georgiev87 0 #1 Публикувано 5 Юни Здравейте,карам Хонда Акорд 7 ген,2.4i. автоматик.Ще се радвам ако отговорите каква е справедливата сума за смяна на маслото на двигателя+ съпътстващите филтри,опресняване на маслото на скоростната кутия(мин.година беше сменено и остана към 1.5 л.).Отделно доливане на малко количество фреон,има съвсем лека загуба. P.S. Платих 570 лв и ме тормози мисълта,че сервизния майстор ме е прекарал донякъде.Благодаря предварително на всеки отговорил!Лек ден и безаварийно каране! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1185 #2 Отговорено 5 Юни Около 160 лв е маслото на кутията, филтъра 70лв. Двигателното около 100/150 лв. зависи какво си сложил + филтър20лв, за климатика каквото е долято най малко 50/100лв, за труд останалото. Това е ако правилно съм те разбрал и за мен нещата са повече от перфектни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 710 #3 Отговорено 5 Юни (Редактирано) Зависи какво масло и филтри са ти сложили, фреона е не повече от 50лв.. Ако маслото е около 40лв. литъра, въздушния, купето и масления и те толкова на бройка, не са ти взели за труд толкова, сякаш Ферари обслужват. Едит: маслото май си е от него. Редактирано 5 Юни от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 148 #4 Отговорено 5 Юни Здравей, не бих казал, че майстора те е "прекарал". Всеки има право да оценява труда си, както намери за добре. А и има едно голямо неизвестно - цената включва ли материалите?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgiev87 0 #5 Отговорено 5 Юни Благодаря на включилите се,аз имам доверие на майстора,не за първи път ходя при него,просто не съм запознат с пазарните цени явно.Цената е крайна с материалите.Предполагам,че е закупено няколко литра масло за скоростната,защото ми звъня сутринта да ме пита за опресняването,че е нужно.Бях му оставил последно около 2 л. остатъчно количество масло за скоростната кутия,толкова беше останало от миналогодишната смяна изцяло на маслото за скоростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 276 24 #6 Отговорено 5 Юни Скоро пълних с фреон и беше на цена 20лв/ 100гр. Тези майстори е всеизвестно, че имат отстъпка на части и консумативи около 40%. Ако цените по - горе са нормални, можеш горе долу да направиш сметка колко са стрували частите и каква част от тях е отишла за труд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 147 #7 Отговорено 6 Юни (Редактирано) Много е относително без да се знае какви са консумативите, които са вложили. Ако са слагали оригинално масло Хонда за двигателя и кутията - това са ти около 250 лв. Ако е сменил и филтъра на СК - 70 лв. Филтър купе, въздушен филтър и маслен филтър на двигателя - още около 100 лв. Фреон 50 лв. Мога да ти кажа цени за труд, които моите майстори са ми взимали. Труд за смяна на масло на двигател и филтри - купе, маслен и въздушен + реглаж на клапани - 80 лв. за труд. Смяна на радиатор на климатика, дозареждане с фреон - труд 80 лв. Редактирано 6 Юни от Г.Писаров 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgiev87 0 #8 Отговорено 6 Юни Не бях питал кое колко е и затова исках мнение,при положение,че ми казва само крайната сума,според мен взима малко повече от нормалното,смятайки филтрите към 100 лв,масло за двигател към 150 лв,мога да гадая за скор.кутия масло колко е сложил за опресняване,предполагам 2 л. И дали е слагал филтър там,труд слагам 100 лв ,фреон 50 лв макс,както и да е ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1185 #9 Отговорено 6 Юни За автомата си отиват 3.5литра. Към 40 лв е литър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 15 #10 Отговорено 6 Юни преди 44 минути, Митко Йотов написа: За автомата си отиват 3.5литра. Към 40 лв е литър И аз това казвам, за автомата си отива 3.3-3.5л.Опреснявах го сам. А всички казват, че отива под 3л, много странно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1185 #11 Отговорено 7 Юни (Редактирано) Не чакат. В момента който струята намалее и затварят пробката а то си капе и то интензивно поне още 20 минути и то най мръсното масло, тук идва разликата от 500/600 мл. Абе горе-долу това са цените и колегата трябва да знае, че в сервиза един човек цял ден се е занимавал с неговата кола а това под 150лв няма как да стане. Редактирано 7 Юни от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 710 #12 Отговорено 7 Юни преди 34 минути, Митко Йотов написа: Абе горе-долу това са цените и колегата трябва да знае, че в сервиза един човек цял ден се е занимавал с неговата кола а това под 150лв няма как да стане. Не искам да умаловажавам ничий труд, но точно това, което му е правено на колегата не изисква никакъв майсторлък и отнема около час и половина, аз маслото на двг си го сменям за половина час. Ако става дума за ремонт на двг, трансмисия или прочие, тогава е друго, ама за смяна на масло да вземеш повече от 100лв. за труд си е стригане отвсякъде. Както и да го смятате, тука повече от 300лв. консумативи няма, дори и 3л. масло за трансмисия да сложим, макар че 2л. му е останало от предния път. И нека не забравяме, че майсторите взимат консумативите с 20-30% надолу от пазарната цена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5568 #13 Отговорено 7 Юни На оригиналните хондови масла отстъпките са мижави за търговците. Друг е въпросът колко ще си сложи върху тях обслужващият, но трансмисионното + външният филтър поне се сменят на десетки хиляди километри. Принципно не е ОК да си платиш исканата сума, а после да правиш сметка, дали е можело да минеш "по-тънко". По-смислено е в обратен ред. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 710 #14 Отговорено 7 Юни 20-30% надолу са и на Хондовските, само ДДС-то е 20%.. Според мен има нещо гнило тука. Човека да каже какво масло са му сложили в двг и какви филтри и как така плащаш 570лв. без да знаеш дори колко атф масло му е взел, филтър сменял ли е, ама бяха останали 2л, ми, че това са близо 90лв.. Този може да му е сложил масло от варела за 10лв. литъра и филтри Нипартс по 20лв. парчето, как така плащаш без фактура. Да не говорим, че тия майстори вече станаха по-скъпи от адвокатите и лекарите, дето свободата и живота ти зависи от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5568 #15 Отговорено 7 Юни (Редактирано) Мда. Все трябва да има някакъв документ и там да има редове с артикулите и цените. Така да се обсъжда без него е некоректно. Редактирано 7 Юни от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 282 #16 Отговорено 24 Юни Вече трябва да се радваш че въобще са ги сменили, тва че ти вземат повече от колкото очакваш и са свършили работа без да правяят бели тва е най хубавото което може да ти се случи. 800 ми дойде на мен със реглажи на клапани, гарнитури масло Yacco 0w40 Масла и филтър на хонда в ск.кутия , смяна на маркуча на хидравликата и маслото там. (И да споделя че ако ви вие хидравликата дори след ремонт, оригинален маркуч от хонда срещу 600лв решава всички шумове вибрации). 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baci85 0 #17 Отговорено понеделник в 09:18 Здравейте колеги,кажете читав сервиз в София за преглед на кола преди покупка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове