Jump to content
buggs21

Потънали изпусквателни клапани

Recommended Posts

trc21, следя с голям интерес развитието на събитията от темата с ремонта. Дано всичко мине при теб успешно независимо от избраният майстор и сервиз извършващ ремонта на самата глава. Понеже прочетох, че често изкачваш върхове и наклони с натоварен автомобил в този режим най-голям разход на масло става при спускането. Колега има вила в Родопите и за да достигне до нея от най-близкото планинско село изкачва още 20 километра по стръмен черен път проходим и за лек автомобил. Има няколко CR-V първа генерация 128 и 147к.с. на съседи, всички са забелязали този ефект с разхода на масло, на спускане изгаря/изразходва видимо количество спрямо изкачване. При мен забелязвам завишен разход на масло при градско шофиране с чести старт-стоп на двигателя. Ако карам извънградско 200-300км с едно запалване нямам този маслен разход. Средно доливам 1,5-2,0L за 10 000км масло 10W40 и до разход 3,0L na 10 000км не мисля изобщо да свалям двигател. Дойде ли време ще търся по теми, като твоята майстори/сервизи :) И един въпрос за пловдивският сервиз набелязан от теб, удобно ли е да уточниш кой е? Име на фирма, човек?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 10w40 с преходи от 10 хил км е много,дори и това че го опресняваш с 1,5-2 до 3л,това масло задръства всичко  що може.

При спускане и ако се подаде газ и ако изпуши това са гумички на клапаните са заминали.

Виждам че в друга тема хвалиш това 10w40 с този разход от 3 л това ли е доброто масло.

Виждам че си го отписал твоя двигател вече,но да казваш че няма проблем с това масло,явно не е така.

Когато карах 1ген в началото и тя имаше разход1,5л на 10 хил км,успях да го сваля на 600 до 800мл и това не е защото слагах 10w40.

При мен имаше ремонт на главата, поради потънали клапани от кофти газова и настройка,както и от преходи от 25 хил защото майстора така казваше, като след такива преходи клапаните затегнали повечето.

Аз успях да намаля разхода с къси смени на масло 5w 30 и между една смяна промивах двигателя.

 

Това са твоите коментари:

 

Quote

Колега не обърквай човека с вискозитета на маслото, че заради 10w40 едва ли не е самоунищожил двигателя  Може да стане от некачествено масло на всеки е известно, но ако е 10w40 с добро качество за 40 000км в конкретния случай няма връзка. Колегите те насочват, сменяй майстора и през форума или информация от другаде смени майстора и се подготви за ремонт. Преди да се разглоби няма как точно да се определи, кое е заминало. Да те успокоя за маслото аз карам с 10w40 и газов инжекцион вече над 220 000км лично изминати. Колата в момента най-вероятно е над 400 000км и капака на главата се отваря само за реглаж на клапани през 40 000 км и смяна на ангренажен ремък  

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега запознат ли си със спецификациите на маслата произвеждани 90-98 година, химичните присадки добавяни тогава и към днешна дата...хващаш се за вискозитета само. В книжките за обслужване на много марки автомобили сигурно си видял таблиците с препоръчвани диапазони от различно по вискозитет масла относно средногодишен РАЗЛИЧЕН КЛИМАТ!? Някъде да пише не карайте с 10W40 или 5W40 и т.н. А запознат ли си с прехода между двигателни масла с различни спецификации според изминалият пробег и износване на двигателят с вътрешно горене. Моята кола още НЕ изразходва 3л масло при изминаване на 10 000 км и до достигане на такава консумация ще я карам и обслужвам по един и същи начин. Двигателят на този модел, без належащ ремонт, какъв пробег има с нормално обслужване? От мой опит до тук 400 000 км, като в Италия до 150 000 е карана с 5W30 и след това с 10W40. Колко още живот има...никой не може да каже ти го гарантирам. Според теб понеже е карана с 10W40 и постоянното ти обяснение във всички теми засягащи думите масло за двигател в honda cr-v rd1 аз нямам работещ двигател в колата. Ами за твоя изненада имам същият си двигател, с който  е излезнала колата от завода. И нищо чудно да работи по-добре от твоят обслужван с цитираният от теб едва ли не задължителен вискозитет. Ако искаш помисли и как така клапаните в оригиналната ми все още глава търпят реглаж през 40 000км. Колата ми работи предимно на газ с оплюваната къде ли не българска газова система ФОБОС 1. И да не збравя, колата ми е още с оригиналният си катализатор ;) 

Прекрасен автомобил, за мен достатъчно здраво конструиран и изработен! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му се връзвай чак толкова. В главата му е само вискозитет на маслото и реглаж на клапани. Друго няма...Аз си карам моята хонда с Gazpromneft Premium N 5W-40, API SN/CF, ACEA A3/B4, което струва 58 лв за 5 л и хич не ми пука. На двигателя също. За 7-8 к км доливам 5-я литър и нова смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...