boiskii 334 #41 Отговорено 15 Септември Каза ми го човек, който продава катализатори. Посъветва, който се съмнява да отиде в най-близкия пункт за ГТП. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #42 Отговорено 16 Септември (Редактирано) По принцип сондата не я интересува дали имаш или нямаш катализатор, тя мери CO. Аз съм с Хондата във втора Еко група, съответно газовете би трябвало да ми попадат в интервалите до 0,5% на празен ход и до 0,3% на високи обороти. Вече за самото изискване дали трябва или не е задължително до 2002г. да имам физически катализатор не съм запознат, но това са изискванията за CO за втора ЕКО група, а пък групата се определя от първата регистрация на автомобила. Иначе фабрично Сикика си има катализатор (имал е) Редактирано 18 Септември от kvd74 Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #43 Отговорено 16 Септември (Редактирано) Каква хубава тема стана.да живне малко раздела.че малко останахме вече с сивици 6. Сега по работа- от къде да си взема ламбда сонда,щото хондето забива на бензин и според мен и от нея.давам газ и тя доста мисли преди да поеме ,пък и прегледа който ми идва след 20 дни да сме наред? Редактирано 16 Септември от dragob Правопис 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #44 Отговорено 22 Септември https://apcshop.bg/lambda-sonda-pr1316326.html за D15Z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сивик 1.5 114 аеродек англ 4 #45 Отговорено 24 Септември (Редактирано) И аз минах със сивика без проблем. Катализатор наличен, евро 2. Колата на газ, пали на бензин и обръща на 40°, като си я карам основно на газ. За всеки случай сипах 5л бензин да е пресен точно преди прегледа и повъртях 7-8км да загрее добре колата. Заговорих се с хората от пункта предварително преди прегледа.. Казаха, че пак всичко е пунта мара и въобще да не се притеснявам. По старите коли минават без проблем. М/у временно си виждам по пътищата изкормените дизели пушещи като кюнец вече с новите стикери, минали преглед успешно.. А за газта кога ще направят категория, като еко гориво.. Редактирано 24 Септември от Сивик 1.5 114 аеродек англ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #46 Отговорено 1 Октомври И аз минах преглед,нямам катализатор.Да общо взето всичко е пунта мара поне засега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #47 Отговорено 1 Октомври Само дет си кинАаме нервите! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mori 1 #48 Отговорено 3 Октомври Моята англичанка пък не мина, тоест мина като си платих рушвет. Уж си работи добре, не пуши...преди 70 хиляди ремонт на глава. Обаче нямаше катализатор и аз купих някакъв за 340 лв от аутодок, който обаче явно не върши работа, защото CO показа 1,3 на ниски обороти. Та се чудя сега какво да я мисля, но то до догодина има време...в крайна сметка върви си колата, нормално за 370 си хиляди километра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #49 Отговорено 3 Октомври Преди 4 часа, Mori написа: Моята англичанка пък не мина, тоест мина като си платих рушвет. Уж си работи добре, не пуши...преди 70 хиляди ремонт на глава. Обаче нямаше катализатор и аз купих някакъв за 340 лв от аутодок, който обаче явно не върши работа, защото CO показа 1,3 на ниски обороти. Та се чудя сега какво да я мисля, но то до догодина има време...в крайна сметка върви си колата, нормално за 370 си хиляди километра. Да не си ходил на преглед в СБА? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mori 1 #50 Отговорено 3 Октомври Не, не е в СБА, но са си шмекери там... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #51 Отговорено 5 Октомври От къде си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Abraxass 5 #52 Отговорено 25 Октомври И аз да споделя опит. Днес минах ГТП с 2.4, акорд, 2005, бенз, газ, не гори масло, с наличен катализатор и ми изцепиха нещо, което не доумявам. Нивата на кислорода били над нормата?!? Търсиха да не са пробити гърнетата, не намериха. Приятел ми сподели, че имал същия проблем с камаро 3.6 v8, без газ, там запушвали гърнетата с парцали, вдигали оборотите и какви ли не дивотии правили, за да намалят ВРЕДНИТЕ ЕМИСИИ НА КИСЛОРОД излизащи от ауспуха. Обяснили му, че колите с повече изпускателни тръби имали този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 73 #53 Отговорено 29 Октомври Не са "ВРЕДНИТЕ ЕМИСИИ НА КИСЛОРОД", завишени нива на кислорода. Нали при горенето на горивото в двигателя кислорода влиза в реакция. От там се получава и CO, което основно мерят на прегледа. Газ анализатора им следи обаче и за високи нива на кислород, които не трябва да ги има (нали горивото е изгоряло). Ако има дупки в тръбите или гърнетата, при движението на газовете към ауспуха се засмуква свеж въздух през дупките и това води до завишени нива на кислород. Повече кислород ще има и ако някой от цилиндрите не изгаря горивото. Вид защитна мярка срещу измами ( ако си надупчиш гърнетата и има леко запушване на ауспуха, много по-малко CO ще излезе от там). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #54 Отговорено 29 Октомври Проблемът не е в по-високи нива на вълредоден окис, а в по-големи нива на въглероден двуокис. Говедата в европата са решили, че въглеродния двуокис е много опасен газ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове