Jump to content
boiskii

Accord 2.4 5AT '06 sedan

Recommended Posts

Играта може да започва. ;)

Това са най-готиният модел стокови джанти за Акорд 7 фейс - поне според мен, де.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Започна, ама вече мисля за правене на камера за песъкоструй. 😁

IMG_20240408_192552.thumb.jpg.8e39c6abaf9cf305c34ac8bd946c39f0.jpgIMG_20240408_192730.thumb.jpg.dc66deaa917e527a133b5794b9f34512.jpgIMG_20240408_192738.thumb.jpg.c4e62700ed734857d5498c3bb053ad02.jpgIMG_20240408_192749.thumb.jpg.465fa01f507d6afc5b920e8d11b8c24e.jpg

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На филер и водна 1000. Утре ще се пръска, ама първо тунинг на бояджийската стойка да поема джанти. 

IMG_20240412_193621.thumb.jpg.ddd063114e63e29420fcda275182874c.jpg

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готови за лак. Дойде време да обгазя квартала.😁

IMG_20240415_134328.thumb.jpg.bba6aec1e492c6d76826669415a4634c.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти перфектно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Почти перфектно!

Имаше още филер за търкане по завряните ръбове, ама стана една седмица откак съм ги започнал и реших да затварям проекта. На следващия комплект джанти ще прилагам научените уроци. Тогава и работилницата ще е на друго място, че тук кварталните баби ме изядоха колко миришело. 😁

И пилоните за джанти имат нужда от ъпгрейд, че не са много симетрични и централния отвор не ляга идеално на тях. 

IMG_20240413_202210.thumb.jpg.4cd71b41f08331126c565442f8bda2e5.jpgIMG_20240413_202201.thumb.jpg.dfd8ea357f818264729043be208f6207.jpg

Но пък ги направих въртящи се с гайка и шпилка.

IMG_20240415_134334.thumb.jpg.703e9806b76561943903e79880182e67.jpg

Между другото джантите ги боядисах и отвътре, и вече първите два слоя лак съхнат, което добави още време за работа по подготовката им. Идеята е по-лесно да се мие прахта от накладките, че фабричните бразди задържат перфектно всякаква гняс, която излиза само с много силна химия. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е там където лягат бордовете на гумата, да няма боя и лак и да са равно зашкурени (без язви и пъпки), че спада налягането (много бавно) и къса нерви.

Да, някой спици навътре имат пропуски на боя, но си е играчка, а ако добоядисваш, може да се стече и ще те дразни повече.

Фръляй финишинг и обувай, че станА 30 градуса. ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боя има, но понеже е много грапаво не може металика хубаво да се разлее, затова седи сякаш не е пръскано. Първа ръка лак отвътре:

IMG_20240415_195757.thumb.jpg.dde1ba770b5a5bd90de389bf3a84c1dc.jpgIMG_20240415_195823.thumb.jpg.99af8a025ec14c9b9ab86b0894d7ac9c.jpg

За бордовете знам, един гумаджия ми се кара още преди 10 години. 😃

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... "меко казано".

Тея джанти е грехота да се карат - мястото им е в музея - на педантичността.

Харесвам влагането на повече от необходимото.

Всичко опира до нивото на критериите!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@boiskii, колега с какъв компресор пръскаш? Колко литра и какъв дебит има? Самоделка или купен? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е модела: ABAC Montecarlo B20 Baseline, 1.5 kW, 50 л, 8 бара, 220 л/мин. Не е про, но марката доколкото са ми казвали е нещо като "мерцедеса" на компресорите. За боядисване и лакиране нямам оплаквания (любителско). Вече ако се ползват специални пистолети с висок дебит не става. Там трябва двубутален и бутилка поне 100л. 

Ако взимах сега бих загледал и нещо безмаслено, от тия тихите (ротационен тип).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв пистолет за боя/лак да си взема за този тип компресори и ще има ли същата сила ако има маркуч от 20-25 метра вързан за него? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам ITALCO MINI SHINE LVMP с дюза 1.2мм. Върши чудна работа за база и лак. Взимаш и манометър с редуцир вентил за него (моя е на същата марка), който се връзва точно преди него и така проверяваш колко бара стигат от компресора до пистолета. Маркуча гледай да не е от най-тънките. Поне 8мм вътрешен диаметър, може и повече, но с толкова пръскам аз. Моя май беше 10м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вандалски акт в престижния столичен квартал "Сухата река":IMG_20240720_104036.thumb.jpg.0d9e6f419a5573925c0dc31be2eb4ae8.jpg

Причината остава неясна. Колата беше паркирана на съвсем легитимен паркинг зад един от блоковете. 

Добре че имам водна шкурка и ексцентрична полир машина. :)

 

IMG_20240720_125557.thumb.jpg.bf148d8357efb39df8119f0b722de90c.jpgIMG_20240720_125603.thumb.jpg.67e5ed8ffc0a713fec900baa0a73988c.jpg

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 4
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Айде - да ти е честита и да си я гледаш като Боян, па весели пътувания.

Късмет извади с колата, а и вчера с пътуването. Днес Петрохан бил затворен - паднали дървета от мокрия сняг дето ни валя сутринта у тъмницата. ;)

Така се купува кола - отиваш при Човек сръчен и с морал, па се прибираш доволен, без много приказки и огледи.

IMG_20241201_213655.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Авенсис вдясно много грози картинката, да го беше изрязал:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз ти виках - Стой до колата, а ти са дрЪпаш назаде. 

Ша ти напрайм хубави снимки по-натам - споко.

IMG_20241130_094627.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Газта е сложена. Марка КМЕ, с изпарител и ел. блок за управление същата марка. Бутилката е на мястото на резервната гума, 37-8 литра, зареждачката в капачката на резервоара.  Майстора, отдавна му ползвам услугите, каза, че е слагал много такива, включително на доста акорди и црв-та, проблеми никакви. Ще видим как ще се държи на газ. Засега е това. 

IMG_1484.jpeg

IMG_1483.jpeg

Редактирано от Robben
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много добре изглеждат дневните, какви сложи, от къде ги купи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Човекът който ми ги слага ги поръча, такъв тип са. Пишеш Drl дневни светлини с мигач и ще ти излязат. 

 

IMG_1516.jpeg
Свързани са към реле, като се пуснат късите ги изключва. Доста е удобно, а и консумацията е почти нулева. Отделно забравяш за късите, което пък означава доста удължен живот, особено ако е и ксенон. 

Редактирано от Robben
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...