други мотиви и страхове.

И ако "хубава" е относително понятие, с качеството вече не е така.

Се ля ви и просто бизнес, но ако е за "от А до В", всяка здрава става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, ceco_accord said:

Все още се шири мнението, че колкото по-нова кола - толкова по-хубава.

 

Като екстри и опции съм съгласен, но като здравина и продължителност на полезния екслпотационен живот, нещата са обратнопропорционални. 

Колкото до цените, пазара ги определя, а не истинската стойност на даден продукт. CR-V се е доказал във времето, кaто надежден и функционален автомобил, съответно е и доста търсен, което прави цената му висока. 

От интерес пуснах бързо търсене в мобилето и CR-V-тата (с автоматична скоростна кутия) започват от около13-14к независимо дали са 2008 или 2010 година и свършват на 20к+, без да броим няколкото с нереално високи цени.

 

Проблемът е, че даването на повече пари на някой търговец, не гарантира получаването на по-добър автомобил. 

Както се писа и по-горе, въпрос на късмет е какво ще се падне, съответно колко ще струва допълнително, за да стане добра кола за каране.

 

Да се определи бюджет за закупуването на автомобил е първата стъпка. След това трябва да се види спрямо пазара какво може да се вземе с този бюджет. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
19 hours ago, CARPERA said:

@mpetrov@onemoreframe.net

Това изтлежда доста запазено поне по интериора.

Screenshot_20241113_203047_Facebook.thumb.jpg.78a3d3c127348d40ca5e3e93fc888be3.jpg

Screenshot_20241113_203116_Facebook.thumb.jpg.5ced2b11c3f2fa4ee359cbb99aba3c2b.jpg

 Има доста обави от този потребетел внася доста Хонди.

 

Колега днес я гледаха колата, мой приятел който и той се е занимавал с внос на коли. 

 

20 hours ago, CARPERA said:

@mpetrov@onemoreframe.net

Това изтлежда доста запазено поне по интериора.

Screenshot_20241113_203047_Facebook.thumb.jpg.78a3d3c127348d40ca5e3e93fc888be3.jpg

Screenshot_20241113_203116_Facebook.thumb.jpg.5ced2b11c3f2fa4ee359cbb99aba3c2b.jpg

 Има доста обави от този потребетел внася доста Хонди.

 

Гледа я днес мой приятел наистина е много запазена и момчето което я продава доста читав. Проверил е всичко което ме посъветва. Чист ауспух(ръждясал) с чисто масло в мотора. Много запазен салон, според него си е на километрите. В събота ще ходя да я гледам и аз. Ако днес не я продаде де, че е имало и други желаещи. Та ако е на късмет отивам в Събота и в Понеделник ще я взема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е твоята, ще си те чака.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Утре отивам  а не в събота, харесали ми ще се похваля скоро. Благодаря ви за всичко което ми дадохте като съвети! И последно тази е 2.4 колко ще ми излезне една читава висок клас газова и това и проблема с валовете може ли да се хване преди да е късно. Веригата как да я проверя в какво състояние е?

 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цялото предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Валовете и веригата се виждат при регулиране на клапаните,,тоест като се свали капака на главата.

Запомни ако е тази или което друго CRV 3 нищо повече от 0w20 или 0w30  хубава синтетика за масло на 8-9 хил км смяна.

Читава газова има тема за София при Иво Ленков в Каравел газ.

Карай колата автомата проявява магариите си като загрее,виж цвета на маслото автомат трябва да има розов отенък.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това за влияете и веригата трябва ли да го проверя като го взема евентуално?

За маслото разбрах! Някаква марка или?

трябва ли да се смени масло на кутия и деференциял?

За кутията след като я покарам тогава да погледна маслото така ли?

А за газта ще изчакам малко тъй като няма да имам бюджет сега и за колата инза обслужване! Благодаря ти колега за ценните съвети!

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цялото предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Клапаните се регулират задължително,незнаеш предния дали го е правил тогава ще провериш валове верига,като сложиш газ се регулират на всеки 30хил км пробег клапаните.

Маслото на автомата се сменя и на диференциала задължително с оригинални на Хонда.

2.4 двигателя е с хидравлика и там имаш 1л масло в системата което се сменя.

Цвета  на масло автомат може да видиш и без да я караш.

Масла хубава 0w20 ,0w30 има тук в общите поръчки,касто и всички оригинални.

Ти вземи колата пак ще питаш.

Не цитирай предхадно мнение нарушение на правилата в форума е.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, mpetrov@onemoreframe.net said:

Утре отивам  а не в събота, харесали ми ще се похваля скоро....

 

Стискам палци да е твоята. На снимки изглежда много добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Никой ли няма да каже, че дизеловите двигатели на Хонда след 2010 г имат проблем с помпата, пуска стружки, който запушват дюзите и трябва да се сменя всичко и да се чисти резервоара? Не съм чул за такъв проблем преди фейслифта. Освен това в Испания ЦРВ до 2010 фабрично са без ДПФ.

 Жена и кола са на късмет, а който прекалено много избира, често попада на изтормозен екземпляр и почват мъките.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ама колегата бензинови гледа.

А и згодна женица да си вземеш, хората се променят различно, дори заедно да живеят. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...