Flameff 18 #1 Публикувано 28 Януари Здравейте, Обмислям закупуване на Хонда пилот 2017г. С двигател 3.5L 6 -cyl Engine Code J35Y6 0. Един от важните въпроси е подлежи ли този двигател на газифициране? Благодаря предварително. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #2 Отговорено 29 Януари (Редактирано) Здравей. За съжаление Y6 вече е с директно впръскване. Има начини, но е много по-скъпо и същевременно компромисно с това, че ще харчи и бензин. Редактирано 29 Януари от chavdu 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 174 #3 Отговорено 29 Януари С 9 степенната кутия разходът на бензин е много приличен, ниски обороти, бързо прехвърляне на скоростите, зависи колко км карсш на година да си направиш една равносметка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #4 Отговорено 29 Януари Извънградско дори старият 6-так с 5 скоростната автомат трансмисия не е лаком, а за градско вече си похапва, но зависи колко и как се ползва на 2-те места. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 18 #5 Отговорено 29 Януари Минавам около 35к км на година, което според мен оправдава монтирането на ГО. Въпросът е дали ще работи безпроблемно с този двигател? Дори да харчи малко бензин, предполагам че ще значително по-малко и пак ще има добра икономия. 1 hour ago, galin_k said: С 9 степенната кутия разходът на бензин е много приличен Гледам варианти с 9 степенната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #6 Отговорено 29 Януари за 35к км на година си струва и скъпата газова. За безпроблемността трудно ще намериш някой тук с опит. Знам за 1.5Т в сивик с 20-30к км безпроблемна експлоатация с АГУ Принс на стойност 3500лв за 4 цилиндъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 18 #7 Отговорено 29 Януари 32 minutes ago, chavdu said: За безпроблемността трудно ще намериш някой тук с опит. Това е единственото, което ме спира да се метна резко на Пилота :-) Много ми харесва, като автомобил и функционалност. Обратната връзка за нея е че общо взето е надеждана и безпроблемна кола, но е "американка" и в БГ са твърде малко, а и няма аналогичен модел за Европа, съответно поддръжката ще е по-тегава... Сега проверих Prins за 6 цилиндров двигател го дават 4500, т.е. за по-малко от година би следвало да се избие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meneldor 122 #8 Отговорено 30 Януари Според мен е голям риск газифицирането на този двигател. Аз я взех с ясното съзнание, че ще сипвам само бензин. Не се знае дали в бъдеще няма да изникнат проблеми надвишаващи "избиването". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 18 #9 Отговорено 31 Януари За газифицирането ще се допитам до @Markony и ако той каже не, ще се кара на бензин :-) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #10 Отговорено 31 Януари В момента се тества по-добра система от на Принс, имайте малко търпение.....Мога да кажа само ,че впръскването на бензин е около 5% и се избива бързо. И пак има условия.....Независимо от това старите ми модели с 20-30% довпръскване не са дали никакви проблеми за 3 годин., Самото газифициране е лесно. Да направиш перфектни настройки със бавен процесор е на границата на безумието.От друга страна директното впръскване си има достатъчно проблеми и без газ с българския бензин 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 18 #11 Отговорено 31 Януари Вижда се светлина в тунела Бърза работа нямам. Първо трябва да продам старият Пасат B7 ecofuel, който мисля да пусна другия месец и след това избор, поръчка, доставка. Така че ще минат някоко месеца поне, да не казвам половин година :-) За Принс-а четох, че също са с 5% впъскване на бензин, явно на там вървят нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 174 #12 Отговорено 31 Януари Допълнително, предполагам, че знаеш този двигател е с VCM система за изключване на цилиндри с цел икономия на гориво. Нека експертите да посъветват, дали карането на газ с такава система е удачно. Има писано, че някой предпочитат да я изключат, има сравнително евтина джаджа, която я залъгва да не се включва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 18 #13 Отговорено 31 Януари Да, и в други форуми видях, че VCM-а създава повече грижи отколкото икономии, така че ще бъде деактивиран със сигурност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #14 Отговорено 31 Януари Икономиите са осребрени от първия собственик. Не се чуди за газовото, щото може да го изключиш по всяко време при проблем и да караш на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 18 #15 Отговорено 20 Август On 1/31/2024 at 11:37 AM, Markony said: В момента се тества по-добра система от на Принс, имайте малко търпение.....Мога да кажа само ,че впръскването на бензин е около 5% и се избива бързо. И пак има условия.....Независимо от това старите ми модели с 20-30% довпръскване не са дали никакви проблеми за 3 годин., Самото газифициране е лесно. Да направиш перфектни настройки със бавен процесор е на границата на безумието.От друга страна директното впръскване си има достатъчно проблеми и без газ с българския бензин До къде стигна с тестването на новата газова уредба, че до месец два може да се появи един Пилот 2019 за газификация 😊 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове