Jump to content
dragob

Прегледи.2024

Recommended Posts

Каза ми го човек, който продава катализатори. Посъветва, който се съмнява да отиде в най-близкия пункт за ГТП.

IMG_20240911_095246.thumb.jpg.a0ae42c4f5e55e05641511a324986069.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип сондата не я интересува дали имаш или нямаш катализатор, тя мери CO.

Аз съм с Хондата във втора Еко група, съответно газовете би трябвало да ми попадат в интервалите до 0,5% на празен ход и до 0,3% на високи обороти. Вече за самото изискване дали трябва или не е задължително до 2002г. да имам физически катализатор не съм запознат, но това са изискванията за CO за втора ЕКО група, а пък групата се определя от първата регистрация на автомобила. Иначе фабрично Сикика си има катализатор (имал е)

Редактирано от kvd74
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква хубава тема стана.да живне малко раздела.че малко останахме вече с сивици 6.

Сега по работа- от къде да си взема ламбда сонда,щото хондето забива на бензин и според мен и от нея.давам газ и тя доста мисли преди да поеме ,пък и прегледа който ми идва след 20 дни да сме наред?

Редактирано от dragob
Правопис
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах със сивика без проблем. Катализатор наличен, евро 2. Колата на газ, пали на бензин и обръща на 40°, като си я карам основно на газ. За всеки случай сипах 5л бензин да е пресен точно преди прегледа и повъртях 7-8км да загрее добре колата. Заговорих се с хората от пункта предварително преди прегледа.. Казаха, че пак всичко е пунта мара и въобще да не се притеснявам. По старите коли минават без проблем. М/у временно си виждам по пътищата изкормените дизели пушещи като кюнец вече с новите стикери, минали преглед успешно.. А за газта кога ще направят категория, като еко гориво.. 

Редактирано от Сивик 1.5 114 аеродек англ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах преглед,нямам катализатор.Да общо взето всичко е пунта мара поне засега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дет си кинАаме нервите!

IMG_20240916_133045.jpg

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята англичанка пък не мина, тоест мина като си платих рушвет. Уж си работи добре, не пуши...преди 70 хиляди ремонт на глава. Обаче нямаше катализатор и аз купих някакъв за 340 лв от аутодок, който обаче явно не върши работа, защото CO показа 1,3 на ниски обороти. Та се чудя сега какво да я мисля, но то до догодина има време...в крайна сметка върви си колата, нормално за 370 си хиляди километра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Mori написа:

Моята англичанка пък не мина, тоест мина като си платих рушвет. Уж си работи добре, не пуши...преди 70 хиляди ремонт на глава. Обаче нямаше катализатор и аз купих някакъв за 340 лв от аутодок, който обаче явно не върши работа, защото CO показа 1,3 на ниски обороти. Та се чудя сега какво да я мисля, но то до догодина има време...в крайна сметка върви си колата, нормално за 370 си хиляди километра.

Да не си ходил на преглед в СБА? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е в СБА, но са си шмекери там... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя опит. Днес минах ГТП с 2.4, акорд, 2005, бенз, газ, не гори масло, с наличен катализатор и ми изцепиха нещо, което не доумявам. Нивата на кислорода били над нормата?!? Търсиха да не са пробити гърнетата, не намериха.  Приятел ми сподели, че имал същия проблем с камаро 3.6 v8, без газ, там запушвали гърнетата с парцали, вдигали оборотите и какви ли не дивотии правили, за да намалят ВРЕДНИТЕ ЕМИСИИ НА КИСЛОРОД излизащи от ауспуха. Обяснили му, че колите с повече изпускателни тръби имали този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са "ВРЕДНИТЕ ЕМИСИИ НА КИСЛОРОД", завишени нива на кислорода.

Нали при горенето на горивото в двигателя кислорода влиза в реакция. От там се получава и CO, което основно мерят на прегледа.

Газ анализатора им следи обаче и за високи нива на кислород, които не трябва да ги има (нали горивото е изгоряло).

Ако има дупки в тръбите или гърнетата, при движението на газовете към ауспуха се засмуква свеж въздух през дупките и това води до завишени нива на кислород. Повече кислород ще има и ако някой от цилиндрите не изгаря горивото.

Вид защитна мярка срещу измами ( ако си надупчиш гърнетата и има леко запушване на ауспуха, много по-малко CO ще излезе от там).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът не е в по-високи нива на вълредоден окис, а в по-големи нива на въглероден двуокис. Говедата в европата са решили, че въглеродния двуокис е много опасен газ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...