Jump to content
Flameff

Honda Pilot 2017 газификация

Recommended Posts

Здравейте,

 

Обмислям закупуване на Хонда пилот 2017г. С двигател 3.5L 6 -cyl Engine Code J35Y6 0. Един от важните въпроси е подлежи ли този двигател на газифициране?

 

Благодаря предварително.

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей. 

За съжаление Y6 вече е с директно впръскване. 

Има начини, но е много по-скъпо и същевременно компромисно с това, че ще харчи и бензин. 

Редактирано от chavdu
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 9 степенната кутия разходът на бензин е много приличен, ниски обороти, бързо прехвърляне на скоростите, зависи колко км карсш на година да си направиш една равносметка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско дори старият 6-так с 5 скоростната автомат трансмисия не е лаком, а за градско вече си похапва, но зависи колко и как се ползва на 2-те места.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минавам около 35к км на година, което според мен оправдава монтирането на ГО. Въпросът е дали ще работи безпроблемно с този двигател? Дори да харчи малко бензин, предполагам че ще значително по-малко и пак ще има добра икономия.

1 hour ago, galin_k said:

С 9 степенната кутия разходът на бензин е много приличен

Гледам варианти с 9 степенната кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 35к км на година си струва и скъпата газова.

За безпроблемността  трудно ще намериш някой тук с опит.

Знам за 1.5Т в сивик с 20-30к км безпроблемна експлоатация с АГУ Принс на стойност 3500лв за 4 цилиндъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

32 minutes ago, chavdu said:

За безпроблемността  трудно ще намериш някой тук с опит.

Това е единственото, което ме спира да се метна резко на Пилота :-) 

Много ми харесва, като автомобил и функционалност. Обратната връзка за нея е че общо взето е надеждана и безпроблемна кола, но е "американка" и в БГ са твърде малко, а и няма аналогичен модел за Европа, съответно поддръжката ще е по-тегава...

Сега проверих Prins за 6 цилиндров двигател го дават 4500, т.е. за по-малко от година би следвало да се избие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е голям риск газифицирането на този двигател. Аз я взех с ясното съзнание, че ще сипвам само бензин. Не се знае дали в бъдеще няма да изникнат проблеми надвишаващи "избиването".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газифицирането ще се допитам до @Markony и ако той каже не, ще се кара на бензин :-)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента се тества по-добра система от на Принс, имайте малко търпение.....Мога да кажа само ,че впръскването на бензин е около 5% и се избива бързо. И пак има условия.....Независимо от това старите ми модели с 20-30% довпръскване не са дали никакви проблеми за 3 годин., Самото газифициране е лесно. Да направиш перфектни настройки със бавен процесор е на границата на безумието.От друга страна директното впръскване си има достатъчно проблеми и без газ с българския бензин :)

  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда се светлина в тунела :punk: Бърза работа нямам. Първо трябва да продам старият Пасат B7 ecofuel, който мисля да пусна другия месец и след това избор, поръчка, доставка. Така че ще минат някоко месеца поне, да не казвам половин година :-)

 

За Принс-а четох, че също са с 5% впъскване на бензин, явно на там вървят нещата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допълнително, предполагам, че знаеш този двигател е с VCM система за изключване на цилиндри с цел икономия на гориво. Нека експертите да посъветват, дали карането на газ с такава система е удачно. Има писано, че някой предпочитат да я изключат, има сравнително евтина джаджа, която я залъгва да не се включва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и в други форуми видях, че VCM-а създава повече грижи отколкото икономии, така че ще бъде деактивиран със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономиите са осребрени от първия собственик. Не се чуди за газовото, щото може да го изключиш по всяко време при проблем и да караш на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/31/2024 at 11:37 AM, Markony said:

В момента се тества по-добра система от на Принс, имайте малко търпение.....Мога да кажа само ,че впръскването на бензин е около 5% и се избива бързо. И пак има условия.....Независимо от това старите ми модели с 20-30% довпръскване не са дали никакви проблеми за 3 годин., Самото газифициране е лесно. Да направиш перфектни настройки със бавен процесор е на границата на безумието.От друга страна директното впръскване си има достатъчно проблеми и без газ с българския бензин :)

До къде стигна с тестването на новата газова уредба, че до месец два може да се появи един Пилот 2019 за газификация 😊

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...