note 401 #41 Отговорено 10 Ноември Преди 1 час, gecata1059 написа: Чак пък ламя. На сина Акорда харчи повече. Зависи и от стила на шофиране. Карам на бензин и за над 4500 кил. смесено каране борда отчита 8.1. На бензин за последните 100 хил. км.: Градско в София 16/100 в час пик, извън пиковите часове ми е падало до 13/100. Но никога по-малко! Магистрално със 130 км. ч. средна скорост - 10-12 на сто средно в двете посоки. С 80-100 км. ч. средно до 8/100. Т.е. това е минималния разход за тази кола, при много спокойно каране извън града. При предния собственик от нова колата е харчела по същия начин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #42 Отговорено 10 Ноември 7 minutes ago, CARPERA said: CRV3 е с ограмен багажник като се преместят седалките и паднат напред може да местиш апартамент . Моето сем е 4 души с две деца,отзяд когато са има място и за бабата,за тъщата не става. Проходимост минава отвсякъде. За динамика незнам какво очаквате от квадрат без никаква аеродинамика,въпреки това срокойно с натоварена кола на фул,си поддържа 150-160на магистралата,не че несъм изпълвал километлажа.Да с газ съм и бутилката е на място на резервната под кората в багажника,тоест имаш място . Просто има една особеност ако караш автомата като пенсионер така и ще върви,защото е адаптивен,при мен и в града е на 5000хил оборота,и върви доста мога да кажа . Няма и как да върви защото 90%тук са с разтегната верига и върнати км. Написах горе качи се поне на 3 CRV та,огледай под капачката и аспуха ,слушай като караш и на място,ако не ти дават в автокъщата или при оглед да караш Ти колата ,бягай надалече. Напиши какъв ти е бюджета,читаво CRV 3 под 18хил едва ли,има групи в фейса където излизят добри екземплри,регистрирани дори и с газ. 18000 ми е тавана, даже на ръба, тъй като после за обслужване трябва да имам поне 2-3 к зависи какво ще се сменя, ако е само масло и верига супер в 2 ще влезна. Можеш ли да споделиш тези групи, колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 19 #43 Отговорено 10 Ноември Преди 1 час, note написа: На бензин за последните 100 хил. км.: Градско в София 16/100 в час пик, извън пиковите часове ми е падало до 13/100. Но никога по-малко! Магистрално със 130 км. ч. средна скорост - 10-12 на сто средно в двете посоки. С 80-100 км. ч. средно до 8/100. Затова писах ,че зависи от стила на каране. При мен градското е по-малко от софийска квартална улица. 2.5 кил. във посока без нито един светофар. На магистрала 120 максимум, без резки изпреварвания. Автора знае неговия стил на шофиране и ще прецени колко ще му бъде разхода. А и автомата дига поне литър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #44 Отговорено 10 Ноември (Редактирано) 5 hours ago, mpetrov@onemoreframe.net said: 18000 ми е тавана, даже на ръба, тъй като после за обслужване трябва да имам поне 2-3 к зависи какво ще се сменя, ако е само масло и верига супер в 2 ще влезна. Можеш ли да споделиш тези групи, колега Това 2-3 хил лв е много ако не сменяш верига все пак говарим масла е филтри,имам тема пълния камплект за верига който е 13 части е 1000лв и смяната ву е 600лв. Все пак пърсиш читав екземпляр с неразтегната верига. Ако е автомат е към 500_600лв всички масла филтри и антифриз,като зависи и цената на труда . Групите в фейса Honda CRV изписваш и излизат . Редактирано 10 Ноември от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #45 Отговорено 11 Ноември @mpetrov@onemoreframe.net Понякого излизат добри предложения в групите но бързо се купуват,като при 2.4 трябва да се внимава за валове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #46 Отговорено 11 Ноември (Редактирано) Преди 16 часа, mpetrov@onemoreframe.net написа: 18000 ми е тавана, даже на ръба, тъй като после за обслужване трябва да имам поне 2-3 к зависи какво ще се сменя, ако е само масло и верига супер в 2 ще влезна. Разгледай в Мобилето CRV-тата 3-та ген. от Монтана. Търси обяви с телефон 0878889065. Познавам търговеца - знам че внася читави - предимно холандки напоследък (от Хонда дилърства), а там колите са обгрижвани - по закон. Редактирано 11 Ноември от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #47 Отговорено 11 Ноември 23 minutes ago, CARPERA said: @mpetrov@onemoreframe.net Понякого излизат добри предложения в групите но бързо се купуват,като при 2.4 трябва да се внимава за валове. Това с валовете само при 2.4 ли е само или и при 2.0. Ще гледам тази седмица една 2.0 от Италия с италианска газова. Имам и една дизелова в сряда, но нека се включат и колегите с дизели ако може да ми кажат за какво да внимавам по време на оглед Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #48 Отговорено 11 Ноември (Редактирано) От Италия и с газ забрави ,двигатели спукани от каране и на газ,двойно повече карани,и масло само доливано. Отиди на оглед но задължително отвори капачка масло и огледай добре,и после аспуха. От там никаква сервизна история. От Италия запазени външно но двигателя дроб,на това разчитат търговеца външно да е топ. Проблемните валове са при К24 двигателите,ако е сменяно маслота навреме нямат проблем,при 2.0 няма проблем R20 двигателя. Виж писането на колегата сесо. Редактирано 11 Ноември от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #49 Отговорено 11 Ноември 21 minutes ago, ceco_accord said: Разгледай в Мобилето CRV-тата 3-та ген. от Монтана. Търси обяви с телефон 0878889065. Познавам търговеца - знам къде стоят и мога да ида и да ги огледам. Знам че внася читави - предимно холандки напоследък, а там колите са обгрижвани - по закон. Ще разгледам колега, Благодаря! Той няма ли страница мобиле да разгледам направо какво има? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #50 Отговорено 11 Ноември 12 minutes ago, CARPERA said: От Италия и с газ забрави ,двигатели спукани от каране и на газ,двойно повече карани,и масло само доливано. Отиди на оглед но задължително отвори капачка масло и огледай добре,и после аспуха. От там викаква сервизна история. От Италия запазени външно но двигателя дроб,на това разчитат търговеца външно да е топ. Проблемните валове са при К24 двигателите,ако е сменяно маслота навреме нямат проблем. Виж писането на колегата сесо. Ясно, аз ще я видя тази в Петък и ще пратя тези които извършват огледи на място, който ми дадохте тук в групата, че извършват такива услуги. Иначе колата е регистрирана и карана тук. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #51 Отговорено 11 Ноември преди 19 минути, mpetrov@onemoreframe.net написа: Ще разгледам колега, Благодаря! Той няма ли страница мобиле да разгледам направо какво има? Не виждам, но те са 5-6 коли. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #52 Отговорено 11 Ноември А някой от колегите с дизел ще сподеи ли нещо? Какво да гледам при оглед. Чувам, че доста хора си премахват ЕГР и ДПФ, колко ще ми оскъпи това? Дюза ако е тръгнала как да я хвана или само като се закачи на живи данни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #53 Отговорено 11 Ноември https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=407147098&cn=NL&dam=false&fr=2010%3A&ft=PETROL&isSearchRequest=true&ml=%3A300000&ms=11000%3B5%3B%3B&ref=srp&refId=150696e4-d157-3c4f-c80b-74c58d3e53a2&s=Car&sb=rel&searchId=150696e4-d157-3c4f-c80b-74c58d3e53a2&vc=Car Колеги имате ли идея зашо този след като е 2010 го дават еуро 4 холандците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 19 #54 Отговорено 11 Ноември https://cars-help.com/bg/polezna-informaciya/evronorma-ekologichna-kategoriya/comment-page-3/?amp=1 Отговора е тук. Колата може и да е производство 2009. Но се пише дата на първа регистрация. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #55 Отговорено 12 Ноември В групите за Хонда се нагледах на автомобили по на 14 години, обаче по на 110 к 116к 140к километра, аз не знам за малоумни ли ни взимат вече. Коката излъскана, но си личи седалка, волан че е карана, и всичките със книжки сервизни! Не знам направо, май ще трябва някоя с TUF от Германия или Холандия да се взима, а там пък за корозия трябва да се гледа. Няма ли някой от групата, който да си продава колата? Хахах П.С - един даже го разпитвам за ЕГР, дюзи как са(регистрирана кола в Пловдив). Тоя ми казва като ми се ядосва да съм му бил задавал сериозни въпроси, защото на такива нямало да отговаря! И така! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 19 #56 Отговорено 12 Ноември Без огледи и пътуване няма да стане. Дадоха насоки да Монтана и Пловдив. Ходил съм и при двамата търговци. Миналата година минах над 1000 кил. за огледи преди да взема Акорда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #57 Отговорено 12 Ноември 1 hour ago, mpetrov@onemoreframe.net said: П.С - един даже го разпитвам за ЕГР, дюзи как са(регистрирана кола в Пловдив). Тоя ми казва като ми се ядосва да съм му бил задавал сериозни въпроси, защото на такива нямало да отговаря! И така! Това за ЕГР и дюзите като ти каже че са ок ти как ще провериш,и за мен е безмислен въпрос. Това какво ти казва сабственика ,той продава,ще те излъже,ако е автокъща на 100% лъже. Разчитай на това което видиш,по телефона нищо не е такя като отидеш на място. Всичките са на 175хил карани и тогава е решил собственика да продава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #58 Отговорено 12 Ноември Преди 1 час, mpetrov@onemoreframe.net написа: П.С - един даже го разпитвам за ЕГР, дюзи как са(регистрирана кола в Пловдив). Тоя ми казва като ми се ядосва да съм му бил задавал сериозни въпроси, защото на такива нямало да отговаря! И така! Разбирам че не си наясно с този бизнес. То никой не е бил, преди да смени няколко коли в живота си. Най-читава е сделката да купиш кола от комшията, когото си наблюдавал как си я е поддържал и от какво се е оплаквал няколко години. Ако не - минаваш на търговците. Там е "пари - стока - пари прим". Те харесват нещо на вид, гледат за повърхностна корозия отдолу, проверяват документално, слушат как работи на място и в движение, а познавайки пазара, преценяват дали да си затворят известната сума пари за неизвестен период, та да изкарат 10-на % за себе си. Те не купуват кола за теб - дори не подозират че съществуваш на планетата, преди да влезеш в контакт. Те не разглобяват колите и не проверяват подробно всеки възел. Мият/почистват и оправят някоя дреболия, па пускат колата в нета. Тези дето внасят "скрап" си имат доверени майстори, които правят нужното за да е прилична на вид, но там също общата инвестиция е почти като на добра кола без нужда от ремонти. Реалното техническо състояние няма как да се знае в детайли. Ако са я докарали на ход, могат да споделят впечатления, както и ако са я взели от представителство на марката, а там колата обикновено е проверена обстойно и обслужена, защото също е на пазара - местният. На ход, от дилърство и обслужена е рядка комбинация - това е "бяла лястовица", но си струва. И пак - Кола на старо е котка в чувал. Като нямаме пари за нова, "бъркаме в чувала" и се молим да не сме сбъркали. Секънд хенд-а е с остатъчен ресурс, а новите пък са с умишлено ограничен, та клиента винаги може да се окаже прееб@н. Всичко зависи от това човек как гледа на нещата от живота. Ако се чувства обиден от него - и тази сделка ще е такава. Ако е позитивен реалист - ще е доволен. Нищо не е вечно - ние също. Уж се чувстваме добре и хоп - некое вирусче или нещо по-сериозно. Не обвиняваме живота или родителите си. Носим си кръста и се лекуваме. Е, с колата е същото - вземаме, караме, каквото излезе - правим. Важното е какви ползи и радости ни носи, а не какви средства отнема! Успех с намирането и късмет с притежанието! 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #59 Отговорено 12 Ноември 3 hours ago, mpetrov@onemoreframe.net said: ... Няма ли някой от групата, който да си продава колата? Хахах.. Като ми пристигне Пилота (чакам го тази седмица) и го стегна най-верочтно ще пускам моята за продажба. 2008 г. е, италианка, 2.0 бензи с газова сложена от мен. На 270к км. е, като около 80к съм ги минал лично, а предполагам и че от автокъщата са ми направили отстъпка от едни около 100к км при покупката ;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #60 Отговорено 12 Ноември 2 hours ago, ceco_accord said: Разбирам че не си наясно с този бизнес. То никой не е бил, преди да смени няколко коли в живота си. Най-читава е сделката да купиш кола от комшията, когото си наблюдавал как си я е поддържал и от какво се е оплаквал няколко години. Ако не - минаваш на търговците. Там е "пари - стока - пари прим". Те харесват нещо на вид, гледат за повърхностна корозия отдолу, проверяват документално, слушат как работи на място и в движение, а познавайки пазара, преценяват дали да си затворят известната сума пари за неизвестен период, та да изкарат 10-на % за себе си. Те не купуват кола за теб - дори не подозират че съществуваш на планетата, преди да влезеш в контакт. Те не разглобяват колите и не проверяват подробно всеки възел. Мият/почистват и оправят някоя дреболия, па пускат колата в нета. Тези дето внасят "скрап" си имат доверени майстори, които правят нужното за да е прилична на вид, но там също общата инвестиция е почти като на добра кола без нужда от ремонти. Реалното техническо състояние няма как да се знае в детайли. Ако са я докарали на ход, могат да споделят впечатления, както и ако са я взели от представителство на марката, а там колата обикновено е проверена обстойно и обслужена, защото също е на пазара - местният. На ход, от дилърство и обслужена е рядка комбинация - това е "бяла лястовица", но си струва. И пак - Кола на старо е котка в чувал. Като нямаме пари за нова, "бъркаме в чувала" и се молим да не сме сбъркали. Секънд хенд-а е с остатъчен ресурс, а новите пък са с умишлено ограничен, та клиента винаги може да се окаже прееб@н. Всичко зависи от това човек как гледа на нещата от живота. Ако се чувства обиден от него - и тази сделка ще е такава. Ако е позитивен реалист - ще е доволен. Нищо не е вечно - ние също. Уж се чувстваме добре и хоп - некое вирусче или нещо по-сериозно. Не обвиняваме живота или родителите си. Носим си кръста и се лекуваме. Е, с колата е същото - вземаме, караме, каквото излезе - правим. Важното е какви ползи и радости ни носи, а не какви средства отнема! Успех с намирането и късмет с притежанието! Благодаря колега! Прав си! Ще ми трябва късмет. Сменил съм няколко коли просто до сега най-новата ми е била 2004. И все пасати. Там пак е на късмет, но колите са здрави и не правят проблеми, сега заради всички тъпотии с кво норми и т.н искам да сменя 22 годишната кола, която ми служи вярно! Това е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #61 Отговорено 12 Ноември 51 minutes ago, Flameff said: Като ми пристигне Пилота (чакам го тази седмица) и го стегна най-верочтно ще пускам моята за продажба. 2008 г. е, италианка, 2.0 бензи с газова сложена от мен. На 270к км. е, като около 80к съм ги минал лично, а предполагам и че от автокъщата са ми направили отстъпка от едни около 100к км при покупката ;-) Благодаря колега, но аз гледам да е поне е 2010/2011. Евро 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #62 Отговорено 12 Ноември 2 hours ago, CARPERA said: Това за ЕГР и дюзите като ти каже че са ок ти как ще провериш,и за мен е безмислен въпрос. Това какво ти казва сабственика ,той продава,ще те излъже,ако е автокъща на 100% лъже. Разчитай на това което видиш,по телефона нищо не е такя като отидеш на място. Всичките са на 175хил карани и тогава е решил собственика да продава Питах го документално дали я няма информацията за ЕГР, дюзи и т.н, защото ми каза че цялата документация я има. Както и да е! Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #63 Отговорено 13 Ноември (Редактирано) @mpetrov@onemoreframe.net Това изтлежда доста запазено поне по интериора. Има доста обави от този потребетел внася доста Хонди. Редактирано 13 Ноември от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #64 Отговорено 13 Ноември 2 hours ago, CARPERA said: @mpetrov@onemoreframe.net Това изтлежда доста запазено поне по интериора. Гледах я, излиза ми от бюджета а и ме съмняват километрите ч, макар и вида и. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #65 Отговорено 13 Ноември Колеги има ли някой от Карлово? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #66 Отговорено 14 Ноември 2011 и да е Евро 5 трудно за 18хил лв нещо като бялата лястовица. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #67 Отговорено 14 Ноември Мда. Те вървят на 20+ бона. За да е 18, требе нещо друго да е зле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #68 Отговорено 14 Ноември Вървят щото има балами да ги дават. Иначе динамика няма, проходимост силно съмнителна, здравина също много относително, защото и скъпа да вземеш няма гаранция, че няма да ти умре в ръцете след 3 месеца. Пълно е с намазани и изблъскани навеси с превъртяни километри и лъжливи години, като на цитираното по-горе синьо ЦРВ за по 20 000 лева. И после какво става, нашио се нашите с прехваленото ЦРВ за 20 000 лева, прехвърляне, регистрация, застраховка, гуми, обслужване, една газова "висок клас" разбираш ли, щото нали е висок клас кола, и то стане 25 000 лева още от старта. Толкова пари за 14-15 годишна и безлична за мен кола, не бих дал. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #69 Отговорено 14 Ноември На това твое мнение ще отговоря- въпрос на вкус- казало кучето и си облизало г**а. Всеки си решава. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #70 Отговорено 14 Ноември Все още се шири мнението, че колкото по-нова кола - толкова по-хубава. От там извира и платежоспособността, за нещо утилитарно. Екзотиките си имат други мотиви и страхове. И ако "хубава" е относително понятие, с качеството вече не е така. Се ля ви и просто бизнес, но ако е за "от А до В", всяка здрава става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #71 Отговорено 14 Ноември 1 hour ago, ceco_accord said: Все още се шири мнението, че колкото по-нова кола - толкова по-хубава. Като екстри и опции съм съгласен, но като здравина и продължителност на полезния екслпотационен живот, нещата са обратнопропорционални. Колкото до цените, пазара ги определя, а не истинската стойност на даден продукт. CR-V се е доказал във времето, кaто надежден и функционален автомобил, съответно е и доста търсен, което прави цената му висока. От интерес пуснах бързо търсене в мобилето и CR-V-тата (с автоматична скоростна кутия) започват от около13-14к независимо дали са 2008 или 2010 година и свършват на 20к+, без да броим няколкото с нереално високи цени. Проблемът е, че даването на повече пари на някой търговец, не гарантира получаването на по-добър автомобил. Както се писа и по-горе, въпрос на късмет е какво ще се падне, съответно колко ще струва допълнително, за да стане добра кола за каране. Да се определи бюджет за закупуването на автомобил е първата стъпка. След това трябва да се види спрямо пазара какво може да се вземе с този бюджет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #72 Отговорено 14 Ноември 19 hours ago, CARPERA said: @mpetrov@onemoreframe.net Това изтлежда доста запазено поне по интериора. Има доста обави от този потребетел внася доста Хонди. Колега днес я гледаха колата, мой приятел който и той се е занимавал с внос на коли. 20 hours ago, CARPERA said: @mpetrov@onemoreframe.net Това изтлежда доста запазено поне по интериора. Има доста обави от този потребетел внася доста Хонди. Гледа я днес мой приятел наистина е много запазена и момчето което я продава доста читав. Проверил е всичко което ме посъветва. Чист ауспух(ръждясал) с чисто масло в мотора. Много запазен салон, според него си е на километрите. В събота ще ходя да я гледам и аз. Ако днес не я продаде де, че е имало и други желаещи. Та ако е на късмет отивам в Събота и в Понеделник ще я взема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #73 Отговорено 14 Ноември Ако е твоята, ще си те чака. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #74 Отговорено 14 Ноември (Редактирано) Утре отивам а не в събота, харесали ми ще се похваля скоро. Благодаря ви за всичко което ми дадохте като съвети! И последно тази е 2.4 колко ще ми излезне една читава висок клас газова и това и проблема с валовете може ли да се хване преди да е късно. Веригата как да я проверя в какво състояние е? Редактирано 14 Ноември от Honda_Z Моля, не цитирайте цялото предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #75 Отговорено 14 Ноември (Редактирано) Валовете и веригата се виждат при регулиране на клапаните,,тоест като се свали капака на главата. Запомни ако е тази или което друго CRV 3 нищо повече от 0w20 или 0w30 хубава синтетика за масло на 8-9 хил км смяна. Читава газова има тема за София при Иво Ленков в Каравел газ. Карай колата автомата проявява магариите си като загрее,виж цвета на маслото автомат трябва да има розов отенък. Редактирано 14 Ноември от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #76 Отговорено 14 Ноември (Редактирано) Това за влияете и веригата трябва ли да го проверя като го взема евентуално? За маслото разбрах! Някаква марка или? трябва ли да се смени масло на кутия и деференциял? За кутията след като я покарам тогава да погледна маслото така ли? А за газта ще изчакам малко тъй като няма да имам бюджет сега и за колата инза обслужване! Благодаря ти колега за ценните съвети! Редактирано 14 Ноември от Honda_Z Моля, не цитирайте цялото предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #77 Отговорено 14 Ноември (Редактирано) Клапаните се регулират задължително,незнаеш предния дали го е правил тогава ще провериш валове верига,като сложиш газ се регулират на всеки 30хил км пробег клапаните. Маслото на автомата се сменя и на диференциала задължително с оригинални на Хонда. 2.4 двигателя е с хидравлика и там имаш 1л масло в системата което се сменя. Цвета на масло автомат може да видиш и без да я караш. Масла хубава 0w20 ,0w30 има тук в общите поръчки,касто и всички оригинални. Ти вземи колата пак ще питаш. Не цитирай предхадно мнение нарушение на правилата в форума е. Редактирано 14 Ноември от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #78 Отговорено 15 Ноември 12 hours ago, mpetrov@onemoreframe.net said: Утре отивам а не в събота, харесали ми ще се похваля скоро.... Стискам палци да е твоята. На снимки изглежда много добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #79 Отговорено 15 Ноември (Редактирано) Никой ли няма да каже, че дизеловите двигатели на Хонда след 2010 г имат проблем с помпата, пуска стружки, който запушват дюзите и трябва да се сменя всичко и да се чисти резервоара? Не съм чул за такъв проблем преди фейслифта. Освен това в Испания ЦРВ до 2010 фабрично са без ДПФ. Жена и кола са на късмет, а който прекалено много избира, често попада на изтормозен екземпляр и почват мъките. Редактирано 15 Ноември от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #80 Отговорено 15 Ноември Е, ама колегата бензинови гледа. А и згодна женица да си вземеш, хората се променят различно, дори заедно да живеят. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове