Jump to content

Recommended Posts

Колеги имам следните проблеми не работи подгрева и на двете а бутончето при натискане свети и втория проблем при натискане на бутончето за прибиране на огледалата прибира само лявото другото ни вопъл но стон.Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прекъснати кабели в снопа на вратата. Може да ти откаже и заключване на вратата дистанционно. Може първо да  провериш бутона за огледалата. Вади се с тънка отвертка.

Редактирано от gecata1059

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каде се намира тоя бушон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутона за огледалата. Да ти го замери някой ел.техник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми работи подгрева и на двете огледала а на задното стъкло работи на един и същи бушон ли са ? И ако някой знае кой е би ли споделил?Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно работи подгрева на огледалата, просто се включва под определени градуси.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 43 минути, storish05 написа:

...просто се включва под определени градуси...

Каква е логиката да е така, да са разделени според градусите?

Задното стъкло и огледалата се изпотяват при еднакви условия, влажен въздух, кондензира върху студена повърхност и на никоя кола, не съм чел в инструкциите такова нещо...

Възможно е задното стъкло да е на отделен бушон/реле, защото консумира много повече от огледалата. Ако някой има схема, може да погледне.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, storish05 написа:

Най-вероятно работи подгрева на огледалата, просто се включва под определени градуси.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

+1

Точно така е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, Митко Йотов написа:

+1

Точно така е.

Пише ли го някъде? Каква е логиката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Времето на работа на подгрева е в зависимост от външната температурата. Пише го в книжката.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, storish05 написа:

Времето на работа на подгрева е в зависимост от външната температурата. Пише го в книжката
 

Цитирай какво точно пише, защото време на работа и включване въобще, са различни неща... Ако е и за включване, трябва да е написана и прагова температура. И за задното стъкло ли се отнася?

Авторът казва, че огледалата не работят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо ти се бъзикаш нещо. Как си представяш аз да почна да ровя мануала защото "някой" го интересува нещо какво точно пише вътре по даден въпрос а той самият не иска, ми ако иска. Всеки може да си ръчка по колата колкото си иска и когато си иска, въпрос на личен избор и свободно време.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Митко Йотов написа:

а той самият не иска, ми ако иска

Право в десетката!

 

Авторът на темата е предупреден. Само с питане не става, особено неколкократно.

 

Цитат

Вече сте пускали тема с това заглавие и съдържание, отделно вчера си зададохте въпроса и в чужда такава.

 

Моля, опитайте се:

- да не генерирате ненужно дублиращо се съдържание

- да се включвате, за да отговаряте на колегите и Вие, не само да питате

- да използвате препинателни знаци, където правописът го изисква!

 

Този път сме слели темата с предишната. Следващият път, когато отворите работа на екипа, следва лишаване от право за публикуване за известно време.

 

Със здраве!

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, JapCar написа:

Цитирай какво точно пише, защото време на работа и включване въобще, са различни неща... Ако е и за включване, трябва да е написана и прагова температура. И за задното стъкло ли се отнася?

Авторът казва, че огледалата не работят...

В ръководството, което аз имам на български (за Акорд 8) пише:

При автомобили с автоматична климатична уредба: Нагревателите ще се изключат след около 10 до 30 мин. в зависимост от външната температура (над 0C).

Не пише че се включват при каквито и да е условия. Може би тази прагова стойност 0 градуса означава, че над нея ще се включат? Или пък че над 0 градуса се прилага въпросния интервал за изключване.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, spase написа:

Не пише че се включват при каквито и да е условия. Може би тази прагова стойност 0 градуса означава, че над нея ще се включат? Или пък че над 0 градуса се прилага въпросния интервал за изключване.

Това имах предвид, че вероятно пише, че времето за работа, зависи от температурата, но никъде не пише, че включването зависи от нея, ти само предполагаш...

Следвам някаква логика, не опит... 

Представи си, че не ти работи нещо ( както в случая огледалата) и търсиш причината с проби, измерване, нима ще чакаш температурата да падне под 0гр, та да започнеш да мериш...

За времето на подгряване и на огледала и стъкло, е логично да зависи от температурата, но е нелогично, включването само на огледалата, да зависи от температурата. (казуса в темата)

След като двете се включват от един бутон със светлинна идикация, е логично управлението им да е общо, но захранването на силовата част на релетата, да е от различни бушони, заради различната мощност... (това е и кзуса на питащия, едното работи, другото, не..)

Редактирано от JapCar
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз мисля като теб. Че се включват с натискането на бутона. Може да се изключват автоматично при температура над 0, но би трябвало да се включат с натискането на бутона. Освен това огледалото може да се запоти и при температура над 0-та.

 

Колкото до бушона, почти на 100% съм сигурен, че няма отделен бушон за огледалата. Още по-малко отделни бушони за ляво и дясно огледало.

А релето също се намира в кутията при двигателя и също почти на 100% съм сигурен, че е само едно реле.

Ако не работи само едното огледало, проблема не е в бушон, а в самото огледало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, spase написа:

Колкото до бушона, почти на 100% съм сигурен, че няма отделен бушон за огледалата. Още по-малко отделни бушони за ляво и дясно огледало.

То е ясно, че за ляво/дясно няма да има отделни бушони, но на него не му работят и двете...

Логиката ми е, че разликата в консумацията/дебелината на жиците за огледала/зад. стъкло, предполагам, е голяма (голяма разлика в отопляемите площи) и теоретично трябва да са на два отделни бушона.

Ако са на един и стане късо из веригата на огледалата, докато изгори общия як бушон за зад. стъкло, ще се подпалят тънките жици за огледалата...

За това, може да има един общ, як бушон и общо реле, но след него, за огледалата отделен по-слаб бушон.

Това са мои разсъждения, ако аз конструирам електриката, с предположението, че  зад. стъкло е с много по- голяма консумацията, но ако двете консумации са съизмерими/близки (не знам какви са), може с един бушон/реле. Как е направено, може да каже някой, който има схемата...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за ляво и дясно огледало е моя грешка, имаше и друга тема за същия проблем, само че пишеше, че не работи едното огледало.

Сигурно си прав за мощния бушон, май е 40 амперов. Сега като се замисля, възможно е бушон 4 и релето да са само за нагревателя на стъклото.

Тъй като няма отделен бушон за огледалата, остава тяхния подгрев да минава през модул за управление на стъклата например. Но в този случай няма да работи управлението им. Освен това лява и дясна врата са на различни бушони, т.е. няма как да не работят и двете.

 

П.П. Относно условията на включване. Проверих в моята оригинална книжка на колата. Там е написано същото, което цитирах по-горе, а именно: Има таймер за изключване на подгрева, но не и условия за включване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Колеги че сте обърнали толкова внимание на темата.Да добавя още малко информация,външната темперарура падна на1 градус и все още не работят,Гледах доста клипове в тубата насочиха не към бушон 16 в отсека при водача в купето но се оказа че той е за цялата климатична система,така че проблема си остава,а и все си мисля че няма как и на двете огледала да е изгорял подгрева,мислех да замеря идва ли напрежение до огледалата но се притеснявам че при ваденето ще се счупи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма да вадиш огледалата, изкарваш триъгълната пластмасова капачка в предния край на джама и там ще видиш буксата за огледалото. Измерваш на идващата от колата (вратата) букса на оранжевия и черния кабел дали ти идва напрежение след като включиш подгрева , ако там идва откачаш буксата и мериш на съпротивление на буксата на огледалото пак м/у оранжев и черен, ако ти дава безкрайност и няма верига значи е прекъснат нагревателя.  Това е най-достъпния вариант за проверка без много игра. ако няма напрежение на захранващата букса вероятно е от модула на вратата отговарящ за джамовете, от схемите които разгледах лявото огледало е на предпазител 16 а на дясното е 13. Схемата я гледах в един руски справочник на който нямам 100% доверие но доста неща отговарят, така че имай едно на ум относно цветовете на кабелите и номерата на предпазителите.

И пишете си кода на мотора в профила бе хора, сега ако твоята е дизел всичкия ми труд отива по дяволите защото схемите са за бензин

Редактирано от CCord
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря !!и бензин е 2ка още днес ще погледна,незнам дали има връзка но дясното огледало не се прибира като натисна бутона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се и очакваше няма захранване до огледалата.не съм решил проблема още май ще ми трябва качествен ела Джия .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, Dakata1 написа:

Както се и очакваше няма захранване до огледалата.не съм решил проблема още май ще ми трябва качествен ела Джия .

И качествения еладжия ще има нужда от схема, ако няма, той не може да знае наизуст всички марки/модели...

OFF: Някой беше споменал да си попълниш данните за колата... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, JapCar написа:

И качествения еладжия ще има нужда от схема, ако няма, той не може да знае наизуст всички марки/модели...

OFF: Някой беше споменал да си попълниш данните за колата... 

не знам кода на мотора 2ка бензин 2011г е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, Dakata1 написа:

не знам кода на мотора 2ка бензин 2011г е.

Дори и това не го пише, само Акорд...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Dakata1 написа:

не знам кода на мотора 2ка бензин 2011г е.

R20A3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.10.2024 г. at 19:14, spase написа:

П.П. Относно условията на включване. Проверих в моята оригинална книжка на колата. Там е написано същото, което цитирах по-горе, а именно: Има таймер за изключване на подгрева, но не и условия за включване.

Проверено: При температура около 8 градуса включих отоплението. Със безконтактен термометър след няколко секунди на огледалото вече беше над 15 градуса.

Включването на отоплението на огледалата НЕ зависи от околната температура.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако външната е  +15 няма да се включат.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, Митко Йотов написа:

Ако външната е  +15 няма да се включат.

Той е пробвал при 8гр, може да провери и след обяд, когато е над 15гр, за да го потвърди...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е логиката при 15+ градуса да не се включат като примерно вънка е лято и вали дъжд и температурата е 20+ градуса.

Лично аз си ги включва като вали да се изсушат и лятото и се случва.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, MotoMK5 написа:

Лично аз си ги включва като вали да се изсушат и лятото и се случва.

Нормално го ползвам, когато има конденз, скреж при студено, за задното стъкло също, май не съм опитвал лятото при дъжд...

Успява ли да изсуши капките, като постоянно идват нови, като вали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с комби и имам задна чистачка ,но като цяло суши леко(все пак постоянно се пръска)

При седаните на 8-ма Генерация няма задна чистачка и най добър отговор от тях ще получиш.

Иначе аз си го ползвам винаги като вали най вече за страничните огледала.

Колегата да намери добър Електричар и да види какво става.(Не съм Електричар но нали има уреди където показват евентуалните проблеми)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Митко Йотов написа:

Ако външната е  +15 няма да се включат.

 

Преди 18 часа, JapCar написа:

Той е пробвал при 8гр, може да провери и след обяд, когато е над 15гр, за да го потвърди...

 

Няма проблем, направих тест и при температура над 15 градуса.

Ето и условията на теста:

Вида на колата и локацията ги има в подписа ми.

Дата: 30/10/2024 16:56ч.

Температура на околната среда, влажност на въздуха, атмосферно налягане  измерени със сензор Bosh BME280 осветеност измерена със сензор BH1750:

температура - 20 градуса целзий

влажност - 41%

налягане - 1023 хектопаскала

осветеност - 56 лукса

Температура показвана от термометъра на колата - 19 градуса целзий.

Температура от китайския безконтактен термммометър - 18,4 градуса целзий.

 

Резултати от теста: Десеттина секунди след натискането на бутона, температурата на огледалото достигна 25 градуса по целзий. Не се сетих да включа хронометър за да е по-точно измерването.

 

Извод (за мен): Вкючването на отоплението на огледалата на Акорд 2009г. НЕ ЗАВИСИ от околната температура.

Ако искате може да ви направя и тест над 20 градуса, но ще е лятото.

За изключването няма да правя тест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, spase написа:

Извод (за мен): Вкючването на отоплението на огледалата на Акорд 2009г. НЕ ЗАВИСИ от околната температура.

Ако искате може да ви направя и тест над 20 градуса, но ще е лятото.

За изключването няма да правя тест.

Логично е да е така, но други твърдят, че пишело в книжката друго...

Вече нямам Акорд, та не можех да пробвам, за това коментирах логиката...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, JapCar написа:

Логично е да е така, но други твърдят, че пишело в книжката друго...

 

 

На 16.10.2024 г. at 19:14, spase написа:

П.П. Относно условията на включване. Проверих в моята оригинална книжка на колата. Там е написано същото, което цитирах по-горе, а именно:

Има таймер за изключване на подгрева, но не и условия за включване.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...