553311 1 #1 Публикувано 28 Септември Здравейте, моля да препоръчате сервиз за автоматична скоростна кутия на Акорд 7. Отскоро се появи шум (подобен на свършил лагер), който се чува постоянно в движение, а когато колата е на място се чува само в позиция на селектора на P и N, а на R и D изчезва. Кутията се обслужва редовно, само с оригинални консумативи. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #2 Отговорено 28 Септември Има писано по тая тема и кой точно лагер е това. Потърси из форума и ще намериш. Това е лагера на страничният капак, който превърта в леглото си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
553311 1 #3 Отговорено 28 Септември Благодаря много. Някаква идея къде могат да го оправят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #4 Отговорено 28 Септември Много странно, аз смених капака преди няколко месеца, но при мен се чуваше това потропване само при загряла кола на P и на N. Доста трудно намерих кой да го смени, при положение, че се пуска само предното "магаре" надолу - не се сваля цялата кутия. Аз съм от Пловдив и тук го смениха. Бях си поръчал капака и гарнитурата от Япония. В интерес на истината лагера вярно беше излязъл от пръта, но като се опитах да го върна не ставаше на ръка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #5 Отговорено 28 Септември (Редактирано) Всички "майстори" казваха заеби тая работа - вземи си друга кутия и ще я сменим... Сервиза в Пловдив се казва FT Motorsports. Вече бяха сменяли такъв капак на колега от Бургас - сменя се за половин ден по спомен. Редактирано 28 Септември от Галин Абушев 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #6 Отговорено 28 Септември Пробвай тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #7 Отговорено 28 Септември преди 39 минути, CARPERA написа: Пробвай тук Баш тези младежи едвам ме изтраяха докато им обесня и директно ми казаха - заеби ще ти намерим друга кутия и ще ти я сменим... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
553311 1 #8 Отговорено 29 Септември Преди 11 часа, Галин Абушев написа: Много странно, аз смених капака преди няколко месеца, но при мен се чуваше това потропване само при загряла кола на P и на N. Доста трудно намерих кой да го смени, при положение, че се пуска само предното "магаре" надолу - не се сваля цялата кутия. Аз съм от Пловдив и тук го смениха. Бях си поръчал капака и гарнитурата от Япония. В интерес на истината лагера вярно беше излязъл от пръта, но като се опитах да го върна не ставаше на ръка. Супер, благодаря много. Точно такава информация ми трябваше. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #9 Отговорено 17 Октомври На 28.09.2024 г. at 15:59, Pascualle написа: Има писано по тая тема и кой точно лагер е това. Потърси из форума и ще намериш. Това е лагера на страничният капак, който превърта в леглото си. Щом превърта явно новия трябва да се пречука малко по периферията на леглото в капака, за да се заклини и да не шава. Щом стария е превъртял няма логика и новия да не го направи ако дизайна е 1:1. Хрумва ми като идея, не знам дали някой вече го е правил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #10 Отговорено 17 Октомври Едно време лагера го точковаха с електрода - оставаха пъпки по него, което бе достатъчно да заклини, ако не е много ошлайфано леглото му в капака. На новият, то е с 1 милимунда по-малък диаметър и няма драма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #11 Отговорено 17 Октомври Най-вероятно ще стане с това точкуване, понеже моя изобщо не се въртеше, даже не можах да го сложа обратно. Беше се измушил от леглото, но не можеше да го върна свободно обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #12 Отговорено 18 Октомври Ако самият лагер си е ОК и няма следи от превъртането му в гнездото на капака, от къде идва шумът? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #13 Отговорено 18 Октомври (Редактирано) На мен ми казаха, че като са свалили капака лагера е останал на пръта. Т. Е аз си го обяснявам, че е бил излезнал от леглото си и е стоял на пръта. Нещо подобно ---- > Редактирано 18 Октомври от Галин Абушев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #14 Отговорено 18 Октомври (Редактирано) На първата снимка се виждат следи от превъртане по външната гривна на лагера. В леглото също. Те тия лагери в ръчните и автоматичните кутии на Хонда, които са стомана към алуминий често не остават в леглото или излизат с минимален бой. Интересно защо превърта - дали самия лагер толкова е бил разбит, че ролките са започнали да заклинват и да увличат външната гривна? Ручат ли ролките като ги въртиш на ръка? Тва виене преди да сме смени не мога да си представя, че идва от превъртането на външната гривна. То ако е така тва легло ще се заноси и посинее за нула време. Лагера ще влиза като в масло. Редактирано 18 Октомври от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #15 Отговорено 18 Октомври При мен не се чуваше виене, а ето това притракване през интервал по-малък от секунда и се чуваше само при загряла кола на "P" и на "N". petal_20241018_125950.mp4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #16 Отговорено 18 Октомври (Редактирано) То тва май някакъв висящ вал се води дето участва на празен ход предимно (idle shaft). Само не ми е ясно с един лагер ли е? Само откъм капака? Той излиза с капака, обаче ако майстора не извади капака симетрично нищо чудно да се посуче и да остане на вала. Другия край на втулка с мазане под налягане? И като не се сменя маслото или станат много километрите тая втулка сигурно се разлуфтва и лагера започва да страда. Ако е такъв случая новия капак и той няма да живее дълго. Трябва да се види луфта на втулката. Ако е извън спек смяна и чак тогава ремонт на капака. Редактирано 18 Октомври от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #17 Отговорено 18 Октомври В такъв случай, дано проблема е бил само в лагера, а не в тази втулка 🥺 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #18 Отговорено 18 Октомври (Редактирано) Абе май си има лагер отдолу. Само че, за да се смени трябва повечко да се разцепи кутията. Поне като е свален капака трябва да може да се провери как е долния лагер като луфт и шум. Друго, което си мисля за превъртането на лагера - да не би да са прегрявани тия кутии дето страдат от проблема, че леглото да изтърве лагера... Редактирано 18 Октомври от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #19 Отговорено 18 Октомври Факт я че далеч не всички Акорди автоматик вият от този лагер. По спомен е кофти партида капаци, с грешно престъргано легло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #20 Отговорено 18 Октомври В такъв случай може би си струва да се направи опит с дефектния капак, дали с лепило за лагери или някакво награпяване гривната на лагера. Предполагам, че новия не е евтин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #21 Отговорено 18 Октомври (Редактирано) Да прави се. Всеки, който е наясно с нещата знае как се оправя проблем с превъртащ лагер, център навсякъде около леглото, лепило и чрез набиване на щифт. Дори може да не се използва оригиналния и скъп лагер, има алтернатива на Ина, лека разлика има, но не е от значение предвид ролята, която изпълнява. Голяма драма и голямо чудене, да става, да не създава повече проблеми, да правено е на коли дето се карат и няма проблем. Редактирано 18 Октомври от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове