Jump to content
boiskii

Accord 2.4 5AT '06 sedan

Recommended Posts

Играта може да започва. ;)

Това са най-готиният модел стокови джанти за Акорд 7 фейс - поне според мен, де.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Започна, ама вече мисля за правене на камера за песъкоструй. 😁

IMG_20240408_192552.thumb.jpg.8e39c6abaf9cf305c34ac8bd946c39f0.jpgIMG_20240408_192730.thumb.jpg.dc66deaa917e527a133b5794b9f34512.jpgIMG_20240408_192738.thumb.jpg.c4e62700ed734857d5498c3bb053ad02.jpgIMG_20240408_192749.thumb.jpg.465fa01f507d6afc5b920e8d11b8c24e.jpg

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На филер и водна 1000. Утре ще се пръска, ама първо тунинг на бояджийската стойка да поема джанти. 

IMG_20240412_193621.thumb.jpg.ddd063114e63e29420fcda275182874c.jpg

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готови за лак. Дойде време да обгазя квартала.😁

IMG_20240415_134328.thumb.jpg.bba6aec1e492c6d76826669415a4634c.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти перфектно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Почти перфектно!

Имаше още филер за търкане по завряните ръбове, ама стана една седмица откак съм ги започнал и реших да затварям проекта. На следващия комплект джанти ще прилагам научените уроци. Тогава и работилницата ще е на друго място, че тук кварталните баби ме изядоха колко миришело. 😁

И пилоните за джанти имат нужда от ъпгрейд, че не са много симетрични и централния отвор не ляга идеално на тях. 

IMG_20240413_202210.thumb.jpg.4cd71b41f08331126c565442f8bda2e5.jpgIMG_20240413_202201.thumb.jpg.dfd8ea357f818264729043be208f6207.jpg

Но пък ги направих въртящи се с гайка и шпилка.

IMG_20240415_134334.thumb.jpg.703e9806b76561943903e79880182e67.jpg

Между другото джантите ги боядисах и отвътре, и вече първите два слоя лак съхнат, което добави още време за работа по подготовката им. Идеята е по-лесно да се мие прахта от накладките, че фабричните бразди задържат перфектно всякаква гняс, която излиза само с много силна химия. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е там където лягат бордовете на гумата, да няма боя и лак и да са равно зашкурени (без язви и пъпки), че спада налягането (много бавно) и къса нерви.

Да, някой спици навътре имат пропуски на боя, но си е играчка, а ако добоядисваш, може да се стече и ще те дразни повече.

Фръляй финишинг и обувай, че станА 30 градуса. ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боя има, но понеже е много грапаво не може металика хубаво да се разлее, затова седи сякаш не е пръскано. Първа ръка лак отвътре:

IMG_20240415_195757.thumb.jpg.dde1ba770b5a5bd90de389bf3a84c1dc.jpgIMG_20240415_195823.thumb.jpg.99af8a025ec14c9b9ab86b0894d7ac9c.jpg

За бордовете знам, един гумаджия ми се кара още преди 10 години. 😃

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... "меко казано".

Тея джанти е грехота да се карат - мястото им е в музея - на педантичността.

Харесвам влагането на повече от необходимото.

Всичко опира до нивото на критериите!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...