553311 1 #1 Публикувано 28 Септември, 2024 Здравейте, моля да препоръчате сервиз за автоматична скоростна кутия на Акорд 7. Отскоро се появи шум (подобен на свършил лагер), който се чува постоянно в движение, а когато колата е на място се чува само в позиция на селектора на P и N, а на R и D изчезва. Кутията се обслужва редовно, само с оригинални консумативи. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #2 Отговорено 28 Септември, 2024 Има писано по тая тема и кой точно лагер е това. Потърси из форума и ще намериш. Това е лагера на страничният капак, който превърта в леглото си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
553311 1 #3 Отговорено 28 Септември, 2024 Благодаря много. Някаква идея къде могат да го оправят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 30 #4 Отговорено 28 Септември, 2024 Много странно, аз смених капака преди няколко месеца, но при мен се чуваше това потропване само при загряла кола на P и на N. Доста трудно намерих кой да го смени, при положение, че се пуска само предното "магаре" надолу - не се сваля цялата кутия. Аз съм от Пловдив и тук го смениха. Бях си поръчал капака и гарнитурата от Япония. В интерес на истината лагера вярно беше излязъл от пръта, но като се опитах да го върна не ставаше на ръка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 30 #5 Отговорено 28 Септември, 2024 (Редактирано) Всички "майстори" казваха заеби тая работа - вземи си друга кутия и ще я сменим... Сервиза в Пловдив се казва FT Motorsports. Вече бяха сменяли такъв капак на колега от Бургас - сменя се за половин ден по спомен. Редактирано 28 Септември, 2024 от Галин Абушев 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1551 #6 Отговорено 28 Септември, 2024 Пробвай тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 30 #7 Отговорено 28 Септември, 2024 преди 39 минути, CARPERA написа: Пробвай тук Баш тези младежи едвам ме изтраяха докато им обесня и директно ми казаха - заеби ще ти намерим друга кутия и ще ти я сменим... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
553311 1 #8 Отговорено 29 Септември, 2024 Преди 11 часа, Галин Абушев написа: Много странно, аз смених капака преди няколко месеца, но при мен се чуваше това потропване само при загряла кола на P и на N. Доста трудно намерих кой да го смени, при положение, че се пуска само предното "магаре" надолу - не се сваля цялата кутия. Аз съм от Пловдив и тук го смениха. Бях си поръчал капака и гарнитурата от Япония. В интерес на истината лагера вярно беше излязъл от пръта, но като се опитах да го върна не ставаше на ръка. Супер, благодаря много. Точно такава информация ми трябваше. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 389 #9 Отговорено 17 Октомври, 2024 На 28.09.2024 г. at 15:59, Pascualle написа: Има писано по тая тема и кой точно лагер е това. Потърси из форума и ще намериш. Това е лагера на страничният капак, който превърта в леглото си. Щом превърта явно новия трябва да се пречука малко по периферията на леглото в капака, за да се заклини и да не шава. Щом стария е превъртял няма логика и новия да не го направи ако дизайна е 1:1. Хрумва ми като идея, не знам дали някой вече го е правил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6251 #10 Отговорено 17 Октомври, 2024 Едно време лагера го точковаха с електрода - оставаха пъпки по него, което бе достатъчно да заклини, ако не е много ошлайфано леглото му в капака. На новият, то е с 1 милимунда по-малък диаметър и няма драма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 30 #11 Отговорено 17 Октомври, 2024 Най-вероятно ще стане с това точкуване, понеже моя изобщо не се въртеше, даже не можах да го сложа обратно. Беше се измушил от леглото, но не можеше да го върна свободно обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6251 #12 Отговорено 18 Октомври, 2024 Ако самият лагер си е ОК и няма следи от превъртането му в гнездото на капака, от къде идва шумът? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 30 #13 Отговорено 18 Октомври, 2024 (Редактирано) На мен ми казаха, че като са свалили капака лагера е останал на пръта. Т. Е аз си го обяснявам, че е бил излезнал от леглото си и е стоял на пръта. Нещо подобно ---- > Редактирано 18 Октомври, 2024 от Галин Абушев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 389 #14 Отговорено 18 Октомври, 2024 (Редактирано) На първата снимка се виждат следи от превъртане по външната гривна на лагера. В леглото също. Те тия лагери в ръчните и автоматичните кутии на Хонда, които са стомана към алуминий често не остават в леглото или излизат с минимален бой. Интересно защо превърта - дали самия лагер толкова е бил разбит, че ролките са започнали да заклинват и да увличат външната гривна? Ручат ли ролките като ги въртиш на ръка? Тва виене преди да сме смени не мога да си представя, че идва от превъртането на външната гривна. То ако е така тва легло ще се заноси и посинее за нула време. Лагера ще влиза като в масло. Редактирано 18 Октомври, 2024 от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 30 #15 Отговорено 18 Октомври, 2024 При мен не се чуваше виене, а ето това притракване през интервал по-малък от секунда и се чуваше само при загряла кола на "P" и на "N". petal_20241018_125950.mp4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 389 #16 Отговорено 18 Октомври, 2024 (Редактирано) То тва май някакъв висящ вал се води дето участва на празен ход предимно (idle shaft). Само не ми е ясно с един лагер ли е? Само откъм капака? Той излиза с капака, обаче ако майстора не извади капака симетрично нищо чудно да се посуче и да остане на вала. Другия край на втулка с мазане под налягане? И като не се сменя маслото или станат много километрите тая втулка сигурно се разлуфтва и лагера започва да страда. Ако е такъв случая новия капак и той няма да живее дълго. Трябва да се види луфта на втулката. Ако е извън спек смяна и чак тогава ремонт на капака. Редактирано 18 Октомври, 2024 от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 30 #17 Отговорено 18 Октомври, 2024 В такъв случай, дано проблема е бил само в лагера, а не в тази втулка 🥺 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 389 #18 Отговорено 18 Октомври, 2024 (Редактирано) Абе май си има лагер отдолу. Само че, за да се смени трябва повечко да се разцепи кутията. Поне като е свален капака трябва да може да се провери как е долния лагер като луфт и шум. Друго, което си мисля за превъртането на лагера - да не би да са прегрявани тия кутии дето страдат от проблема, че леглото да изтърве лагера... Редактирано 18 Октомври, 2024 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6251 #19 Отговорено 18 Октомври, 2024 Факт я че далеч не всички Акорди автоматик вият от този лагер. По спомен е кофти партида капаци, с грешно престъргано легло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 389 #20 Отговорено 18 Октомври, 2024 В такъв случай може би си струва да се направи опит с дефектния капак, дали с лепило за лагери или някакво награпяване гривната на лагера. Предполагам, че новия не е евтин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 120 #21 Отговорено 18 Октомври, 2024 (Редактирано) Да прави се. Всеки, който е наясно с нещата знае как се оправя проблем с превъртащ лагер, център навсякъде около леглото, лепило и чрез набиване на щифт. Дори може да не се използва оригиналния и скъп лагер, има алтернатива на Ина, лека разлика има, но не е от значение предвид ролята, която изпълнява. Голяма драма и голямо чудене, да става, да не създава повече проблеми, да правено е на коли дето се карат и няма проблем. Редактирано 18 Октомври, 2024 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
helios 1 #22 Отговорено петък в 16:08 Здравейте, колеги. Да не отварям друга тема бих искал малко помощ. Колата е 2.4 7 генерация преди фейслифта. Автомата рита при смяна от първа на втора. Само тогава когато ускорявам с постоянна скорост. Вдига си сам оборотите от 2000 до 2200 и рита здраво даже тракшъна ми се включва. Може ли помощ. Маслото и филтъра на кутията са сменени с машина и пак го прави. Някои казват че е соленоид, други че е пакет феродо в кутията и трябва цялата да се свали и рециклира. Ако някои може да помогне със съвет или сервиз дори ще бъда мн благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6251 #23 Отговорено неделя в 06:55 Не е сигурно че запушването е в соленоида, но може да се свали и почисти. И друг път е писано че смяната на маслото с машина е рискова. Оборотите подскачат защото в момента на смяна, няма плавно превключване, поради слабо налягане и съответно паузата в зацепването е все едно на ръчка да не отнемаш газта и да се бавиш с пускането на съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 460 #24 Отговорено неделя в 08:46 На 17.01.2025 г. at 18:08, helios написа: Здравейте, колеги. Да не отварям друга тема бих искал малко помощ. Колата е 2.4 7 генерация преди фейслифта. Автомата рита при смяна от първа на втора. Само тогава когато ускорявам с постоянна скорост. Вдига си сам оборотите от 2000 до 2200 и рита здраво даже тракшъна ми се включва. Може ли помощ. Маслото и филтъра на кутията са сменени с машина и пак го прави. Някои казват че е соленоид, други че е пакет феродо в кутията и трябва цялата да се свали и рециклира. Ако някои може да помогне със съвет или сервиз дори ще бъда мн благодарен. Проверете външните регулатори на кутията и ако не се оправи търсете друга кутия. Рециклирането на тази е експеримент с неизвестен край. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове